Sekaan vaan. Suoraan kapteenistoon. Itsekin pidin välivuoden NHL19- kohdalla niin ei mitään hajua, että ä onko täältä saatu jengiä kasaan.
Ei näy pyyntöjä liittyä klubiin?
Ai niin tuo jengi nimeltään HC Jatkis joten jos löytyy EASHL:n hausta niin liityn sinne itse.
Edit: Ei löytynyt hausta. Eli kun jengi on perustettu niin kutsua vaan niin liityn. Tai jos on jotenkin salaiset asetukset yms. niin kutsua siinäkin tapauksessa.
Sun pitää vaihtaa haku asetuksiin Eurooppa tjspn ja laittaa pyyntöä liittyä klubiin, jos ei vielä onnistunut.
Ehkä kannattaa unohtaa heti alkuunsa tuo useamman joukkueen perustaminen. Se että pelit saa säännöllisesti pyörimään vaatii kuitenkin aktiivisia enemmän kun se 6. Ellei teillä ole aikomusta jauhaa bottien kanssa mutta suosittelen ne pelit jättämään väliin ihan kokonaan. Parhaan nautinnon tuosta kun saa 6vs6 versiona ilman botteja. Lisäksi alkukiima kun on ohi niin tuolta häviää pelaajia paljon.
Ihan siis vaan tipsinä nämä. Tarkoitus ei ole tuhota unelmia eikä muutakaan mutta niin monta kertaa tämän nähneenä tiedän näin käyvän myös tällä kertaa.
Erkkari824, Rairama ja Jakeplay77 hyväksytty
Mää oon messis mitä ikin tapahtuuki.Hienoa!! Jo yhteensä neljä koossa joukkueen perustaja TurteDef (Jounas_) laskettuna mukaan. Enää kaksi tarvittaisiin niin botteja ei tarvita. Pelipaikasta sen verran että olen vähäisellä kokemuksellani 6 vs. 6-peleistä melko avoin eri pelipaikoille mutta niissä peleissä joissa olen pelannut olen pelannut kaikkia hyökkäyksen paikkoja sekä toista pakkia (sitä vaan kerran). Useimmiten siis olen ollut jokin hyökkääjistä.
Kyl se näkyy kaikkien pelaajien postilaatikossa... Mut vaan gmät pystyy hyväksymään.Sain joukkueen Inboxiin yhdeltä nimimerkiltä ilmeisesti liittymispyynnön mutta missään ei ole mistä se hyväksytään. Onko kenties joku asetus pielessä? Voitko Jounas_ hyväksyä sen vaikka se näkyy minun inboxissani tai pitäisikö tämän pelaajan lähettää se sinulle?