NHL20 (PS4) EASHL! HC JATKIS

  • 14 806
  • 163
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Kättä pystyyn täällä. Oon etsinyt itselleni seuraa koko syksyn ja pelaan pakkia. Jos ootte vähänkään aktivoituneet niin voisin hypätä kelkkaan - sen mitä vuorotöiltä ja lapsilta ehdin eli yleensä iltaisin 21--->

Pelejä on ollut mutta melkoisen harvakseltaan. Viimeksi tuossa viime viikolla saatiin jokunen 4 vs 4 peli jopa. Ilman muuta tervetuloa mukaan mutta en uskalla alkaa takaamaan pelejä säännöllisesti. Ainakin itselleni sopisi tänään illalla pelata. Tuolloin klo 21 jälkeen on jollekin yksittäiselle jäsenelle usein sopinut mutta aika monelle yleensä ei enää silloin. Pääsääntöisesti pelit ovat ajoittuneet klo 18-21 välille ja joskus harvemmin klo 21 jälkeen ja sitä paljon myöhemmäksi. FIFAn Pro Clubs-joukkueessani on tilanne ollut usein täysin päinvastoin eli pelejä on usein ollut klo 21 jälkeen muutamana iltana viikossa. Mutta ehkä HC Jatkiksessakin saadaan klo 21 jälkeen pelejä. Ainakin itselleni tänään illalla sopii mutta ei joka ilta.

Pakkeina meillä on osa pelannut mutta eniten pelaajia on kuitenkin hyökkäyspäässä pelannut. Pakeille on siis aina kysyntää erityisesti jos on valmis pelaamaan sillä paikalla säännöllisesti. Sama juttu maalivahtien osalta.

Voisin lisätä sinut meidän jengin PSN-ryhmään jossa peleistä sovitaan ja sen voi ladata sovelluksena kännykkään. Pistä liittymispyyntö joukkueeseen niin saan siten sinut lisättyä sekä jengiin että ryhmään tai joku muu GM-oikeudet omistava tekee sen jos ehtii ensin.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Pelejä on ollut mutta melkoisen harvakseltaan. Viimeksi tuossa viime viikolla saatiin jokunen 4 vs 4 peli jopa. Ilman muuta tervetuloa mukaan mutta en uskalla alkaa takaamaan pelejä säännöllisesti. Ainakin itselleni sopisi tänään illalla pelata. Tuolloin klo 21 jälkeen on jollekin yksittäiselle jäsenelle usein sopinut mutta aika monelle yleensä ei enää silloin. Pääsääntöisesti pelit ovat ajoittuneet klo 18-21 välille ja joskus harvemmin klo 21 jälkeen ja sitä paljon myöhemmäksi. FIFAn Pro Clubs-joukkueessani on tilanne ollut usein täysin päinvastoin eli pelejä on usein ollut klo 21 jälkeen muutamana iltana viikossa. Mutta ehkä HC Jatkiksessakin saadaan klo 21 jälkeen pelejä. Ainakin itselleni tänään illalla sopii mutta ei joka ilta.

Pakkeina meillä on osa pelannut mutta eniten pelaajia on kuitenkin hyökkäyspäässä pelannut. Pakeille on siis aina kysyntää erityisesti jos on valmis pelaamaan sillä paikalla säännöllisesti. Sama juttu maalivahtien osalta.

Voisin lisätä sinut meidän jengin PSN-ryhmään jossa peleistä sovitaan ja sen voi ladata sovelluksena kännykkään. Pistä liittymispyyntö joukkueeseen niin saan siten sinut lisättyä sekä jengiin että ryhmään tai joku muu GM-oikeudet omistava tekee sen jos ehtii ensin.

REIJHDAD_2ND_ laittoi äsken liittymispyynnön.
Tällä viikolla iltavuoroa. Viikonloppuna vois ehtii iltaisin pelaamaan mut katellaan...:)
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
HC Jatkiksesta eilen lähti sen alkuperäinen perustaja. Näinollen lähdin itsekin ja joukkueeseen jäivät ne jotka jäivät ja ehkä viimeinen joka lähtee sammuttaa valot ja sama tapahtunee PSN-ryhmälle josta lähdin itsekin. Eli osa menee toisiin joukkueisiin ja itse perustin eilen vuorokauden vaihtuessa uuden joukkueen ikäänkuin HC Jatkiksen perinteitä jatkavaksi mutta uudella nimellä ja ehkä se kuitenkin on oma, itsenäinen joukkueensa mutta kaikki HC Jatkiksessa pelanneet ovat tervetulleita siinä pelaamaan - ja toki muutkin.

Uuden joukkueen nimi on HC Warlocks jonka vaan keksin jostain kun näin joukkuetta luodessa sellaisen nimen jossakin valikossa tms. Tuo on vain nimi koska joku piti kehittää. Tuossa joukkueessa ei ole tällä hetkellä ketään muita kuin minä mutta pelaajahaku on kokoajan toistaiseksi päällä. Joukkue on julkinen ja siihen voi liittyä vapaasti. Ryhmään lisään sitten PSN:a tarvittaessa.

Omasta puolestani kiitän kaikkia HC Jatkiksessa olleita joiden kanssa olen pelannut. Oli hauskaa pelata tuolla nimellä olleessa joukkueessa mutta nyt kun alkuperäinen perustaja lähti niin ainakin itse halusin aloittaa homman puhtaalta pöydältä. Tervetuloa mukaan HC Warlocksiin mikäli paukkuja ja aikaa riittää yms. Jos tuo joukkue ei lähde pyörimään niin sitten se luonnollisen poistumaan kautta kuolee pois. Ei siinä sen ihmeellisempää. Muutenkin hyvää loppukautta NHL20:a kaikille joiden kanssa olen nyt tällä kaudella EASHL-pelimuodossa saanut pelata ja toivottavasti pelataan vielä uudestaan.
 
HC Jatkiksessa pelanneet ovat tervetulleita siinä pelaamaan - ja toki muutkin.

Omasta puolestani kiitän kaikkia HC Jatkiksessa olleita joiden kanssa olen pelannut. Oli hauskaa pelata tuolla nimellä olleessa joukkueessa mutta nyt kun alkuperäinen perustaja lähti niin ainakin itse halusin aloittaa homman puhtaalta pöydältä. Tervetuloa mukaan HC Warlocksiin mikäli paukkuja ja aikaa riittää yms.

Kiitoksia peleistä myös. Hyvä lähteä puhtaalta pöydältä onnea matkaan, oli mukavia pelihetkiä seurassa, nyt keskityn toiseen joukkueeseen toistaiseksi. Suurin syyhän siihen HC jatkiksen pelien vähenemiseen mielestäni oli rosterissa aktiivisten pelaajien vajaus. Pontenttiaalisia pelaajia on on varmasti paljon ja osa ei löydä seuraa vaikka hakisikin. Koska pelejä hakiessa laajennetulla haulla tulee usien vain kahden pelaajan tiimejä vastaan, en itse ainakaan keksi mistä tämä voi johtua kun että joukkeissa on pelaajista pulaa :) Koska mielestäni alle neljän ei kannata edes 6vs6 pelejä lähteä pelaamaan.

Suosittelen ehdottamasti kaikkia joita EASHL kiinnostaa, liittymään tähän uuteen HC Warlocks seuraan. EASHL:ssä on paljon muutaman hengen joukkueita jotka kärsivät pelaajapulasta. NHLgamer sivuston kautta joukkeita rakentuu, mutta niille seuroille jotka eivät heti ole lähtemässä ECL:ään ei oikein ole vastaavanlaista foorumia löytää pelaajia. NHL gamer sivustolle nämä ei ecl joukkeiden pelaaja hakemukset hukkuvat muiden sekaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Kiitoksia peleistä myös. Hyvä lähteä puhtaalta pöydältä onnea matkaan, oli mukavia pelihetkiä seurassa, nyt keskityn toiseen joukkueeseen toistaiseksi. Suurin syyhän siihen HC jatkiksen pelien vähenemiseen mielestäni oli rosterissa aktiivisten pelaajien vajaus. Pontenttiaalisia pelaajia on on varmasti paljon ja osa ei löydä seuraa vaikka hakisikin. Koska pelejä hakiessa laajennetulla haulla tulee usien vain kahden pelaajan tiimejä vastaan, en itse ainakaan keksi mistä tämä voi johtua kun että joukkeissa on pelaajista pulaa :) Koska mielestäni alle neljän ei kannata edes 6vs6 pelejä lähteä pelaamaan.

Suosittelen ehdottamasti kaikkia joita EASHL kiinnostaa, liittymään tähän uuteen HC Warlocks seuraan. EASHL:ssä on paljon muutaman hengen joukkueita jotka kärsivät pelaajapulasta. NHLgamer sivuston kautta joukkeita rakentuu, mutta niille seuroille jotka eivät heti ole lähtemässä ECL:ään ei oikein ole vastaavanlaista foorumia löytää pelaajia. NHL gamer sivustolle nämä ei ecl joukkeiden pelaaja hakemukset hukkuvat muiden sekaan.

Nuo mainitsemasi syyt ovat varmasti aika isoja syitä HC Jatkiksen kuihtumiselle vaikka muitakin syitä varmasti on. Ja se on totta että pelaajia ei välttämättä löydy vaikka etsisikin. Myös on olemassa joukkueita joilla on vain muutama pelaaja ja joku niistä voi plarata hakua ja löytää HC Warlocksin ja huomata että siellä on vain yksi pelaaja (ellei silloin ole jo useampia) ja vaikka liittyä toisella accountilla mukaan yms. NHL Gamer on hyvä mutta tosiaan muut kuin ECL-ilmoitukset voivat hukkua muiden sekaan koska ECL:n joukkueisiin ensisijassa siellä etsitään. Muutenkaan tuo ei liene paras paikka etsiä muihin kuin ECL:ään pelaajia koska siellä moni on lähtökohtaisesti kiinnostunut ECL:ä ja etenkin nyt kun kohta uusi kausi pyörähtää käyntiin niin EASHL:ään tuskin löytyy pelaajia. Ainakin täällä on nyt tiedossa tämä uusi joukkue jota kautta voi kiinnostuneita löytyä ja kiitokset etukäteen jos voit mainita HC Warlocksista. Etsin kaikille pelipaikoile pelaajia mutta erityisesti haluaisin joukkueeseen vakituisen maalivahdin sekä pelaajia jotka ovat valmiita pelaamaan pakkeina ottelusta toiseen. Sille pohjalle on hyvä rakentaa toimivaa joukkuetta. Myös olisi hyvä että pelaajilla olisi suhteellisen pitkä pinna koska tappioputkia varmasti tulee ettei olla heti vaikka viiden perättäisen rökäletappion jälkeen lähdössä pois tai muuten jos homma ei heti toimisi. Pyrkimystä tottakai - jos pelaajia mukaan saadaan - on saada homma toimimaan mutta se voi viedä aikaa ja jos mukaan lähtee ei voi olettaa että heti pelataan ykkösessä eikä edes kolmosessa. Tuossa on tärkeimmät asiat mitä toivoisin mukaan lähteviltä.

Myös sitä on syytä korostaa että en ole varmaa päätöstä tehnyt siirrynkö - nyt kun uutta joukkuetta kasaan ja ei ole takeita homman jatkuvuudesta - seuraavaan versioon Änärissä. Jos hyvä porukka löytyy jonka kanssa homma toimii ainakin joukkuehengen osalta ja on kiva pelata vaikkei aina voitettaisi niin siirryn ilman muuta NHL21:n mutta jos joukkuetta ei löydy niin sitten voi olla että pysyn ainakin alussa NHL20:a ja pelaan Be A Pro:ta esimerkiksi koska esimerksi HUTin takia ei ole kiire hankkia heti uusinta versiota. Katselen nyt keväällä ja kesällä ja pelaan tarvittaessa muuta kuin EASHL:ä. Jos joukkueeseen löytyy pelaajia niin sitten nyt keväällä pelaan EASHL:ä mahdollisuuksien mukaan. 3 vs 3 eivät itseäni kiinnosta ja tässä uudessa joukkueessa kyllä lähtisin siitä että pitäisi saada vähintään neljällä 6 vs 6:a. Mutta Änärin peluu osaltani jatkuu tässä keväällä ja kesällä jossakin pelimuodossa paitsi HUTissa.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Tarkoititkin @Maalirauta_ että osa seuraa hakevista pelaajista ei löydä seuraa vaikka etsisikin. Luin väärin. Mutta toisaalta eivät välttämättä joukkueidenkaan haut tuota tuloksia koska pelaajilla voi olla eri odotuksia joukkueiden suhteen jne. Syitä voi olla monia miksi pelaajia etsivät seurat eivät löydä pelaajia tai pelaajat eivät löydä seuraa.

Mutta varmaan laitan ilmoituksen NHL Gameriin ja tosiaan tätä lukee kohtalaisen moni ilmeisesti kun Jatkoaika on iso foorumi sekin. Myös PSN:n ryhmien kautta voi löytää pelaajia ja muistakin yhteisöistä. En stressaa kuitenkaan. Joukkue lähtee käyntiin jos lähtee ja pelit eivät Änärissä koskaan lopu jos ei ole turhan tarkka mitä pelaa - paitsi Ultimate Teamiin olen kyllästynyt niin NHL:ä kuin FIFAssa joissa molemissa urapelimuoto on nousussa omassa pelaamisessani. Pelejä saa jos vaan haluaa ja/tai jaksaa ja ehtii pelata.
 
Viimeksi muokattu:

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Näinkö siinä sitten kävi, että HC Jatkiksen aktiivisin ja puheliain heppu pisti kamat kasaan? Ei voi kanssa muuta todeta, että kiitos niin 1v1 kuin EASHL peleistä @SouthernBoogieCat. Hyvä maku jäi suuhun sun kanssa pelaamisesta ja ilo oli seurata sun kehittymistä alkusyksystä tähän päivään.

Jos joku tarvii joukkueeseensa yhden vahvistuksen, niin ehdottomasti ääni tälle kaverille!
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Näinkö siinä sitten kävi, että HC Jatkiksen aktiivisin ja puheliain heppu pisti kamat kasaan? Ei voi kanssa muuta todeta, että kiitos niin 1v1 kuin EASHL peleistä @SouthernBoogieCat. Hyvä maku jäi suuhun sun kanssa pelaamisesta ja ilo oli seurata sun kehittymistä alkusyksystä tähän päivään.

Jos joku tarvii joukkueeseensa yhden vahvistuksen, niin ehdottomasti ääni tälle kaverille!

Kiitos itsellesi. EASHL edelleen kiinnostaa (muut pelimuodot korvaavat jossain määrin jos klubipelejä ei löydy) jos pelaajia joukkueeseen löytyy. Ylivoimaisesti paras pelimuoto mielestäni mutta vain klubipeleillä. Muut World of Chelin pelimuodot eivät kiinnosta siinä mielessä että ne korvaisivat klubipelit vaikka sparreja kyllä toisinaan pelaan. En laittanut kamoja kasaan kuin vaan HC Jatkiksen osalta koska tuntui sopivalta lopettaa siinä kun alkuperäinen perustajakin lähti menemään ja aloittaa joukkueen kasaaminen uudella nimellä. Mutta toivottavasti pelaajia löytyisi tähänkin viritykseen ja saataisiin samanlainen meininkin kuin HC Jatkiksessa oli. Samat sanat @Rairama niin 1 vs 1-peleistä (joita toki voidaan edelleen jatkaa) ja EASHL-peleistä. Vierailijana voin pelata tarvittaessa mutta EASHL:n pelaaminen pelkästään vierailevana "palkkasoturina" (tai sparripelit randomeita vastaan pelkästään) ei minua kiinnosta vaan klubin jäsenenä pelaaminen on se juttu minulle tässä pelimuodossa.

Ja jos tälle uudelle seuralle HC Warlockisille ei löydy pelaajia niin sen voi aina lakkauttaa ja koettaa hakea paikkaa jo olemassa olevasta seurasta. Toisella accountilla olen jo yhdessä seurassa mutta sen toiminta on ollut HC Jatkiksen tapaan melko hiljaista.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
Joo-o. Harmi että HC Jatkis kaatui.

Pari viikkoa ehdin siellä takalinjoilla sätkiä.
Mulla ei sinänsä ole väliä, missä joukkueessa pelaan. Voittoja tai tappioita. Monen tappion jälkeen voitto maistuu aina hyvälle...:)

Toisaalta olisi kiva pelata joukkueessa, jonka @SouthernBoogieCat puki jo sanoiksi, eli aktiivinen ja sellainen joka ei masennu ihan joka tappiosta. Kympistä kasidivariin nousee aika äkkiä, mutta kutoseen ja siitä ylöspäin vaaditaan jo tiettyä yhteispeliä - voisiko sanoa jopa pelitapaa? Kärkitiimeihin mun pelitaidoilla ei mennä, mutta joku kutosdivarin porukka on varmaan mulle ihan tarpeeksi huipulla.
Toki tässä on ongelmana omalla kohdallani vuorotyö ja pienet lapset, joten peliajat ovat iltoja ja yleensä 21---> joskus harvoin päivällä mut ei sitä nalkutustakaan (vaimo) jaksaisi kuunnella joka päivä joten helpompi pelata iltaisin.
Viikonlopun kännipelit ovat parasta antia ;)

Jos saatte jalkeille jonkun joukkueen niin hihkukaa tännepäin. Voin tulla pitämään maalinedustaa puhtaana.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Joo-o. Harmi että HC Jatkis kaatui.

Pari viikkoa ehdin siellä takalinjoilla sätkiä.
Mulla ei sinänsä ole väliä, missä joukkueessa pelaan. Voittoja tai tappioita. Monen tappion jälkeen voitto maistuu aina hyvälle...:)

Toisaalta olisi kiva pelata joukkueessa, jonka @SouthernBoogieCat puki jo sanoiksi, eli aktiivinen ja sellainen joka ei masennu ihan joka tappiosta. Kympistä kasidivariin nousee aika äkkiä, mutta kutoseen ja siitä ylöspäin vaaditaan jo tiettyä yhteispeliä - voisiko sanoa jopa pelitapaa? Kärkitiimeihin mun pelitaidoilla ei mennä, mutta joku kutosdivarin porukka on varmaan mulle ihan tarpeeksi huipulla.
Toki tässä on ongelmana omalla kohdallani vuorotyö ja pienet lapset, joten peliajat ovat iltoja ja yleensä 21---> joskus harvoin päivällä mut ei sitä nalkutustakaan (vaimo) jaksaisi kuunnella joka päivä joten helpompi pelata iltaisin.
Viikonlopun kännipelit ovat parasta antia ;)

Jos saatte jalkeille jonkun joukkueen niin hihkukaa tännepäin. Voin tulla pitämään maalinedustaa puhtaana.

Tuo HC Warlocks on jo perustettu. Sinne voit ilman muuta tulla mutta toistaiseksi pelejä en voi vielä luvata koska tällä hetkellä muita jäseniä ei ole kuin minä (tosin en ole nyt ihan äskettäin katsonut mutta taisi olla viimeksi eilen kun katsoin niin olin edelleen ainoa pelaaja siellä). Yhtä kaveria olen kovasti sinne houkutellut mukaan ja jos te molemmat tulette niin kolme on jo kasassa ja ainakin yksi tarvittaisi niin saataisiin pelit pystyyn. 3 vs 3-peleistä en ole innostunut joten lähtisin uudessa joukkueessa alusta lähtien pelkästään pelaamaan 6 vs 6-pelitilassa vaikka neljällä. HC Warlocks pitäisi löytyä hakukonetta käyttämällä koska julkiseksi sen laitoin. Ja jos @agee81 liityt niin tuo mahdollisuuksien mukaan kavereita mukaan jos tätä peliä pelaavia löytyy eli sellaisia joilla joukkuetta ei ole ja haluavat päästä pelaamaan muitakin kuin sparreja tai vierailijana. Toki vierailijanakin saa tulla mukaan mutta aina olisi parempi jos joukkueeseen muodostuisi runko joka pelaisi säännöllisesti yhdessä. Tottakai vierailijoista voi se runko muodostua alussa ja he ovat tervetulleita siksikin mukaan (vaikka eivät heti liittyisi jäseniksi) jotta uusia pelaajia saadaan mukaan joukkueeseen ja nämä pelaajat näkevät miten homma toimii.
 
Viimeksi muokattu:

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Tämä saattaisi osua paremmin tuonne "etsitään peliseuraa" -ketjuun, mutta kun tämä liittyy myös EASHL:ään, niin nostetaan tätä ketjua.

Onko palstalla vapaita EASHL-maalivahteja ja/tai sellaiseksi haluavia? Kaipaamme rosteriimme 6vs6-peleihin vakituista maalivahtia, muille paikoille on jo pelaajat. Noh, ehkä osaavaa sentteriäkin haetaan, mutta yksi on tulossa kokeilemaan tällä viikolla.

Eli jos olet joskus pelannut EASHL:ää maalissa tai haluaisit "turvallisen" paikan aloittaa EASHL-urasi, niin meille saa tulla reenaamaan. Monet joukkueet mainostavat rentoa menoa, mutta meillä sitä on oikeasti. Joukkueen keski-ikä huitelee 30:n paremmalla puolella.

Tavoite meillä on osallistua ECL 11 -kaudelle Neo-divisioonaan. Kausi on syksyllä, joten tässä on hyvin aikaa reenata kuviot kuntoon ja hitsata joukkuehenki täydelliseksi.

Jos kiinnostuit, lähetä yksityisviesti täällä tai PSN:ssä nimimerkille Andjovis.

Pelaamisiin!
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Tähän - vaikka on edesmenneen joukkueen ketju - infoa omasta EASHL-pelimuototilanteestani. Olen siis ollut HC Jatkiksen lakkauttamisesta lähtien käytännössä ilman joukkuetta. HC Warlocks ei lopulta ottanut tuulta alleen. Siksi lopetin sen ja päätin hengähtää hieman noista peleistä.

Nyt olen pelannut uudessa Pro Clubs-joukkueessa FIFAn puolella kun aiempi joukkue siinäkin hajosi. Tämä uusi joukkue FC Futisfanit liittyy sikäli tähän aiheeseen että siellä on alustavasti ollut kiinnostusta perustaa tuolle joukkueelle myös jääkiekkojoukkue EASHL:n joten infoan täällä jos tuossa tulee edistystä. Meillä on siellä futiksen puolella derbyvastustajana Vermon Pallo jolla on jääkiekkopuolella Vermo Hockey jota vastaan pelattiin muistaakseni HC Jatkiksen kanssa. Tuossa voisi olla saumat uudelle joukkueelle näihin piireihin (täytyy puhua heille asiasta jos nämä lätkähommat edistyvät tuossa joukkueessa) jos saisimme vaikka syksyllä aikaan jonkinlaisen liigan/turnauksen vaikka edellinenkin on vielä pelaamatta loppuun. JHL:n hyvien kokemusten perusteella voisi syksyllä koettaa uutta turnausta/liigaa.

Omalla kohdallani olen viime kuukausina miettinyt että siirrynkö kummassakaan joukkuepelissä uuteen versioon, Kuitenkin nyt jos nämä joukkueet pysyvät kesän ylitse kasassa (ja jos jääkiekkojoukkue perustetaan) niin kyllä sitä pitää siirtyä uusiin versioihin molemmissa. Mutta katsotaan milloin nuo uudet versiot edes julkaistaan jos esim. korona sotkee suunnitelmia. Kaudethan ovat niin NHL:ä ja Eurofutiksessa isolta osalta vielä kesken ja uusien kausien alkamisen ajankohdasta ei ole varmuutta. Ainakin FIFA21 näillä näkymin julkistetaan ensi kuussa (siis traileri sekä sisällöstä tarkemmin) ja NHL21 varmaan samoihin aikoihin joten eiköhän uudet versiot tule kuitenkin.

Mutta EASHL-puolella taas saattaa olla omalla kohdallani piakkoin pelejä. JHL:n osallistun kuitenkin koska nämä pelit eivät haittaa 1 vs 1-pelejä koska niitä ei niin paljon ole ollut eikä välttämättä itselleni tule (ainakaan liikaa) ja koska joukkue on tähän saakka tarvittaessa pyörinyt useamman pelaajan voimin niin ei minun kaikissa tarvitse pelata. Tässä joukkueessa pelejä on ollut suhteellisen säännöllisesti nyt kuukauden aikana mitä se FIFA-joukkue on ollut kasassa mutta ei läheskään joka päivä. Porukka on hyvä joten sen puolesta voisi olettaa että pelejä saadaan jatkossakin molemmissa peleissä (jos lätkäpuolella myös pelataan). Uutuudenviehätys aina voi toki karista syksyyn mennessä mutta nyt ainakin Pro Clubsissa näyttää hyvältä. Toivotaan samaa EASHL:ään jos joukkue perustetaan aikanaan.
 
Viimeksi muokattu:

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Oon muuten ainut enää HC Jatkiksen joukkueessa joka pitää valoja päällä. Nekin sammuvat siinä kohtaa kun tulee ostettua uusi versio.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös