NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 653
  • 1 529
Suosikkijoukkue
HIFK
Kannattaako tuossa hutissa ostaa mitään lähemmäs 90ovr veskaa? Onko eroa noihin gibsoneihin ja bishopeihin?
Ei kannata maksaa molareista kovinkaan suurta hintaa.

Tärkeintä melkeinpä molarilla on se, että olisi mahdollisimman isokokoinen eikä kovinkaan aggressiivinen arvoiltaan.

Mutta se on ihan pelistä kiinni onko nuokin kasa sitä itseään vai seisovatko hetken päällään.

Mutta perussääntönä se, että molareihin on aivan turha tuhlata niitä kolikoitaan, jos tarvetta on muuallekin käyttää.
 
Momentum, vaikka joo se ilmeisesti menee tasan kaikille yhtä paljon pitkässä juoksussa, mutta onkohan mitenkään mahdollista että sitä ei olisi ollenkaan koko pelissä?

Olisihan tuo mahdollista, dynamic difficulty, tuo EA sportsin älykkäiden tiedemiesten keksintö joka alun perin Fifaan? kehiteltiin, on se syy näihin loistaviin lopputuloksiin...
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Saatana. En mä tiedä, ei toi Momentum nyt valitettavasti ihan tasan mee edes pitkässä juoksussa, jumalauta mä olisin sitten voittamaton ilman sitä. Nytkin taas ihan vitun aitoa, 1-4 johtomaali mulle 19:16 jäljellä kolmatta erää. Siitä se lähti, sit hyvän pelin pelannut Vasilevski päästää Kucherovin ns. Väärän puolen onetimerin b-pisteen ulkokaarelta ja hupsista, ei sitten ilman molaria yrittävän vastustajan poikkisyöttöä kukaan saa kiinni ja vedot tottakai 24-22 mulle. Vittu että on ihminen tyhmä ku rahansa tällaiseen käyttää... Be a Pro oli hauskaa, tyhmyyttäni aloitin pelaan taas rivalsia. Kuka muuten huomannut kuinka paljon tässä auttaa nuo aloitus ratingit? Anze Kopitarin 83ov aloittaminen on 94, niin siltikään se ei pelin aikana voita yhtään vastustajan sentteriä? Miksi? Epäilen että kunhan vaan vastustajan senttereiden Ovr on parempi niin aloitukset menee sinne jatkuvasti..
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Niin ja muuten, mitä helvettiä pitää tehdä, kun on irtokiekko, ja suunnilleen 3 pelaajaa molemmilta sitä kaivamassa, saat kiekon, yrität syöttää, ni vastustajan pelaajat hajaantuu sekunnissa siitä pois, syöttö ei kuitenkaan lähde, vaan jää siihen ja vastustajan Selänne hakee sen ja syöttää tutulle takatolpalle ja sieltä lepää
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Nyt on Be a Prossa hauskaa. Mulla on 2v soppari tällä hetkellä, ja kun Columbus laitto mut siirtolistalle, Panthers otti mut sieltä.. eipä mitään, sit Pantherskin asetti siirtolistalle, ja Boston otti sieltä, no eipä kauaa ja taas siirtolistalle, ja Blues poimi tällä kertaa, sieltäkin siirtolistalle, sitten Boston otti takas, asetti nekin mut uudelleen siirtolistalle, ja arvatkaapas kuka sieltä nappasi?! No St.Louis Blues tietenkin!
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ei voi vattu, kun nauraa... 10 pelin voittoputki, ja sitten EA päätti sen katkasta...
Ukot on kuin jumissa olevia ovr 50 pelaajia, silti laukaukset 32-5 ja turpaan tulee 1-3...

Edit: Seuraava peli 6-0, ohi 10 minuutissa, tää peli on välillä täys vitsi...
 
Viimeksi muokattu:

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Ei voi vattu, kun nauraa... 10 pelin voittoputki, ja sitten EA päätti sen katkasta...
Ukot on kuin jumissa olevia ovr 50 pelaajia, silti laukaukset 32-5 ja turpaan tulee 1-3...

Edit: Seuraava peli 6-0, ohi 10 minuutissa, tää peli on välillä täys vitsi...
Ei kun kyllä tää peli on niin vitun aito, siis niin vitun aito. Vedot mulle 27-12! 2-1 rankuilla turpaan. Vastustajan maali ei ole tähän peliin kuuluva, joku längiliru 2v1 hyökkäyksestä... Mulla kun ei längistä tietenkään mene ikinä. Mitä vitun väliä tuolla rivalsin taitotasohommalla oikeen on, kun eihän tässä taidolla voiteta. Tähän peliin ei päde edes se että pitäisi olla omissa maalipaikoissa tehokas kun välillä sekin on niin saatanan mahdotonta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mikäs chämppäreissä tänään on vialla? Viisi peliä, viisi voittoa ja kolmesta keskeytysvoitto. Maaliero 20-5.

Yleensä näistä pakollisista viidestä pelistä löytyy pari tajuttoman kovaa vastustajaa, mutta nyt on ollut kaikki selvästi alle oman tasoni.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Be a prota jauhettu kohta runkosarjan verran, ja on siinä vähän samaa ongelmaa kuin aiemminkin: piste/maalikuninkaaksi on vaikeimmallakin tasolla vähän turhan helppo päästä. Peli ei missään vaiheessa tunnu helpolta eikä koskaan ole mitään dominointifiilistä, mutta pistepörssissä on sellainen 40 pinnan kaula kakkosena olevaan ja maalipörssissä ero kakkoseen noin 30 maalia. Ihan mukavaa pelailua tuo on silti, niistä alkuvuosien pahimmista ongelmista on päästy eroon.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Aika nopeasti lähtee sijoitus laskemaan. Tunti sitten (6-0-0) pääsi sijalle 206. ja nyt sijoitus on tipahtanut 298. eli lähes sata sijaa tunnissa. Toivottavasti ei kuitenkaan tätä tahtia tipahda kokoaikaa tai muuten jämäsijat odottavat, jos ei ehdi pelata. Perhanan perhana.

On muuten jännä, että minua edellä on aika moni kenellä on statsit esim 5-8-0, tai 6-6-0 eli siis ovat hävinneet monen monta matsia ja itsellä ei ole yhtään tappioita ja neljä nolla peliä. Mites tämä pisteenlasku tässä toimiikaan? Saako häviöstä myös nykyään pisteitä? Jos itse nyt menisin häviämään monta peliä putkeen, niin tipahtaisin helposti monta sataa sijaa tai ellen jopa tuhansia.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näkeekö jostain Rivals ja CS vastustajan nimen ennen pelin alkua? Nyt tullut aika paljon noita ihmiskyrpiä vastaan, jotka alivoimalla ja etenkin johtoasemassa ollessaan pyörii omaa maalia ympäri ja lähtee hyökkäyspäästäkin omiin. Näköjään pelaajan estäminen tuolta xboxin profiilista ei enää auta siihen, ettei tulis nämä kaverit vastaan enää. Jos nimen näkee jostain, niin tietäisi poistua pelistä. Mä en ikinä saa bottia karvaamaan niin, että pääsis kahdella ukolla ajamaan päälle.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin kuin tuossa pari viestiä sitten kirjoitettu, edellisen kerran pelannut Nhl 17 vuosipainosta. Silloin jo kirosin tätä EA:n ”momentumia” mutta eihän se ollut mitään verrattuna tämän nykyisen vuosipäivityksen versioon...aika räikeetä.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Mistä johtuu pelaajien jatkuva hitaus? Johnny Gaudreaun pitäisi olla nopea, mutta menee oikeastaan vain hukkaan kun ei pääse kenestäkään ohi, koska juurikin näillä pienillä ja "nopeilla" tuo nopeus on se minkä takia niitä olen jonkun verran hankkinut.

Pelasinpa juuri silti aidoimman tuntuisen pelin pitkään aikaan, laukaukset niukasti mulle 26-25 ja voitto 4-3, nousin myös 1-3 tappiolta voittoon, mutta ei ainakaan kauhean räikeällä momentumilla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ville Leino, Red Wings
Muistan kun joskus Nhl 12 aikoihin tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa onlinessa pelailua ja mietin miten sitä on tähän asti jaksanut sahata bottia vastaan. Luonnollisesti tuona hetkenä bottipelit loppui kuin seinään. Nyt vuonna 2019 ympyrä on sulkeutunut, kun on saanut todeta että mieluisampaa on pelata bottia vastaan, kuin onlinessa (hut) hakata päätä seinään joko momentumia tai ihmispelaajia vastaan jotka kiemurtelevat oman maalin takana johtoasemassa.

Seuraava askel sitten onkin sama mitä tuossa ylempänä joku kirjoitteli eli peli kaupaksi, eikä-koskaan-enää.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Muistan kun joskus Nhl 12 aikoihin tuli kokeiltua ensimmäistä kertaa onlinessa pelailua ja mietin miten sitä on tähän asti jaksanut sahata bottia vastaan. Luonnollisesti tuona hetkenä bottipelit loppui kuin seinään. Nyt vuonna 2019 ympyrä on sulkeutunut, kun on saanut todeta että mieluisampaa on pelata bottia vastaan, kuin onlinessa (hut) hakata päätä seinään joko momentumia tai ihmispelaajia vastaan jotka kiemurtelevat oman maalin takana johtoasemassa.

Seuraava askel sitten onkin sama mitä tuossa ylempänä joku kirjoitteli eli peli kaupaksi, eikä-koskaan-enää.
Kyllä mullakin on vuosien saatossa painopiste siirtynyt selvästi offlinen puolelle. Kyllä niitä änäreitä varmaan jatkossakin tulee ostettua, mutta ei kyllä enää todellakaan joka vuosi.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Itsellä tämä on lähinnä hauskanpitoa onlinessa kavereiden kanssa. Offlinea ei jaksa, koska botit on niin pösilöitä ja HUT ei kiinnosta yhtään.
 
Nyt alkoi tulla kovatasoista ukkoa hutissa vastaan. Pitää yrittää taas keksiä joku keino, millä saan tuota tasoeroa kavennettua, eilisen pelin hävisin 0-3 rivalsissa. Ehkä minäkin alan nyt säästää, ja hankin yhden korkeatasoisen hyökkääjän jolla saan tehtyä tuhoja.
 
Tänä aamuna päätin että pettymyksien aika on ohi ja otin kolikot rivalista. Pakka-aamuna on muuten hyvät ostajan markkinat, nyt sain kaivattuja vahvistuksia joukkueeseen. Tällä viikolla ostin Kanen, nyt tarttui Marchand ja Ovechkin. Hitaasti eteenpäin
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Hairahduin...viimeksi ostin NHL17 ennen tätä. Vittu miten paska ostos, ei enää ikinä. Ei mulla muuta.
Joka vuosi olen itse ostanut, mutta NHL 19 kohdalla jäi viimeiseksi kerraksi, jossa ostan heti julkaisuajankohtana.

Nyt odottelen, että tuo tulee maksamaan sen 10-20e jotta saisi ostettua. Ei viitsi tuhlata rahaa kasapäin peliin, johon ei tule järkeviä muutoksia ja peli pysyy aikalailla samana. Itseä ei kiinnosta online ja kun offlineen ei kauheasti panosteta niin minkäs teet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös