NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 675
  • 1 529

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Hutti jälleen mahtavaa, 4-3 turpaan ja taas olin hallitseva osapuoli. Onko vinkkejä miten kiekon saa pois ottamatta jäähyjä, esimerkiksi 83 Jones ei saa 86(?) Kanelta kiekkoa taklaamalla koska Kanen rating on parempi, tätä en ymmärrä vittu ikinä.
 
Välillä menee huuruun, kun EASHL:ssä on pipoliigasäännöt. En tiedä mikä on EA:n käsitys ryntäämisestä, mutta en ota ylimääräistä vauhtia taklatessani vaan liun ja taklaan vastustajaa niin tuomarin syyläinen käsi nousee ja 2min on tuomio. Sitten botti tulee täyttä vauhtia päälle ja taklaa minun äijän paskaksi niin arvatkaa nouseeko tuomarin käsi? Vitut.

Hutissa välillä nauran huutonaurua, kun botin ohjaamat hopeapelaajat heittävät läpisyöttöjä seläntakaa. Myös hauskaa, että botti laukoi tänään kaksi maalia aivan helvetin huonosta paikasta samaan kohtaan 90 ovrl Roylle. Olin vaan, että juu hieno peli.
 

Ilmapallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, PuiU
Mitenköhän noi Hut Rivalsin palkinnot tulee? Pystyy katsomaan edellistä kautta mutta ei ole mitään nappia että lunasta palkinnot. Tai sit ehkä pitää vaan odotella?
 

Kaiparaitis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets
On tää hutti kyllä paskaa. Pelaan kaksi Rivals-matsia ja molemmissa otteluissa annan vastustajalle suolihuuhtelun ja molemmat pelit päättyivät keskeytykseen, mutta saldona näistä peleisä 0 rivalspistettä, 0 kolikkoa. Vau EA. On se muuten jännä, että Derick Brassardista ei ole tässäkään änärissä HUT-korttia. Tehkää kunnon peli.
Tuo nolla pistettä johtuu siitä, että olet pelannut 50 matsia viikon aikana. Saat sen jälkeen pisteitä Hut Championsiin ja kolikot. Kolikot tulevat pienellä viiveellä, mutta itse oon ne kyllä aina saanut. Käynti kauppapaikalla kuluttaa kolikot laariin.
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Mites tää menee, pelasin hut rivals kauden ja kivoja viikottaisia palkintoja oli tulossa platina-sijoituksella. Nyt niitä ei vaan näy missään?
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Kannattaakohan palkinnot ottaa kolikkoina vai paketteina. 45k:lla saisi jo ostettua vahvistuksen 1.Kenttään, mutta joku helmi paketista houkuttaisi...
 
Kannattaakohan palkinnot ottaa kolikkoina vai paketteina. 45k:lla saisi jo ostettua vahvistuksen 1.Kenttään, mutta joku helmi paketista houkuttaisi...

Pakkoihin ei kannata luottaa. Itse avannut joka viikko SB-pakat ja suunnilleen 7/10 kertaa pakkojen avauksista sieltä tulee pelkkää arvotonta tavaraa. Tänä vuonna kolmesti SB-pakat ovat tuoneet, jotain ja parhaat vedot niistä pakoista ovat 90 ovrl Roenick ja 87 Pietrangelo ja useita 85 ovrl pelaaja sekä joitakin parinkymmenen tonnin pelaajia.

Jos siis mietit, että voisiko pakoista saada tuon +40k:n pelaajan niin ei se kovin todennäköistä ole ja itse ehkä tuossa tilanteessa ostaisin sen 1.kentän pelaajan suoraan marketista. Ainahan toki voi kokeilla onneaan ja tiedä vaikka sieltä pamahtaakin juuri sinulle se 89 Pettersson.
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Kannattaakohan palkinnot ottaa kolikkoina vai paketteina. 45k:lla saisi jo ostettua vahvistuksen 1.Kenttään, mutta joku helmi paketista houkuttaisi...
Ite ajattelin vähän tällästä...

Jos haluat tietyn pelaajan marketista -> kolikot

Jos tiimissä tilaa 83-84 ovr pelaajille, jotka parantavat joukkuetta -> pakat (untradeble tai ei oman maun mukaan)

Jos haluat ICON Collectiblen -> Untradeble pakat, joiden pelaajista voi keräilykortin rakentaa.

Jos +87 tai 88 ovr tiimi, ->kolikot
 
Tässä hutissa on näköjään joku dynaaminen vaikeus kun tuota rivalia pelasin ja vastustajalla pari pykälää heikommat kaikki ukot, itsellä ukot keskimäärin ovr 84 ja vihulla 82 niin vaikka maalipaikat ja kiekonhallinta oli minun hallussa niin tuntuu että lopputulos 1-5 ei vasta kentän tapahtumia. Vähän tyhmää mutta eipä tuo minun maailmaa kaada, online versuksessa tuntuu olevan parempi pelattavuus ja tekoäly kun hutissa niin olen siirtynyt sinne puolelle
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos joku haluaa ostella HUT-kolikoita (PS4), niin minulta löytyisi reippaat 200k joista voisin luopua. Saa heitellä tarjouksia YV:llä.

Edit. Myyty.
 
Viimeksi muokattu:

Hokitero91

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Onkos teidän muiden rivals palkinnot jo tulleet? Kahdelta paikallista aikaa piti ilmeisesti tulla, mutta eipä ainakaan mulla näy.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Onkos teidän muiden rivals palkinnot jo tulleet? Kahdelta paikallista aikaa piti ilmeisesti tulla, mutta eipä ainakaan mulla näy.

Eipä näy ja juuri tuon takia kahdesta asti tässä pelaillut. Olis käyttöä tuolle massille. Ovechkin 89 tähtäimessä ja vähän uupuu vielä markkinahinnasta.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää on kummallinen peli. Tollasella 82-86 pelaajista koostuvalla joukkueella kuljettiin voitosta voittoon, nyt kun siellä häärii 89 Ovechkin, 89 Doughty, 89 Barkov, 87 Pietrangelo jne jne, niin pelit menee ihan päin helvettiä. Synergioista aktivoituna 1T, HH ja SP, silti tuntuu kuin nuo ukot kulkis tervassa ja vastustajan 85 nopeuden ukot polkee nää kiinni takaperinkin. Pietrangelon 99 nopeuskin ihan paperia. Menee hermo.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tää on kummallinen peli. Tollasella 82-86 pelaajista koostuvalla joukkueella kuljettiin voitosta voittoon, nyt kun siellä häärii 89 Ovechkin, 89 Doughty, 89 Barkov, 87 Pietrangelo jne jne, niin pelit menee ihan päin helvettiä. Synergioista aktivoituna 1T, HH ja SP, silti tuntuu kuin nuo ukot kulkis tervassa ja vastustajan 85 nopeuden ukot polkee nää kiinni takaperinkin. Pietrangelon 99 nopeuskin ihan paperia. Menee hermo.
Itsellä sama. Pelasin pitkään 82-87 jengillä. Sit aattelin et parannetaan nyt ja otetaan joukkuesyne käyttöön. No vituixhan se meni swn jälkeen. Rakennan tästä lähin jengiä vaan silleen et pelaan niillä kenestä tykkään, synergioista välittämättä.

Täl hetkel jengistä löytyy esim 82 Teukka, 82 Gosti sit 83 pitkä lista. 84 Hall, Bergeron ja Doughty. 85 Karlsson ja 88 Fobba. Hölmönä luulin saavani selänteen ja sain Foban. Nelosen keskelle meni edellään Giroux, Toews83 ja Bergeron. Ja kulkee paremmin
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Itsellä myös mennyt aina tiimi täysin jumiin, jos on liikaa staroja kentällä. Yleensä olenkin pitänyt "ihan mitä sattuu" - kortteja eli jos lempipelaajastani on mahdollista saada vain kultakortti, niin otan sen. Lisäksi, jos on pakko saada tiimiä paranneltua, niin pidän 1. Ja 2.kenttässä niitä parempia kortteja.

Tietenkin jossain vaiheessa ne nelosenkin pelaajat on jotain 99 kortteja.
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
400k Coinsseja(ps4) myytävänä, tarjoa yv...

Rivalsiin meni kyllä hermo totaallisesti. Kaksi peliä hävisin (4-2 ja 3-2ja.) noissa vedot 52-21 ja hyökkäysalue aikakin 18.06-6.56...
 

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Mä valitsin lainapakat, kun vaihdan kultapelaajia niihin ikoneihin. No sieltä tarttu 88 Panarin, 85 lunqvist ja 84 lindholm sekä 85 Karlsson suoraan kokoonpanoon
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös