Lehtinen maaliin! Vai ootko joku Luukkosen saunakaveri?Kyllästyin yksinkertaisesti PriceVasilievskiyRask-maalivahtien paskuuteen ja kokeilin läpällä Ukia. Toimi ja on toiminut sen jälkeenkin paremmin kuin muut.
Lehtinen maaliin! Vai ootko joku Luukkosen saunakaveri?Kyllästyin yksinkertaisesti PriceVasilievskiyRask-maalivahtien paskuuteen ja kokeilin läpällä Ukia. Toimi ja on toiminut sen jälkeenkin paremmin kuin muut.
Ei anna laittaa Jereä maaliin?Lehtinen maaliin! Vai ootko joku Luukkosen saunakaveri?
Redditissä sanoivat että 48 tuntia kauden päättymisestä tulee palkinnotMitenköhän noi Hut Rivalsin palkinnot tulee? Pystyy katsomaan edellistä kautta mutta ei ole mitään nappia että lunasta palkinnot. Tai sit ehkä pitää vaan odotella?
Tuo nolla pistettä johtuu siitä, että olet pelannut 50 matsia viikon aikana. Saat sen jälkeen pisteitä Hut Championsiin ja kolikot. Kolikot tulevat pienellä viiveellä, mutta itse oon ne kyllä aina saanut. Käynti kauppapaikalla kuluttaa kolikot laariin.On tää hutti kyllä paskaa. Pelaan kaksi Rivals-matsia ja molemmissa otteluissa annan vastustajalle suolihuuhtelun ja molemmat pelit päättyivät keskeytykseen, mutta saldona näistä peleisä 0 rivalspistettä, 0 kolikkoa. Vau EA. On se muuten jännä, että Derick Brassardista ei ole tässäkään änärissä HUT-korttia. Tehkää kunnon peli.
Mites tää menee, pelasin hut rivals kauden ja kivoja viikottaisia palkintoja oli tulossa platina-sijoituksella. Nyt niitä ei vaan näy missään?
Redditissä sanoivat että 48 tuntia kauden päättymisestä tulee palkinnot
No nyt ei ole yhtään Urpo olo. Kiitos! Olin mielestäni lukenut kaikki viestit tästä ketjusta, mutta enpä sittenkään...Tossa kaks viestiä ylempänä lukee
Kannattaakohan palkinnot ottaa kolikkoina vai paketteina. 45k:lla saisi jo ostettua vahvistuksen 1.Kenttään, mutta joku helmi paketista houkuttaisi...
Ite ajattelin vähän tällästä...Kannattaakohan palkinnot ottaa kolikkoina vai paketteina. 45k:lla saisi jo ostettua vahvistuksen 1.Kenttään, mutta joku helmi paketista houkuttaisi...
Onkos teidän muiden rivals palkinnot jo tulleet? Kahdelta paikallista aikaa piti ilmeisesti tulla, mutta eipä ainakaan mulla näy.
Tyynenmeren aika-vyöhyke... eli 00 suomen aikaa tulee samalla lailla kun content ja squad battle pakat ovat tulleetKahdelta paikallista aikaa
Itsellä sama. Pelasin pitkään 82-87 jengillä. Sit aattelin et parannetaan nyt ja otetaan joukkuesyne käyttöön. No vituixhan se meni swn jälkeen. Rakennan tästä lähin jengiä vaan silleen et pelaan niillä kenestä tykkään, synergioista välittämättä.Tää on kummallinen peli. Tollasella 82-86 pelaajista koostuvalla joukkueella kuljettiin voitosta voittoon, nyt kun siellä häärii 89 Ovechkin, 89 Doughty, 89 Barkov, 87 Pietrangelo jne jne, niin pelit menee ihan päin helvettiä. Synergioista aktivoituna 1T, HH ja SP, silti tuntuu kuin nuo ukot kulkis tervassa ja vastustajan 85 nopeuden ukot polkee nää kiinni takaperinkin. Pietrangelon 99 nopeuskin ihan paperia. Menee hermo.