NHL20 – yleinen keskustelu

  • 279 960
  • 1 529

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Haha, täälä sama. Jo lähemmäs viitisen vuotta ohjaimet ehjänä säilynyt ja nyt 2kk ku tää peli on ollu ni molemmissa vikoja..
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itsellä oli tuossa sunnuntaina noita samoja ongelmia. Omat botit ryntäilevät kuin e-junnut konsanaan ja maalivahti ei saanut sitä kuuluisaa rantapalloakaan kiinni. Tappiopelejä taisi yhteensä tulla 5 tai 6 ja viimeisen pelin jälkeen päätin laittaa nykyiset ketjut täysin uusiksi. Kummasti pelit kääntyivätkin tuon jälkeen minulle ja taisin 4 peliä putkeen voittaa.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Onko muilla ilmennyt vastaavaa; Eashl puolella kamera "zoomaa" hyvin erikoisesti nykäisten kohti sinua/kohti kaveria, kun vastaanotat syötön/syötät kiekon kaverille. Tämä on nyt vaivannut about 2 viikkoa(?), en ole siis varma olisiko tullut jonkin päivityksen mukana? Kokonaisuudessaan tuota zoomailua ja kameratyöskentelyä voisi sanoa todella kulmikkaaksi.

Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa :)
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Onko muilla ilmennyt vastaavaa; Eashl puolella kamera "zoomaa" hyvin erikoisesti nykäisten kohti sinua/kohti kaveria, kun vastaanotat syötön/syötät kiekon kaverille. Tämä on nyt vaivannut about 2 viikkoa(?), en ole siis varma olisiko tullut jonkin päivityksen mukana? Kokonaisuudessaan tuota zoomailua ja kameratyöskentelyä voisi sanoa todella kulmikkaaksi.

Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa :)
En suoraan osaa sanoa kun en EASHL:ää pelaile mutta voisiko olla kamera-asetuksista "Zoomaus" asetus?
 

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko muilla ilmennyt vastaavaa; Eashl puolella kamera "zoomaa" hyvin erikoisesti nykäisten kohti sinua/kohti kaveria, kun vastaanotat syötön/syötät kiekon kaverille. Tämä on nyt vaivannut about 2 viikkoa(?), en ole siis varma olisiko tullut jonkin päivityksen mukana? Kokonaisuudessaan tuota zoomailua ja kameratyöskentelyä voisi sanoa todella kulmikkaaksi.

Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa :)
Käytät ilmeisesti "Zone" (Suomeksi taisi olla "Alue"?) kuvakulmaa?

Siihen (voi olla muihinkin kuvakulmiin, mutta juuri tästä olen nähnyt ainoastaan valitusta) tuli joku bugi viime pätsin yhteydessä ja nyt nykii syötöistä jne., jostain syystä. Ei ole tietoa mistä johtuu.
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Käytät ilmeisesti "Zone" (Suomeksi taisi olla "Alue"?) kuvakulmaa?

Siihen (voi olla muihinkin kuvakulmiin, mutta juuri tästä olen nähnyt ainoastaan valitusta) tuli joku bugi viime pätsin yhteydessä ja nyt nykii syötöistä jne., jostain syystä. Ei ole tietoa mistä johtuu.

Juuri tätä tarkoitan!

Tosiaan alue käytössä... Täytynee kokeilla jollain muulla asetuksella.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Itsellä oli tuossa sunnuntaina noita samoja ongelmia. Omat botit ryntäilevät kuin e-junnut konsanaan ja maalivahti ei saanut sitä kuuluisaa rantapalloakaan kiinni. Tappiopelejä taisi yhteensä tulla 5 tai 6 ja viimeisen pelin jälkeen päätin laittaa nykyiset ketjut täysin uusiksi. Kummasti pelit kääntyivätkin tuon jälkeen minulle ja taisin 4 peliä putkeen voittaa.
Joo, mullapa olikin 10 (muistaakseni) putkeen turpaan, sitten yksi voitto ja sitten tämä mahtava 4-0 -->4-5 tappio.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Onko joku tutkiskellu, että millasella kokoonpanolla sais synergiat mahollisimman tappiin?
Voiko noita kaikkia ees saada kerralla täyteen?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko tässä enää mitenkään mahdollista estää, että tietyt pelaajat ei tulisi enää vastaan? Jonkun verran tullut näitä jotka vetävät jonku glitchin rivals matsin lopussa, niin että siitä ei saa pisteitä. Lisäksi "puck raggereita" tulee vastaan tämän tästä. Ennen riitti kun esti kyseisen pelaajan Xboxin asetuksista, mutta nyt näyttäisi siitä huolimatta tulevan noita estettyjä pelaajia vastaan.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Moniko täälä onnistuu tasottaa pelin ilman maalivahtia ikinä? Saatikka sitten voittamaan sen hyökkäyspään viimeisimmän aloituksen, en vittu ainakaan minä. Jälleen voittomaali kimmokkeen kautta ja sitten olikin peli siinä. Vittu saatana. Niin joo, arvatkaa vedot? 25-14 mulle, ei riitä saatana samoista paikoista mulla mitenkään 5 maalin tekoon.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moniko täälä onnistuu tasottaa pelin ilman maalivahtia ikinä? Saatikka sitten voittamaan sen hyökkäyspään viimeisimmän aloituksen, en vittu ainakaan minä. Jälleen voittomaali kimmokkeen kautta ja sitten olikin peli siinä. Vittu saatana. Niin joo, arvatkaa vedot? 25-14 mulle, ei riitä saatana samoista paikoista mulla mitenkään 5 maalin tekoon.

Just äskeisen pelin tasotin ilman maalivahtia n. 20sek ennen loppua ja sitten jatkoajalla voitto. On noita jokunen, mutta useimmiten käy kyllä juuri noin kun kuvailit.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Moniko täälä onnistuu tasottaa pelin ilman maalivahtia ikinä? Saatikka sitten voittamaan sen hyökkäyspään viimeisimmän aloituksen, en vittu ainakaan minä. Jälleen voittomaali kimmokkeen kautta ja sitten olikin peli siinä. Vittu saatana. Niin joo, arvatkaa vedot? 25-14 mulle, ei riitä saatana samoista paikoista mulla mitenkään 5 maalin tekoon.

Never. Ihan vaan sen takia koska en ikinä ota veskaa pois. Itse olen tehnyt varmaan tuhat kertaa maalin tyhjiin.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tässä pelissä on kyllä mahdotonta ampua oikea oppisesti pakin / hyökin jaloista. Siinä on semmoinen näkymätön seinä ettei läpi mene. Pahempi kuin 19 versiossa. Myös syötöissä, hiton vaikea saada pyörityksiä kun katkeaa heti.

En haluais myöskään tehdä joka maalia one timerilla mutta kun se on niin tehokas, viivavedot ei mene maalille tai sitten suoraan päin veskaria. Turhauttaa tällä hetkellä. Online versys kyseessä.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Mikäs teillä on onlinessa tuo pass assistance? Tai en tiedä vaikuttaako tähän kyseiseen ongelmaan vai ei. Mutta siis lyhyet syötöt ihan kahden metrin päässä olevalle pelaajalle menevät läpi siitä kohdepelaajasta jos samassa linjassa sattuu olemaan oma jätkä kauempana takana.
 
Mites teillä kun teette hutissa hyökkäysketjuja, minä oon nyt yrittänyt niin että 1 rightin ukko, 2 leftin ukkoa, iso sentteri, 1 nopeampi laituri ja yksi hitaampi laituri. Yksi sniper peli rakentajaa kohden. Ei tossa mitään synergioita voi enää miettiä joutaisivat hevon kuuseen koko pelistä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Rollista pamahti YS-Petterson. Ihan kiva päätös, kun olin juuri päättänyt ikonikeräilyjen sijaan laittaa kultakortit rolliin :)
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
En haluaisi uskoa, että tuo momentum on oikeasti olemassa, mutta kyllä se ilmeisesti. On Pelasin kaksi peliä putkeen, toisessa oli tosi mukavaa pelata ja voitin suht tiukan pelin 4-2. Heti perään seuraava. Syötöt ei mene perille, omat botit luistelee ihan missä sattuu ja vihun joka kuti painuu verkkoon. Sääli, kun rakastaa lätkää niin paljon, muuten en koskisi tähän peliin (tai ainakaan HUTiin) pitkällä tikullakaan.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Miksi tästä pelistä on pitänyt tehdä tällainen ringettepeli... Hut pelkkää suojausnylkytystä ja selän kääntelyä niin kauan kunnes botit karkaa omille teilleen ja takatolpan ukko vapautuu vetämään sen löysän onetimerin joka menee 90% kerroista sisään. Pelissä ei taas ole mitään järkeä/jääkiekkomaisuutta siinä vaiheessa kun pääsee tasolle missä joukkueet vähintään puolillaan legendoja. Kai se taas kerran pitää tyytyä pelaamaan EASHL kun siellä syöttelyllä ja kuvioilla on jotain arvoakin.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Kaikista parasta on pelaajat joilla on kaikki legendoja mutta eivät osaa pelata ollenkaan, niillekin tulee vaan melkein aina turpaan... Tähänkin peliin pakko tehdä se, että paskatkin pelaajat pärjää kunhan vaan on tarpeeksi rahaa pistää peliin..
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Lisäksi, käykö teille niin, että vastustaja on lähellä, koitat syöttää, kiekko kyllä lähtee lavasta mutta aivan varma sattuma, että joka kerta niin hiljaa että vastustaja sen saa. Tietääkö kukaan miten voi tehdä tuon taklauksen, joka menee ohi, mutta pelaajan kiekko karkaa, toimii ilmeisen hyvin vastustajillani, kun tosiaan aina saa hitaammilla pelaajilla pelata, ja nämähän ei taklaa, ei edes Victor Hedman Patrick Kanea saa kumoon..
 
Viimeksi muokattu:

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Raporttia pukkaa... Kyllä nyt maistuu taas pitkän taaperruksen jälkeen hyvältä! Vastustaja ajassa 17:57 johtoon 0-1, puolustin kynsin hampain, hyökkäsin ja laitoin kaiken peliin, lopultakin se tuotti tulosta: Marchand tasoitti Hullin ja Stamkosin syöttäessä ajassa 57:26. Tästä hetki, ja pelin paras kohta tulee, aika 58:53 ja Marchand toisellaan Josin syötöstä 2-1 johto- ja voittomaali... Pitkästä aikaa kunnon nousu rinnalle ja ohi!
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tietääkö kukaan miten voi tehdä tuon taklauksen, joka menee ohi, mutta pelaajan kiekko karkaa, toimii ilmeisen hyvin vastustajillani, kun tosiaan aina saa hitaammilla pelaajilla pelata, ja nämähän ei taklaa, ei edes Victor Hedman Patrick Kanea saa kumoon..

Tää kiinnostaa muuten itseäni myös. Miten tehdään se taklaus joka tulee "myöhässä" mutta horjuttaa pelaajaa niin että kiekko karkaa? Tavallaan ottaa semmoisen metrisen boostin tai hyppää se vastustajan pelaaja kohti omaa pelaajaa.
 
Kenties naurettavinta momentumin aikana on se, kun puolustusalueella omat pelaajat tyrkkivät väkisin tielle ja blokkaavat hallitsemani pelaajan liikkeen. Eilen tämä toistui yhdessä vaihdossa niin monta kertaa ennen kuin vastustaja teki maalin. Oli huvittava katsoa, kun koko ajan oma pelaaja tunkee eteen ja tiesi tasan tarkkaan, miten tilanne tulee päättymään.

Toinen EA:n keino tällaisissa pakkomaalitilanteissa on oman maalialueen hiekoittaminen niin, että mun pelaajien luistimet siellä vaan eivät pelitä. Maalin ympärillä käytännössä vaikea liikkua ja jos joudut maalin taakse, niin sieltä ei pääse lainkaan takaisin edustalle, kun joku ihme näkymätön voima haraa vastaan tai maalin kehikot vetävät pelaajaa puoleensa. Vaikka kuinka käännät, niin pelaaja luistelee maalia päin eikä pääse sen ohi tai jää jotenkin sopivasti kiinni sivurautoihin.

Yksi kiva juttu on myös se, kun oman tiimin tekoälypelaaja ei reagoi mitenkään vaan pitää oman paikkansa. Esim. jos pakki on noussut ylös, kiekko karkaa hallitsemaltani hyökkääjältä ei-kenenkään-maalle tavoiteltavaksi, niin pakki luikertelee omalle paikalleen tai nököttää jo siellä sen sijaan, että hyökkäisi kiekon kimppuun, vaikka täysin varmasti ehtisi siihen ennen ketään muuta. Sitten tuleekin äkkiä joku 3vs1 -hyökkäys omaan päähän.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Tää kiinnostaa muuten itseäni myös. Miten tehdään se taklaus joka tulee "myöhässä" mutta horjuttaa pelaajaa niin että kiekko karkaa? Tavallaan ottaa semmoisen metrisen boostin tai hyppää se vastustajan pelaaja kohti omaa pelaajaa.
No juurikin tämä, en osannut pukea noin hyvin sanoiksi... Aina kivaa menettää kiekko tolla tavalla, vielä kaiken lisäksi niin yleistä..
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Onko tässä viime aikoina päivittynyt botit entistäkin typeremmiksi? Vaihtoon meneminen tuntuu olevan välillä puhdas mahdottomuus vaikka kuinka käskisi vaihdon. Eilenkin oli jatkoajalla 3vs3 pitkäksi venähtänyt vaihto alla, joten käsken hyökkääjät vaihtoon ja rauhoitan tilanteen pakilla keskialueella, mitä tekee hyökkääjät? McDavid kaartaa vaihtoaition eteen ja jää seisomaan luukun eteen paikalleen 5 sekunniksi kunnes herää ja menee vaihtoon. Ovechkin seisoskelee paikoillaan kentän keskellä eikä suostu tekemään mitään, varsinkaan vaihdon suhteen...

Muutenkin vaihdot on ilmeisesti alkaneet bugittamaan. Välillä pitkän kiekon jälkeen pelin käynnistyttyä vaihtovalikko näyttää ettei vaihdot sallittu ja samat pelaajat joutuvat jatkamaan seuraavaan pelikatkoon jäällä. Eilenkin taisi olla puolen erän mittainen jakso jolloin pelaajat eivät mene vaihtoon sitten millään, vaikka miten rauhottaisi peliä tai tekisi mitä vain. Tietty voisi tuossa tilanteessa heittää kiekkoa katsomoon hyökkäyspäässä, muttei oikein tunnu järkevältä/oikealta jääkiekkoon tuollainen ratkaisu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös