En suoraan osaa sanoa kun en EASHL:ää pelaile mutta voisiko olla kamera-asetuksista "Zoomaus" asetus?Onko muilla ilmennyt vastaavaa; Eashl puolella kamera "zoomaa" hyvin erikoisesti nykäisten kohti sinua/kohti kaveria, kun vastaanotat syötön/syötät kiekon kaverille. Tämä on nyt vaivannut about 2 viikkoa(?), en ole siis varma olisiko tullut jonkin päivityksen mukana? Kokonaisuudessaan tuota zoomailua ja kameratyöskentelyä voisi sanoa todella kulmikkaaksi.
Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa :)
Käytät ilmeisesti "Zone" (Suomeksi taisi olla "Alue"?) kuvakulmaa?Onko muilla ilmennyt vastaavaa; Eashl puolella kamera "zoomaa" hyvin erikoisesti nykäisten kohti sinua/kohti kaveria, kun vastaanotat syötön/syötät kiekon kaverille. Tämä on nyt vaivannut about 2 viikkoa(?), en ole siis varma olisiko tullut jonkin päivityksen mukana? Kokonaisuudessaan tuota zoomailua ja kameratyöskentelyä voisi sanoa todella kulmikkaaksi.
Kiitos etukäteen, jos joku osaa auttaa :)
Käytät ilmeisesti "Zone" (Suomeksi taisi olla "Alue"?) kuvakulmaa?
Siihen (voi olla muihinkin kuvakulmiin, mutta juuri tästä olen nähnyt ainoastaan valitusta) tuli joku bugi viime pätsin yhteydessä ja nyt nykii syötöistä jne., jostain syystä. Ei ole tietoa mistä johtuu.
Joo, mullapa olikin 10 (muistaakseni) putkeen turpaan, sitten yksi voitto ja sitten tämä mahtava 4-0 -->4-5 tappio.Itsellä oli tuossa sunnuntaina noita samoja ongelmia. Omat botit ryntäilevät kuin e-junnut konsanaan ja maalivahti ei saanut sitä kuuluisaa rantapalloakaan kiinni. Tappiopelejä taisi yhteensä tulla 5 tai 6 ja viimeisen pelin jälkeen päätin laittaa nykyiset ketjut täysin uusiksi. Kummasti pelit kääntyivätkin tuon jälkeen minulle ja taisin 4 peliä putkeen voittaa.
Moniko täälä onnistuu tasottaa pelin ilman maalivahtia ikinä? Saatikka sitten voittamaan sen hyökkäyspään viimeisimmän aloituksen, en vittu ainakaan minä. Jälleen voittomaali kimmokkeen kautta ja sitten olikin peli siinä. Vittu saatana. Niin joo, arvatkaa vedot? 25-14 mulle, ei riitä saatana samoista paikoista mulla mitenkään 5 maalin tekoon.
Moniko täälä onnistuu tasottaa pelin ilman maalivahtia ikinä? Saatikka sitten voittamaan sen hyökkäyspään viimeisimmän aloituksen, en vittu ainakaan minä. Jälleen voittomaali kimmokkeen kautta ja sitten olikin peli siinä. Vittu saatana. Niin joo, arvatkaa vedot? 25-14 mulle, ei riitä saatana samoista paikoista mulla mitenkään 5 maalin tekoon.
Tietääkö kukaan miten voi tehdä tuon taklauksen, joka menee ohi, mutta pelaajan kiekko karkaa, toimii ilmeisen hyvin vastustajillani, kun tosiaan aina saa hitaammilla pelaajilla pelata, ja nämähän ei taklaa, ei edes Victor Hedman Patrick Kanea saa kumoon..
No juurikin tämä, en osannut pukea noin hyvin sanoiksi... Aina kivaa menettää kiekko tolla tavalla, vielä kaiken lisäksi niin yleistä..Tää kiinnostaa muuten itseäni myös. Miten tehdään se taklaus joka tulee "myöhässä" mutta horjuttaa pelaajaa niin että kiekko karkaa? Tavallaan ottaa semmoisen metrisen boostin tai hyppää se vastustajan pelaaja kohti omaa pelaajaa.