NHL20 – yleinen keskustelu

  • 280 112
  • 1 529

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noita supertähtijengejä tulee välttämättä vastaan jo kymppidivarissa, koska käytännössä kaikki jotka ovat tässä vaiheessa pelaamassa ovat ostaneet tuon 90-100e version, jonka ennakkotilauspakat ovat olleet parhaita miesmuistiin. En ole yhtään pakkaa nähnyt mistä ei olisi 83-87 kok korttia tullut ja yleensä vielä useampi kappale. Kaikenlisäksi vielä myytäviä.

Varmaan kannattaa viikonloppuun odottaa, kun on enemmän pelaajia jotka pelaa ihan näillä aloituspakkakorteilla. Ja ensi viikolla on käsittääkseni tulossa hopeacomppi.
Tämä on erittäin hyvä pointti. Tällä hetkellä on pääasiassa pelaamassa noiden erikoisversioiden pelaajat, jotka saattavat herkästi myös ostaa rahalla lisää pakkoja, kun ovat muutenkin laittaneet ylimääräistä rahaa itse pelin ostamiseen.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vaikka itse olenkin aiemmissa versioissa vähätellyt icetiltin merkitystä, niin tässä versiossa se on kyllä totista totta ja aivan perseestä. Vastaan tullut jo monta peliä, joissa olen ollut 3-0 tai 4-0 matsin puolivälissä voitolla ja yhtäkkiä, kuin napista painamalla kaikki muuttuu ja mikään ei enää onnistu, vastustajalta onnistuu kaikki, itse vedät 2-0 hyökkäyksessa tolppaan tai ohi maalista jne. Toki itsellenikin käynyt sama. Takkiin tulossa huolella, sitten alkaa uppoamaan kaikki rystylörpöt siniviivalta ja vastaavat ihanuudet ja vastustaja ei osaa enää mitään. Kyseessä siis HUT ja online-matsit. Vituttaa, koska kyseessä on pelattavuudeltaan selkeästi edellistä parempi peli.
 

mountainsnake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaikka itse olenkin aiemmissa versioissa vähätellyt icetiltin merkitystä, niin tässä versiossa se on kyllä totista totta ja aivan perseestä. Vastaan tullut jo monta peliä, joissa olen ollut 3-0 tai 4-0 matsin puolivälissä voitolla ja yhtäkkiä, kuin napista painamalla kaikki muuttuu ja mikään ei enää onnistu, vastustajalta onnistuu kaikki, itse vedät 2-0 hyökkäyksessa tolppaan tai ohi maalista jne. Toki itsellenikin käynyt sama. Takkiin tulossa huolella, sitten alkaa uppoamaan kaikki rystylörpöt siniviivalta ja vastaavat ihanuudet ja vastustaja ei osaa enää mitään. Kyseessä siis HUT ja online-matsit. Vituttaa, koska kyseessä on pelattavuudeltaan selkeästi edellistä parempi peli.

No ei kait tämä yllätyksenä tule vuotaneen Dynamic difficulty dokumentin perusteella?

Miltä muuten vaikutti verrattuna nhl19 gameplayhin? Nopeampaa vai hitaampaa? Vai päivästä ja ea:n servista kiinni?
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Muille tullut squad battlen pakka palkintoja? Ei löydy hakemalla ja edellisen kauden sijoitusta tai tietojakaan mistään löydy.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt tulee niinkin oleellinen kysymys, kuin että onko tässä uudessa pelissä vieläkään aitoja maalibiisejä joukkueilla? Tai edes osalla kuten esim. NHL 18? Mitä nyt tubesta videoita katsellut niin kuulostaa, ettei siellä soi maalin jälkeen mitään.

Toinen kysymys Franchise Modesta (jos joku on kokeilumielessä simuloinut), niin miten useamman kauden jälkeen palkkakatto käyttäytyy ja pelaajien palkat suhteessa siihen? Vanhemmissa änäreissä ollut se ongelma, että parhaatkin pelaajat suostuneet todella halvoilla diileillä suhteessa palkkakattoon kun on +5 kautta takana. Tuolloin saa jännittää enää sitä, pääseekö edes palkkalattian yläpuolelle, vaikka joukkue on laadultaan hyvä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miltä muuten vaikutti verrattuna nhl19 gameplayhin? Nopeampaa vai hitaampaa? Vai päivästä ja ea:n servista kiinni?
Itse sanoisin, että merkittävää nopeuseroa ei ole. Jollain tavalla ehkä hieman hitaampaa, mutta toisaalta liikkuminen on sulavampaa ja se saa pelin tuntumaan luontevammalta. Paremmalta tuntuu kuin NHL19.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisiko jollain teknisesti minua etevämmällä ideaa siitä, miten saan 55 tuumaisessa telkkaristani pelatessa nuo alalaidassa aivan alakulmissa olevat grafiikat näkyviin (nyt esim. ketjun pelaajien nimien loppukirjaimet eivät näy?!) . Kalibrointi kohdassa ainakin minä saan siirrettyä ainoastaan ylös ja alas, mutten sivuille? Pelialustana PS4.

Terveisin, teknisesti lahjaton
 

Nelone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Olisiko jollain teknisesti minua etevämmällä ideaa siitä, miten saan 55 tuumaisessa telkkaristani pelatessa nuo alalaidassa aivan alakulmissa olevat grafiikat näkyviin (nyt esim. ketjun pelaajien nimien loppukirjaimet eivät näy?!) . Kalibrointi kohdassa ainakin minä saan siirrettyä ainoastaan ylös ja alas, mutten sivuille? Pelialustana PS4.

Terveisin, teknisesti lahjaton

Itse joskus samassa tilanteessa ja siitä selvisin vaihtamalla tv.n kuva-asetuksia. Sieltä kun hetken rämppää, niin eiköhän ala oikea kuvasuhde löytymään :)
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Eipä pääse viikonloppuna aloittamaan kun posti päätti tuoda vasta ens viikolla. Oishan se maistunu muutama olut ja EASHL
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko jollain teknisesti minua etevämmällä ideaa siitä, miten saan 55 tuumaisessa telkkaristani pelatessa nuo alalaidassa aivan alakulmissa olevat grafiikat näkyviin (nyt esim. ketjun pelaajien nimien loppukirjaimet eivät näy?!) . Kalibrointi kohdassa ainakin minä saan siirrettyä ainoastaan ylös ja alas, mutten sivuille? Pelialustana PS4.

Terveisin, teknisesti lahjaton
Tämän saa korjattua telkkarin kuva-asetuksista. En pysty tarkemmin auttamaan tietämättä telkkarin merkkiä ja mallia.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä pääse viikonloppuna aloittamaan kun posti päätti tuoda vasta ens viikolla. Oishan se maistunu muutama olut ja EASHL
Jep, tätä varoittelin, että postin toimintaan ei kannata hirveästi luottaa tällä hetkellä. Toki joillekin posti voi olla ainoa vaihtoehto, jos haluaa pelin fyysisen version tietystä kaupasta.

Tämän vuoksi on myös hieman harmi, että julkaisupäivä on nimenomaan perjantai.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tein nyt pyhän päätöksen, että en ensi vuoden versiota enää tule hankkimaan. Yhden vuoden tätä jaksaa kavereiden kanssa onlinessa vielä varmaan pelata, mutta muuten saa minun osaltani olla nyt tässä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kävin heti aamusta ku Gigantti auki hakemas pelin. Äkkiä kotiin ja oottamaan et saa sen diamond pakan. No eipä sitä tullut. eikä tullut Viaplay koodiakaan.

Useampi sanonut samaa, ja aspa laittoi jo chatin kiinni ja puhelimessa varmasti tunnin jonot (Gigantilla siis) Maanantaina pitää pommittaa chattiin tai ulista luuriin.

Olisi aika kiva edge kuitenkin saada edes se yksi Diamond pakka niin saisi tuurilllaan pari ihan pelimiesteäkin. Viaplay koodilla nyt ei kiire, kunhan tulee ennen kun NHL kausi alkaa
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kävin heti aamusta ku Gigantti auki hakemas pelin. Äkkiä kotiin ja oottamaan et saa sen diamond pakan. No eipä sitä tullut. eikä tullut Viaplay koodiakaan.

Pakoista en tiedä mitään, mutta eikö Viaplay-koodi ole ostokuitissa? Ainakin itselläni on, ja pelin itsekin tänään hain Gigantista ihan hyllystä.

Ja koodihan lunastetaan tuolla: Kokeile veloituksetta etukoodillasi.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kuitissa lukee itellä se koodi. Kassaneiti siitä vielä erikseen mainitsi.
 

Kusiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Gigantin sivuilla lukee näin

Jos olet ennakkotilannut pelin, saat kampanjakoodin tuotteen mukana. Ostaessasi pelin julkaisupäivän jälkeen, löytyy koodi kuitistasi.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Gigantin sivuilla lukee näin

Jos olet ennakkotilannut pelin, saat kampanjakoodin tuotteen mukana. Ostaessasi pelin julkaisupäivän jälkeen, löytyy koodi kuitistasi.
Eipä näkynyt paketissa eikä kuitissa. Muoveissa kyllä oli että sisältää 1kk Viaplayn mutta koodia ei ole missään. Enemmän kiinnostaa se diamond pakka tosin
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Uh, ei vattu mikä huutaja tämä uus selostaja on... Pakko on selostus panna melkein mutelle..
Ja nämä vatun erän ja pelin jälkeiset uusinnat, ei jatkoon... Varsinkin pelin loputtua, kyllä se jotenkin pitäis saada skipattua..
Sattu kiva jäbä vastaan vika pelissä, Mario, Väinö, Howe etc... Voitin kyllä, mutta mikäs siinä jos on rahnaa mitä polttaa, ei se oo multa pois.. Ensi vaikutelma on, että kyllä tämä on edeltäjään parempi...
 
Muutama tunti peliä hakattu ja muutama huomio.

- Vituttaa, kun hutissa kuvataan joka pelikatkolla katsojia.

- Pelaajat tehty Euroopan liigoihin TAAS vasemmalla kädellä. Ässissä pelaa Valtteri Pihlajamäkin, hyökkääjä Aleksi Varttinen. Tapparan Patrik Puistolan pelaajakuva on isänsä vanha pelikuva.

- Vituttaa, kun muokkaat pelaajia "muokkaa pelaajaa" kohdasta ja kokonaisuutta ei näe. Tai no näkee sen parin ominaisuuden muokkaamisen ohessa, mutta kun scrollaa ominaisuuksia alaspäin niin kokonaisuuskohta menee pois näkyvistä ja rasittaa kyllä kun kokoajan pitää scrollata edestakaisin. Ainakin NHL 18 -pelissä samassa kohdassa pelaajan kokonaisuus näkyi muokatessa kokoajan yläkulmassa.
 

Hevi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tilasin Gigantin verkkokaupasta ja tuli erillinen Viaplay koodilappu. Hut koodeista en tiedä kun ei hut kiinnosta. Peliä en kerkee pelaamaan kuin ehkä maanantaina aikaisintaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös