kunhan oot huttia 19 tänä vuonna pelannu ni saat pakatEnnakkotilasin viikonloppuna tuon toiseksi kalleimman version ps-storesta. Pelasin accesilla tunnit täyteen. Tarvitseeko minun ladata nhl19 bäkkiin että saan itselleni kuuluvat pakat lojaaliudesta? Sotkeeko tuo accespaska mitään?
Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan. Ilmeisesti tuon ennakkoversion lataaminen tuo itselleni 85Laineen(koska valitsen tuon), ja 83pelurin? Yksi valintapakka luvattu myös.
Mihin aikaan huomenna pääsee pelaamaan?
kunhan oot huttia 19 tänä vuonna pelannu ni saat pakat
Tajuaa kyllä. Ne pelit on rekisteröity teikäläisen gamertagille, josta EA sitten saa tiedon.Niin siis olen huttia kevään 2019 pelannut, mutta poistin 19 kun ennakko20 latasin. Eli pitääkö NHL19 olla ladattuna ennen kun puoliltaöin alan pelaamaan 20huttia. Saadakseni siis loyaltypackit? Vai tajuaako käyttäri että olen edellistä pelannut vaikka nyt poistanutkin?
Olen ostanut, mutta ei näkynyt muuta kuin tuo EA Accessista jäljellä oleva peliaika (11min).Jos olet ennakkoversion ladannut, luulisi kellon näkyvän. Puolen yön aikaan. Noin 2h.
Älkää sitten tilatko postilla, Gigantista sanottu että voi olla ettei ehdi perille perjantaiksi ja on jopa todennäköistä ettei. Click and Collect Storeen pitäis tulla viimeistään keskiviikkona.
Miten niin ei näy? Näkyy sekä kuvastossa, että esim NHL20 pelin tilaussivulla.Gigantin sivuilla ei näy enää mainintaa viaplaysta. Vieläköhän tuo kylkeen tulee?
Posti on lakkoilun takia edelleen pahasti sekaisin. Olen tilannut viimeisen kahden viikon aikana paljon tavaraa sekä itselleni, että työn puolesta postin kautta ja yksikään toimitus ei ole tullut ajallaan ilman ongelmia perille. Oma luottoni postin toimintaan on lähellä nollaa tällä hetkellä. Koskaan ei oman muistini mukaan ole posti toiminut näin huonosti.Itse tilasin postilla, koska vahva luotto on, että ykkösluokan kirje kuljettaa pelin perille. Olen lukuisia kertoja tilannut edellisenä päivänä lähetyksen ykkösluokan kirjeenä ja se on tullut seuraavana päivänä. Joka kerta myös ennakkotilaamani NHL on tullut postiluukusta julkaisupäivänä. Toivotaan, että nyt ei tule ekaa kertaa, että ei tulisikaan.
Itsekkin tartuin tuohon Gigantin tarjoukseen. 50e+1kk viaplay not bad. Vaikka vituttaahan se cd levyn surina, mutta jospa sen kestäisi.
Kävin tänään muilla asioilla Gigantissa ja kysyin tuosta että tuleeko tuote postissa tuolloin 13pv eli perjantaina. Myyjä totesi notta en luottaisi postiin, että voin varata tänne liikkeeseen ja senkuin noudat sitten pois (jos maksat ennakkoon). En tiedä onko nuilla miten iso menekki mutta kannattanee varata. Ihan jo sillä, että saat ne ennakkotilaajan pakat. Tänään vissiin vika päivä ? koska huomennahan jo pääsee kalleimmilla versioilla pelaamaan.
En osaa kyllä tähän vastata, että mitkä ovat Gigantin käytännöt vastaavassa tilanteessa.Nyt tarvitsisin pikaista vastausta, kun en ole Gigantin palveluita hetkeen käyttänyt. Olen itse töissä perjantaina niin jos suoritan tilauksen netissä niin voisiko esimerkiksi kaverini hakea pelin minulle kaupasta, tuon varaa ja nuoda palvelun avulla? Gigantin sivuilla lukee, että mukana pitäisi olla tilausvahvistus niin riittääkö se, että lähetän kaverille kuvakaappauksen tilausvahvistuksesta?
Entäpä, jos varaan pelin netistä, mutta en maksa sitä verkossa, vaan kaverini maksaa pelin paikan päällä niin silloin kai ei tarvitse mitään tilausvahvistuksia toisen puolesta mukaan vai?
Itse olen pari kertaa hakenut Gigantista tuotteita varaamalla ne ensin, eikä ole tarvinnut muuta tehdä kuin kertoa nimi noutotiskillä. Toki teoriassa jos kaverin puolesta hakee, niin tilausvahvistus tarvitsee olla.Nyt tarvitsisin pikaista vastausta, kun en ole Gigantin palveluita hetkeen käyttänyt. Olen itse töissä perjantaina niin jos suoritan tilauksen netissä niin voisiko esimerkiksi kaverini hakea pelin minulle kaupasta, tuon varaa ja nuoda palvelun avulla? Gigantin sivuilla lukee, että mukana pitäisi olla tilausvahvistus niin riittääkö se, että lähetän kaverille kuvakaappauksen tilausvahvistuksesta?
Entäpä, jos varaan pelin netistä, mutta en maksa sitä verkossa, vaan kaverini maksaa pelin paikan päällä niin silloin kai ei tarvitse mitään tilausvahvistuksia toisen puolesta mukaan vai?
Tilasin nyt itsekkin tuolta gigantista fyysisen version pelistä, nii pystyykö levy versiota jatkamaan siitä mihin accesissa jää vai joutuuko sen asentamaan uudestaan?
Pystyy jatkamaan, mutta kannattanee se peli silti asentaa levyltä uudelleen ettei tule mitään ongelmia. En itseasiassa tiedä toimiiko edes ilman uudelleenasennusta. Mutta tallennuksethan eivät siis katoa siinä mihinkään.
Ei tarvitse asentaa mitään uudelleen. Levy sisään ja peli käyntiin.
Jep, voit jatkaa normaalilla pelillä siitä mihin jäit, missä tahansa moodissa. Ainoa asia mitä ainakin suosittelen tekemään, on Access-version asennuksen poistaminen ja pelin asentaminen uudelleen kokoversiosta. NHL18 ainakin rupesi prakaamaan jossain kohtaa kun se ei osannut päättää mikä versio pitäisi käynnistää, vaikka levy oli asemassa.
Näin tässä ketjussa aiemmin tällaisen infon, mihin perustin vastaukseni:
Niin, kyllähän pelien kanssa voi tulla joskus ongelmia, ihan sama miten ne on asennettu. Itse ainakin olen jonkun joskus joutunut poistamaan ja asentamaan uudeleen kun se on tilttaillut usein.Näin tässä ketjussa aiemmin tällaisen infon, mihin perustin vastaukseni:
Mutta omaa kokemusta ei toistaiseksi ole aiheesta, joten en lähde sen enempää väittämään vastaan.
Siitähän tuo erittäin todennäköisesti johtuu. Kyllä se peli täytyy ostaa, jos noita bonuksia itselleen haluaa.Meikäläinen ei mitään Loyalty-pakkoja saanut vaikka kaikkia PS4:n änäreitä on tullut pelattua. Johtuiskohan sitten siitä, että edellistä versiota en ostanut vaan pelasin EA Accessin kautta parin viikon verran. Eikös ne pakat tuolta päävalikon "check for more rewards"-kohdasta täytyisi löytyä?