NHL20 – yleinen keskustelu

  • 279 470
  • 1 529

Jaded

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Puhvelit ja KPL
Puhelimella ei onnistunut tuo varaus hässäkkä liikkeeseen,mutta koneella onnistui joten peli on varattuna liikkeessä perjantaina. Jännä juttu,että puhelin versio ohjaa vaan tilaamaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ennakkotilasin viikonloppuna tuon toiseksi kalleimman version ps-storesta. Pelasin accesilla tunnit täyteen. Tarvitseeko minun ladata nhl19 bäkkiin että saan itselleni kuuluvat pakat lojaaliudesta? Sotkeeko tuo accespaska mitään?

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan. Ilmeisesti tuon ennakkoversion lataaminen tuo itselleni 85Laineen(koska valitsen tuon), ja 83pelurin? Yksi valintapakka luvattu myös.
 

Ukko16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs
Ennakkotilasin viikonloppuna tuon toiseksi kalleimman version ps-storesta. Pelasin accesilla tunnit täyteen. Tarvitseeko minun ladata nhl19 bäkkiin että saan itselleni kuuluvat pakat lojaaliudesta? Sotkeeko tuo accespaska mitään?

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan. Ilmeisesti tuon ennakkoversion lataaminen tuo itselleni 85Laineen(koska valitsen tuon), ja 83pelurin? Yksi valintapakka luvattu myös.
kunhan oot huttia 19 tänä vuonna pelannu ni saat pakat
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Mihin aikaan huomenna pääsee pelaamaan?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
kunhan oot huttia 19 tänä vuonna pelannu ni saat pakat

Niin siis olen huttia liki koko kauden ja kevään 2019 pelannut, mutta poistin 19 kun ennakko20 latasin. Eli pitääkö NHL19 olla ladattuna ennen kun puoliltaöin alan pelaamaan 20huttia. Saadakseni siis loyaltypackit? Vai tajuaako käyttäri että olen edellistä pelannut vaikka nyt poistanutkin?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Niin siis olen huttia kevään 2019 pelannut, mutta poistin 19 kun ennakko20 latasin. Eli pitääkö NHL19 olla ladattuna ennen kun puoliltaöin alan pelaamaan 20huttia. Saadakseni siis loyaltypackit? Vai tajuaako käyttäri että olen edellistä pelannut vaikka nyt poistanutkin?
Tajuaa kyllä. Ne pelit on rekisteröity teikäläisen gamertagille, josta EA sitten saa tiedon.

Jos olet ennakkoversion ladannut, luulisi kellon näkyvän. Puolen yön aikaan. Noin 2h.
Olen ostanut, mutta ei näkynyt muuta kuin tuo EA Accessista jäljellä oleva peliaika (11min).
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Gigantin sivuilla ei näy enää mainintaa viaplaysta. Vieläköhän tuo kylkeen tulee?
 
Älkää sitten tilatko postilla, Gigantista sanottu että voi olla ettei ehdi perille perjantaiksi ja on jopa todennäköistä ettei. Click and Collect Storeen pitäis tulla viimeistään keskiviikkona.

Itse tilasin postilla, koska vahva luotto on, että ykkösluokan kirje kuljettaa pelin perille. Olen lukuisia kertoja tilannut edellisenä päivänä lähetyksen ykkösluokan kirjeenä ja se on tullut seuraavana päivänä. Joka kerta myös ennakkotilaamani NHL on tullut postiluukusta julkaisupäivänä. Toivotaan, että nyt ei tule ekaa kertaa, että ei tulisikaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Gigantin sivuilla ei näy enää mainintaa viaplaysta. Vieläköhän tuo kylkeen tulee?
Miten niin ei näy? Näkyy sekä kuvastossa, että esim NHL20 pelin tilaussivulla.

"
Viaplay Total kuukaudeksi kaupan päälle!*
Oletko armoton urheilufani? Hyödynnä ainutlaatuinen tarjous ja osta FIFA 20 tai NHL 20 Gigantista ja saat Viaplay Totalin 1 kuukaudeksi kaupan päälle.

"
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse tilasin postilla, koska vahva luotto on, että ykkösluokan kirje kuljettaa pelin perille. Olen lukuisia kertoja tilannut edellisenä päivänä lähetyksen ykkösluokan kirjeenä ja se on tullut seuraavana päivänä. Joka kerta myös ennakkotilaamani NHL on tullut postiluukusta julkaisupäivänä. Toivotaan, että nyt ei tule ekaa kertaa, että ei tulisikaan.
Posti on lakkoilun takia edelleen pahasti sekaisin. Olen tilannut viimeisen kahden viikon aikana paljon tavaraa sekä itselleni, että työn puolesta postin kautta ja yksikään toimitus ei ole tullut ajallaan ilman ongelmia perille. Oma luottoni postin toimintaan on lähellä nollaa tällä hetkellä. Koskaan ei oman muistini mukaan ole posti toiminut näin huonosti.
 
Itsekkin tartuin tuohon Gigantin tarjoukseen. 50e+1kk viaplay not bad. Vaikka vituttaahan se cd levyn surina, mutta jospa sen kestäisi.

Kävin tänään muilla asioilla Gigantissa ja kysyin tuosta että tuleeko tuote postissa tuolloin 13pv eli perjantaina. Myyjä totesi notta en luottaisi postiin, että voin varata tänne liikkeeseen ja senkuin noudat sitten pois (jos maksat ennakkoon). En tiedä onko nuilla miten iso menekki mutta kannattanee varata. Ihan jo sillä, että saat ne ennakkotilaajan pakat. Tänään vissiin vika päivä ? koska huomennahan jo pääsee kalleimmilla versioilla pelaamaan.

Nyt tarvitsisin pikaista vastausta, kun en ole Gigantin palveluita hetkeen käyttänyt. Olen itse töissä perjantaina niin jos suoritan tilauksen netissä niin voisiko esimerkiksi kaverini hakea pelin minulle kaupasta, tuon varaa ja nuoda palvelun avulla? Gigantin sivuilla lukee, että mukana pitäisi olla tilausvahvistus niin riittääkö se, että lähetän kaverille kuvakaappauksen tilausvahvistuksesta?

Entäpä, jos varaan pelin netistä, mutta en maksa sitä verkossa, vaan kaverini maksaa pelin paikan päällä niin silloin kai ei tarvitse mitään tilausvahvistuksia toisen puolesta mukaan vai?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nyt tarvitsisin pikaista vastausta, kun en ole Gigantin palveluita hetkeen käyttänyt. Olen itse töissä perjantaina niin jos suoritan tilauksen netissä niin voisiko esimerkiksi kaverini hakea pelin minulle kaupasta, tuon varaa ja nuoda palvelun avulla? Gigantin sivuilla lukee, että mukana pitäisi olla tilausvahvistus niin riittääkö se, että lähetän kaverille kuvakaappauksen tilausvahvistuksesta?

Entäpä, jos varaan pelin netistä, mutta en maksa sitä verkossa, vaan kaverini maksaa pelin paikan päällä niin silloin kai ei tarvitse mitään tilausvahvistuksia toisen puolesta mukaan vai?
En osaa kyllä tähän vastata, että mitkä ovat Gigantin käytännöt vastaavassa tilanteessa.

Mutta lie helpoimmalla pääset kun annat kaverillesi 50e ja hän tilaa ja noutaa tuotteen. En tosin tiedä menikö ennakkotilaus jo umpeen kun kailleimmilla versioilla pääsee jo pelaamaan.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt tarvitsisin pikaista vastausta, kun en ole Gigantin palveluita hetkeen käyttänyt. Olen itse töissä perjantaina niin jos suoritan tilauksen netissä niin voisiko esimerkiksi kaverini hakea pelin minulle kaupasta, tuon varaa ja nuoda palvelun avulla? Gigantin sivuilla lukee, että mukana pitäisi olla tilausvahvistus niin riittääkö se, että lähetän kaverille kuvakaappauksen tilausvahvistuksesta?

Entäpä, jos varaan pelin netistä, mutta en maksa sitä verkossa, vaan kaverini maksaa pelin paikan päällä niin silloin kai ei tarvitse mitään tilausvahvistuksia toisen puolesta mukaan vai?
Itse olen pari kertaa hakenut Gigantista tuotteita varaamalla ne ensin, eikä ole tarvinnut muuta tehdä kuin kertoa nimi noutotiskillä. Toki teoriassa jos kaverin puolesta hakee, niin tilausvahvistus tarvitsee olla.

Sillä ei ole merkitystä maksaako tilauksen etukäteen vai kassalla.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Mut eikö tuossa nyt ole sama sen kaverin se varara ja noutaa ja sä vaan maksat sille sit? Ei tarvii paljoa alkaa säätämään.

Marketti sekaisin. 82 korttia saat 2klla jo ostettua
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Accessilla ei tullut mitään pakoista, vaikka 20euroa niihin sijoitin. Nyt sitten kahdentoista tunnin aikana tullut rollista Morenz(89), P.Kane, Rantanen ja Draisatl. Ennakkotilaajan pakoista tuli mm. Ovechkin ja 2x Laine. Oli muuten hieno animaatio tuossa Morenzin kortissa. Ihmettelin hetken miksi helvetissä tää kortti ei aukea :D
 

W4ltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tilasin nyt itsekkin tuolta gigantista fyysisen version pelistä, nii pystyykö levy versiota jatkamaan siitä mihin accesissa jää vai joutuuko sen asentamaan uudestaan?
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tilasin nyt itsekkin tuolta gigantista fyysisen version pelistä, nii pystyykö levy versiota jatkamaan siitä mihin accesissa jää vai joutuuko sen asentamaan uudestaan?

Pystyy jatkamaan, mutta kannattanee se peli silti asentaa levyltä uudelleen ettei tule mitään ongelmia. En itseasiassa tiedä toimiiko edes ilman uudelleenasennusta. Mutta tallennuksethan eivät siis katoa siinä mihinkään.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Pystyy jatkamaan, mutta kannattanee se peli silti asentaa levyltä uudelleen ettei tule mitään ongelmia. En itseasiassa tiedä toimiiko edes ilman uudelleenasennusta. Mutta tallennuksethan eivät siis katoa siinä mihinkään.

Ei tarvitse asentaa mitään uudelleen. Levy sisään ja peli käyntiin.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tarvitse asentaa mitään uudelleen. Levy sisään ja peli käyntiin.

Näin tässä ketjussa aiemmin tällaisen infon, mihin perustin vastaukseni:

Jep, voit jatkaa normaalilla pelillä siitä mihin jäit, missä tahansa moodissa. Ainoa asia mitä ainakin suosittelen tekemään, on Access-version asennuksen poistaminen ja pelin asentaminen uudelleen kokoversiosta. NHL18 ainakin rupesi prakaamaan jossain kohtaa kun se ei osannut päättää mikä versio pitäisi käynnistää, vaikka levy oli asemassa.

Mutta omaa kokemusta ei toistaiseksi ole aiheesta, joten en lähde sen enempää väittämään vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin tässä ketjussa aiemmin tällaisen infon, mihin perustin vastaukseni:



Mutta omaa kokemusta ei toistaiseksi ole aiheesta, joten en lähde sen enempää väittämään vastaan.
Niin, kyllähän pelien kanssa voi tulla joskus ongelmia, ihan sama miten ne on asennettu. Itse ainakin olen jonkun joskus joutunut poistamaan ja asentamaan uudeleen kun se on tilttaillut usein.

Miten olisi sellainen ohjeistus, että pelaat normaalisti mitään poistelematta ja uudelleen asentelematta ja jos tulee ongelmia, asennat uudestaan?
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Meikäläinen ei mitään Loyalty-pakkoja saanut vaikka kaikkia PS4:n änäreitä on tullut pelattua. Johtuiskohan sitten siitä, että edellistä versiota en ostanut vaan pelasin EA Accessin kautta parin viikon verran. Eikös ne pakat tuolta päävalikon "check for more rewards"-kohdasta täytyisi löytyä?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläinen ei mitään Loyalty-pakkoja saanut vaikka kaikkia PS4:n änäreitä on tullut pelattua. Johtuiskohan sitten siitä, että edellistä versiota en ostanut vaan pelasin EA Accessin kautta parin viikon verran. Eikös ne pakat tuolta päävalikon "check for more rewards"-kohdasta täytyisi löytyä?
Siitähän tuo erittäin todennäköisesti johtuu. Kyllä se peli täytyy ostaa, jos noita bonuksia itselleen haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös