NHL19 – yleinen keskustelu

  • 190 910
  • 705

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Järkytyin, kun selvisi, että 18:ssa ei ole ilmeisesti automaattitähtäystä, joten sitä ei liene tässäkään versiossa. Tarkoitus oli tämä peli ostaa, mutta taitaa sittenkin jäädä hyllyyn. Sen verran vie tuo manuaalitähtäys makua pelistä.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Järkytyin, kun selvisi, että 18:ssa ei ole ilmeisesti automaattitähtäystä, joten sitä ei liene tässäkään versiossa. Tarkoitus oli tämä peli ostaa, mutta taitaa sittenkin jäädä hyllyyn. Sen verran vie tuo manuaalitähtäys makua pelistä.

Mihin tarvitsee automaattitähtäystä? Johan tuolla manuaalillakin menee varmaan joka viides veto maaliin.
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Mihin tarvitsee automaattitähtäystä? Johan tuolla manuaalillakin menee varmaan joka viides veto maaliin.

Automaatilla ei nimenomaan mene jos vain säätää maalivahtien sliderit korkeiksi. Joutuu keksimään muitakin keinoja maalintekoon kuin sen perinteisen rannarin etuyläseen.
 
Järkytyin, kun selvisi, että 18:ssa ei ole ilmeisesti automaattitähtäystä, joten sitä ei liene tässäkään versiossa. Tarkoitus oli tämä peli ostaa, mutta taitaa sittenkin jäädä hyllyyn. Sen verran vie tuo manuaalitähtäys makua pelistä.
Aim assist ja manual muistaakseni vaihtoehdot, ainakin NHL 18. Automaatilla itsekin tykännyt aina pelata, koska broadcastilla pelailen. En ole sen kummempia eroja huomannut entisen automaatin ja aim assistin välillä.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Helvetin hyvä et tuo poke check on herkkä. Opetelkaa pelaamaan niin ettei niitä jäähyjä tule sitten koko ajan.

Tosin online pelit nyt sitten muuttuukin paskaksi(tosin itse harvemmin onlineä vedän) kun porukka tulee pelaamaan enemmän aikaa omassa päässä kalastellen jäähyä vastustajalle kun käyttävät pokea.

Noh mutta kyllä tuo ihan oklta näytti, mahdollista että tulee lopulta hommattua
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Älkää kukaan kuvitelko, että tuo poke check jää tuommoiseksi. Ensimmäiset jonneitkut on varmasti jo rekisteröity, ja viimeistään kaksi viikkoa pelin julkaisusta pokettaminen käy vanhaan malliin. Ainakin HUT:ssa, normaali online voi olla asia erikseen.
 

Tiedote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekavaa paskaa tuo eashl pikapeli, pipolätkäkamoilla sekin.

Molemmilla puolilla pari about samanvärisen takin omaavaa pelaajaa. Jatkuvasti harhasyöttöjä väärälle pelaajalle.

Onko normi eashl:kin (kaverijengit) pipolätkäkamoilla pelailua?
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Älkää kukaan kuvitelko, että tuo poke check jää tuommoiseksi. Ensimmäiset jonneitkut on varmasti jo rekisteröity, ja viimeistään kaksi viikkoa pelin julkaisusta pokettaminen käy vanhaan malliin. Ainakin HUT:ssa, normaali online voi olla asia erikseen.
Näinhän se on. Tosin ihan hyvä että sitä muutetaan, 6v6 EASHL pelit on tällä hetkellä tosiaan täysin pöljiä pelata kun kokoajan on joku jäähyllä. En ole tainnut vielä alle 20 jäähyn peliä siellä nähdä mikä syö kieltämättä fiilistä ja yksi peli kestää 2h. Itselläni ei ole suurempia ongelmia ollut tämän kanssa jäähyt, mutta isossa kuvassa se on tällä hetkellä pielessä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sekavaahan se random-pelaajilla 95%:sesti on, oli ne pelin asetukset mitkä hyvänsä. Jo 3 vs 3 peli sekoaa mikäli yksikin huono pelaaja on mukana. 6 vs 6 peli sitten aivan kauheaa sekoilua. En ole edes koskenut siihen tässä Betassa, koska kaksi hyvää pelaajaa voit joskus saada, mutta neljää et ikinä. Omalla porukalla, kun pelaa, niin poke-rikkeitä tulee huomattavasti vähemmän, eli max 2-3 peliin.

Muutenkin järkyttävää katsella joidenkin pelaajien käsitystä tuosta jääkiekosta. Itse pelaisin pääsääntöisesti hyökkääjää, mutta näissä random peleissä pelaan paljon pakkia, että pääsee kontrolloimaan sitä pelin kulkua enemmän, mutta välillä ihan mahdotonta, kun tietyn profiilin pelaajat eivät näe ikinä vaihtoehtona syöttää puolustajalle. Aina ajetaan vaikka kuinka ahtaasta raosta alueelle ja ammutaan epätoivoisista paikoista. Lähden aika nopeasti menemään.

Itseäni kiinnostaa erityisesti nuo 3 vs 3 pelit. Oma vuosia kasassa ollut porukka ei pelanne NHL19 versiota lainkaan, joten mikäli jollain on kokeneelle pelaajalle käyttöä, niin laittakaa viestiä. Pelailen kyllä myös täyden kentän pelejä, mutta mielummin 3 vs 3. Joka pelipaikka menee. Lisätään vielä, että kokemusta sen verran, että 40v alkaa lähestyä, että ihan junnuporukoiden kanssa ei pysty pelaamaan. Tottunut myös pelaamaan ns. voittavassa joukkueessa. Ei todellakaan tartte olla mikään TOP20 porukka, eikä pelailla mitään kilpasarjoja. Se kiehtoo noissa 3 vs 3 peleissä, että kolme hyvää pelaajaa helpompi saada kasaan ja dominoida kenttätapahtumia.

Joskus miettinyt, että pitäisi perustaa ainakin kakkosaccolle EASHL-joukkue, jossa jokainen pelaaja sitoutuu pelaamaan kovanaamalla. Tarkoitus silti pelata kiekkoa ja voittaa pelejä, mutta...you know.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ässät
Sekavaahan se random-pelaajilla 95%:sesti on, oli ne pelin asetukset mitkä hyvänsä. Jo 3 vs 3 peli sekoaa mikäli yksikin huono pelaaja on mukana. 6 vs 6 peli sitten aivan kauheaa sekoilua. En ole edes koskenut siihen tässä Betassa, koska kaksi hyvää pelaajaa voit joskus saada, mutta neljää et ikinä. Omalla porukalla, kun pelaa, niin poke-rikkeitä tulee huomattavasti vähemmän, eli max 2-3 peliin.

Muutenkin järkyttävää katsella joidenkin pelaajien käsitystä tuosta jääkiekosta. Itse pelaisin pääsääntöisesti hyökkääjää, mutta näissä random peleissä pelaan paljon pakkia, että pääsee kontrolloimaan sitä pelin kulkua enemmän, mutta välillä ihan mahdotonta, kun tietyn profiilin pelaajat eivät näe ikinä vaihtoehtona syöttää puolustajalle. Aina ajetaan vaikka kuinka ahtaasta raosta alueelle ja ammutaan epätoivoisista paikoista. Lähden aika nopeasti menemään.

Itseäni kiinnostaa erityisesti nuo 3 vs 3 pelit. Oma vuosia kasassa ollut porukka ei pelanne NHL19 versiota lainkaan, joten mikäli jollain on kokeneelle pelaajalle käyttöä, niin laittakaa viestiä. Pelailen kyllä myös täyden kentän pelejä, mutta mielummin 3 vs 3. Joka pelipaikka menee.

Joskus miettinyt, että pitäisi perustaa ainakin kakkosaccolle EASHL-joukkue, jossa jokainen pelaaja sitoutuu pelaamaan kovanaamalla. Tarkoitus silti pelata kiekkoa ja voittaa pelejä, mutta...you know.
Näinhän se on... ei itsellänikään riitä kärsivällisyys pelata randomien kanssa kutosia. Siitä tulee äkkiä dorka olo, että mitähän vittua mää täällä leikin lasten kanssa... Ja vaikka omalla porukalla sparraaminen onkin mukavampaa hassuttelua, niin kyllä siitäkin vähän samoja fiiliksiä tulee... viimeistään se vastustajan sekoileva maalivahti pilaa tunnelman.

Noissa sparreissa erittäin tyypillinen laiturin prototyyppi on sellainen, joka tulee pakin paikalle maalin eteen puolustamaan ja syöttelee vain hyökkääjille. Eli haluaa itse hoitaa kaiken puolustamisen ja kaiken hyökkäämisen... Sitten ihmetellään, miksi kukaan ei halua pelata pakkia... noh, itse noissa peleissä omalla alueella menen aika nopeasti viivalle pitämään vastustajan pakkia kiinni ja yritän viilettää hyökkäyksen kärjessä.

Kovat naamat - joukkuetta on tainnut suunnitella useampikin taho...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kovat naamat - joukkuetta on tainnut suunnitella useampikin taho...

Itse olisin sellaiseen valmis lähtemään. 3 vs 3 peliin se ei sovellu, mutta 5 vs 5 kyllä. Pelaajilla pitää olla oikeasti syöttöpelaaminen hanskassa, koska kynäämällä ja luistelemalla annat tasoitusta ja paljon. Oikeilla pelaajilla ei vastustajalla todellakaan ole hauskaa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse olisin sellaiseen valmis lähtemään. 3 vs 3 peliin se ei sovellu, mutta 5 vs 5 kyllä. Pelaajilla pitää olla oikeasti syöttöpelaaminen hanskassa, koska kynäämällä ja luistelemalla annat tasoitusta ja paljon. Oikeilla pelaajilla ei vastustajalla todellakaan ole hauskaa.
17 tuli pelattua jokusia pelejä silleen, että kaikilla oli kovanaamat... Siinä ainakin tuntui, että joukkue ja ukot sai hitosti buustia siitä, kun kovia pommeja kertyi tosi paljon. Ottelujen lopulla sitten jo tuntuikin noilta kovanaamoiltakin löytyvän käsiä ihan eri tavalla kuin alussa... sama juttu vetojen kanssa...
 

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Aim assist ja manual muistaakseni vaihtoehdot, ainakin NHL 18. Automaatilla itsekin tykännyt aina pelata, koska broadcastilla pelailen. En ole sen kummempia eroja huomannut entisen automaatin ja aim assistin välillä.

Kiitos tiedosta. Jos ei tuossa eroa ole, niin kyllä tämä sitten pitänee ostaa. Automaattitähtäyksellähän pelaajan taidot vaikuttavat siihen mihin veto suuntautuu kun taas manuaalilla ryanreavesit ja matthendricksit pystyvät vetelemään samanlaisia lasereita kuin Laineet ja Ovetškinit. Se ei ole realistista ja vie omalla kohdalla makua pelistä.
 
Suosikkijoukkue
Puolueeton lätkänseuraaja
Kokeilin Beta-versiota NHL19:a ja olihan siinä luistelu jonkin verran sulavampaa kuin 18-versiossa mutta aikalailla siinä tuon perusteella oman kokemukseni mukaan parannus. Pipolätkä ei innostanut itseäni. NHL18 Threes-pelimuoto oli paljon parempi sellaisenaan johon tämäkin kyllä perustui mutta jotenkin ei iskenyt. Olen jo pitkään ollut melko varma että NHL19 jää minun osaltani ostamatta ja Betan kokeilu tuki tuota päätöstä. Ei minusta sen perusteella mitään mullistavaa miksi ostaisin tuon koska NHL:ä pelaan muutenkin vähemmän mitä esim. FIFAa joten minulle jokatapauksessa riittää 18-versio. Toki onlinevastustajia aina viimeisimmässä versiossa on enemmän mutta en usko että ainakaan heti kaikki pelaajat onlinesta 18-versiossakaan katoavat.

Lisäksi kun pelaan pääosin Ultimate Teamia niin viimeisimpien rostereiden olemassaolo ei NHL:ä ole minulle niin tärkeätä koska Ultimate Teamissa joukkueeni koostuu pääosin vanhoista legendoista kuten Kurrista, McDonaldista, Sittleristä jne. En siis keksi perustetta myydä itselleni idea ostaa NHL19 vaikkei se Betan perusteella mielestäni ollut huonokaan mutta koska FIFAa siis pelaan enemmän ja tavoitteet siinä on korkeammalla ja uusimmat joukkueet ovat tärkeitä siinä niin FIFA19 olen tilannut. NHL18 pelissä pelaan jatkossakin onlinea ihan huvikseen ilman kovia menestystavoitteita. FIFAssa tähtäin ja edistyminen jo nyt on sitä luokkaa että siinä kehittymiseen kannattaa käyttää aikaa omalla kohdallani.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Nyt ollaan huumoriosastolla isosti.

Yksi online-ottelu, jossa yhteensä 19 kapitusjäähyä.


Eli taitaa olla siis samaa paskaa kun edellinen. Blokkaat laukauksen heittäytymällä niin kaveri kaatuu ja siitä boxiin. Vastapalloon sen sijaan saat vetää täysillä niin ei mitään. Muutenkin meni edellisessä versiossa hermot kun vedät toisen laitaan niin se on 2 sek päästä jo pystyssä ?

Pääseekös säätään pelin "katkaisua". Moke voi pitää kiekkoa sekuntti tolkulla hallussa ja peliä ei vaan vihelletä poikki...
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mielestäni beta oli ihan positiivinen yllätys, eiköhän tämä ostoon mene. Edellinen versio jäi välistä, joten ainakin NHL 17 -peliin verrattuna eteenpäin on menty. Valikot tosin ovat edelleen yhtä raskaat, aivan liian monta painallusta joutuu tekemään, jos haluaa esim. vaihtaa EASHL-joukkueen vieraspaitaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko se on kyllä kehua, että ainakaan omaan pelityyliin ja mieltymyksiin oli beta pirun hyvän tuntuinen.

Itse tykkään taklailla todella paljon ja joskus vielä tulee ajeltua niitit loppuun asti, vaikka se ei aina järkevää olisikaan ja luotettua siihen, että saa tilanteet vielä selvitettyä myöhemminkin.

Tuli vedeltyä beta 30-0-0 saldoilla ja itseasiassa kun kävin katsomassa, niin itselläni oli kovin keskiarvo taklauksissa koko pelissä ainakin Xboxilla.
21 taklausta/peli keskiarvo.

Toki osa vastuksista oli ihan hupiukkoja ja osa sitten lähti ensimmäisen maalin jälkeen menemään yms. Ehkä joku 3-4 peliä noista oli sellaisia, joissa sai ihan kunnolla vääntää ja pelata.

Tykkään uusista taklauksista ja siitä, että voit horjuttaa pelaajia nyt myös sellaisilla pienillä tuuppimisilla. Saatoit vielä takaapäinkin saada tuupattua kiekollista pakkia esimerkiksi niin, että tämä menettää kiekon.
Hemmetin hyvä lisäys puolustuspelaamiseenkin. Olihan se tyhmää vanhoissa peleissä, että vain vastapalloon ajamalla kunnon pommin sait kiekollista pelaajaa horjutettua ja vaikka olisi ollut Chara vs. Zuccarello laidan lähellä, niin ne tuuppimiset eivät juuri mitään tehneet. Nyt tilanne täysin eri ja ainakin itse tykkään paljon.

Ei tullut enää parin ensimmäisen pelin jälkeen otettua jäähyjäkään. Joku 2,5min/peli keskiarvo taisi lopulta olla betassa.

Tuntui kyllä jengillä olevan vaikeuksia tämän kanssa. Ihan tyhmissä paikoissa pokecheckiä, kun olisi voinut harrastaa tuota taklaamistakin, jolla olisi saanut jäähyittä yritettyä kiekon saamista. Todella harva edes tajusi ainakaan itseäni vastaan, että sitäkin voi yrittää käyttää eikä poken spämmäämistä.

Toivottavasti EA ei säädä tuota pokecheckiä liikaa palautteen perusteella. Ehkä pieni tuunaus on vielä hyväksi, mutta muuten ei.
EA:n foorumeilla olivat ainakin jonkun pitkän tekstin julkaisseet, joissa olivat sanoneet, että puolustaminen pitää olla muutakin kuin pokecheckiä, joten ehkä eivät taivukaan palautteen takia. Toivottavasti niin.

Sellainen huomio tuli vielä, että tykkään myös siitä, että seuraavaan peliin pääsee nopeasti. Kun edellinen päättyy, niin noin 10 sekuntia ja etsit jo uutta peliä. Tuntuu paljon nopeammalta kuin ennen tuo pelistä poistuminen ja uuden aloittaminen ainakin näin yksittäisiä online-otteluita pelatessa.

Kyllähän tuo kiinnostaisi jopa ennakkotilata, kun saisi HUT:iin niitä pakkoja sitten, mutta vähän huonot vibat HUT:n suhteen jäi edellisestä pelistä.
Nytkin on liikaa legendoja tulossa ja viime pelissä lähti ihan käsistä se erikoiskorttien ja pelaajien määrä.
Siellä taisi jo joulukuussa olla lähemmäs 99 pelaaja tarjolla, kun pelaajille taiottiin pienistäkin oikean elämän teoista erikoiskortteja.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tuli vedeltyä beta 30-0-0

Tästä on pakko kysästä, että onko peli mielestäsi hyvä jos kunnollisia matseja ei ole? Itse pelasin myös betan ilman tappiota saldolla 18-0-0 ja pakko antaa pelille ihan järkyttävä miinus tästä. Itse ainakin tykkäisin pelata enkä vain hassutella kokoajan ylivoimalla... tai sitten vihu lähtee pelistä ihan muuten vaan kun ei osaa puolustaa. Yleisesti saldoni on ollut monta vuotta yksi tappio kymmeen peliin eli 18 pelin voittoputkea en muista viimeaikoina juuri koskaan saavuttaneeni. Tässä Betassa tuli vastaan tasan yksi pelaaja kenen kanssa saatiin ihan hyvä peli aikaiseksi ja peli ratkesikin vasta viimeisillä sekuneilla.

Eihän se tietysti ole minun tai sinun vika jos voittaa pelejä ja hallitsee pelin hyvin, mutta nyt kyllä tulee liian helppo peli jos vihu on vähänkään huonompi. Ehkä totuin siihen, että ennen iski EAn icetilt päälle ja se huonompikin sai pelistä vielä kunnon väännön aikaiseksi?

Näillä asetuksilla oli pirun tylsä kokemus.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä on pakko kysästä, että onko peli mielestäsi hyvä jos kunnollisia matseja ei ole? Itse pelasin myös betan ilman tappiota saldolla 18-0-0 ja pakko antaa pelille ihan järkyttävä miinus tästä. Itse ainakin tykkäisin pelata enkä vain hassutella kokoajan ylivoimalla... tai sitten vihu lähtee pelistä ihan muuten vaan kun ei osaa puolustaa.
Ihan hyvä pointti tämä.

Sanotaanko näin, että sen mitä pystyin kaivamaan heikkojen ja osaamattomien vastustajien keskellä, niin mielestäni siis itse pelaaminen tuntuu vain paremmalta verrattuna edelliseen peliin.
Taklaukset, luistelu ja tuntui vielä, että peli reagoi ainakin itselläni paremmin nopeisiin muutoksiin, kuten yhden kosketuksen syöttöihin jne.

En tarkoita todellakaan sitä, että peli on hyvä, jos voitan liian helposti. Itseasiassa muutaman pelin kohdalla alkoi todellakin vituttamaan, kun vastustaja ei esimerkiksi yritä edes aloittaa ja taklailee vain kiekottomia, kun ei osaa tai sitten haluaa vain pelleillä ja pelit kestää helvetin pitkään jäähyjen takia, kun ei itseäkään kiinnosta ihan joka paikasta enää edes maalia tehdä.

Mutta sama juttu se on ainakin omasta mielestäni jokaisessa NHL:ssä myös itse julkaisuversioissa. Ensimmäiset 20-30 online-peliä menee helposti ihan tappioita, kun vastustajat on mitä on, mutta pikku hiljaa kun se oma pistetaso mikälie ikinä onkaan nousee, niin tuntui ainakin viime änärissä, että alkoi myös vastustajien taso nousemaan.
Betassa saattaa hyvinkin olla vielä enemmän niitä heikompia pelaajia sun muita "sankareita" kokeilemassa peliä, kun ilmaiseksi saa.

Toki olen siitä ainakin osittain samaa mieltä myös, että betan perusteella jää semmoinen kuva, että oikeasti hyvät pelaajat pystyy helpommin olemaan niitä hyviä pelaajia nyt. Mutta se ei mielestäni ole huono asia, vaikka niitä helppoja pelejä meillä "hyville pelaajille" tuleekin enemmän.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ihan hyvä pointti tämä.

Sanotaanko näin, että sen mitä pystyin kaivamaan heikkojen ja osaamattomien vastustajien keskellä, niin mielestäni siis itse pelaaminen tuntuu vain paremmalta verrattuna edelliseen peliin.
Taklaukset, luistelu ja tuntui vielä, että peli reagoi ainakin itselläni paremmin nopeisiin muutoksiin, kuten yhden kosketuksen syöttöihin jne.

En tarkoita todellakaan sitä, että peli on hyvä, jos voitan liian helposti. Itseasiassa muutaman pelin kohdalla alkoi todellakin vituttamaan, kun vastustaja ei esimerkiksi yritä edes aloittaa ja taklailee vain kiekottomia, kun ei osaa tai sitten haluaa vain pelleillä ja pelit kestää helvetin pitkään jäähyjen takia, kun ei itseäkään kiinnosta ihan joka paikasta enää edes maalia tehdä.

Mutta sama juttu se on ainakin omasta mielestäni jokaisessa NHL:ssä myös itse julkaisuversioissa. Ensimmäiset 20-30 online-peliä menee helposti ihan tappioita, kun vastustajat on mitä on, mutta pikku hiljaa kun se oma pistetaso mikälie ikinä onkaan nousee, niin tuntui ainakin viime änärissä, että alkoi myös vastustajien taso nousemaan.
Betassa saattaa hyvinkin olla vielä enemmän niitä heikompia pelaajia sun muita "sankareita" kokeilemassa peliä, kun ilmaiseksi saa.

Toki olen siitä ainakin osittain samaa mieltä myös, että betan perusteella jää semmoinen kuva, että oikeasti hyvät pelaajat pystyy helpommin olemaan niitä hyviä pelaajia nyt. Mutta se ei mielestäni ole huono asia, vaikka niitä helppoja pelejä meillä "hyville pelaajille" tuleekin enemmän.

Juu kyllä itse peli tuntuu olevan parempi kuin edellinen. Luistelusta ja taklaamisesta isot pisteet.
Ja eiköhän niitä kunnon pelejä tule vastaan sitten kun esim. Hutissa ykkösdivari lähestyy. Aina nämä beta/demo pelit ovat vähän läpsyttelyä. Tänä vuonna tosin ylivoimaisesti heikoimmat pelit.

Itse tykkäsin suuresti tuosta ulkojää pelimuodosta. Siinä oli jo betassa haasteen tuntua. Erittäin onnistunut lisäys ja pelkästään tämän takia voisin ostaa uusimman änärin.

Tietääkö muuten kukaan, että joutuuko tuon aloittamaan täysin alusta ensi kuussa? Tuli nimittäin hakattua sitä joka päivä pari tuntia niin sain tehtyä jo ihan laadukkaan pelaajaan.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Betaa en ole kokeillut, mutta videoiden katselu YouTubesta sai taas kerran toteamaan, että ei tämä peli ole kehittynyt oikeasti yhtään mihinkään. Luisteluanimaatiot uusittiin tälle vuodelle, seuraavaksi vuodeksi sitten laukaisuanimaatiot uusiksi ja ehkäpä sen jälkeen jo maalivahditkin saavat uusia torjumisanimaatioita? Ehkäpä välissä saadaan taas myös "uutena" ominaisuutena hajoavat pleksit takaisin.

Tälle vuodelle UUTENA tuotu ulkojäillä koheltaminen muita vastaan 1vs1vs1 tyyppisesti on suora kopio NHL 05:n "Free 4 All"-pelimuodosta. Mietinkin, että jotain tuttua tuossa pelimuodossa on. Siellä EA:lla on oikeasti ideat aika helvetin vähissä.

Menin vuosi sitten tekemään sen virheen, että upotin 30 euroa NHL 18-peliin. Tähän peliin ei kyllä tarvitse upottaa senttiäkään eikä toivottavasti muihinkaan tuleviin NHL-peleihin, ellei jotain radikaalia tapahdu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tälle vuodelle UUTENA tuotu ulkojäillä koheltaminen muita vastaan 1vs1vs1 tyyppisesti on suora kopio NHL 05:n "Free 4 All"-pelimuodosta. Mietinkin, että jotain tuttua tuossa pelimuodossa on. Siellä EA:lla on oikeasti ideat aika helvetin vähissä.
Tämä olikin päässyt unohtumaan kokonaan. Jotain isopää juttua muistelin olleen joskus, mutta taas kerran kierrätyskamaahan tuo. Hauskaa se silti kyllä oli, mutta ei todellakaan 70€ arvoista hauskaa.

EA Accessin 10h kokeilussa näkee sitten viimeistään sen, onko yhtään mikään muuttunut muualla kuin jäällä hieman.
 

Robu

Jäsen
Oltiinko täällä huomattu, että NHL 19 "luova johtaja" vihjaili, että peli saatettaisiin tuoda PC:lle, jos olisi "kysyntää". NHL 19’s Creative Director William Ho says that EA Sports may bring it to the PC if there is demand | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

On tainnut Madden ja Fifa myydä PC:llä ihan kelvollisesti ja nytkö siellä EA:lla tajutaan, että tietokoneellakin olisi pelaajia. Piratismi argumenttikaan ei toimi enää, kun se on niin marginaalista Steamien ja Originien myötä.

Kyllähän 144Hz NHL voisi mulle kelvatakin puhumattakaan mahdollisista modeista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös