heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Valittaa Network Connection Issueta vaikka koittaa tota yksinpelihommaa kokeilla. Ei sitte.
EA:n serverit kaatuivat tossa juuri sopivasti kun sain iltapalan syötyä ja pelin ladattua, myös Fifan serverit nurin.Valittaa Network Connection Issueta vaikka koittaa tota yksinpelihommaa kokeilla. Ei sitte.
NHL 19 Full Game (Beta Gameplay) - Jets vs. Maple Leafs - Youtube
Siinä puoli tuntia gameplayta.
Luistelu on ainakin erilaista kuin aiemmin. Näyttää aika hassulta, mutta täytyy kokeilla miltä se sitten tuntuu.
Muuten aika samaa huttua muutaman minuutin katselun perusteella.
Eli se on huono asia, että spämmipokettaminen ei toimi?Kertoo kaiken kun ensimmäisestä pokechekistä tuli jäähy. Ei edes ensimmäistä minuuttia pelattuna. Varmasti laadukas peli tulossa.
Joo tosi helposti tulee näköjään jäähyjä tässä betassa. Niin se sais kyllä ollakkin, mutta kyllähän tuo tullaan koko peliin muuttamaan. Ei tosta pokecheckin raiskaamisesta tulla pääsemään ikinä eroon, paitsi jos koko ominaisuus poistetaan pelistä, tai jos siitä tulee näin herkästi jäähyjä. Mulle kelpaisi että pokettaminen jäisi tälläiseksi. Näin ollen muukin tapa puolustaa kuin järjetön tökkiminen nousisi arvoon, kuten esimerkiksi syöttölinjojen peitto ja oikea-aikaiset taklaukset/tönäisyt.Kertoo kaiken kun ensimmäisestä pokechekistä tuli jäähy. Ei edes ensimmäistä minuuttia pelattuna. Varmasti laadukas peli tulossa.
Eli se on huono asia, että spämmipokettaminen ei toimi?
Eiköhän some täyty syksyllä tämänkaltaisesta valituksesta, kun ei osata tottua mihinkään uuteen ja seuraavassa patchissa saakin taas pokespämmätä.Kuka spämmistä puhui? Eihän tuossa ehtinyt edes miettimään spämmittämistä kun jo jäähylle mentiin. Ei siinä mitään jos tykkää jäähyherkästä pelistä, mutta itseäni ainakaan ei kiinnosta pätkääkään peli missä tulee 5sekunin jälkeen heti jäähy jos joutuu käyttämään pokechekkiä. Tuo ongelma oli jo yhdessä nhl18 päivityksessä ja oli kauheeta kuraa kun vähänkin jos tökki niin eiköhän pilli soinut ja 4minuutin erät olivat pelkkää vitsi.
Eiköhän some täyty syksyllä tämänkaltaisesta valituksesta, kun ei osata tottua mihinkään uuteen ja seuraavassa patchissa saakin taas pokespämmätä.
Redditissä joku Vancouverin studiolla tuota itse peliä kokeillut kertoili ettei beta ihan hirveästi eroaisi tuosta itse pelistä. Innolla odotan, että itse pääsee viikonlopun aikana tuota betaa testailemaan, sen verran positiivista kuulunut siitä.Aivan törkeen hyvät fiilikset tulevan pelin suhteen! Vaikka oikea peli tuleekin betasta varmasti paljon muuttumaan
Joo, varmasti tuo isoin muutos, eli luistelu on aika lähellä samaa kuin tulevassakin pelissä ja siksi kokonaisuudessaan, mitään valtavaa muutosta betaan ei välttämättä nähdä. Se mitä tullaan todennäköisesti säätämään paljonkin, on syöttöavut, pokecheck tehokkuus, taklaustehokkuus, laukaisutehokkuus ja jäähyherkkyys.Redditissä joku Vancouverin studiolla tuota itse peliä kokeillut kertoili ettei beta ihan hirveästi eroaisi tuosta itse pelistä. Innolla odotan, että itse pääsee viikonlopun aikana tuota betaa testailemaan, sen verran positiivista kuulunut siitä.
Jep! Tämä on aina suurinta viihdettä tähän aikaan vuodesta näihin ketjuihin!Joka vuosi lukenut saman tilityksen. Aina jää peli lake79:ltä ostamatta. Joka kerta myös sama nimimerkki aktiivisesti jakaa pelikokemuksiaan julkaisupäivästä lähtien täällä.
Mielenkiinnolla jään odottamaan lunastaako lupauksensa tänä vuonna.
Ihan mielenkiinnosta kysyn... millainen luistelun pitäisi olla, että olisi kyse mullistavasta muutoksesta?Luistelu on kyllä tarkempaa ja ketterämpää mutta kaukana mistään mullistavasta muutoksesta.
Juu sori vähän huonosti kirjoitettu. tarkoitin että luistelu kyllä on muuttunut parempaan mutta kokonaisuudessaan ei mitään mullistavaaIhan mielenkiinnosta kysyn... millainen luistelun pitäisi olla, että olisi kyse mullistavasta muutoksesta?
Viimeksi pelannut NHL17. Tämä näyttää vielä aivan samalta, kuin se. Ei jatkoon. Etenkään, mikäli HUT-pelaajaLegendaKorttispedeily ei saa minkäänlaista muutosta.NHL 19 Full Game (Beta Gameplay) - Jets vs. Maple Leafs - Youtube
Siinä puoli tuntia gameplayta.
Luistelu on ainakin erilaista kuin aiemmin. Näyttää aika hassulta, mutta täytyy kokeilla miltä se sitten tuntuu.
Muuten aika samaa huttua muutaman minuutin katselun perusteella.