Oli mulla tänään aiemmin kyykyssä, mutta toimi ainakin äsken.EA:n palvelimetko kyykyssä, onnistuuko muilla?
Ok, yhteydet kyllä kunnossa mutta ei vaan pelitä.Oli mulla tänään aiemmin kyykyssä, mutta toimi ainakin äsken.
Milloin tähän tulee jotain kokoonpanopäivityksiä? Haluaisin aloittaa franchise moden, mutta siellä on mm Aho edelleen lairuei ja varmaan vastaavaa muidenkin kohdalla.
Tuskin on tulossa missään vaiheessa päivitystä missä jo pelissä olevien pelipaikkoja vaihdettaisiin, vaan kyllä siellä tulee joka päivityksessä Aho olemaan vasenlaituri, Granlund sentteri, DeBrincat sentteri jne. Itse olenkin editoinut hirveän määrän itse pelaajia, luonut uusia mm. Jack Hughesia draftiin + muita jenkeissä pelaavia junnuja joita pelissä ei ole (Makar, Wahlstrom jne.). Lisäksi editoinut nämä uransa "lopettaneet" pelaajat niin että on yksi vuosi sopparia jäljellä ja overall jossain 60-70 välillä (Zetterberg, Hossa, Horton jne.). Sopimukset olen laittanut siksi yksi vuotiseksi että toimivat ekan kauden capin tasoitteluun, eli peli ei rukkaa itse pelaajien soppareita tosi elämästä eroaviksi halvemmilla joukkueilla (Devils, Coyotes jne.). Sitten ekan kauden jälkeen saavat tämän cap-tilan käyttöön, toimii ikäänkuin injured reservinä näiden pelaajien osalta.
Pystyykö Hughesin ja muut varaamattomat sijoittamaan varattaviksi Yhdysvalloista? Kaverini väitti nähneen tälläisen tapauksen YouTubessa, mutta ei löytänyt sitä enään kun väitin ettei ole ainakaan ennen onnistunut.
Ja mites Makarin ja muiden sopimuksettomien luonti, pystyykö sijoittamaan jenkkilään vai pitääkö tehdä sopimus ja laittaa AHL:ään?
Ei vielä ole viitsinyt ostaa kun ajattelin odottaa vielä seuraavaa rosteripäivitystä ennen kuin aloittaa armottoman editointiurakan.
Pystyykö Hughesin ja muut varaamattomat sijoittamaan varattaviksi Yhdysvalloista?
Milloin tähän tulee jotain kokoonpanopäivityksiä? Haluaisin aloittaa franchise moden, mutta siellä on mm Aho edelleen lairuei ja varmaan vastaavaa muidenkin kohdalla.
Pitää tähän vanhempaan viestiin vielä kommentoida sen verran, että kyllä tuossa pelimoodissa tekoälyn pelaajatkin pelaa ihan fiksusti. Ei pelkkää päätöntä koohottamista, vaan osaavat laittaa paikasta sisään jne.Jos eashl:ään ei syty, niin pelaa liian huonoja pelejä...tarkoitan, että sparrit on aika usein pelleilijöiden ja pikkulasten temmellyskenttä. Mitä vähemmän tekoälyjä on jäällä, sitä parempi virtuaalilätkä kokemus on.
Toki sparrit on aina näin alkukaudesta parempia, kun peliä ei ole vielä myyty alennuksessa puoli-ilmaiseksi. Ja pelin ostaneista iso osa on änäri hemmoja.
Millä asetuksilla saa nettipelissä ne botit sinne vastustajan maalin eteen? On käytössä 1-2-2 ja Crash the Net mutta 9 kertaa kymmenestä kun heitän viivasta kiekon maalille se menee ilman maskia veskarin syliin. Mitä teen väärin? Yksi botti sais meikä puolesta seisoa pelkästään maalilla aina kun kiekko on vastustajan alueella.
Ja toinen tuo bottipakkien viivan pito esim ylivoimalla. Slideri on täysin "hold line" päässä mutta silti vastustaja purkaa kiekon rännin kautta yli kun bottipakit seisoo jossain siniviivan keskellä. Hieman alkaa mennä tunteisiin tää touhu kun ei parempia asetuksia keksi.
Oliskohan maalin edusta taktiikka parempi kuin tuo 1-2-2, joka on karvaustaktiikka?
Miten irtokiekkoa saa lyötyä ns golf-lyönnillä? (PS4)
Mikä on ns maalinedustaktiikka? Crash the net ainut siihen suuntaan viittaava.
Oikea tatti pohjaan ja heilautat haluamaasi suuntaan.
Tehokkaammin kiekko pysähtyy mielestäni hyvällä sijoittumisella, kuin R1/L1 nappia painamalla. Toki riippuu paljon tilanteesta. Jos syöttö lähtee hyvin läheltä sinua, niin silloin on parempi painaa blokkinappulaa(en nyt muista kumpi ykkösistä se on), koska et tuota ehdi pelkällä sijoittumisella ottaa kiinni.Onko se näppäin oikeasti R1 jolla tää paremmat pelaajat katkoo syötöt ja vedot? Itsellä R1 pohjassa ja maila edessä ja syötöt menee läpi niin että sujahtaa. Vai heittääkö ne muka aina lättysyöttöjä, mihin en kyllä usko. Tuntuu että muilla on semmoinen ihmeellinen sädekehä siinä mailan ympärillä kun aina kolahtaa siihen. Helpottais ihan helvetisti tätä pelaamista jos tietäis miten ne sen tekee.