NHL19 – Hockey Ultimate Team

  • 80 640
  • 402

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Eipä ole tullut joka maanantaisia ennakkotilaajan kultapakkoja tänään, missä vika ja mihin ilmoittaa?
Mikäli ostit kalleimmat saat vielä muutamat pakat. Muussa tapauksessa niitä ei enää tule. EA tukeen viestiä laittamaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Itselläni kallein versio eikä pakkoja enää tänään tullut.
 
Kiitos EA. Pelasin all star compia, voitin yhden venäläisen kun meni luovuttamaan kolmannessa erässä. Oli kaverilla aika kova rosterikin vielä. Sitten katsomaan monta sijaa pääsin ylöspäin. Pelin jälkeen ruutu jää jumiin pyörittämään. No coinsit tulee normaalisti, joten palaan compin valikkoon katsomaan tilanteen. Oma sijoitus on pudonnut aiemmasta, vaikka voitin just pelin, joka myös näkyy recent games -osiossa mulle voitoksi merkittynä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Johnny Park Se copin rankkisysteemi on kyllä EA:maisinta ikinä loogisuuden osalta. Itse en tuota juurikaan pelaa, kun rasittavimmat vastukset ovat juuri noissa Comppijutuissa + päälle tuo ihan ihmeellinen rankkaussysteemi. Tosin en oo varma oonko edes validi sinne. En muista ikinä mitkä ne kaksi eri turnausjuttua HUT:ssa on, toinen on Comppi ja sitten on se joku toinenkin. Online Seasonsia pelaan sen mitä jaksan enää onlinen pelejä HUT:ssa pelata.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jep, on tää taas kivaa... Poket tulee sekunnin myöhässä, kiekko irtoo ukolta, kun luistelee vähänkin lähellä, irtokiekot jää aina vihulle...
Vaikka onkin nyt parempi pingi, kun aikasemmin, aiemmin oli 35-50, nyt on 15-20, niin silti nyt tuntuu, että kaikki komennot menee vatun hitaammin läpi kuin aiemmin...
Ja mullakin jää tuo comppi kyllä jatkossa pelaamatta, ihan uskomatonta sontaa...
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Juurikin nuo torstaiset ja lauantaiset compit ovat kyllä sellaista kalanpaskaa ettei mitään järkeä. Itse olen tainnut pelata noin viidet turnaukset, ja jokakerta mennyt käsikirjoitus samallalailla:

Karsinnoissa vakuuttavalla 3-0-0 tilastolla helposti 1500:n joukkoon, yleensä vielä top100 sijoituksella. Sitten kun itse "finaali" alkaa, eli se 5 peliä, jotain aina tapahtuu. Ensinnäkin, olen voittanut jokakerta finaalin ensimmäisen ottelun, vaikka vastassa on AINA paperilla selvästi parempi nippu. Seuraavassa pelissä sama homma, selkeä +3 maalin voitto jälleen. Sitten jotain tapahtuu. EA pistää ensinnäkin jokakerta saman tiimin vastaan, eli noilla legendoilla ja joulu McDavideillä ja Kucheroveilla höystettynä. Uskoisin, että tuonne 1500 joukkoon mahtuu varmasti ihan näitä "perustiimejä", mutta ne eivät osu minulle. Olen näitä tiimejä niin monesti piessyt siitä huolimatta, eli en lannistu heti aloituskiekon aikana vaikka vastustajalla aloitukseen kyyristyykin 99 Lemieux/94 Sakic. Mutta, se ei riitä että vastustajalla olisi huonoinkin pelaaja parempi kuin sinun paras. Myös itse peli alkaa käymään sinua vastaan, vaikka eikö sen juurikin tuon EA-tasoituksen pitäisi tarkoittaa sitä, että heikompaa rosteria vähän avitettaisiin? One-timerit tyhjään maalii menee suoraan vihun räpylään, jokaikinen kiekko pomppii keskialueen sumpussa vastustajalle, vaikka siinä olisi 3 omaa kaveria vs vastustajan 1. Puhumattakaan tästä ns. "magneettilavasta", joka tulee esille juurikin näissä viimeisissä peleissä compissa. Et siis pysty itse vaikuttamaan juuri mitenkään lopputulokseen, koska kaikki on tehty niin ylivertaisen haastavaksi. Ne omatkin "parhaat" alkavat tuntumaan joiltain pronssitason ukkeleilta. Puhumattakaan omasta maalivahdista... Kyllä aivan uskomattomat laukaukset painuvat sisään, ties minkälaisten pomppujen kautta. Reboundeissakin yleensä se vain sattumalta napsahtaa kaverin lapaan ja edessä tyhjä maali, aivan sama onko siinä 3 omaa ukkelia vieressä. Ja kuten ylläkin on mainittu, nämä vastustajatkin pelaavat sitä helvetin ärsyttävää samojen asioiden toistoa sen 60min, kunnes kerran et saa lukittua sitä omaa puolustajaa maalin edessä ja siellä on kaveri vapaana. Menee muuten 100/100 kerrasta sisään.

Olen siis sitä mieltä, että EA reagoi noihin peleihin jos alla on pari voittoa. Miksi? En tiedä. Mitä epäilet? Sitä, että väkisinkin tippuu sinne rupusijoille ja vähän "tasoitellaan" tilastoja kaikkien mieleen. Siihen en sitten tiedä vastausta miten monet saavat taottua tuossa sen 7-0-0/12-0-0 tilaston. Laitetaas vielä oma nippu esille (Joo, on Modano ja Mikita, kieltämättä vähän hävettää että tuli tammikuussa grindattua tuota syöpää)

Aho (88) - Duchene (91) - Kovalchuk (90)
Modano (92) - Gretzky (85) - Mikita (94)
Pettersson (88) - Sundin (86) - Hull (88)
Cournoyer (86) - Bergeron (84) - Kurri (87)

Brännström (85) - Karlsson (90)
Park (86) - Horton (90)
Redden (88) - Ristolainen (86)

Rinne (89)
Pronssimokke (59)

Niin, ja meni muuten tuohon Rinteeseen hermot totaalisesti jossain muussa compissa pari viikkoa sitten, ja laitoin tuon 59 pronssimoken maaliin. Yllättäen, pelasi 2 peliä pitäen maalinsa puhtaana. Ei mennyt onetimerit, tuli jopa pari metriä vastaan(!!) jos vihu haki säbärannetta yläpesään. Hienot on tilastot kyseisellä kaverilla, jonka nimeä en nyt kuollakseen muista: 2o, torj.% 100, 0.00PMK.

Jälleen muuten 3-0-0 rekordilla jatkoon torstain karsinnoissa, saas nähä mitä huomenna taas käy...

On kyllä niin paljon "fucked up" asioita tuossa pelissä että ei juurikaan.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Miksi suomalaiset urpot on ainoita, jotka kattoo uusintoja? Kukaan muunmaalainen ei niitä kattele...
Toisaalta on mukava painaa 10 byyriä ja antaa vihun sitten katella niitä vatun uusintoja... (hymiö)

Edit: on tämä ykkösdivarikin totaalista sheissea... Kun kattelee näitten sankareiden pelityyliä, niin mitän vatun iloa on edes pelata tätä peliä?
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Juurikin nuo torstaiset ja lauantaiset compit ovat kyllä sellaista kalanpaskaa ettei mitään järkeä. Itse olen tainnut pelata noin viidet turnaukset, ja jokakerta mennyt käsikirjoitus samallalailla:

Karsinnoissa vakuuttavalla 3-0-0 tilastolla helposti 1500:n joukkoon, yleensä vielä top100 sijoituksella. Sitten kun itse "finaali" alkaa, eli se 5 peliä, jotain aina tapahtuu. Ensinnäkin, olen voittanut jokakerta finaalin ensimmäisen ottelun, vaikka vastassa on AINA paperilla selvästi parempi nippu. Seuraavassa pelissä sama homma, selkeä +3 maalin voitto jälleen. Sitten jotain tapahtuu. EA pistää ensinnäkin jokakerta saman tiimin vastaan, eli noilla legendoilla ja joulu McDavideillä ja Kucheroveilla höystettynä. Uskoisin, että tuonne 1500 joukkoon mahtuu varmasti ihan näitä "perustiimejä", mutta ne eivät osu minulle. Olen näitä tiimejä niin monesti piessyt siitä huolimatta, eli en lannistu heti aloituskiekon aikana vaikka vastustajalla aloitukseen kyyristyykin 99 Lemieux/94 Sakic. Mutta, se ei riitä että vastustajalla olisi huonoinkin pelaaja parempi kuin sinun paras. Myös itse peli alkaa käymään sinua vastaan, vaikka eikö sen juurikin tuon EA-tasoituksen pitäisi tarkoittaa sitä, että heikompaa rosteria vähän avitettaisiin? One-timerit tyhjään maalii menee suoraan vihun räpylään, jokaikinen kiekko pomppii keskialueen sumpussa vastustajalle, vaikka siinä olisi 3 omaa kaveria vs vastustajan 1. Puhumattakaan tästä ns. "magneettilavasta", joka tulee esille juurikin näissä viimeisissä peleissä compissa. Et siis pysty itse vaikuttamaan juuri mitenkään lopputulokseen, koska kaikki on tehty niin ylivertaisen haastavaksi. Ne omatkin "parhaat" alkavat tuntumaan joiltain pronssitason ukkeleilta. Puhumattakaan omasta maalivahdista... Kyllä aivan uskomattomat laukaukset painuvat sisään, ties minkälaisten pomppujen kautta. Reboundeissakin yleensä se vain sattumalta napsahtaa kaverin lapaan ja edessä tyhjä maali, aivan sama onko siinä 3 omaa ukkelia vieressä. Ja kuten ylläkin on mainittu, nämä vastustajatkin pelaavat sitä helvetin ärsyttävää samojen asioiden toistoa sen 60min, kunnes kerran et saa lukittua sitä omaa puolustajaa maalin edessä ja siellä on kaveri vapaana. Menee muuten 100/100 kerrasta sisään.

Olen siis sitä mieltä, että EA reagoi noihin peleihin jos alla on pari voittoa. Miksi? En tiedä. Mitä epäilet? Sitä, että väkisinkin tippuu sinne rupusijoille ja vähän "tasoitellaan" tilastoja kaikkien mieleen. Siihen en sitten tiedä vastausta miten monet saavat taottua tuossa sen 7-0-0/12-0-0 tilaston. Laitetaas vielä oma nippu esille (Joo, on Modano ja Mikita, kieltämättä vähän hävettää että tuli tammikuussa grindattua tuota syöpää)

Aho (88) - Duchene (91) - Kovalchuk (90)
Modano (92) - Gretzky (85) - Mikita (94)
Pettersson (88) - Sundin (86) - Hull (88)
Cournoyer (86) - Bergeron (84) - Kurri (87)

Brännström (85) - Karlsson (90)
Park (86) - Horton (90)
Redden (88) - Ristolainen (86)

Rinne (89)
Pronssimokke (59)

Niin, ja meni muuten tuohon Rinteeseen hermot totaalisesti jossain muussa compissa pari viikkoa sitten, ja laitoin tuon 59 pronssimoken maaliin. Yllättäen, pelasi 2 peliä pitäen maalinsa puhtaana. Ei mennyt onetimerit, tuli jopa pari metriä vastaan(!!) jos vihu haki säbärannetta yläpesään. Hienot on tilastot kyseisellä kaverilla, jonka nimeä en nyt kuollakseen muista: 2o, torj.% 100, 0.00PMK.

Jälleen muuten 3-0-0 rekordilla jatkoon torstain karsinnoissa, saas nähä mitä huomenna taas käy...

On kyllä niin paljon "fucked up" asioita tuossa pelissä että ei juurikaan.
Sen verran tarkennan, että sinne comppiin pääsee sekä ti että to karsinnoista 1500x2. Sitten sinne pääsee ykkösdirren mestaruuden voittamalla ja edelliskaudella hyvin pärjänneet. Karsinnoissahan eivät siis kaikki parhaat edes pelaa.

En ole varma ottaako se compissa niin, että jos sulla on alla 2-3 voittoa niin pisteitä on enemmän. Näin se etsii sulle vastaan lähellä sun pinnoja olevan. Eli periaatteessa aina vain parempaa pelaajaa vastaan. Voi olla, että olen tässä väärässä.

Nuin muuten itse pelistä samaa mieltä. Nyt viime aikoina on random-maalit lisääntyneet aika huolella. Melkein pitää olla, ettet anna vihun vetää kertaakaan kun voi aina pomppia sisään.

Alkaa olla peli vaan jo "finaalissa" eli kaikilla jotka ovat aktiivisesti pelanneet ovat saaneet kerättyä kovan jengin kasaa. Itse olen kolikkoja laittanut kiertoon 1.8milj edestä. Ja tän hetken jengin huonoin kortti on 87 kulta McDavid. Ja kaikki kortit nontrade eli grindaamalla tai rerolleista saatuina.
 
Suosikkijoukkue
#17 & #29
Sen verran tarkennan, että sinne comppiin pääsee sekä ti että to karsinnoista 1500x2. Sitten sinne pääsee ykkösdirren mestaruuden voittamalla ja edelliskaudella hyvin pärjänneet. Karsinnoissahan eivät siis kaikki parhaat edes pelaa.
Niin,ti sekä to karsinnat= to sekä la itse comppi kuten kirjoitin. Karsinnoissa ei tietenkään pelaa parhaat, koska sinne voi osallistua ketä tahansa. Silti sielläkin tulee ainakin itselleen näitä sakicmaclinnisgartner tiimejä, mutta selkäänsä saavat. Compin finaalissa game 2:n jälkeen jokin muuttuu.

Kuulostaa luonnolliselta tuo että peli laittaisi vastustajan pisteiden perusteella. Tässä tapauksessa tosin kovempi vastustaja tarkoittaa vittumaisempaa robottia toistamaan samaa mantraa mistä yllä kirjoitin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi suomalaiset urpot on ainoita, jotka kattoo uusintoja? Kukaan muunmaalainen ei niitä kattele...
Toisaalta on mukava painaa 10 byyriä ja antaa vihun sitten katella niitä vatun uusintoja... (hymiö)
Joo tämän suhteen kävi ihan hauska juttu eilen.

Vastustaja painoi ottelun alkuun pari pomppumaalia ja tottakai katsoi näistä sitten uusinnat. Oli vielä pelityyliltään juuri sellainen vittumainen try-hard, joka yritti tulla selkä edellä alueelle sun muuta "hienoa" pyörimistä.
No, lopulta johdin toisessa erässä peliä jo 5-2 ja totta helvetissä katsottiin uusinnat jokaisesta meikäläisen maalista. 6-2 maalin jälkeen tämä laittoi viestiä, että "Vittu oikeesti uusintoja?", johon vastasin vaan, että luulin että me katsotaan uusinnat, kun katsottiin sinunkin maaleista. 7-2 maalin jälkeen tyyppi lähti menemään ja kehtasi vielä huudella ice tiltiä perään.

Joo, peli oli 7-2 ja sulla oli saatana 4 laukausta siihen mennessä koko pelissä. Ice tiltin syy, tottakai.

Kyllähän näiden "hiirien" kouluttamisesta saa tietynlaista tyydytystä. Dominoit peliä ihan täydellisesti kaikilla osa-alueilla. Taklaukset jotain 32-3 jne.

Yksinkertaisesti rakastan tuota taklaamista tässä pelissä. Keskiarvona varmaan joku 40 taklausta ainakin per peli. Ihan sama vaikka tuleekin ylivoimahyökkäyksiä omiin, niin aina tulee niitti loppuun saakka. Luotan siihen, että vaikka välillä sen takia omissa soikin, niin lopulta teen kuitenkin enemmän maaleja, kuin vastustaja ja ihan hyvin on toiminut. Juuri oli 25 ottelun voittoputki ykkösdivarissa ja compissa. Voittoprosentti sellainen 90% peleistä suunnilleen.

Harva tuntuu taklaavan tässä pelissä. Itsellä tosiaan se joku 40-50 niittiä per peli ja vastustajalla sitten usein alle 10.
 

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo tämän suhteen kävi ihan hauska juttu eilen.

Juuri oli 25 ottelun voittoputki ykkösdivarissa ja compissa. Voittoprosentti sellainen 90% peleistä suunnilleen.

Ihan mielenkiinnosta, millanen jengi löytyy ja onko palanu oikeeta rahaa joukkueen rakennukseen? Tuntuu että pelkällä pelaamisella käyttämättä rahaa niin aika hankala rakentaa sellaista jengiä millä pystyis tasaväkisesti pelaamaan ainakin näitä perus 1./2.div jengejä vastaan, mitkä on suurimmaksi osaksi täynnä legendoja/multisynergia pelaajia 90+ovr...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan mielenkiinnosta, millanen jengi löytyy ja onko palanu oikeeta rahaa joukkueen rakennukseen? Tuntuu että pelkällä pelaamisella käyttämättä rahaa niin aika hankala rakentaa sellaista jengiä millä pystyis tasaväkisesti pelaamaan ainakin näitä perus 1./2.div jengejä vastaan, mitkä on suurimmaksi osaksi täynnä legendoja/multisynergia pelaajia 90+ovr...
Oikeaa rahaa pelin julkaisun jälkeen olen käyttänyt ehkä noin 15 euron verran, kun muistaakseni pari erikoispakkaa olen ostanut ja jos muistelen, niin niistäkään ei mitään kummoisempaa "kalaa" tullut.

Itse pelistä kyllä ostin sen kalleimman version, mikä taisi maksaa 89e Xboxilla EA Accessin alennuksella. Normaalihinta taitaa tuolle sen 99 euroa.
Toki tämän kalleimman version kaksi kertaa viikossa tulleista kultapaketeista ei mitään järkevää muistaakseni myöskään tullut, mutta toki tulihan niistä aina niitä kaikenlaisia pelaajia sun muita, joita pystyi sitten setteihin yms. täyttämään.

Tältä näyttää oma jengini nyt:

Stamkos (89) - Duchene (91) - Crosby (91)
Gartner (91) - Niewendyuk (90) - P. Kane (91)
Mikita (94) - Roenick (91) - Modano (92)
F. Forsberg (91) - Larionov (87) - Pettersson (88)

Bufyglien (90) - Coffey (89)
MacInnis (91) - Clarke (93)
Horton (90) - Probert (88)

Giguere (89)
Moog (89)

Niewenduyk, Mikita, Roenick, Clarke on tulleet kuukausittaitaisista pelaajista.
Gartner, Modano, MacInnis, Moog merkkipaaluista.
Horton ykkösdivarista.
Duchene joululahjana HUT:ssa.

Ei tuohon nyt lopulta tarvitse edes niiiiin paljon rahaa loppujengiin. Aikaa ja vaivaa toki varmasti, jota varmasti on itselläni ollut aivan liikaa, myönnetään.
Hyvä tuuri käynyt myös pakkojen suhteen joita on saanut milloin mistäkin haasteista tai comp-kausista. Eräästä compin paketista sain samassa satsissa tuon edelleen olevan 89 Coffeyn ja jo myydyn 89 Crosbyn. Siinä oli jo noin 700 000 coinsin arvosta pelaajia aikanaan jne.
Eräästä comp-paketista sain 90ovr joulu-Kovalchukin ja siitä taisin saada yli 300 000 coinsia.

Paljon kun pelaa ja menestyy + kohtuullisen hyvä tuuri niin siinähän se.

Toki se ei poista sitä faktaa, että aika paljon tuolla on ns. rahajoukkueita ja kyllä sitä rahaa tuli aiemmissa versioissa itsekin käytettyä jonkun verran. Nykyään ei enää niin tarvetta tai fiilistä ole tuhlata johonkin virtuaalijuttuihin.
Rahajoukkueet on yleensä helppo tunnistaa siitä, jos ja kun tulee erilaisia settejä hyvistä pelaajista ja joillakin on ne kaikki pelaajat jo heti aluksi rosterissa. Noita keräilykortteja niihin kun et oikeastaan ilmaa oikeaa rahaa ja pakkoja voi saada edes.
 

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Noita legendojahan saa ilmaseks pelin kautta suht helposti, joten ei ihme että niitä kaikilla on.

Ite oon taas perustyyliin mitä tullut viimeset 4-5 änäriä tehtyä, niin tullut kasattua suomijengiä jolla sitten vetelen, tällä hetkellä näyttää tältä:

89 Kapanen - 86 Barkov - 90 Aho
88 Kuusela - 85 Kupari - 85 Heponiemi
87 Kurri - 85 Koivu - 85 Rantanen
86 Laine - 81 Filppula - 83 Teräväinen

89 Numminen - 89 Heiskanen
85 Jokiharju - 88 Kalapudas
83 Ristolainen - 83 Lumme

84 Rinne
Joku suomalainen pronssimokke, oisko ollu joku J. Aho?

Kalapudas pakkina koska ei oikein noita suomalaisia Leftin spesiaalikortteja ole.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ihan mielenkiinnosta, millanen jengi löytyy ja onko palanu oikeeta rahaa joukkueen rakennukseen? Tuntuu että pelkällä pelaamisella käyttämättä rahaa niin aika hankala rakentaa sellaista jengiä millä pystyis tasaväkisesti pelaamaan ainakin näitä perus 1./2.div jengejä vastaan, mitkä on suurimmaksi osaksi täynnä legendoja/multisynergia pelaajia 90+ovr...
Vaikka minulta ei kysytty, vastaan silti. Itsellä on pelistä halvin versio ja rahaa en ole käyttänyt yhtään. En ole myöskään pelannut peliä kovinkaan paljon. Olen yrittäinyt keräillä ilmaislegendendat ja tavoitteista saatavia pelaajia en ole erikseen juurikaan "grindannut".

Joukkue näyttää seuraavalta:

91 Gartner - 90 Niewendyuk - 92 Modano
88 Scheifele - 94 Sakic - 89 Morenz
88 Wolf - 94 Mikita - 86 Cournoyer
91 Roenick - 90 P. Forsberg - 87 McDavid

89 Numminen - 89 Coffey
90 Horton - 91 Fowler
89 Subban - 88 Gonchar

89 Gigure
62 joku pronssinen

Kolikkoina on tällä hetkellä semmonen 200 000. Kokoelmassa lukuisia 85-90 kok pelaajia, jotka ei syystä tai toisesta mahdu kokoonpanoon. Eli mielestäni tähän peliin ei tarvi oikeaa rahaa käyttää, vaan todella hyvän joukkueen saa pelaamalla. Synergioista päällä on burner.
 
Viimeksi muokattu:

Hamilton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ole myöskään pelannut peliä kovinkaan paljon. Olen yrittäinyt keräillä ilmaislegendendat ja tavoitteista saatavia pelaajia en ole erikseen juurikaan "grindannut".
Kolikkoina on tällä hetkellä semmonen 200 000.

"kovinkaan paljon" on varmaan suhteellinen käsite :D Paljonko sitten online pelejä ja haasteita pelattuna, että oot saanut tuommosen joukkueen & coinsseja? Itellä taitaa olla yksi 91 Wheeler, ja loput on alle 90ovr pelaajia. Mutta en ole kylläkään haasteita pelannut kuin yhden kappaleen, en koe tekoälyä vastaan pelaamista kovin mielekkäänä vaikka palkintoja olisikin tarjolla...
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
"kovinkaan paljon" on varmaan suhteellinen käsite :D Paljonko sitten online pelejä ja haasteita pelattuna, että oot saanut tuommosen joukkueen & coinsseja? Itellä taitaa olla yksi 91 Wheeler, ja loput on alle 90ovr pelaajia. Mutta en ole kylläkään haasteita pelannut kuin yhden kappaleen, en koe tekoälyä vastaan pelaamista kovin mielekkäänä vaikka palkintoja olisikin tarjolla...

Tottakai on suhteellinen käsite. Olen siis pelannut paljon, paljon vähemmän kuin ennen. Divareissa pelannut niin, että olen noussut ykköseen ja siellä pelannut kaksi kautta, kun ekalla ei tullut mestaruutta. Eli yhteensä alle sata peliä. Compeissa olen pelannut yleensä vain sijoitukseen tarvittavat pelit. Mestareiden liigoissa olen yhteen jaksanut osallistua. Haasteita pelannut aina pari per päivä. Reroll-seteistä on tullut hyviä pelaajia ja comppipakoista joitain hyviä pelaajia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kyllä tuo 2000 maalia vaatii aikamoisen grindauksen, uskaltaisin väittää. Itselläni vielä uupuu joku 300 häkkiä ja omasta mielestäni olen pelannut ihan liikaa. :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä tuo 2000 maalia vaatii aikamoisen grindauksen, uskaltaisin väittää. Itselläni vielä uupuu joku 300 häkkiä ja omasta mielestäni olen pelannut ihan liikaa. :D
Jokuhan veti tuon viikossa, kun peli julkaistiin. Jäi elävästi mieleen, kun kertoi jossainpäin nettiä miten ei käytännössä tehnyt mitään muuta kuin pelannut änäriä, syönyt ja nukkunut.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Niin kyllähän nuihin pelata saa, että ne ilmaisleget saa kerättyä. Tai suurimman osan niistä.

Hortonin saa kun nousee ykköseen. 10-1 divarit pelattava läpi.
Modanon sai pelatuista objekteista?
Gartner vaatii 2000 maalia
Sakic 500 settiä
McInnis 10000 vetoa
Sit se joku 5000 taklausta.

Kuukausi leget Ferraro, Niewenduyk, Roenick, Clarke, Mikita taas vaativat keräilykortin hommaamisen lähes joka päivä 3x. Eli 2x logata sisään ja päivähaasteet jossa yleensä 3peliä online+ kaksi haastetta. Tai sit 3x logata sisään 8h välein.

Itseltä nuo kaikki löytyvät. Aika paljon olen pelannut, mutta paljon vähemmän mitä monilla muilla. Mitä tuota FB ryhmää on seurannut. Sairaita pelimääriä osalla siellä.

Coinsseja tosiaan kerttyy pelaamalla haasteita + comppipakoista. Itse en ole markettia pyöritellyt yhtään. Pelannut vain ja rerolleja pyöritellyt. Nuiden ilmaislegejen lisäksi niistä saanut: 89 Morenz, 87 Kurri, 87 Mueller + tukku muita jotka eivät kentälle mahdu. Eikä toki nuokaan. Lisäksi saanut ne Riellyn, Ristolaisen, Subbanin 89, sekä nyt Forsberg.
Kun on nuin hyvä tiimi ilmaiseksi niin olen myynyt kolikkoja pois 1.6millin edestä ja jengi on nyt tämmönen:

Gartner 91 - Niewenduyk 90 - Statsny 95 (ilmasia)
Leason 86 - Mueller 87 - Kane 91 (E Kane ilmanen)
92 totw Pastranak - 94 Sakic - 91 P. Kane
94 Mikita - 90 Fosberg - 88 Ferraro (ilmaset)

Pasta, Kane ja Leason vain ostettuja. Nuissa kiinni kuin 600k ? Leason ollut huikea, tilalle saisi korkeammankin ovrl kortteja

90 Horton - 92 Modano
91 Roenick - 93 Clarke
91 McInnis - 88 Gilmour (Gilmour ostettu 90k)

83 Lehner
89 Moog (ilmanen)

Eli joku 600k taas kertynyt kolikkoa ja 1.6milj myyny pois.

Ja tämä ei ole siis mitään. Itse yleeesä compeissa pelaan vain ne 3 peliä. Ne jotka nuissa ja champeisa pärjäävät ovat keränneet useita miljoonia. Jo tämmöinen kerkivertokin saa tommosen määrän kasaan.

Viime vuonna mulla oli full 99 EVO jengi. Koska sliderit ja EA kusi evot ja levitti niitä kuin ilmaista rahaa
 
Viimeksi muokattu:

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllä tuo 2000 maalia vaatii aikamoisen grindauksen, uskaltaisin väittää. Itselläni vielä uupuu joku 300 häkkiä ja omasta mielestäni olen pelannut ihan liikaa. :D

Siitä on kuitenkin nyt noin viisi kuukautta, kun peli on julkaistu, joten en sitä näe minään grindauksena. Tottakai aina kun haasteita olen pelannut, niin yrittäny tehdä paljon maaleja. Niin ja viikon joukkuetta vastaan olen pelannut tulokkaalla ja siellä jonkin verran maaleja tehnyt, koska samaan aikaan saa täyttää tavoitteita, jotka liittyvät viikon joukkueen voittamiseen. Jos ei rahaa peliin halua laittaa, niin tottakai aikaa täytyy hieman käyttää jos haluaa hyvän joukkueen. Mielestäni ei kuitenkaan mitään mahdottomia määriä aikaa tämän vuoden peliin tarvi laittaa verrattuna edellisvuosiin.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse grindasin aikoinaaa tuon Gartnerin joskus Marraskuussa. Kelowaa vs. Rookiella ja alotus eteepäin ja maali. 4min erillä parhaimmillaan sain 88 maalia peliinsä. Eipä nuita kovin montaa tarvinnut kun oli jo tovin pelejä alle pelannut. Muut on tullut sitten ajan kanssa.

Enää puuttuu objecteista onlinevoitot , totw vs ja draft pelit sekä päivittäisen pakan availut, että saa 93 Chelioksen. Totw ja draft pelejä en ole pelaamassa. Enkä onlinevoittoja 500kpl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös