NHL17 – yleinen keskustelu

  • 251 859
  • 898

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Onko rosteripäivitys jo ilmestynyt ladattavaksi vai tuleeko vasta kun kaikki joukkueet ovat ensimmäisen pelinsä pelanneet?

Muistaakseni ainakin viime vuonna tuli vasta sitten kun kaikilla joukkueilla oli vähintään yksi peli alla.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Kysytääs ny oikee ammattilaisilta. Mä olen aina pelannut yksin tai kavereiden kanssa. En ikinö netissä. Mutta miten nuo rosteripäivitykset saa ladattua? Jotain pitää maksaa konnekin vissiin? Kenelle ja miten? Alkuvalikosta vai pelin sisältä jostain vai kuinka?

Kiitos.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Meet online-matsiin ni lataa ne automaattisesti.

Paska peli tää 2017(kin) on. Kaikki veivaa samalla systeemillä, onlines häviää ehkä yhden viidestä huonon tuurin takia. Kavereitten kanssa ihan ok viihdettä, online paskaa.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Onko tässä pelissä niin, ettei Be A Prossa tietokoneen luomat pelaajat kehity ollenkaan? Pelaan QMJHL:n Quebecissa maalivahtina toista kautta tällä hetkellä. Alkaneelle kaudelle tuli paljon uusia pelaajia tietokoneen generoimana. Nyt on kauden loppupuoli jo käsillä, mutta näistä pelaajista kukaan ei ole kehittynyt mielestäni ollenkaan. Ainoastaan jäljelle jääneet "aidot pelaajat" ovat nostaneet useammalla pykälällä overallia. Syö kyllä tosi paljon omaa motivaatiota tähän koko Be A Prohon, jos näin on sitten jatkossakin tässä moodissa. Oletteko muut tehneet havaintoja tämän suhteen?

Edit: Lisäksi nämä tietokoneen luomat hyökkääjät ovat kaikki pelaajatyyppiä grinder lähes identtisillä arvoilla. Ja toiselle kaudelle lähdettäessä tietokone teki joukkueeseen tasan niin paljon pelaajia että joukkueessa on nyt 18 pelaajaa + 2 maalivahtia. Mikä tarkoittaa ettei joukkueeni pelaajat pysty loukkaantumaan mitenkään, koska korvaavia vilttimiehiä ei ole. Nyt kaikilla pelaajilla on tasamäärä pelattuja otteluita vaikka loukkaantumherkkyys on aika isolla.

Jollekin muulle nämä voi tuntua huomaamattomilta pikkunyansseilta, mutta minulle realistisesti elävä ja käyttäyttyvä rosteri olisi erittäin tärkeä osa koko ura-moodin autenttisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Onko näin että uusissa änäreissä ei voi enää pelata Be a Pro valmiilla NHL-pelaajalla. Innostuin yks päivä että aloittaisin Lehkosella pelaamaan uraa, mutta ei taida olla mahdollista.

Jokainen joukkue pelannut väh. 1 ottelun NHL'ssä. Mikä päivä voi odottaa rosterien ilmestyvän?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en vaan saa yksinpelissä tuota maalivahtipeliä toimimaan. Enkö vain osaa, onko asetukset väärin vai onko tää joku hieno ominaisuus? Vai onko Luongo vain paska?

Kautta olen pelannut 6 peliä ja t% on jotain 59. Edellisessä pelissä vastustajalla kahteen erään 14 laukausta ja 8 maalia. Yksi maali meni nollakulmasta maalivahdin patjoista, kolme oli botin syöttöjä jotka osu mun pakkeihin... Mä en vaan tajua. Maaleja tosin saan itsekin tehtyä helpommin kun ennen, mutta mielestäninyt botti tekee paljon maaleja joita ei käytännössä voi puolustaa.

Muuten siis pelituntumaltaan paljon edellistä parempi, mutta hiukan syö peli-iloa kun veska imee kaiken.

Edit: Niin ja yksi maali tuli tilanteesta, jossa oma hyökkäysalueen syöttö pakille meni pitkäksi ja kiekko lipui omaan päähän. En luistellut täysiä hallussa olevalla pakilla, koska kiekko meni suoraan kohti mun veskaa. No, sitten vastustajan hyökkääjä meni ohi ja kiekko pysähtyi suoraan maalivahdin eteen. Siis ihan kohdalle - ei olisi tarvinnut edes mennä vastaan. No veska ei luonnollisesti peittänyt/koittanut syöttä vaan jonkun 3s vaan seisoi paikallaan ja botti kävi sit heittään maalin.
 
Viimeksi muokattu:

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Onko rosteripäivityksestä huhuja?
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivitys tullut, jossa pelaamisen kohdalla yksi ranskalainen:
- Paranneltu mailannostojen toimintaa avojäällä ja maalinedustan kahinoiden aikana.

Saas nähdä, onko menty taas ääripäästä toiseen ja tehty mailannostosta viimevuotiseen tapaan överitehokas.

Muuten päivityspaketti sisältää verkko-ominaisuuksien korjauksia EASHL:ssä sekä HUT:ssa.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Mailannosto toimii hyvin jos ajoitus sekä etäisyys on kunnossa. Jos huidot takaapäin tai liian kaukaa niin mailannosto osuu käsille.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Rosteripäivitystä ei vielä tullut...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko rosteripäivityksestä huhuja?
EA-ajatusmallilla niitä varmaan alettiin nyt vasta tehdä, joten loppuviikosta voisi olla tulossa. Eikö nuo rosterit yleensä tässä lokakuun puolenvälin paikkeilla ole tullut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"
#NHL17 @EASPORTSNHL 1m
Later this afternoon. We will tweet out the moment it goes live."

Eli varmaan joskus 22-00 välissä sitten tulossa. Ellei jopa keskellä yötä.

Hohhoijaa.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Naurettavaa pelleilyä tuo päivtyksen panttaaminen.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän kyllä, tai aika paljonkin, hymyilyttää se, miten tärkeä ja suututtava asia joillekin rosteripäivitysten puuttuminen on. Ei se nyt pitäisi niin vakavaa olla, milloin peliin tulee uusimmat rosterit...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vähän kyllä, tai aika paljonkin, hymyilyttää se, miten tärkeä ja suututtava asia joillekin rosteripäivitysten puuttuminen on. Ei se nyt pitäisi niin vakavaa olla, milloin peliin tulee uusimmat rosterit...
Kyllä nää ekat rosteripäivitykset on joka vuosi olleet kohtuu tärkeät porukalle. Voi vihdoin aloittaa Be a GM:n/Franchise Moden pelaamisen kun on junnut mukana. Itse odotan näitä joka kerta innolla, niin NHL17-peliin, kuin etenkin EHM-peliin.
 

samwise

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL
Eiköhän moni ole odottanut, että pääsee aloittamaan franchise moden realistisilla rostereilla. Tietenkin saisi säädettyä itsekin, mutta näin parempi.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, ihan ymmärrettävät pointit ja kivahan se on jos on rosterit ajan tasalla, mutta lähinnä parin nimimerkin kiukkuisista kommenteista nousi ihmettelyhymy huulille :)
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Onko siellä muokattu mitään kokonaisuuksia? Ei nuo päivitykset paljoa lämmitä jos kaikkien tulokkaiden ominaisuudet ovat ihan päin helvettiä. Kun nuo pelaajasiirrot pystyy itsekin tekemään.

Ainut hyvä asia tässä päivityksessä on nuo yliopistosta tulleiden pelaajien lisääminen (Connor, Vesey jne), mutta muuten aivan turhia jos ei ominaisuuksia ole muokattu.

Ovatkohan saaneet edes Laineelle mustia erkkoja? Että kyllä sylettää miten vasurilla noita tehdään. Tuollaisen pelaajien muokkaamisen oikean näköiseksi veisi jumalauta alle päivän.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kyllä nää ekat rosteripäivitykset on joka vuosi olleet kohtuu tärkeät porukalle. Voi vihdoin aloittaa Be a GM:n/Franchise Moden pelaamisen kun on junnut mukana. Itse odotan näitä joka kerta innolla, niin NHL17-peliin, kuin etenkin EHM-peliin.
Tämä. Itse odotin vain sen vuoksi, että pääsee franchisea vääntämään.

E. Aho 76, Lehkonen -, Lindell 79,
 
Viimeksi muokattu:

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Ovatkohan saaneet edes Laineelle mustia erkkoja? Että kyllä sylettää miten vasurilla noita tehdään. Tuollaisen pelaajien muokkaamisen oikean näköiseksi veisi jumalauta alle päivän.
Voi olla että astun miinaan mutta ei kai nyt helvetti ketään kiinnosta EA:lla että minkälaista erkkaa P.Laine käyttää. Marginaali pelaaja kyseessä joten eiköhän Laineen erkat korjata sitte parin vuoden päästä jos ja kun nousee tähti-pelaaja statukselle änärissä. Vähän sama asia kun joku ihmettelisi että Puljujärven sukat on teipattu väärin virtuaali pelissä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös