Tältä kaverilta taisi tulla joskus ennen edes koko matsia, areenademojen rullatessa viesti "fuck you fag". Ihmettelin ja samalla nauroin moista katkeruutta, kun ei ole edes pelattu sekuntiakaan. Erikoinen asenne lähteä_pelaamaan_konsolipeliä, mutta jokainen tietysti tyylillään.PS4: Blackhawks-2018 jollain teininumerosarjoillaviivoilla. PH8 tais olla lyhenne. Kiekon saadessaan pörräsi aina 2-3min omissa ja ootteli että menee päälle. No en mennyt. Sielläpähän pörräs. Harrasti samaa myös alivoimalla, taino etenkin silloin. Ei jatkoon. Ainakin omalle listalle lähtee moisesta. Kummallisinta tuossa oli se, että olin maalinjohdossa ihan kolmannen erän viimeisille minuuteille asti. Kunnes sen yhden kerran menin päälle ja pääsi ylivoimahyökkäyksestä tasoittamaan.
Eikös näitä nyt muutenkin ainakin aikuiset ihmiset pelaa ihan pelaamisen ilosta mitään voittoja tai statseja tuijottelematta. Itselle ainakin ihan yksi lysti jos toinen katkaisee pelin mun johtoasemassa, jos olin johdossa niin minähän sen pelin silloin voitin, jos sillä edes mitään väliä on. Ei niitä teidän statseja tule ikinä edes kukaan muu näkemään kuin te itse.
Näimpä ja sit häviätkin seuraavan pelin toisen ylivoimaisen jengin takia. Kyllä se tuossa tilanteessa syö. Ja syö kyllä ainakin itselläni muutenkin. Jos et saat sitä voittoa vaan peli ns mitätöityy niin ei se silloin voitto vain ole. Itseäni ainakin kurmuttaa moinen. Onneksi nuita syknroojia on vain yksi tullut itselle vastaan ja senkin sai estettyä kun onnistui jonkusen aloituksen edes voittamaan.Juu ei mullekkaan statseilla niin väliä, mutta kyllä se vähän syö miestä jos on vaikka div1 mestaruus tulossa ja sit vastustaja vetää synkrot kun siitä ei silloin sitä voittoa saa.
PS4: Blackhawks-2018 jollain teininumerosarjoillaviivoilla. PH8 tais olla lyhenne. Kiekon saadessaan pörräsi aina 2-3min omissa ja ootteli että menee päälle. No en mennyt. Sielläpähän pörräs. Harrasti samaa myös alivoimalla, taino etenkin silloin. Ei jatkoon. Ainakin omalle listalle lähtee moisesta. Kummallisinta tuossa oli se, että olin maalinjohdossa ihan kolmannen erän viimeisille minuuteille asti. Kunnes sen yhden kerran menin päälle ja pääsi ylivoimahyökkäyksestä tasoittamaan.
Näinhän se menee. Siksi on hyvä aina välillä muistaa itsekkin lyödä kädet yhteen. Pakko kyllä ihmetellä miten jotkut jaksavat moisia aina kytätä ja pyöriä siellä omissa.bolded ja sinun allekirjoitus sai hymähtämään.
Tämä weiss007 lähtee myös omiin pyörimään johtoasemassa.Plegeltä weiss007 yritti synkroa heti 1-0 maalin jälkeen :D
Tämä weiss007 lähtee myös omiin pyörimään johtoasemassa.
Ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mut varotuksena, jos pelaatte kausimoodia, niin Adelfors (HvHvHv) pelaa pelaajalukituksena pakilla...
Ensimmäistä kertaa tuli tämmönen spede vastaan...
Heti kun paikkalukituksen vain huomaa, niin mielestäni voittaminen on huomattavasti helpompaa, kuin normaalisti pelaavaa vastaan. Noista bottien tekemisistä on itselläni melko vahva muistijälki olemassa. Toki jos tulee tällainen pelaaja, joka on joku taktiikkanero, niin sitten tulee eroavaisuuksia.Samanlaisia tullut viimeaikoina itsellekin vastaan. Hankalaahan tuota vastaan on aluksi pelata, mut ei voittamatonta. Tietysti rehtiys pelistä katoaa.