NHL17 – Mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 80 270
  • 347

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tuli oltua lomamatkalla. Päivitän listan viimeistään huomenna.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
PS4: Blackhawks-2018 jollain teininumerosarjoillaviivoilla. PH8 tais olla lyhenne. Kiekon saadessaan pörräsi aina 2-3min omissa ja ootteli että menee päälle. No en mennyt. Sielläpähän pörräs. Harrasti samaa myös alivoimalla, taino etenkin silloin. Ei jatkoon. Ainakin omalle listalle lähtee moisesta. Kummallisinta tuossa oli se, että olin maalinjohdossa ihan kolmannen erän viimeisille minuuteille asti. Kunnes sen yhden kerran menin päälle ja pääsi ylivoimahyökkäyksestä tasoittamaan.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
PS4 ja EASHL-puolelta: HC NahkaNupit (HCN) haki toisessa erässä synkroa kahden maalin tappioasemassa. Eivät onnistuneet. Tulipahan koettua ensimmäistä kertaa tämä kohuttu synkron yrittäminen.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
PS4: Blackhawks-2018 jollain teininumerosarjoillaviivoilla. PH8 tais olla lyhenne. Kiekon saadessaan pörräsi aina 2-3min omissa ja ootteli että menee päälle. No en mennyt. Sielläpähän pörräs. Harrasti samaa myös alivoimalla, taino etenkin silloin. Ei jatkoon. Ainakin omalle listalle lähtee moisesta. Kummallisinta tuossa oli se, että olin maalinjohdossa ihan kolmannen erän viimeisille minuuteille asti. Kunnes sen yhden kerran menin päälle ja pääsi ylivoimahyökkäyksestä tasoittamaan.
Tältä kaverilta taisi tulla joskus ennen edes koko matsia, areenademojen rullatessa viesti "fuck you fag". Ihmettelin ja samalla nauroin moista katkeruutta, kun ei ole edes pelattu sekuntiakaan. Erikoinen asenne lähteä_pelaamaan_konsolipeliä, mutta jokainen tietysti tyylillään.

Yleensähän toki nuo huutelijat voitetaan, sehän tietenkin tekee siitä toiminnasta vieläkin ironisempaa, mutta ihmettelen, että jotkut jaksaa haistatella jopa ennen matsia...
 
Viimeksi muokattu:

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lueskelin twitteristä, että tuon synkron pystyisi estämään sillä, ettei skippaa katkoja ja lisäksi ottaa molarin itsekin pois ja takaisin. En tiedä toimiiko oikeasti, pitää kokeilla kun seuraavaksi tällainen tulee vastaan.

Redditissä muuten tuli ilmi, että tuo hut rankingin ykkönen scottywildthing(?), vetää surutta synkrot joka kerta kun on häviämässä, eikä suostu edes pelaamaan vähänkään paremmilla tilastoilla olevia vastaan. EA:lle tehty kaverista useampia ilmoituksia, jännä nähdä saako bannit ja poistetaanko ykköspaikalta tms.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Eikös näitä nyt muutenkin ainakin aikuiset ihmiset pelaa ihan pelaamisen ilosta mitään voittoja tai statseja tuijottelematta. Itselle ainakin ihan yksi lysti jos toinen katkaisee pelin mun johtoasemassa, jos olin johdossa niin minähän sen pelin silloin voitin, jos sillä edes mitään väliä on. Ei niitä teidän statseja tule ikinä edes kukaan muu näkemään kuin te itse.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös näitä nyt muutenkin ainakin aikuiset ihmiset pelaa ihan pelaamisen ilosta mitään voittoja tai statseja tuijottelematta. Itselle ainakin ihan yksi lysti jos toinen katkaisee pelin mun johtoasemassa, jos olin johdossa niin minähän sen pelin silloin voitin, jos sillä edes mitään väliä on. Ei niitä teidän statseja tule ikinä edes kukaan muu näkemään kuin te itse.

Juu ei mullekkaan statseilla niin väliä, mutta kyllä se vähän syö miestä jos on vaikka div1 mestaruus tulossa ja sit vastustaja vetää synkrot kun siitä ei silloin sitä voittoa saa.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Juu ei mullekkaan statseilla niin väliä, mutta kyllä se vähän syö miestä jos on vaikka div1 mestaruus tulossa ja sit vastustaja vetää synkrot kun siitä ei silloin sitä voittoa saa.
Näimpä ja sit häviätkin seuraavan pelin toisen ylivoimaisen jengin takia. Kyllä se tuossa tilanteessa syö. Ja syö kyllä ainakin itselläni muutenkin. Jos et saat sitä voittoa vaan peli ns mitätöityy niin ei se silloin voitto vain ole. Itseäni ainakin kurmuttaa moinen. Onneksi nuita syknroojia on vain yksi tullut itselle vastaan ja senkin sai estettyä kun onnistui jonkusen aloituksen edes voittamaan.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
PS4: Blackhawks-2018 jollain teininumerosarjoillaviivoilla. PH8 tais olla lyhenne. Kiekon saadessaan pörräsi aina 2-3min omissa ja ootteli että menee päälle. No en mennyt. Sielläpähän pörräs. Harrasti samaa myös alivoimalla, taino etenkin silloin. Ei jatkoon. Ainakin omalle listalle lähtee moisesta. Kummallisinta tuossa oli se, että olin maalinjohdossa ihan kolmannen erän viimeisille minuuteille asti. Kunnes sen yhden kerran menin päälle ja pääsi ylivoimahyökkäyksestä tasoittamaan.

bolded ja sinun allekirjoitus sai hymähtämään.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
bolded ja sinun allekirjoitus sai hymähtämään.
Näinhän se menee. Siksi on hyvä aina välillä muistaa itsekkin lyödä kädet yhteen. Pakko kyllä ihmetellä miten jotkut jaksavat moisia aina kytätä ja pyöriä siellä omissa.
 

Eskelarit

Jäsen
Tämä weiss007 lähtee myös omiin pyörimään johtoasemassa.

Just, päällikköainesta. Itki mulle vartin verran viesteillä vielä. Kesken pelin laitoin viestin et mulla pyörii nauhotus, ei paljoa auttanut kyllä. Laitto että kuvaa kanssa ja tulee hyvää matskua kun en pelaa.. Oli vihainen niin yritti synkrota ja väitti että oon pyörinyt omissa 3min, vaikka todellisuudessa hain hyökkäyssinisen ja punasen välissä paikkaa päästä kaverin sumpusta läpi. Lopuksi esittikin jo tietämätöntä synkrosta, vaikka sen tunnustikin tehneensä kiukuspäissään :D

Ei siis kannata pelata ko. heppua vastaan!
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mut varotuksena, jos pelaatte kausimoodia, niin Adelfors (HvHvHv) pelaa pelaajalukituksena pakilla...
Ensimmäistä kertaa tuli tämmönen spede vastaan...
 

teppana

Jäsen
Tuossa vuosi sitten myin PS3 pois kun ei tullut pelailtua juuri koskaan. Nyt sain vaimokkeelta luvan laittaa telkkarin yläkertaan ja sinne suunnittelin PS4 hankkimista. NHL pelejä ei oo tullu pelattua oikeastaan NHL 08 jälkeen. Eli oon aivan kuutamolla nykyisestä meiningistä.

Mitä siis on mahdollista glitchata tai jotenkin lagittaa vastustajaa? En missään nimessä suunnittele näin tekeväni kun oman pelin hommaan, kunhan vain ihmettelen että miten se on käytännössä mahdollista.
 

RinkMasterJay

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NY Rangers
PS4 Oulunstara

Syncroa...

E: Lukee näköjään myös jatkoaikaa, koska tuli välittömästi viestiä että laittaa myös mut mustalle listalle. Olettaisin iäksi n.13v
 
Viimeksi muokattu:

Jertsu#20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Alusta Xbox One, nektari joukkueena Dominos. On se kummallista, että aina synkroa yrittävät ovat poikeuksetta suomalaisia...
 

Naimunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karhut, Chicago Blackhawks
Ei nyt varsinaisesti kuulu tänne, mut varotuksena, jos pelaatte kausimoodia, niin Adelfors (HvHvHv) pelaa pelaajalukituksena pakilla...
Ensimmäistä kertaa tuli tämmönen spede vastaan...

Samanlaisia tullut viimeaikoina itsellekin vastaan. Hankalaahan tuota vastaan on aluksi pelata, mut ei voittamatonta. Tietysti rehtiys pelistä katoaa.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Pleikkarin puolella eepi_-_-_75 kuuluu myös näihin johtoasemassa vikan erän lopussa omassa päässä pyöriviin idiootteihin. Myös kaikki alivoimat kului oman maalin takana pyöriessä niin pitkään kun siinä onnistui.

Pikaisella googletuksella on kuulemma myös jo NHL 14 aikana harrastanut tuota syncro erroria.
 
Samanlaisia tullut viimeaikoina itsellekin vastaan. Hankalaahan tuota vastaan on aluksi pelata, mut ei voittamatonta. Tietysti rehtiys pelistä katoaa.
Heti kun paikkalukituksen vain huomaa, niin mielestäni voittaminen on huomattavasti helpompaa, kuin normaalisti pelaavaa vastaan. Noista bottien tekemisistä on itselläni melko vahva muistijälki olemassa. Toki jos tulee tällainen pelaaja, joka on joku taktiikkanero, niin sitten tulee eroavaisuuksia.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Xboxilla GT: GrxHD, yritti tokan erän puolesta välistä asti syncroa, mutta testasin nyt tuota etten skipannut katkoja ja otin molarin itsekin pois ja näytti auttavan.
 
PS4: micgulsta20 ja joukkue: Blue Fox89. Kiekkoa katsomoon ja maalivahtia pois. Eipä onnistunut poika vaikka 2erää yritti. Kokeilin tuota etten skipannu katkoja, liekkö tuolla vaikutusta.

Kyllähän tästä pelinautinto on kadonnut kun vähän aikaa taas tahkonnut 1divaria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös