Hmmp.. ihan ku oisin pelannut ko kaiffaria vastaan kolmos divarissa ja sama homma oli siinäkin. Eli johtoasemassa pyöri omassa päässä. Liekkö oli sit silloinkin pakko ottaa 3 divarin mestaruus tuolla tavalla varmistamalla..Pleikkarin puolella jonivoittaa100, joukkue Kovalskit päätti vikan erän lopun pyörii kiekon kanssa omalla alueella 4-5 johdossa. Laitoin viestii perään, niin oli kuulemma pakko varmistaa 2. divarin mestaruus ja oli kuulemma niin hikisesti hakannu 2 pakkovoittoo...
No onhan se nyt aivan saatananmoisen luokan perseilyä, että ei uskalla pelata normaalia vitun hokia enää johtoasemassa vaan pitää alkaa luistelemaan karkuun vastustajaa kiekon kanssa. Tiedätkö ollenkaan, että tuo muuten vaikeuttaa / tekee monesti mahdottomaksi vastustajan tasoituksen? Toki, jos voittoa haluaa hinnalla millä hyvänsä niin eikun vain, mutta ei tuosta ainakaan arvostuspisteet minun silmissäni nouse. Se on helppoa huudella aina, että "voi syyttää vain itseään kun ei saa kiinni", mutta on sinunkin syytä muistaa, että sen lisäksi, että ensin pitää tuhlata sitä kallista aikaa siihen kiinniottamiseen, tulisi myös kyetä tehdä sitten maali tyyliin niistä ainoista parista maalipaikasta joita parhaimillaan tuohon saisi vielä aikaa kun vastustaja luistelee jollain 95ovr Richardseilla ja Heroilla karkuun.Jos johtaa ja puolustaa johtoaan luistelemalla karkuun kolmannen erän, niin eihän silloin voi syyttää kuin itseään ettei sitä kiinni saa?
Olisiko sen pitänyt antaa se kiekko pois ja päästää toinen tekemään tasoitusmaalin?
Menee ihan eri kategoriaan kuin kiekon katsomoon heittelyt ja muut yritykset. Mun mielestä. Tosin asia ei mulle edes kuulu, kun en noita pelejä pelaa.
Tai olen mä niitä vissiin kolme pelannut ja kaikista peleistä tappio. Ei haitannut.
Jos johtaa ja puolustaa johtoaan luistelemalla karkuun kolmannen erän, niin eihän silloin voi syyttää kuin itseään ettei sitä kiinni saa?
Olisiko sen pitänyt antaa se kiekko pois ja päästää toinen tekemään tasoitusmaalin?
Menee ihan eri kategoriaan kuin kiekon katsomoon heittelyt ja muut yritykset. Mun mielestä. Tosin asia ei mulle edes kuulu, kun en noita pelejä pelaa.
Tai olen mä niitä vissiin kolme pelannut ja kaikista peleistä tappio. Ei haitannut.
Kaveri näyttää olevan maailmantilaston neljäntenä 1113-172-20 tilastoilla tällä hetkellä.
Ei kuulu tähän ketjuun, ihan perusmenoa HUT:ssa tuo. Tapahtunut mullekin muutaman kerran.
Aijjaa en ole moisesta edes tietoinen. Ihmettelinkin kerran kun tein maalin ekalla minuutilla ekasta paikasta ja vihu quittas ja en saanutkaan voittoa. Kaikkea sitä. Minusta tuossa tilanteessa on turha edes quittia kun EA tasoittaa peliä 2-3 erissä ja on mahdollisuus päästä ohi vaikka 3 maalinkin takaa.Psn: FinMiggonen
Jengi: Miggoset
Alusta: PS4
Minun mustalle listalle ainakin joutuu jos ensimmäisellä minuutilla teen maalin ja kaveri häippäsee ja ottelusta ei tule merkintöjä kummallekaan...