NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 495
  • 2 128

Kafrom

Jäsen
Stamkos - Giroux - Marner
Hall - TOTW-Stastny - Matthews
Pacioretty - CPOTM-Letestu - Zetterberg
Kuznetsov - Kesler - Kessel

Subban - Doughty
McDonagh - Letang
Shattenkirk - Klingberg

TOTW-Murray

Tällä jengillä on alkanut peli toimimaan mukavasti, kun siirryin pois neljästä raskasjalkaisesta ketjusta. Stamkos on varsinkin melko hirmuinen laukauksensa kanssa.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Onko homman nimi siis se että kaikki saavat saman palkinnon noista joulusettien tekemisestä? Esim. jos väännän 24/7 noita settejä niin saan saman rewardin kuin joku joka on tehnyt yhden setin?

Itselläni varmaan se kuuluisa 88+ pelaaja on taas joku Luongo tai Fleury.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt ei saa sopparikortteja alle 600:n. Alkaa menemään kaikki pelaamisesta saadut kolikot soppareihin. Ei viitsi pakkoja ostella, kun 85 ukkoa niistä parhaimmillaankin puskee. 88 Klinberg pamahti 1. divarin mestaruuspakasta ja tuntui lottovoitolta. Klinberg oli omassa jengissä jo aikaisemmin, mutta myin sen ostetun version 13800. Tämä on niin tätä. Klinberg liityi Hedmanin ja Panarinin joukkoon omaan henk. koht. 88 kerhooni...ai niin sainhan minä myös 88 Seabrook, jota ei siis voi myydä. Itselläni ei ole hänelle mitään käyttöä. Ei vain 86 speedin pakilla tee mitään ja synergiakin on väärä. 88 suurempaa ukkoa ei ole tullutkaan. Eikä varmaan tule. Tulen kyllä välittömästi kertomaan mikäli tulee.

Tällä hetkellä olisi 84000 kolikkoa käyttämättä. Hankintalistalla olisi todella hyvä right kätinen hyökkääjä tai sitten joku noista Hero maalivahdeista. Kuka on kokeillut tuota Vernonia? Yhdenkään synergiat ei täysin iske omaan joukkueeseeni, mutta Vernonin Tx2 olisi käyttökelpoinen. Tarttuuko koppi. Pienikokoinen on ja niitä olen vältellyt.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Nyt ei saa sopparikortteja alle 600:n. Alkaa menemään kaikki pelaamisesta saadut kolikot soppareihin. Ei viitsi pakkoja ostella, kun 85 ukkoa niistä parhaimmillaankin puskee. 88 Klinberg pamahti 1. divarin mestaruuspakasta ja tuntui lottovoitolta. Klinberg oli omassa jengissä jo aikaisemmin, mutta myin sen ostetun version 13800. Tämä on niin tätä. Klinberg liityi Hedmanin ja Panarinin joukkoon omaan henk. koht. 88 kerhooni...ai niin sainhan minä myös 88 Seabrook, jota ei siis voi myydä. Itselläni ei ole hänelle mitään käyttöä. Ei vain 86 speedin pakilla tee mitään ja synergiakin on väärä. 88 suurempaa ukkoa ei ole tullutkaan. Eikä varmaan tule. Tulen kyllä välittömästi kertomaan mikäli tulee.

Tällä hetkellä olisi 84000 kolikkoa käyttämättä. Hankintalistalla olisi todella hyvä right kätinen hyökkääjä tai sitten joku noista Hero maalivahdeista. Kuka on kokeillut tuota Vernonia? Yhdenkään synergiat ei täysin iske omaan joukkueeseeni, mutta Vernonin Tx2 olisi käyttökelpoinen. Tarttuuko koppi. Pienikokoinen on ja niitä olen vältellyt.
Leftin hyökkääjä Kevin Fialalla tow korttina on myös Tx2 synergia. Toki leftin ukkoa ja LW/RW Nopea mutta melko pygmi ja ehkäpä siksi itekkin pois laitoin. Nuo sopparit ovat kyllä tosiaankin aivan älyttömän hintaisia. Sitten nuo 7.5k pakatkin on vähä turhaa, että saat 1-3 sopparia, jonkun paidan, logon, ehkäpä yhden loukkikortin ja sit muut on turhaa paskaa. Tappiollehan nuista jää ja rumasti. Vähän vie tosiaan pelaamisesta iloa kun saattaa jopa 3k mennä rahaa pelkkiin soppareihin parin pelin jälkeen.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Onko Xboxin puolella porukkaa jonka pelit keskeytyneet siksi että sopimukset ovat liian kalliita?

Oon Redditin palstalla tehnyt muutaman tällaisen "giveawayn" että oon muutaman sopimuksen heittänyt niitä tarvitseville. Olisi vielä varaa jokunen tehdä. Ilmoitelkaa jos näin on, pääsen huomenna tosin vasta boxille. Tämä tosiaan vain niitä oikeasti tarvitseville.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Näkeekö jostain noita HUTin aktiivisia pelaajamääriä? Voisi kuvitella, että minun tapaset "satunnaispelaajat" vähenee kun rostereiden tasoerot sun muut on nyt kasvaneet. Musta on myös tylsää, kun alkaa kaikilla olla samat pelaajat.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Näkeekö jostain noita HUTin aktiivisia pelaajamääriä? Voisi kuvitella, että minun tapaset "satunnaispelaajat" vähenee kun rostereiden tasoerot sun muut on nyt kasvaneet. Musta on myös tylsää, kun alkaa kaikilla olla samat pelaajat.
Ei ymmärtääkseni aktiivisia näe mistään, vain ne määrät jotka ovat eri divisioonissa rekisteröityneenä.

Mikäli joku tietää Xboxin ja PS:n listat noille aktiivisille, saa kyllä kertoa, koska kiinnostaisivat itseänikin.

Ps. Ihme on jos EA ei tee mitään noille soppareille. Viime vuonna tuli 2x se 15+15 sopparia/väsymys-korttien pakkaa ilmaiseksi.
 

Brassard

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Tappara
Ei ymmärtääkseni aktiivisia näe mistään, vain ne määrät jotka ovat eri divisioonissa rekisteröityneenä.

Mikäli joku tietää Xboxin ja PS:n listat noille aktiivisille, saa kyllä kertoa, koska kiinnostaisivat itseänikin.

Ps. Ihme on jos EA ei tee mitään noille soppareille. Viime vuonna tuli 2x se 15+15 sopparia/väsymys-korttien pakkaa ilmaiseksi.
Ei tietääkseni näe niitä aktiivisia mistään. Olikohan eilen vai toissapäivänä kun EA julkaisi Twitterissä mainoksen jostain consumable packista jossa olisi juuri noita sopparikortteja enimmäkseen. Ei siis ilmaispakka vaan kaupasta ostettavissa.

Ei ole tätä uutta pakkaa näkynyt ja EA on ilmeisesti poistanut myös tuon kyseisen twiitin, en ainakaan itse löytänyt sitä enään mistään.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Sen siitä sai, kun EA poisti rajoituksen paljon saa olla tavaraa jemmassa... Jos noita juttuja ulkomaan foorumeilta uskoo, niin joillakin spedeillä on tuhansia soppareita jemmassa, jee!!!
Onhan se kiva, kun pelaamalla ei enää tienaa mitään... Eikä tuo marketti kikkailu kiinnosta niin paljoo, että sitä jaksas tehdä...
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Boedker - Mackinnon - Pacioretty
Zuccarello - Getzlaf - Grabner TOTW
Lindholm - Bergeron - Tkachuk
Toffoli MOV - Kesler - Nieto

Doughty - Krug
Vatanen - Chara
Ristolainen - Brodie

Jones TOTW - Khudobin

Siinä rosteri millä rimpuillaan uran ensimmäistä kautta 2-divarissa. 4 peliä takana 1-3-0 rekordilla. Harmittavasti kaksi kertaa vihu tehnyt viime hetkillä voittomaalin. Mutta tuo yksi voitto oli sitäkin makeampi kun vastassa luisteli herojen lisäksi Ovetchkin, Malkin ja Stamkos.

Millaisia kokemuksia tuosta Hero-Footesta? Muutamaa paitaa ja hiilikorttia vajaa olisi tuo setti ja herraa olen kaavaillut tuohon Ristolaisen paikalle. Laineen jotain erikoiskorttia myös harkinnut Boedkerin tai Zuccarellon tilalle kunhan saan rahaa tarpeeksi kasaan.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Sen siitä sai, kun EA poisti rajoituksen paljon saa olla tavaraa jemmassa... Jos noita juttuja ulkomaan foorumeilta uskoo, niin joillakin spedeillä on tuhansia soppareita jemmassa, jee!!!
Onhan se kiva, kun pelaamalla ei enää tienaa mitään... Eikä tuo marketti kikkailu kiinnosta niin paljoo, että sitä jaksas tehdä...
Jossain vaiheessahan noita soppareita sai johonkin 200 tai 250 kolikkoon. Jos silloin on ollu esim 500 000 kolikkoa tilillä ja ostanu koko rahalla soppareita niin niitähän on sillon saanu joku pari tuhatta. Ei mielestäni yhtään mahdoton scenaario. Ja sinänsä noi sopparithan on todella turvallinen sijoitus, kun niiden hinta aina välillä pomppaa ja niitä kuitenkin aina tarvii. Mutta EA voisi asialle jotain tosiaan tehdä..
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olisi EA:ta hyvä rako heittää jokaiselle HUT-pelaajalle 50 sopimuskorttia joululahjaksi, niin sopimuskorttien arvo romahtaisi.

Samalla nuo joukkueen maalivahtien statsit pois ja alkuvalikossa voisi näyttää vaikka joukkueen parhaan pistemiehen pelaajan sijaan tai vain joukkueen logon.

Ihan tarpeeksi itse pelissä noita ärsyttäviä juttuja, että tämmöisen paskan kanssa pitäisi vielä tapella.

Mulla on 97k kolikoita ja tarttisin sen +30k lisää, että saisi haluamansa pelaajan. EI vaan kerry enää pelaamalla. 95K piti ostaa 3 sopparia.
 
Viimeksi muokattu:

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Nyt olisi EA:ta hyvä rako heittää jokaiselle HUT-pelaajalle 50 sopimuskorttia joululahjaksi, niin sopimuskorttien arvo romahtaisi.

Samalla nuo joukkueen maalivahtien statsit pois ja alkuvalikossa voisi näyttää vaikka joukkueen parhaan pistemiehen pelaajan sijaan tai vain joukkueen logon.
Indeed :Teal'c hymiö:
Nyt ei kukaan kaatamassa servereitä, niin sitten runkat vie ilon jemmaalla soppareita...
Joillekin on tullu ilmasia rare pelaajia, onko täällä ketään kellä on käyny pulla ja saanu jotain?
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Indeed :Teal'c hymiö:
Nyt ei kukaan kaatamassa serveitä, niin sitten runkat vie ilon jemmaalla soppareita...
Joillekin on tullu ilmasia rare pelaajia, onko täällä ketään kellä on käyny pulla ja saanu jotain?

Ei todellakaan. Vaikka laittaisin 200 euroa pakkoihin, niin joku 88 ukko tulisi 1 kpl. Nähty nyt kahtena vuonna tämä ralli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
I
Joillekin on tullu ilmasia rare pelaajia, onko täällä ketään kellä on käyny pulla ja saanu jotain?
Ne ovat ilmeisestikin noita EA Reward joulupaketteja, jotka saivat vissiin jokainen tuohon Pohjois-Amerikassa vain toimivaan systeemiin kuuluva.

Me muut siis saadaan katsoa vain kuvia somessa :)
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipa sitten voitettua 1. divari 8-0-0. saldolla. Palintopakasta kaksi pelipaitaa ja soppari. Tuo kauden viimeinen peli oli todella v-mäinen. Vastustaja Henrykki4455. Kaverilla oli alla 6 tappiota ja 0 jatkoaika/rankkaritappiota. Pelasi sellaista nitkuttelukiekkoa, eli veivasi kiekkoa jatkuvasti edes takaisin ja käänteli selkää ja botithan noissa ei monesti malta olla ottamatta jäähyjä. Osasi kyllä myös syötellä. 3-1 johto suli vikan erän lopussa 3-3:een, mutta voittomaali 15 sekuntia ennen loppu lämmitti mieltä ja kehoa. Itselläni on joka ikisen 8-0-0 mestaruuskauden jälkeen alkanut karmea "mestaruuuskrapula", eli seuraavalla kaudella taistellaan vanhojen merkkien mukaan sarjassa säilymisestä.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ne ovat ilmeisestikin noita EA Reward joulupaketteja, jotka saivat vissiin jokainen tuohon Pohjois-Amerikassa vain toimivaan systeemiin kuuluva.

Me muut siis saadaan katsoa vain kuvia somessa :)
Vilasin toisen tilin ja sinne oli tullu yks pakka ja tadaa... Kesler...
Huvittavan halpoja nää perus pelaajat, tuli pakasta 89 Quick ja 15k, wuhuu...
Edit: Saadin MOV kortti on muuten aika herkkä loukkaantumaan, abuut joka kolmas peli ja ukko paskana...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Ronikki73 Aha. EA taas ilmeisesti osannut sitten, jos Euroopassakin noita saatu.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Tjaa, tiedä oliko joku momentun tai ice tilt tai jotain, mutta johdin ekan erän jälkeen 5-1 ja tokan erän puolessa välissä peli oli yllättäen 8-5 vihulle...
9 laukausta 8 byyrii... Ja yhteys oli 12 bingiä, niin jotain mätää vois kuvitella olevan... Vattu kun sössin nauhotuksen, prkle...
Edit: Sinne meni divarin mestaruus... 3-0 ja 5 min tähteellä ja vihulta 4 laukausta...
Ai suatana tää on kivaa...
 
Viimeksi muokattu:

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Kyl on väsyneitä vitsejä nuo pakat. Sijoitin yhteen tuollaiseen "40 rare-pelaajaa" pakkaan, tuloksena Laineen normikortti ja loput jotain 86 pelaajia. Kiitos vaan paljon.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en koe noiden sopimuskorttien hinnannousua millään tavalla ongelmalliseksi. Itse olen ollut se "tyhmä", joka ostanut niitä peruskultapakkoja ja saanut niistä ihan riittävästi sopimuskortteja jemmaan. Osan käytän itse ja osan myyn markkinahinnalla. Onhan teilläkin noita superpelaajia kokoonpanoissanne, joita voitte pistää rahoiksi ja ostaa soppareita. Itselläni ei taas ole niitä superpelaajia. Ei tuollainen kauppapaikka toimi niin, että siellä on vaan itselle suotuisia diilejä. Yhtä lailla voisin itse vaatia, että EA:n pitäisi antaa mulle ilmaiseksi muutama superpelaaja.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse en koe noiden sopimuskorttien hinnannousua millään tavalla ongelmalliseksi. Itse olen ollut se "tyhmä", joka ostanut niitä peruskultapakkoja ja saanut niistä ihan riittävästi sopimuskortteja jemmaan. Osan käytän itse ja osan myyn markkinahinnalla. Onhan teilläkin noita superpelaajia kokoonpanoissanne, joita voitte pistää rahoiksi ja ostaa soppareita. Itselläni ei taas ole niitä superpelaajia. Ei tuollainen kauppapaikka toimi niin, että siellä on vaan itselle suotuisia diilejä. Yhtä lailla voisin itse vaatia, että EA:n pitäisi antaa mulle ilmaiseksi muutama superpelaaja.

Täysin samaa mieltä. Itelle noita kertyi "jemmaan" aika läjä ja tuossa joku aika sitten, kun täältä luin niiden hintojen noususta, niin myin ison osan pois ja tein mukavan tilin. Hetken siinä sai naputella :). Enkä mä noita tarkoituksella jemmaillut, ei vaan tullut mieleen niitä lätkiä huutokauppaan.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Joo turha noista sopimusten hinnoista ja niiden nousuista on vinkua kun täälläkin porukat tuntuu harrastavan tuota rahankeruuta mitä erillaisin keinoin ja kun itse saavat rahaa niin eivät näe tuossa mitään väärääkään.

Itsekkin tuli ostettua yksi 150k pakka ja no joo, paras pelaaja OEL ja sen lisäksi pari 87ovr (D. Sedin, Okposo) ja kasa paskaa, jotka tuli setitettyä tuohon EA:n 50-rare pelaaja settiin josta 88ovr Pacioretty ja kasa paskaa. Noh, tulipahan laitettua ainakin taas sen 75 jouluvaloa palamaan omalta osaltani. Se vaan hieman vituttaa, että tuli myytyä pakkahimossa puolet puolustuksesta jotta sain tuon ja nyt mennään sitten vähän nimettömällä puolustuksella, mutta eipä tuo haittaa.. Lisäksi kun sai Giordanon ryöstettyä marketista 6k hinnalla niin ihan ok pakisto vielä kasassa:

OEL - Niedermayer
TOTW McQuaid - TOTW Määttä
Giordano - Ekblad
 

Kafrom

Jäsen
Eipä tullut itsellekään mitään tuosta 40 pelaajan pakasta, sentään siitä 50 rarepelaajan setistä tuli vihdoin ties kuinka monennen kerran jälkeen jotain mainitsemisen arvoista, eli Taylor Hall.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös