Kyllä.Onko homman nimi siis se että kaikki saavat saman palkinnon noista joulusettien tekemisestä? Esim. jos väännän 24/7 noita settejä niin saan saman rewardin kuin joku joka on tehnyt yhden setin?
Kyllä.Onko homman nimi siis se että kaikki saavat saman palkinnon noista joulusettien tekemisestä? Esim. jos väännän 24/7 noita settejä niin saan saman rewardin kuin joku joka on tehnyt yhden setin?
Leftin hyökkääjä Kevin Fialalla tow korttina on myös Tx2 synergia. Toki leftin ukkoa ja LW/RW Nopea mutta melko pygmi ja ehkäpä siksi itekkin pois laitoin. Nuo sopparit ovat kyllä tosiaankin aivan älyttömän hintaisia. Sitten nuo 7.5k pakatkin on vähä turhaa, että saat 1-3 sopparia, jonkun paidan, logon, ehkäpä yhden loukkikortin ja sit muut on turhaa paskaa. Tappiollehan nuista jää ja rumasti. Vähän vie tosiaan pelaamisesta iloa kun saattaa jopa 3k mennä rahaa pelkkiin soppareihin parin pelin jälkeen.Nyt ei saa sopparikortteja alle 600:n. Alkaa menemään kaikki pelaamisesta saadut kolikot soppareihin. Ei viitsi pakkoja ostella, kun 85 ukkoa niistä parhaimmillaankin puskee. 88 Klinberg pamahti 1. divarin mestaruuspakasta ja tuntui lottovoitolta. Klinberg oli omassa jengissä jo aikaisemmin, mutta myin sen ostetun version 13800. Tämä on niin tätä. Klinberg liityi Hedmanin ja Panarinin joukkoon omaan henk. koht. 88 kerhooni...ai niin sainhan minä myös 88 Seabrook, jota ei siis voi myydä. Itselläni ei ole hänelle mitään käyttöä. Ei vain 86 speedin pakilla tee mitään ja synergiakin on väärä. 88 suurempaa ukkoa ei ole tullutkaan. Eikä varmaan tule. Tulen kyllä välittömästi kertomaan mikäli tulee.
Tällä hetkellä olisi 84000 kolikkoa käyttämättä. Hankintalistalla olisi todella hyvä right kätinen hyökkääjä tai sitten joku noista Hero maalivahdeista. Kuka on kokeillut tuota Vernonia? Yhdenkään synergiat ei täysin iske omaan joukkueeseeni, mutta Vernonin Tx2 olisi käyttökelpoinen. Tarttuuko koppi. Pienikokoinen on ja niitä olen vältellyt.
Ei ymmärtääkseni aktiivisia näe mistään, vain ne määrät jotka ovat eri divisioonissa rekisteröityneenä.Näkeekö jostain noita HUTin aktiivisia pelaajamääriä? Voisi kuvitella, että minun tapaset "satunnaispelaajat" vähenee kun rostereiden tasoerot sun muut on nyt kasvaneet. Musta on myös tylsää, kun alkaa kaikilla olla samat pelaajat.
Ei tietääkseni näe niitä aktiivisia mistään. Olikohan eilen vai toissapäivänä kun EA julkaisi Twitterissä mainoksen jostain consumable packista jossa olisi juuri noita sopparikortteja enimmäkseen. Ei siis ilmaispakka vaan kaupasta ostettavissa.Ei ymmärtääkseni aktiivisia näe mistään, vain ne määrät jotka ovat eri divisioonissa rekisteröityneenä.
Mikäli joku tietää Xboxin ja PS:n listat noille aktiivisille, saa kyllä kertoa, koska kiinnostaisivat itseänikin.
Ps. Ihme on jos EA ei tee mitään noille soppareille. Viime vuonna tuli 2x se 15+15 sopparia/väsymys-korttien pakkaa ilmaiseksi.
Jossain vaiheessahan noita soppareita sai johonkin 200 tai 250 kolikkoon. Jos silloin on ollu esim 500 000 kolikkoa tilillä ja ostanu koko rahalla soppareita niin niitähän on sillon saanu joku pari tuhatta. Ei mielestäni yhtään mahdoton scenaario. Ja sinänsä noi sopparithan on todella turvallinen sijoitus, kun niiden hinta aina välillä pomppaa ja niitä kuitenkin aina tarvii. Mutta EA voisi asialle jotain tosiaan tehdä..Sen siitä sai, kun EA poisti rajoituksen paljon saa olla tavaraa jemmassa... Jos noita juttuja ulkomaan foorumeilta uskoo, niin joillakin spedeillä on tuhansia soppareita jemmassa, jee!!!
Onhan se kiva, kun pelaamalla ei enää tienaa mitään... Eikä tuo marketti kikkailu kiinnosta niin paljoo, että sitä jaksas tehdä...
Indeed :Teal'c hymiö:Nyt olisi EA:ta hyvä rako heittää jokaiselle HUT-pelaajalle 50 sopimuskorttia joululahjaksi, niin sopimuskorttien arvo romahtaisi.
Samalla nuo joukkueen maalivahtien statsit pois ja alkuvalikossa voisi näyttää vaikka joukkueen parhaan pistemiehen pelaajan sijaan tai vain joukkueen logon.
Indeed :Teal'c hymiö:
Nyt ei kukaan kaatamassa serveitä, niin sitten runkat vie ilon jemmaalla soppareita...
Joillekin on tullu ilmasia rare pelaajia, onko täällä ketään kellä on käyny pulla ja saanu jotain?
Ne ovat ilmeisestikin noita EA Reward joulupaketteja, jotka saivat vissiin jokainen tuohon Pohjois-Amerikassa vain toimivaan systeemiin kuuluva.I
Joillekin on tullu ilmasia rare pelaajia, onko täällä ketään kellä on käyny pulla ja saanu jotain?
Vilasin toisen tilin ja sinne oli tullu yks pakka ja tadaa... Kesler...Ne ovat ilmeisestikin noita EA Reward joulupaketteja, jotka saivat vissiin jokainen tuohon Pohjois-Amerikassa vain toimivaan systeemiin kuuluva.
Me muut siis saadaan katsoa vain kuvia somessa :)
Itse en koe noiden sopimuskorttien hinnannousua millään tavalla ongelmalliseksi. Itse olen ollut se "tyhmä", joka ostanut niitä peruskultapakkoja ja saanut niistä ihan riittävästi sopimuskortteja jemmaan. Osan käytän itse ja osan myyn markkinahinnalla. Onhan teilläkin noita superpelaajia kokoonpanoissanne, joita voitte pistää rahoiksi ja ostaa soppareita. Itselläni ei taas ole niitä superpelaajia. Ei tuollainen kauppapaikka toimi niin, että siellä on vaan itselle suotuisia diilejä. Yhtä lailla voisin itse vaatia, että EA:n pitäisi antaa mulle ilmaiseksi muutama superpelaaja.
Ei tässä nyt mikään semmonen hätä ole, että tarvis noita superpelaajia myydä, joita ei kyllä montaa ole. Pakkoja en ole ostanut yhtään, enkä ikinä käyttänyt eurokaan pakkoihin, niin siksi olisi mukavaa jos kolikoita pystyisi tekemään edes voittamalla pelejä. Jos sekin viedään pois niin tässä alkaa olla melko mahdoton tehtävä esim niillä, jotka tuon pelin on nyt jouluna saanut. Ei vaan ihan hirveästi motivoi pelaamaan jos pelaamalla tekee nollatulosta tai jopa miinusta. Mielestäni pelin pitäisi aina motivoida pelaamaan, eikä pyörimään marketissa tai luomaan kymmentä tiliä ja kikkailemaan niillä edestakaisin.Itse en koe noiden sopimuskorttien hinnannousua millään tavalla ongelmalliseksi. Itse olen ollut se "tyhmä", joka ostanut niitä peruskultapakkoja ja saanut niistä ihan riittävästi sopimuskortteja jemmaan. Osan käytän itse ja osan myyn markkinahinnalla. Onhan teilläkin noita superpelaajia kokoonpanoissanne, joita voitte pistää rahoiksi ja ostaa soppareita. Itselläni ei taas ole niitä superpelaajia. Ei tuollainen kauppapaikka toimi niin, että siellä on vaan itselle suotuisia diilejä. Yhtä lailla voisin itse vaatia, että EA:n pitäisi antaa mulle ilmaiseksi muutama superpelaaja.