NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 969
  • 2 128

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Meikäläinen ainakin ollut tuohon TOTW-Grabneriin erittäin tyytyväinen. Sillä on mukavan vaivatonta polkea vastustajan pelaajia karkuun, etenkin alivoimalla ollessa, eikä se kutikaan tuolla ihan paska ole. Sopii hyvin kakkosketjun vasemmalle laidalle ruokkimaan Zuccarelloa (MOV kortilla muuten aivan jäätävä kanuuna, tuntuu että tekee maaleja asennosta kuin asennosta) ja antamaan vauhtitukea MacKinnonille.

Jotakuinkin seuraavanlaisella kokoonpanolla mennään tällä hetkellä:

Max Pacioretty - Henrik Zetterberg - (MOV) Vladimir Tarasenko
(TOTW) Michael Grabner - Nathan MacKinnon - (MOV) Mats Zuccarello
Chris Kreider - Dylan Larkin - Jakub Voracek
Rick Nash - Tyler Johnson - James Neal

Scott Niedermayer - Kevin Shattenkirk
Zdeno Chara - Aaron Ekblad
T.J. Brodie - Brent Seabrook

(MOV) Tuukka Rask / Matt Murray


Seuraavaksi olisi tarkoitus lähteä parantelemaan tuota puolustusta, vaikka ihan hyvin skulaakin jo nyt. Ryan Suter / P.K. Subban olisi hankintalistalla ensimmäisten joukossa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Tuli tuo eliitticup voitettua, palkintona siis 2 hiilikorttia ja yksi erikoiskortti pelaaja. Eric Staal 86 TOTW. Jippiaijei, ajattelin jo että saisko vihdoin sen movember kortin, mutta ei.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mikäli päivitän Zuccarellon MOV-versioksi, häviääkö kaverilta kaikki tilastot? Olen sen verran tilastofriikki, että harmittaisi jos ykköstykin statsit häviää kuin tuhka tuuleen..
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Mikäli päivitän Zuccarellon MOV-versioksi, häviääkö kaverilta kaikki tilastot? Olen sen verran tilastofriikki, että harmittaisi jos ykköstykin statsit häviää kuin tuhka tuuleen..
Kyllä ne ikävä kyllä häviää. Itse olen myös melkoinen tilastoniilo ja muutenkin toivoisin vähä laajempaa kattausta tuohon tilastointiin HUT:n puolella!
Suurena uudistuksena pidin edes sitä, että edellisen päivityksen yhteydessä HUT:n maalivahtitilastoihin päivittyi torjuntaprosentit tarkasti kahden desimaalin tarkkuudella !
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä ne ikävä kyllä häviää. Itse olen myös melkoinen tilastoniilo ja muutenkin toivoisin vähä laajempaa kattausta tuohon tilastointiin HUT:n puolella!
Suurena uudistuksena pidin edes sitä, että edellisen päivityksen yhteydessä HUT:n maalivahtitilastoihin päivittyi torjuntaprosentit tarkasti kahden desimaalin tarkkuudella !
Kieltämättä kaipaisi vähän kattavampaa tilastoa HUTin puolelle. Laukaus/aloitus/ylivoima yms prosentit puuttuu täysin. Toisi ainakin itselle älyttömästi lisää mielenkiintoa peliin, mikäli olisi täysin kattava tilastointi.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kieltämättä kaipaisi vähän kattavampaa tilastoa HUTin puolelle. Laukaus/aloitus/ylivoima yms prosentit puuttuu täysin. Toisi ainakin itselle älyttömästi lisää mielenkiintoa peliin, mikäli olisi täysin kattava tilastointi.

Tommosilla statseilla olisi jopa ihan omaa peliä kehittävä vaikutus mahdollisesti. Voisi petrata jos huomaa, että kyntää tasaisesti jollain osa-alueella, esim. aloitukset ja juuri ym. yli/alivoima jne.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Buhuu mä hävisin kaksi peliä putkeen enkä voittanut kauden mestaruutta. Miksi momentum on aina mua vastaan. Kun olen kuitenkin ehkä euroopan paras pelaaja.

Mutta asiaan. Sedinien movemberit yllättävän halpoja. Kummallekin tulossa todnäk MS kortit ja sain kummatkin yhteensä 60k hintaan
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Kunnon vitsejä nuo pakat, pistin jotain 120 000 coinsia likoon kun alkoi HUT kyrsimään. Tuolla reilulla 120k määrällä siis sai 16kpl noita 7500 pakkoja, 16 pakkaa!!! Ja arvatkaapa kuka oli paras pelaaja, 86 ovr Zdeno Chara. No, ei siinäkään vielä mitään. Kun sain kaikki sopparit ja paidat myytyä noista pakoista ja paskat 80-85ovr pelaajat pikamyytyä niin jäikin sopivasti vielä jäljelle 50k jotta pystyin vielä avaamaan yhden tuollaisen 50k Black Friday erikoispakan ja kuinka ollakaan, sieltä tosiaan tuli se luvattu kultakeräilykortti mutta pelaajista jokainen oli 85ovr.

Mä en oikeesti odota mitään Crosbyja todellakaan mutta olisi edes yhden kerran vuodessa mukava saada pakoista jotain vähän arvokkaampaa kuin nuo samat 85 ovr pelaajat. Tuntuu että EA:n käsitys rare-pelaajista on omalla kohdallani ikuisesti tuo 85-86orv pelaajat. Mukavaa sitten lukea täällä kun porukka vetelee jatkuvasti jotain MOV-kortteja ja itse saa joka kerta kasan paskaa. Rahaa ei hirveästi jaksaisi tähän poltella mutta pakkohan se kait jossain vaiheessa on jos mielii saada edes sen yhden ainoan hyvän noston tämän pelin aikana.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kunnon vitsejä nuo pakat, pistin jotain 120 000 coinsia likoon kun alkoi HUT kyrsimään. Tuolla reilulla 120k määrällä siis sai 16kpl noita 7500 pakkoja, 16 pakkaa!!! Ja arvatkaapa kuka oli paras pelaaja, 86 ovr Zdeno Chara. No, ei siinäkään vielä mitään. Kun sain kaikki sopparit ja paidat myytyä noista pakoista ja paskat 80-85ovr pelaajat pikamyytyä niin jäikin sopivasti vielä jäljelle 50k jotta pystyin vielä avaamaan yhden tuollaisen 50k Black Friday erikoispakan ja kuinka ollakaan, sieltä tosiaan tuli se luvattu kultakeräilykortti mutta pelaajista jokainen oli 85ovr.

Mä en oikeesti odota mitään Crosbyja todellakaan mutta olisi edes yhden kerran vuodessa mukava saada pakoista jotain vähän arvokkaampaa kuin nuo samat 85 ovr pelaajat. Tuntuu että EA:n käsitys rare-pelaajista on omalla kohdallani ikuisesti tuo 85-86orv pelaajat. Mukavaa sitten lukea täällä kun porukka vetelee jatkuvasti jotain MOV-kortteja ja itse saa joka kerta kasan paskaa. Rahaa ei hirveästi jaksaisi tähän poltella mutta pakkohan se kait jossain vaiheessa on jos mielii saada edes sen yhden ainoan hyvän noston tämän pelin aikana.

Hyvähän se on tietysti tässä kohtaa sanoa,mutta itse jos välttämättä nyt olisin halunnut polttaa nuo coinssit pakkoihin,niin olisin kyllä ostanut jotain muita kuin perus 7,5k pakkoja...
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Hyvähän se on tietysti tässä kohtaa sanoa,mutta itse jos välttämättä nyt olisin halunnut polttaa nuo coinssit pakkoihin,niin olisin kyllä ostanut jotain muita kuin perus 7,5k pakkoja...
Samaa mieltä! Jälkiviisaana helppo huudella, mutta esimerkiksi nythän siellä on tuo 100k spessupakka, josta tulee varmasti kaksi vähintään 87ovr pelaajaa.

YouTubessa video, jossa joku tuollaisen pakan juuri tänään avasi ja huhhuh oli semmoinen sisältö, mitä itse en ole aikaisemmin nähnyt kenenkään nostavan.. Nopeasti ulkomuistista heitettynä sieltä tuli ainakin MOV-Thornton, MOV-Panarin, MOV-Collectible, Giroux ja Hoffmann. Että sellasta joillakin! Taisin varmaan kääntää vain veistä haavassa, anteeksi siitä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Hyvähän se on tietysti tässä kohtaa sanoa,mutta itse jos välttämättä nyt olisin halunnut polttaa nuo coinssit pakkoihin,niin olisin kyllä ostanut jotain muita kuin perus 7,5k pakkoja...

Tuon 50k:n puoleen hintaan harvinainen kortti on tullut vasta joskus yöllä myyntiin ja toinen onkin "lasten kusetus" -pakka, +20% normaalihintaan.

e. 87:t on poistokortteja suurimmaksi osaksi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Samaa mieltä! Jälkiviisaana helppo huudella, mutta esimerkiksi nythän siellä on tuo 100k spessupakka, josta tulee varmasti kaksi vähintään 87ovr pelaajaa.
Itse sijoitin tuohon ja sain Bishopin Movemberin, Bergeronin ja nipun 85-87 pelaajia (pikamyyntiin) sekä paitoja, logoja ja soppareita. Ihan ok vaikka ei mikään jättipotti. Bishop lähti jo kiertoon ja Bergeron pääsi kakkosketjun keskelle.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Itse sijoitin tuohon ja sain Bishopin Movemberin, Bergeronin ja nipun 85-87 pelaajia (pikamyyntiin) sekä paitoja, logoja ja soppareita. Ihan ok vaikka ei mikään jättipotti. Bishop lähti jo kiertoon ja Bergeron pääsi kakkosketjun keskelle.
Kuin myös. Tuloksena Bobby Hull, Quick ja Modano samasta pakasta. Viimeksi ostin sen pakan, mistä sai satavarmasti WC-collectiblen. Täytyy varmaan joku Movember hommata sijoitusmielessä.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kuin myös. Tuloksena Bobby Hull, Quick ja Modano samasta pakasta. Viimeksi ostin sen pakan, mistä sai satavarmasti WC-collectiblen. Täytyy varmaan joku Movember hommata sijoitusmielessä.
Ai niin, mullakin oli Quick myös.
 

peruna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Aika kovia jengejä kun ysidivarissa tulee vastaan Kaneja ja kumppaneita. Ostaako jengi kortteja vai treidaako ne niitä vaan?

En kyl tajua korttien ostamista, ne pitää ansaits pelaamalla prkl!
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse hommasin MOV Martin Jonesin maalille 39k:lla joku aika sitten, enkä ole katunut. Samat bugimaalit menee kuin muillekkin, mutta ennätysvähän mennyt helppoja maaleja. Ottaen huomioon sen, että ainakin tällä hetkellä Jones pelaa myös oikeasti (vissiinkin) hyvin ja sen, että kortilla on kovat synergiat, pidän tuota hyvänä löytönä. Tiedä sitten paljonko Jonesista saa tällä hetkellä maksaa?
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Aika kovia jengejä kun ysidivarissa tulee vastaan Kaneja ja kumppaneita. Ostaako jengi kortteja vai treidaako ne niitä vaan?

En kyl tajua korttien ostamista, ne pitää ansaits pelaamalla prkl!

Porukka vaan pudottautuu tahallaan / tekee toisen joukkueen uudelle accountille ja farmaa pelaajat ja coinsit sinne jotta saisi noita divarin voitosta tulevia pakkoja.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Aika kovia jengejä kun ysidivarissa tulee vastaan Kaneja ja kumppaneita. Ostaako jengi kortteja vai treidaako ne niitä vaan?

En kyl tajua korttien ostamista, ne pitää ansaits pelaamalla prkl!
Tällä hetkellähän tuolla on aika pirusti aina 10. divarista lähtien noita miljoonien arvoisia jengejä, kun porukka tiputti itsensä 1. divarista asti alas jotta saavat helpommin itselleen divarivoitoista ansaittuja pakkoja. Yhden pelin kävin toisella pelitilillä pelaamassa eilen ja ensimmäisellä vastustajalla melkein kaikki kovimmat Movemberit käytössä (paitsi Crosby, Tarasenko, Karlsson) ja mm. 96 Bure nelosketjussa.. Mutta jospa nuo divisioonat nyt edes hieman tasoittuisi eilisen pudotuspelipalkintojen ilmoituksen jälkeen. Tai sitten ei.

Mitä tulee korttien ostamiseen oikealla rahalla, niin jokainen tehkööt niin kuin itse haluaa pelillään. Onhan tuolla muutenkin nyt luvattoman helppoa tehdä kolikoita (ilman oikeaa rahaa), kun ei enää mm. näy viimeksi myydyn kortin hintaa. Itse tein pelkästään eilen illalla reilun parin tunnin aikana vajaat 200k voittoa pilkkahintaisilla Bergeroneilla, ym.

Kävi kyllä hyvä munkki tuossa pari iltaa sitten, kun olin heittänyt Stamkosin markkinoille n. 180k:lla ja joku tarjosi vaihtokaupassa Mov Kesseliä ja kolikoita vielä siihen päälle. Eilen ainakin näytti jotkut Stamkosit menevän 135k ja Mov Kesselin hinta oli noussut jonnekin 300k paikkeille.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulu tuli ajoissa. Napsahti Crosby tuosta 125k Movemberpakasta. Myyntiinhän tuo tulee menemään, mutta koska? Nouseeko hinnat pahimman Movemberkampanjan jälkeen vai lähteekö hinnat laskuun?

Tällä hetkellä seitsemän korttia myynnissä, pyynnit 335k-400k.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joulu tuli ajoissa. Napsahti Crosby tuosta 125k Movemberpakasta. Myyntiinhän tuo tulee menemään, mutta koska? Nouseeko hinnat pahimman Movemberkampanjan jälkeen vai lähteekö hinnat laskuun?

Tällä hetkellä seitsemän korttia myynnissä, pyynnit 335k-400k.
Ei ole tullut tänään käytyä hutissa, joten en tiedä miten kovasti marketti on romahtanut, mutta itse ehkä odottelisin Crosbyn seuraavaan erikoiskorttiin, johon ei varmaan tuolla menolla kauaa mene. Silloin häviää normi-Crosbyt pakoista ja hinta nousee.
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ohhoh, tuli voitettua 2.divarin mestaruus ja menin vähän hämilleni kun palkintopakasta napsahti Bobby Hull! Nyt se on uskottava että noista pakoistakin voi jotain hyvää saada, mutta tulihan tässä 3 vuotta näitä hutteja tahkottua kunnes napsahti tämä ensimmäinen yli 90ovr pelaaja meikäläiselle. Tuo Hull on vielä oikeastaan vastustajalla pelatessaan tehnyt hirmuista jälkeä minua vastaan, että ilomielin otan herran omaan tiimiin.
 

deWILS

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ohhoh, tuli voitettua 2.divarin mestaruus ja menin vähän hämilleni kun palkintopakasta napsahti Bobby Hull! Nyt se on uskottava että noista pakoistakin voi jotain hyvää saada, mutta tulihan tässä 3 vuotta näitä hutteja tahkottua kunnes napsahti tämä ensimmäinen yli 90ovr pelaaja meikäläiselle. Tuo Hull on vielä oikeastaan vastustajalla pelatessaan tehnyt hirmuista jälkeä minua vastaan, että ilomielin otan herran omaan tiimiin.
Riipii sydäntä lukea näitä. Itse nyt tahkoan vitosta ja jokaisesta divarista noussut mestaruusjuhlien kera. Paras kortti pakoista ollut Toffolin jokin erikoiskortti arvoltaan 88. Ehkä sieltä vielä...
 

Palomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät,Carolina Hurricanes
Mulla kärähti niin pahoin, että ryhdyin pelaamaan kakkosaccolla. Ykkösdivarin ja kakkosen väliä sahannut kokoajan. Kakkosessa vielä jokseenkin miellyttäviä pelejä mutta ykkösessä...äh tarvin ensin terapeutilla käymisen ennenkuin voin kertoa.Voitin toisella accountilla 10 divarin ja sain kyllä palkintopakasta balsamia haavoille. Giroux ja mov Tarasenko, oli setä kyllä onnensa kukkuloilla. Pitäskö pysytellä näillä divariseuduilla, säilyis järki, ohjaimet, eikä tarvitsisi taloakaan vuoden välein remontoida. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös