Aika kovia jengejä kun ysidivarissa tulee vastaan Kaneja ja kumppaneita. Ostaako jengi kortteja vai treidaako ne niitä vaan?
En kyl tajua korttien ostamista, ne pitää ansaits pelaamalla prkl!
Tällä hetkellähän tuolla on aika pirusti aina 10. divarista lähtien noita miljoonien arvoisia jengejä, kun porukka tiputti itsensä 1. divarista asti alas jotta saavat helpommin itselleen divarivoitoista ansaittuja pakkoja. Yhden pelin kävin toisella pelitilillä pelaamassa eilen ja ensimmäisellä vastustajalla melkein kaikki kovimmat Movemberit käytössä (paitsi Crosby, Tarasenko, Karlsson) ja mm. 96 Bure nelosketjussa.. Mutta jospa nuo divisioonat nyt edes
hieman tasoittuisi eilisen pudotuspelipalkintojen ilmoituksen jälkeen. Tai sitten ei.
Mitä tulee korttien ostamiseen oikealla rahalla, niin jokainen tehkööt niin kuin itse haluaa pelillään. Onhan tuolla muutenkin nyt luvattoman helppoa tehdä kolikoita (ilman oikeaa rahaa), kun ei enää mm. näy viimeksi myydyn kortin hintaa. Itse tein pelkästään eilen illalla reilun parin tunnin aikana vajaat 200k voittoa pilkkahintaisilla Bergeroneilla, ym.
Kävi kyllä hyvä munkki tuossa pari iltaa sitten, kun olin heittänyt Stamkosin markkinoille n. 180k:lla ja joku tarjosi vaihtokaupassa Mov Kesseliä ja kolikoita vielä siihen päälle. Eilen ainakin näytti jotkut Stamkosit menevän 135k ja Mov Kesselin hinta oli noussut jonnekin 300k paikkeille.