NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 330 918
  • 2 128

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Juu huvin vuoksihan tätä pelataan ja vaikka voittaminen onkin kivempaa kuin häviäminen niin ei tulisi pieneen mieleenkään esimerkiksi kääntää puolustajia pelaamaan väärillä puolilla lavat kentälle päin että saa enemmän onetimerilla niitä toistensa kanssa identtisiä maaleja tehtyjä. Ymmärrän toki niitä jotka ovat kilpailuhenkisempiä ja paskovat viimeistenkin ea-kiekon ja jääkiekon yhtäläisyyksien rippeiden päälle voitonhimoissaan mutta eipä ole mun juttu.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Juu huvin vuoksihan tätä pelataan ja vaikka voittaminen onkin kivempaa kuin häviäminen niin ei tulisi pieneen mieleenkään esimerkiksi kääntää puolustajia pelaamaan väärillä puolilla lavat kentälle päin että saa enemmän onetimerilla niitä toistensa kanssa identtisiä maaleja tehtyjä. Ymmärrän toki niitä jotka ovat kilpailuhenkisempiä ja paskovat viimeistenkin ea-kiekon ja jääkiekon yhtäläisyyksien rippeiden päälle voitonhimoissaan mutta eipä ole mun juttu.
Minulla ei tulisi pieneen mieleenkään kääntää puolustajia pelaamaan "oikealla" puolella. Aina olen peluuttanut pakkeja "väärällä" puolella änäristä toiseen ja siihen olen ollut tyytyväinen. Tässä änärissä vaan sattuu siihen tyytyväisyyden päälle vielä tulemaan kiva bonus eli nuo one-timerit jotka uppoaa kivalla prosentilla. Eikä minulla ole niistä valittamista, menee ne oikeassakin lätkässä usein sisään kun laitetaan viivassa kiekko liikkumaan ja veska on maskin takana. Itse koen, että pystyn blokkaamaan vastustajan one-timerit tarpeeksi hyvin, tai ainakin niin hyvin että tämän vuoden änärissä minä pärjään.

En muutenkaan ymmärrä niitä jotka itkevät pelin realistisuuden perään. Offlinessa saa ihan kivasti realistisuutta, varsinkin jos pelailee tarpeeksi slidereiden kanssa. Mutta HUT:ssa suurimmalla osalla pelaajista on mielessä voittaminen. Ainakin itse haluan samalla pitää hauskaa ja voittaa, ja jos en voita, minulla ei ole hauskaa. Siksi pyrin voittamaan. Ja jos pelissä menee backhand-forehand helposti läpiajosta, ja viivalämärit menee helposti, ja säbäranteet menee helposti, niin urpohan minä olisin jos en niitä käyttäisi kun haluan kuitenkin voittaa.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Tiedän ja sisäistän nämä perustelut, mainitsinkin sen jo tuossa ekassa viestissäni. Tehkööt kaikki miten parhaaksi näkevät. Ei se mua kauheasti häiritse jos vastustajan kokoonpanossa on vaikkapa Zetterberg pakkina niin kuin yhdessä kokoonpanossa näin tällä viikolla, mutta itselleni joukkueen kokoaminen on tärkein asia tässä pelimuodossa ja jotenkin omaa kokoonpanoa olisi laimeampi ihailla ja käyttää jos pelaajat ovat ihan mitä sattuu pelipaikoilla.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jonkun verran olen saanut nyt noita pelaajien synergyjä kiinni, oisko 4 jo päällä.
Onko joku huomannut niistä olevan aikuisten oikeasti jotain apua?
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Jonkun verran olen saanut nyt noita pelaajien synergyjä kiinni, oisko 4 jo päällä.
Onko joku huomannut niistä olevan aikuisten oikeasti jotain apua?

No ainakin enemmän kuin viimevuotisista kapteenikorteista...

Kyllähän noita joku tubettaja jo betan aikaan testaili, ja todistetusti ainakin Team Wheel tuo sitä nopeutta lisää. Muita vähän vaikeampi testata.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
No ainakin enemmän kuin viimevuotisista kapteenikorteista...

Kyllähän noita joku tubettaja jo betan aikaan testaili, ja todistetusti ainakin Team Wheel tuo sitä nopeutta lisää. Muita vähän vaikeampi testata.
Ok, pitääpä keskittyä illalla ja katsoa löytyykö mitään konkreettista.
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ainakin jätän synergiat omaan arvoonsa. Uskon että ne toimivat eli sen +3 nopeuteen tms. saa oikealla synergialla, mutta en usko että minä näen tai koen mitään eroa 85 vs 88 nopeudessa. Saatikka jossain 85 vs 88 lämärin voimakkuudessa.
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Korkealta tiputtu ja kovaa. Tässä alkuviikon sairastelujen aikana tuli pelailtua jokseenkin paljon ja ihan vituiksihan homma meinasi mennä. Kahden päivän aikana 15 pelattua peliä joista 4 voittoa ja 11 tappiota. Nelosdivarissa mennään mutta nousu ylemmäs tuntuu olevan todella suuren työn ja tuskan takana.

Sekin on tullut selväksi että tuo EA:n väite "There is no ice tilt or momentum" on täyttä paskaa. Surkuhupaisimpana esimerkkinä eilen pelattu peli, jossa pääsin ensimmäisessä erässä naurettavan helpolla ja pelitapahtumiin nähden täysin ansaitsemattomasti 4-0 johtoon. Toisesta erästä lähtien peli muuttuikin todelliseksi tervanjuonniksi ja vastustaja tuli kahden maalin päähän. Kolmannessa erässä ei sitten enää tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Aloituksia voitin koko erässä tasan 0 kappaletta ja istuin 10min rangaistuksia. Näistä jäähyistä neljä tuli estämisestä tai ryntäyksestä normaalissa taklaustilanteessa ja viides oli kaiken huippu, tökkäys vastustajan luistimeen, vastustajan pelaaja ei edes reagoinut millään tavalla ja tuloksena 2min. Vetoja sain aikaan yhden koko erässä ja luistelu oli kuin terissä olisi ollut liimaa. Vastustaja sen sijaan iski maaleistaan yhden läpiajosta luistelemalla pakkien välistä ja kaksi lämärillä ilman maskia. Voittomaali sopivasti 10s ennen kolmannen erän päättymistä. Tuo läpiajokin oli sellainen että itse ohjasin toista pakkia ja kone toista. Itse hakkaan pokea hullun lailla ilman vaikutusta ja koneen ohjaama pakki luistelee vain taaksepäin tekemättä yhtään mitään.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!

Tuon em. pelin jälkeen vedin kokoonpanon lähes täysin uusiksi. Suurin osa pelaajista pakoista saatuja, muutama ostettu huutokaupasta.

Panarin-Giroux-Malkin
Scheifele-Eichel-Marchand
Zuccarello-Stastny-Neal
Pacioretty-H.Sedin-Steen

Weber-Krug
Seabrook-Vlasic
Shattenkirk-Phaneuf

Crawford
Bishop

Tässä muodossaan olevalla kokoonpanolla pelit lähtivät ihan kivasti liikkeelle, tällä hetkellä 3-2-1 nelosessa ja kahta voittoa viidestä pelistä huutaisi nousu kolmoseen.
Jos miettii hetken ihan oikeata jääkiekkoa. Suoriutuuko hyvät pelaajat tasavahvasti hyvin joka ilta? Ei. Tulee vaihtelua. Suoriutuuko hyvät joukkeet joka ilta hyvin? Ei. Välillä tulee huonoja pelejä. Onko pelien sisällä vaihtelua eli näitä ns. momentumeja? On. Varsinkin vikoilla minuuteilla häviöllä oleva vastustaja saa adrenalliniryöpyn ja sen muutaman minuutin kaikki pelaajat on kuolemattomia.

En nyt sano, että näiden tuominen tähän kyseiseen pelisarjaan on ihan täydellisesti onnistunut, mutta jos olet hyvä pelaaja, voitat suurimman osan peleistä näistä momentumeista huolimatta. Pelaa helppoa. Pelaa lyhyttä. Tomita kiekkoa maalille. Älä hae poikkaria jatkuvasti. Älä puske väkisin. Liikuta nopeasti. Liikuta ennen kuin on pakko.

Viime änäri meni hutin suhteen statseilla 550 voittoa ja 150 tappiota noin suurinpiirtein ja en kyllä pelistä mitään "ice tiltiä" löydä. Tottakai yksittäisessä pelissä voi käydä mitä vaan mutta jos 100 pelistä on enemmän häviöitä kun voittoja niin silloin olet todennäköisesti keskivertoa heikompi pelaaja. Ja silloin kannattasi ihan oikeasti miettiä mitä voisi tehdä paremmin, eikä syyttää peliä tai EA:ta.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jos noita synergyjuttuja vielä miettii, niin oon saanut suht helposti kasattua mieleisen jengin ja siinä sivussa on nyt synergyasiat myös
täyttyneet. Toisaalta en vielä osaa sanoa, onko niistä mitään apua ollut.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Eihän noissa NHL-seteissä ole mitään järkeä hintojen suhteen, vai olenko missannut jotain? Minnesotan settikin maksaisi aika pirun paljon yli sen mitä Brunettea myydään huutokaupassa.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Jos noita synergyjuttuja vielä miettii, niin oon saanut suht helposti kasattua mieleisen jengin ja siinä sivussa on nyt synergyasiat myös
täyttyneet. Toisaalta en vielä osaa sanoa, onko niistä mitään apua ollut.
Minäkin aluksi kokosin muutamankin erilaisen omaan mieleen hyvän joukkueen katselematta synergioita, ja sieltä sitten täyttyi aina sattumalta joku Wicked Wristers mistä ei ole hyöytyä kuin muutamalle pelaajalle joukkueessa. Nyt kuitenkin kun eilen tuli Trevor Linden hankittua, ja hän antaa 2 pinnaa Team Wheeliin, joka on mielestäni paras synergia ja aika vaikea laittaa kasaan niin päätin sitten rakentaa joukkueen uudelleen synergiat edellä. Ainakin ensimmäiset ~10 peliä sujunut oikein loistavasti ja jotenkin kyllä itsestä tuntunut kuin ne synergiatkin auttaisivat.

Siitä vielä kokoonpano:

Kessel - Linden - Sittler
Panarin - Carter - Hagelin
Pominville - Marleau - Boedker
Lindholm - Larkin - Nieto

Weber - Ekman-Larsson
Boychuk - Chara
Larsson - Edler

Bishop
CuJoseph(älkää vaan missään nimessä laittako kentälle, ylivoimaisesti huonoin maalivahti mitä olen käyttänyt. 7 peliin keskimäärin 6.5 maalia omiin ja torjunta-% n. 70. On joukkueessa ainoastaan loistavien synergioidensa takia.)

Laitoin vielä tummenetulla pelaajat joita suosittelen hinta/laatu suhteeltaan.

Synergioista käytössä Wicked Wristers, Offensive Juggernaut, Speedsters, Long Range Bombers ja Team Wheel. Noihin synergioihin olen todella tyytyväinen, ne ovat mielestäni jopa pelin parhaat synergiat. Tuossa on myös jokaisella pelaajalla ainakin yksi synergia vihreänä. Siitä saa myös trophyn, eli omasta mielestä ihan hyvin olen synergioiden kannalta tuon rakentanut.

Tuolta tulee synergioiden avulla ihan hauskoja ominaisuuksia joillekkin pelaajille, kuten Hagelin(98 nopeus, 98 ketteryys, 99 kiihtyvyys) Linden(97 nopeus, 99 lämärin voima) jne.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tässä nuo maalivahdit siis aivan käsittämättömän surkeita läpiajoissa. Pakko se on opetella näköjään se maalivahti ottamaan manuaaliohjaukseen. Ylivomaisesti suurin osa maaleista mitä mulle tehdään tulee läpiajoista, mutta se vituttaa millä tavalla. Yleensä se on joku kimmoke jostakin, josta vs karkaa suoraan läpi ilman yhtään syöttöä tai sitten bottipakit levittävät ja jättävät keskustan auki ja vaikka kuinka yrittää rämpätä pelaajan vaihtoa, niin ei vaihda pakkiin ja kun vaihtaa niin myöhäistä. Sitten kun tulee noita superjengejä vastaan, niin jotkut pelaajat, kun vain pääsevät pakin rinnalle ja kiekon suojaus, niin ei auta ja vaikka pokeat, niin läpi menee. Osan tietysti voi laittaa omaankin piikkiin, mutta voisi nuo maalivahdit nyt jotain poimiakin.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Tuolta tulee synergioiden avulla ihan hauskoja ominaisuuksia joillekkin pelaajille, kuten Hagelin(98 nopeus, 98 ketteryys, 99 kiihtyvyys) Linden(97 nopeus, 99 lämärin voima) jne.

Pari viestiä aiemmin kerroin siitä youtubejanarista joka testaili noita synergioita, ja sen videon perusteella noita ei pysty "kasailemaan" päällekkäin. Eli Hagelin ei saa Team Wheelistä ja Speedsteristä yhteensä viittä pinnaa, vaan ainoastaan +3 Team Wheelistä.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Pari viestiä aiemmin kerroin siitä youtubejanarista joka testaili noita synergioita, ja sen videon perusteella noita ei pysty "kasailemaan" päällekkäin. Eli Hagelin ei saa Team Wheelistä ja Speedsteristä yhteensä viittä pinnaa, vaan ainoastaan +3 Team Wheelistä.
No niinhän se taisikin olla, kyllä itsekin olen sen videon katsonut. Kuulostikin jo liian hyvältä ja ylivoimaiselta. Noh Hagelinilla vaan 96 nopeus... mistähän sitä löytäisi nopeampia...
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
JVR-Sakic-Jagr
Neely-Koivu-Granlund
Eichel-O Reilly-Okposo
Schenn-Couturier-Gallagher

Ristolainen-Gothiesbere
Seabrook-Fowler
Boychuk- Chara

Luongo
randomvahti kenellä sopimusta.

Kutosdivarissa mennään ja taso ihan sopiva mulle.
Neely oli kyllä hyvä hankinta (58k) Ylivoimassa peluutana pakkina ja sinne sitä vetopaikkaa koitetaan rakentaa.
Eichel on ollut pettymys. O`Reilly taas tulee olemaan Sakicin ohelle joukkueessa koko vuoden, samoin Ristolainen ja eiköhän Luongon kanssa myös mennä aika pitkään.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
JVR-Sakic-Jagr
Neely-Koivu-Granlund
Eichel-O Reilly-Okposo
Schenn-Couturier-Gallagher

Ristolainen-Gothiesbere
Seabrook-Fowler
Boychuk- Chara

Luongo
Minkäslainen tuo Sakic on jäällä? Olen monesti katsonut sitä marketissa ja miettinyt ostamista. Sitten kuitenkin hitaanpuoleinen luistelu ja huono lämäri statsien perusteella on peruuttanut ostopäätöksen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Minkäslainen tuo Sakic on jäällä? Olen monesti katsonut sitä marketissa ja miettinyt ostamista. Sitten kuitenkin hitaanpuoleinen luistelu ja huono lämäri statsien perusteella on peruuttanut ostopäätöksen.
Mä olen itse aina tykännyt. Ihan hyvä aloituksissa. Ranne on erittäin hyvä muutenkin sellainen jokapaikanhöylä.
Itselle Sakic on kaikkienaikojen pelaaja joten ei väliä millainen on niin aina löytyy paikka joukkueesta.
Sakic on pitänyt arvonsakin aika hyvin läpivuoden edellisissä versioissa joten aika turvallinenkin ostos on.
Tuota Neelyä kannattaa koittaa kun se hinta pyörii 50-65k välillä niin suurta tappiota tuskin tekee vaikka pelaajasta ei pitäisikään.
 

Theone

Jäsen
HUT-kausi avattu ja statsit taitaa olla jotain 12/13-0-1, ekan pelin hävisin rankkareilla jollekin joka olisi pitänyt voittaa. Mutta onpahan tuosta HUTista lähtenyt hohto noiden settien ansiosta. Joukkueiden kerääminen oli kuitenkin helvetin koukuttavaa vaikka aina sai pettyä palkintopusseja avatessa. Nyt en näe mitään järkeä kerätä noita kun marketista saa kuitenkin tuon legendan halvemmalla ostettua. Noh, ehkä palauttavat tuon seuraavaan versioon. Tuo Drafti on kyllä pelimuotona hieno mutta miksi tuota ei voi pelata kaveria vastaan? Voiko Maddenissa pelata?
 

pesalae

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Washington Capitals, Avangard Omsk
Täytyy sitä kait nyt itsekin liittyä seuraan ja hakea ideoita ja tipsejä.
Alle kertnyt 26-2-0 matsit, yks näistä katkomatsi kiitos rakkaan koiran, joka ohimennen 7-1 tilassa vieläpä sammutti Xboxin. Divari 5 menossa, nousi varmistunyt ja mestaruus 2p päässä.
Palkintopackeista kerrankin alussa nasahti jotain, kun B. Hull (92ovr) löysi tiensä jengiin. Pari kertaa yritin myydäkki jannua - tuloksetta. Hyvä toisaalta kun ei mennyt, nyt ylivoimainen mun MVP ja yli PPG tahtia mennään. Muut jannut seuraavat...

Okposo - Spezza - Hull
E. Kane - Zibanejad - Voracek
Pominville - Larkin - Nyqvist
Hagelin - Hertl - Radulov

Lindholm - Shattenkirk
Kronwall - Carlson
Yandle - Ristolainen

Luongo
Dubnyk

Synergioista käytössä täysin WW, PP, TT & S. Puckseja kertynyt about 100k tilille ja koko ajan jengin kehittäminen mielessä. Tosin, tuntuu vain, että hinta-laatu-suhde ei kaikissa kalliimmissa staroissa aivan täsmää.

Heittäkee ideoita tai tipsejä?
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
@pesalae Aika paha lähteä kaveria neuvomaan joka vetää melkein täydellisellä rekordilla, vaikka itsekin suht-ok 50-20 tilastoilla kakkosdivarissa. Sen vinkin nyt ainakin antaisin pelaajahankintoihin, että Heroja jos saat hankittua siihen 100k pintaan niin varmasti on hyvä hinta. Varmaan Wade Redden ja Johnny Bucyk ainakin sellaisia kavereita jotka siihe 100k kieppeille lähtisi ja on loistavia pelaajia ja niiden hinta tulee vielä todennäköisesti nousemaan. Näköjään pakeilla pelaat "lavat laitojen puolella"- tyylillä, ja mikäs siinä jos se itsellä toimii paremmin, itse kuitenkin juuri toisin päin pidän niitä.

Ja vielä pelaajia jotka ovat omia suosikkejani: Weber(ei kannata ostaa nyt viikon sisään kun on tämän viikon Team of the weekissä), Chara, Kessel, Carter.
 

pesalae

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Washington Capitals, Avangard Omsk
@pesalae Näköjään pakeilla pelaat "lavat laitojen puolella"- tyylillä, ja mikäs siinä jos se itsellä toimii paremmin, itse kuitenkin juuri toisin päin pidän niitä.

Pointti, jota itekin pohdin juuri one timereiden kannalta. Tosin ite pyrin hyökkäyksissä vahvaan kiekonhallintaan, niin näin ainakin viiva saattaa pysyä kiinni laidoilta snadisti paremmin. Toisekseen puolustaessa legendaarinen pokeaminen tuntuisi toimivan tällä kätisyydellä tehokkaammin. Pitää varmaan kääntää ja kokeilla ees se yks matsi.

@pesalae Sen vinkin nyt ainakin antaisin pelaajahankintoihin, että Heroja jos saat hankittua siihen 100k pintaan niin varmasti on hyvä hinta. Varmaan Wade Redden ja Johnny Bucyk ainakin sellaisia kavereita jotka siihe 100k kieppeille lähtisi ja on loistavia pelaajia ja niiden hinta tulee vielä todennäköisesti nousemaan.

Pistit pahan. Redden ois hyvä varmasti takalinjoille, kun kerran pelinikin perustuu ennaltakin jo vahvaan puolustamiseen. Toisaalta Bucyk ja Hull yhteen ois toinen kova. Varsin terävä kärki ois hyökkäyksessä tällöin, vaikkei Spezzaa treidaisikaan paremman tieltä. Tosin nykyjoukkue riittää vielä ihan ok, kun Luongon torjunnat 98% ja edellisistä peleistä yli neljäsosa nollapelejäki. Lähinnä siis kärkidivarivääntöihin tässä valmistaudutaan varustelussakin.
 

Juzsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid, Espanja, Raul
Heitetään nyt itsekkin oma tiimi tänne. Aloituspakalla mennään vaikka ennaakkoon tuli peli ostettua, mutta laiskuuttani jätin koodin käyttämättä:D. Ainuttakaan pelaajaa aloituspakasta ei ole enää kokoonpanossa jäljellä vaan kaikki pelaajat on tullut ostettua kerätyillä pisteillä.

Patrick Marleau - Paul Stastny - Mikkel Boedker
Evander Kane - Mikko Koivu - Gustav Nyquist
Mike Cammalleri - Mikael Granlund - Alexander Radulov
Carl Hagelin - Valtteri Filppula - Marian Hossa

Alex Goligoski - Rasmus Ristolainen
Andrei Markov - Christopher Tanev
Dion Phaneuf - Sami Vatanen

Kari Lehtonen
Cam Talbot

Ikinä ei ole into riittänyt kasaamaan kovia joukkueita vaan pelaamisen ilon kautta ollaan menty.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
En tiedä onko oikea ketju mutta tänne varmaan voisi aina laittaa listan hyvistä ja huonoista korteista. Kuten moni onkin jo laittanut. Tai kertonut muun päivityksen osalta. Itseni on kyllä sen verta vielä sanottava, että HUT pelimoodia olen pelannut aina vain nuiden joukkueiden keräämisen takia. Nyt tuo tuntuu tuohan ylimääräistä harmia ja melko älytöntä, että setin keräämiseen tarvitaan nuita kultakeräilykortteja ja hiilikortteja jotka maksavat 5k ja 50k. Myöskin pelipaitojen korkeat hinnat vievät tuota mielenkiintoa keräämisestä pois. Itselleni oli kutkuttavinta aina kaupitella kortteja, jotta saat jengin kasaan - siitä sait pakkoja jotka sai avata. Sitten vaan myymään kortit ja keräämään uutta. Nyt tuo tuntuu olevan ylitsepääsemätön este ainakin itselle ja mielenkintoa ei ole riittänyt hommaan. Sanotaan nyt vielä että ihan aloittelija olen tässä hommassa ja jengi on jäänyt vähemmälle huomiolle.

Pelaajia joista tykännyt: Gothisbehere, Dubnyk (yv mokke ja alle tonnilla + pommittaja synergia) Huberdeau, Zibanejad(vauhti) ja Barkov ja R. Smith
Pelaajia joista en tykännyt: E. Kane (ei mitään käyttöä), Ristolainen (monilla näkyy olevan, itse en tykännyt, oli jotenkin hidas ja taklaukset ei näytä tässä pelissä toimivan) Gibson (ei tarttunut koppi) Larkin ( ei tarjonnut ehkä ihan sitä mitä odotin - läpiajoja+vauhtia) Vatanen ( on vain liian rimpula omaan makuun)

Draftia mitä pelannut niin Ovetskin ja Karlsson on kyllä aika överikortteja. Se vauhti ja laukaus on molemmilla niin huippuluokkaa että huhhuh.

Lisättäkööt vielä, että nämä vain omia mielipiteitä ei sen kummempaa
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
nyt muutaman pelin pelanneena(15-0-1) oon nyt joukkueen jokseenkin rakennettua.
Eli nämä synergiat on nyt käytössä
Pikakiituri
Rajut ranteet
Syöttävä pelinrakentaja
Joukkueen ratas.

Joukkue

Cogliano-Stepan-Atkinson
Cammaleri-Turris-Neal
Hagelin-Larkin-Bodker
Eriksson-Vermette-Vrbada

Del Zotto-Braun
Krug-Ristolainen
Martin-Vatanen

Anderson
Khudobin

Nyt koitan lähinnä rahaa tehdä liigapaidoilla ja soppareilla, että saisin jatkossa totw pelaajia tilalle useampien synergioiden takia.

Pelityylistä sen verran että puolustaessa pyrin aina blokkaamaan mahdolliset vedot(siis jos vedolle pääsee) ja hyökätessä on muutama variaatio kulmapelistä viivapeliin, tai suoraviivaisesti maalille, riippuen aina vastustajan tyylistä puolustaa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Pakko hehkuttaa lisää tuota Neelyä. Koivun kanssa homma toiminut loistavasti 9 peliä 8+2 ja Koivulla 1+7.
Lämäri ja ranne kummatkin ihan huippuluokkaa. YV_llä pystyy rakentamaan one-timer paikkaa tai sitten potku sisään ja siitä veto. Kovalla prosentilla tuntuu uppoavan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös