Minulla ei tulisi pieneen mieleenkään kääntää puolustajia pelaamaan "oikealla" puolella. Aina olen peluuttanut pakkeja "väärällä" puolella änäristä toiseen ja siihen olen ollut tyytyväinen. Tässä änärissä vaan sattuu siihen tyytyväisyyden päälle vielä tulemaan kiva bonus eli nuo one-timerit jotka uppoaa kivalla prosentilla. Eikä minulla ole niistä valittamista, menee ne oikeassakin lätkässä usein sisään kun laitetaan viivassa kiekko liikkumaan ja veska on maskin takana. Itse koen, että pystyn blokkaamaan vastustajan one-timerit tarpeeksi hyvin, tai ainakin niin hyvin että tämän vuoden änärissä minä pärjään.Juu huvin vuoksihan tätä pelataan ja vaikka voittaminen onkin kivempaa kuin häviäminen niin ei tulisi pieneen mieleenkään esimerkiksi kääntää puolustajia pelaamaan väärillä puolilla lavat kentälle päin että saa enemmän onetimerilla niitä toistensa kanssa identtisiä maaleja tehtyjä. Ymmärrän toki niitä jotka ovat kilpailuhenkisempiä ja paskovat viimeistenkin ea-kiekon ja jääkiekon yhtäläisyyksien rippeiden päälle voitonhimoissaan mutta eipä ole mun juttu.
En muutenkaan ymmärrä niitä jotka itkevät pelin realistisuuden perään. Offlinessa saa ihan kivasti realistisuutta, varsinkin jos pelailee tarpeeksi slidereiden kanssa. Mutta HUT:ssa suurimmalla osalla pelaajista on mielessä voittaminen. Ainakin itse haluan samalla pitää hauskaa ja voittaa, ja jos en voita, minulla ei ole hauskaa. Siksi pyrin voittamaan. Ja jos pelissä menee backhand-forehand helposti läpiajosta, ja viivalämärit menee helposti, ja säbäranteet menee helposti, niin urpohan minä olisin jos en niitä käyttäisi kun haluan kuitenkin voittaa.