Onhan tämä taas touhua. Nämä Super Deluxe pakat eivät ole viime viikolta tulleet vieläkään. Yritin ottaa EA:n tukeen yhteyttä, mutta en muista käyttäjätilini salasanaa ja yritin nollata sitä, mutta ei sieltä mitään nollaus s-postia tule, vaikka tarkistin s-postinkin olevan oikein. Onko tämä nyt kuinka yleistä, että ne eivät tule vai onko siinä joku takaportti, että jos et juuri oikeana päivänä kirjaudu, niin ne eivät tule lainkaan?
Muutenkin olen ihan pihalla noista keräyshommista. Eihän noiden NHL-joukkueiden keräämisessä ole mitään järkeä. Saat yhden pelaajan, kun annat koko joukkueellisen pelaajia pois. En lähde tuohon kyllä. Mitä tässä oikeasti kannattaa alkaa keräämään, eli mikä olisi järkevin tapa alkaa vahvistamaan joukkuetta? Nyt vain keräillyt kolikkoja pois peleistä ja hiljalleen vahvistanut joukkuetta, mutta ei tälläkään tavalla saa, kuin max noita 86-87 ukkoja. Mitä noista hopea ja pronssijoukkueiden keräämisestä saa tai maajoukkueen yms.? Jotenkin tuntuu, että huonompaan suuntaan mennyt tämä HUT. Oli sentään jotain jännitystä siinä pakkojen avaamisessa vanhassa.
Itse pelailen nyt 6. divaria, eli noussut joka kausi. Nyt alkaa jo melkoisia tähtinippuja tulemaan vastaan. Olen paskat välittänyt mistään synergioista yms. Laitan ukot kentälle juuri niille paikoille, kun haluan. Paljon enemmän saan irti jengistä, kun kätisyydet yms. kohdallaan ja saan myös roolittaa kentät, kuten haluan. Mulla on ykköskenttä Oshie-Granlund-Jagr. Monella vastustajalla tuo olisi korkeintaan neloskenttä. Oppiipahan pelaamaan ja ei tässä montaa tappiota ole tullut, vaikka äskeisenkään tähtinipun ei tarvinnut, kuin ampua sinne päin, niin kolahti. Itsellä 85 overall maalivahti Miller, että eiköhän sinne sektorille seuraava hankinta tule. Kyllä noille tähtinipuolle vielä pärjää, kun divaritaso on mitä on, mutta kyllä varmaan jossain vaiheessa alkaa kylmäämään, kun tulee tähtinippu+ pelitaidot yhdistelmiä vastaan.