NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 673
  • 2 128

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Itse tehnyt helppoa tiliä paidoilla ja logoilla, ja tällä hetkellä taitaa olla tullut lähemmäs 100k pelkästään niiden ansiosta. Välillä taas sitten sattuu sopivasti oikeaan aikaan pälyilemään noita vähänkään parempia pelaajia markkinoilta ja onnistunut nappaamaan niitä pilkkahintaan, mm. Ryan Suter maksoi 700.
 

Knap

Jäsen
Onko tämä muka joskus onnistunut? Eilen tunnin istuin sohvalla ja yritin tehdä pisnistä, mutta feilasin!
Onhan tää, tunnin kohalle kyttäämään ja kun tulee uus kortti nii kattomaan nimi että hinta.

Itse tehnyt helppoa tiliä paidoilla ja logoilla, ja tällä hetkellä taitaa olla tullut lähemmäs 100k pelkästään niiden ansiosta. Välillä taas sitten sattuu sopivasti oikeaan aikaan pälyilemään noita vähänkään parempia pelaajia markkinoilta ja onnistunut nappaamaan niitä pilkkahintaan, mm. Ryan Suter maksoi 700.
Paidat ja logot, joo mutta jos tässä ohessa tekee settejä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hakeekohan tuo vastustajaa ensisijaisesti aina Suomesta, ei tunnu tulevan muita vastaan kuin suomalaisia. Onhan siinä toki hyvätkin puolet, pysyypä yhteydet yleensä melko vakaana eikä pätkimistä tapahdu.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Hakeekohan tuo vastustajaa ensisijaisesti aina Suomesta, ei tunnu tulevan muita vastaan kuin suomalaisia. Onhan siinä toki hyvätkin puolet, pysyypä yhteydet yleensä melko vakaana eikä pätkimistä tapahdu.
Varmasti hakee lähimmiltä alueilta vastustajaa. Ja niinkuin sanoit niin hyvä homma. Viikonloppuna kun tuli pelailtua yön pikkutunneilla niin ei näyttänyt olevan muita suomalaisia samasta divarista hakemassa peliä kun pelkkiä pohjois-amerikkalaisia tuli vastaan. Ja en sitten saanut peliä käyntiin kun jokaista vastaan näytti punaista yhteyttä ja kaveri lähti samantien.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan tämä taas touhua. Nämä Super Deluxe pakat eivät ole viime viikolta tulleet vieläkään. Yritin ottaa EA:n tukeen yhteyttä, mutta en muista käyttäjätilini salasanaa ja yritin nollata sitä, mutta ei sieltä mitään nollaus s-postia tule, vaikka tarkistin s-postinkin olevan oikein. Onko tämä nyt kuinka yleistä, että ne eivät tule vai onko siinä joku takaportti, että jos et juuri oikeana päivänä kirjaudu, niin ne eivät tule lainkaan?

Muutenkin olen ihan pihalla noista keräyshommista. Eihän noiden NHL-joukkueiden keräämisessä ole mitään järkeä. Saat yhden pelaajan, kun annat koko joukkueellisen pelaajia pois. En lähde tuohon kyllä. Mitä tässä oikeasti kannattaa alkaa keräämään, eli mikä olisi järkevin tapa alkaa vahvistamaan joukkuetta? Nyt vain keräillyt kolikkoja pois peleistä ja hiljalleen vahvistanut joukkuetta, mutta ei tälläkään tavalla saa, kuin max noita 86-87 ukkoja. Mitä noista hopea ja pronssijoukkueiden keräämisestä saa tai maajoukkueen yms.? Jotenkin tuntuu, että huonompaan suuntaan mennyt tämä HUT. Oli sentään jotain jännitystä siinä pakkojen avaamisessa vanhassa.

Itse pelailen nyt 6. divaria, eli noussut joka kausi. Nyt alkaa jo melkoisia tähtinippuja tulemaan vastaan. Olen paskat välittänyt mistään synergioista yms. Laitan ukot kentälle juuri niille paikoille, kun haluan. Paljon enemmän saan irti jengistä, kun kätisyydet yms. kohdallaan ja saan myös roolittaa kentät, kuten haluan. Mulla on ykköskenttä Oshie-Granlund-Jagr. Monella vastustajalla tuo olisi korkeintaan neloskenttä. Oppiipahan pelaamaan ja ei tässä montaa tappiota ole tullut, vaikka äskeisenkään tähtinipun ei tarvinnut, kuin ampua sinne päin, niin kolahti. Itsellä 85 overall maalivahti Miller, että eiköhän sinne sektorille seuraava hankinta tule. Kyllä noille tähtinipuolle vielä pärjää, kun divaritaso on mitä on, mutta kyllä varmaan jossain vaiheessa alkaa kylmäämään, kun tulee tähtinippu+ pelitaidot yhdistelmiä vastaan.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Eihän noiden NHL-joukkueiden keräämisessä ole mitään järkeä. Saat yhden pelaajan, kun annat koko joukkueellisen pelaajia pois. En lähde tuohon kyllä. Mitä tässä oikeasti kannattaa alkaa keräämään, eli mikä olisi järkevin tapa alkaa vahvistamaan joukkuetta? Nyt vain keräillyt kolikkoja pois peleistä ja hiljalleen vahvistanut joukkuetta, mutta ei tälläkään tavalla saa, kuin max noita 86-87 ukkoja. Mitä noista hopea ja pronssijoukkueiden keräämisestä saa tai maajoukkueen yms.?
Ei saa hopea- tai pronssijoukkueiden keräämisestä ainakaan tällä hetkellä mitään palkintoa, hyvä mieli vaan jos sitäkään. Ainut mitä kautta palkintoja keräilystä voi saada on setit. Ja niihin ei edelleenkään tarvitse laittaa koko joukkuetta vaan noin reilu 10 pelaajaa ja korkeimmillaan pelaajat ovat 88kok mitä setteihin menee. Mutta olen kyllä samaa mieltä, edelliset kokoelmat olivat noiden joukkueiden puolesta mukavempia. Seteissä on kuitenkin minun mielestä potentiaaliakin, ja olen niillä itsekin jo tehnyt jonkun verran rahaa.

Itse painelen nyt nelosdivarissa, ja joka divarista on otettu mestaruus. Vitosessa kylläkin vasta viimeisessä pelissä. Niinkuin sanoit alkaa tulla melkoisia all-star nippuja vastaan joka pelissä, mutta niin se vähän pitääkin olla...
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Itselläni Hut on lähtenyt erinomaisesti käytiin. Joukkueessa ei hirveästi ole tähtiä, mutta silti joukkue on mieleinen. Tilastot on 31-4-1.

Synergiat ei kiinnosta pätkääkään vaan tykkään itse roolittaa ketjut mieluisiin koostumuksiin.

Sharp-Kadri-Pacioretty
Hornqvist-Johnson-Nyqvist
Eberle-Hertl-Jagr
Lucic-Boyle-D.Sedin

Weber-Yandle
Myers-Phaneuf
Ristolainen-Chara

Dubnyk
Johnson
 
Viimeksi muokattu:

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mihin hintaan Zuccarello on liikkunut?
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Kato viimesin myyntihinta niin asia varmaan selviää tarkasti mutta muistelisin että noin +- 10k.
Juu, töissä vaan ajankuluksi mietin. Ei paha jos tuossa liikkuu hinta.
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, ostin tuommoisen 1050 pisteen paketin, mutta ei nuo ole tullut lainkaan tilille, rahat toki kyllä vei. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia, vai otanko suoraan yhteyttä EA:n tai pleikkarin aspaan?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Jaahas, ostin tuommoisen 1050 pisteen paketin, mutta ei nuo ole tullut lainkaan tilille, rahat toki kyllä vei. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia, vai otanko suoraan yhteyttä EA:n tai pleikkarin aspaan?
Käynnistele vaikka konsoli uudestaan ja odottele hetki. Itse ehdin kirjoitella valituksen aspaan, niin sillä välillä pisteet olivatkin ilmaantuneet. Vastasivat aspasta, että joskus kestää jopa 24h päivittyä ne pisteet muka sinne. Ja siis EA:n aspaan otin yhteyttä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Taitaa olla entistä vaikeampi saada kunnon jengi kasaan nyt ilman rahaa? Joukkueiden keräämisestä tykkäsin ennen, mutta nyt sekään ei toimi. Joukkueita keräämällä saattoi hyvällä tuurilla saada kunnon pelaajan. Nyt sitten kaikilla on samat erikoiskortit. Tylsää

Edit: Millä niitä NHL-kolikoita saa?
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edit: Millä niitä NHL-kolikoita saa?
Rahalla.

Itsellä meni niin tunteisiin koko touhu, etten ole avannut koko peliä muutamaan päivään. Aiemmin peli kulki hyvin, laukaukset lähti maalia kohti ja jopa maaliin, mutta yhtenä päivänä mikään ei onnistunut. Vedot menee minne sattuu, syötöt ei lähde sinnepäinkään. Vastustajalla Erik Haulat ja Teemu Pulkkiset ykköskentässä, ja joka helvetin veto menee sinisen jälkeen maaliin.

Nostin pakasta ekoina päivinä Luongon, jonka hinta pyöri tuolloin n. 20k molemmin puolin, viimeksi kun katsoin, arvo oli enää 6-8k. Muutkin siis huomannut saman kuin minä, paska mikä paska, mutta eipä tuota enää kannata edes myydä.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juu vi..u ostin 100k pakan mistä tuli TOTW Gaborik ja Suomen collectible... juu kiva et rahat katos, mutta pakan sisältö ei tullut kokoelmiin.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Jaahas, ostin tuommoisen 1050 pisteen paketin, mutta ei nuo ole tullut lainkaan tilille, rahat toki kyllä vei. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia, vai otanko suoraan yhteyttä EA:n tai pleikkarin aspaan?
Niin kuin yllä todettiin, niin kannattaa hetken aikaa odotella. Ja noin yleisesti; jos joku on jenkkistoresta ostanut digitaalisen version, niin voi olla ongelmia ostaa euroilla NHL-pointseja. Ainakin siitä joku valitteli muutama sivu takaperin ja sama ongelma ollut myös edellisinä vuosina.

Juu vi..u ostin 100k pakan mistä tuli TOTW Gaborik ja Suomen collectible... juu kiva et rahat katos, mutta pakan sisältö ei tullut kokoelmiin.
Jos kerkesit kuitenkin lähettää kaiken kokoelmaan (ettei tullut esim virheekoodia samalla kun pakka oli auki) niin varmaan nuo ajan kanssa löytyy kokoelmasta. HUTista ulos ja vaikka konsolikin pois päältä hetkeksi aikaa, tällä tavalla nuo ovat yleensä ilmestyneet.
 

HokiHero

Jäsen
Huhhu juuri kun ehdin ajatella että onpa mukava pelata verrattuna edellisvuotiseen tuli jokin helvetillinen putki. Tappiot 0-4, 0-1, 0-6 ja 0-4 vaikka ensimmäisen 20 matsin aikana voittoja ja maaleja on tullut. Aivan uskomattoman turhauttavaa kun kaverin puolustaja polkee läpiajot kiinni ja kiekon kuljettaminen laitaa pitkin hyökkäysalueelle ei onnistu lainkaan. Kai tässä täytyy vain uskoa että tämä kääntyy vaikka tehokkaasti yhdessä illassa on kaikki hohto tapettu :D

E. Sieltä se luoja nosti päätään kun seuraavassa pelissä vastaan tuli hopea/pronssipelaajista koottu jengi jonka ykkössentterinä oli ovr 79 Stepan Hrebejek. Aloitukset hävittiin Spezzoilla WHL-Tim Vanstoneille 7-18 mutta rankkareissa 4-3 taisteluvoitto, ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
 
Viimeksi muokattu:

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jaahas, ostin tuommoisen 1050 pisteen paketin, mutta ei nuo ole tullut lainkaan tilille, rahat toki kyllä vei. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia, vai otanko suoraan yhteyttä EA:n tai pleikkarin aspaan?
Mulla teki saman, mutta käytin HUTin kiinni niin pisteet ilmestyi sen jälkeen. Ostin 7 pakkaa ja paras pelaaja Chara 86, 'nice'.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On varmaan jo kerrottu ja typerää toistoa ja pohdintaa mut vttu perkele pitääkö mun tosiaan ostaa jotain 100k pelaajia et saan kokoelmii täyteen?!
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
On varmaan jo kerrottu ja typerää toistoa ja pohdintaa mut vttu perkele pitääkö mun tosiaan ostaa jotain 100k pelaajia et saan kokoelmii täyteen?!
88ovr pelaaja on korkein overall minkä voi joutua settiin laittamaan. Sen lisäksi setteihin joutuu keräämään / ostamaan hiilikortteja ( 50k kpl ) ja kultakortteja (5k kpl). Kultakortin saat tekemällä setin johon menee joko 10kpl kulta- logoja,valmentajia,paitoja tai areenoita & 10=kultakorttia voi muuttaa yhdeksi hiilikortiksi.
 

Bacon

Jäsen
Hauska tuo top 100 lista. Ei siellä ole kuin muutamalla oikeasti kovat tilastot ja loput listalla olevat ovat pelanneet vaan niin vitusti, että ovat siellä. Monella häviöitäkin enemmän kuin voittoja. Pelasin eilen sillä hetkellä sijalla 20 olevaa heppua vastaan, eikä se kaveri kyllä kuulunut oikeasti lähellekään tuota listaa. No, mikäpä minä olen tuomitsemaan. Ihmettelen vain.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jotenkin nyt ei HUT innosta oikeastaan yhtään. Vie jotenkin maun tuo uusi settisysteemi. Viime änärissä tuo pakkojen keräily oli aika koukuttavaa ja myös helpompaa, kun valmiit kerätyt pystyi sitten myymään. Ja olihan se pakkoje availu jännää! Nyt sitten tietää mikä kortti setistä tulee.

Oma rosteri myös helvetin paska kun taisin tosiaa saada sen kaksi aloituspakkaa. Paras pelaaja on Jokisen Jussi.

Nyt on aika mahdotonta saada edes ok tason jengi ilman rahaa. Edellisissä sain noista palkintopakoista yllärinä itselleni muutaman uuden suosikkipelaajan.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jotenkin nyt ei HUT innosta oikeastaan yhtään. Vie jotenkin maun tuo uusi settisysteemi. Viime änärissä tuo pakkojen keräily oli aika koukuttavaa ja myös helpompaa, kun valmiit kerätyt pystyi sitten myymään. Ja olihan se pakkoje availu jännää! Nyt sitten tietää mikä kortti setistä tulee.

Olen ihan samaa mieltä. Ei huvita alkaa mitään keräämään. Tässä on hyviäkin puolia, kuten boostikorttien poissaolo, paikan- ja joukkueenvaihtokorttein poissaolo. Vastapainona tuo joukkueiden kasaaminen on aivan perseestä. Tasoerot joukkueiden välille kasvavat aivan käsittämättömiksi, kun nyt voi edes semikovan joukkueen rakentaa pelaamalla ja coinsseja keräämällä. Mulla tulee tuskin olemaan yhtään yli 88 overall ukkoa koko tässä NHL:ssä. Ei vain tule olemaan rahaa hankkia. Viime kaudella kun keräsi melkein kaikki NHL-jengit, niin lopulta 88 ukko ei olis mahtunut neloskenttään. Lisäksi kun keräsi jonkun joukkueen, niin pystyi käyttämään ne rahat uuden joukkueen rakentamiseen ja vielä kun malttoi katsoa mitä ostaa, niin saattoi tiliäkin tehdä. Nyt kaikki katoaa savuna ilmaan. Tässä ne jotka käyttää 18-tiliä ja/tai visaa vinguttaa saattvat aivan älyttömän kilpailuedun, jota ei voi nyt edes hyvällä korttituurilla paikata. Itse päätin, että deluxen ostan ja muuuten en käytä euroakaan. Deluxen ostokin jo harmittaa, kun ei noista tavispakoista mitään tule ja ei edes kaikki pakat ole tulleet. NHL16:ssa sain muutaman napakan vahvistuksen jo hopeapakoistakin. Nyt ei ole mitään keinoa. No Granlund ykkössentterinä mennään ja naurattanut mitä jengejä vastaan tulee jo 6-divarissa. Kivahan noita on pyöritellä. Monella hirveä kiire Charan pommin alle sillä 94 ukolla.

Se hyvä puoli tässä uudessa NHL:ssä on edelliseen, että nyt noista tasoeroista ei mielestäni ole niin isoa hyötyä, koska tässä etenkin fyysinen pelaaminen ja syöttöpeli on isommassa roolissa. NHL16:ssa nuo superpelaajat olivat niin liukkaita, että pääsivät bugirannepaikoille elastisesti taklauksista kimpoamalla. Nyt liha tottelee paremmin kuria. Ei ole vielä ollut ongelmia noiden tähtinippujen kesyttämisissä.

Sitä eivät näemmä ole saaneet korjattua, että kun ohjaimen jättää pöydälle, niin peli ei edelleenkään katkea ja merkkaa luovutusvoittoa. Nytkin tämä DjErtsa jätti leikin kesken enimmäisessä erässä tilanteessa 1-0, kun ei reppana päässyt noilla typerillä kikoillaan mihinkään. No nopein tapa on tehdä pari maalia ja jättää ohjain itsekin pöydälle. Muuten kestää viikon, kun pitää katsoa kaikki hidastukset. Voi elämä mikä idiootti. Nyt se tuli 2 min. ennen loppua takasin ja lko taas pelaamaan ja kun tein heti maalin, niin lähti menemään.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös