NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 768
  • 2 128

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Vielä tyhmempi kysyy eli mikä setti pitää tehdä vai käykö ihan tuo SC kortin vaihto johonkin pelaajaan?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kaksi peliä "pelasin". Eli ekan minuutin jälkeen hiiteen pelistä. Mutta onko tuo meno tosiaan tuollaista? 3 peliä hain, kaksi näistä luikki karkuun kun näki mun moken tilastot, joista tosin toinen ei edes kerennyt näkemään niitä. Eli yleisempääkin jo nyt?
 

P3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Kaksi peliä "pelasin". Eli ekan minuutin jälkeen hiiteen pelistä. Mutta onko tuo meno tosiaan tuollaista? 3 peliä hain, kaksi näistä luikki karkuun kun näki mun moken tilastot, joista tosin toinen ei edes kerennyt näkemään niitä. Eli yleisempääkin jo nyt?
Valitin samaa viime sivulla ja sama meno on jatkunut edelleen. Piti käydä ostamassa uus pelaamaton veska ja välttää ekalla minuutilla maalin tekemistä niin homma toimii ihan ok, tosin vain siihen asti kunnes joku alkaa hakea sync-bugia.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Kaksi peliä "pelasin". Eli ekan minuutin jälkeen hiiteen pelistä. Mutta onko tuo meno tosiaan tuollaista? 3 peliä hain, kaksi näistä luikki karkuun kun näki mun moken tilastot, joista tosin toinen ei edes kerennyt näkemään niitä. Eli yleisempääkin jo nyt?
Uskoisin tähän olevan syynä tuo Comppi-kausi. Porukka ei halua pelata kuin "heikompia tiimejä vastaan" niin katsoovat miten on vastustajan mokke pelannut ja sit luikkii karkuun. Tavoitellakseen siis vain hyvä sijoitusta tuolla comppikaudella/jaksolla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mjoo. Jälleen yksi hyvä syy olla pelaamatta tuota onlinessa. Pitäis alkaa EA:n oikeasti tekemään jotain asioille. Saakelin epämiellyttävää edes ajatella pelaamista HUT:ssa
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläisen joukkue on nyt aikalailla finaalissa, semmonen 100k jäi hätävaraa jos joku kusee täydellisesti mutta muuten pelailen tällä loppuun asti:

S2 Kessel - CPOTN Richards - IPOTG Nichuskin
S2 Laine - SCE Matthews - S2 Ehlers
S2 Simmonds - Getzlaf - SCE Schwartz
IPOTG Nylander(85) - S2CS Johansen - JFB McDavid

S2 Subban - S2 OEL
SCE Ellis - SCE Fowler
SCE Savard - POTG Provorov

IPOTG Vasilevski (88)
TOTW Lehner

Mikäli jotakuta kiinnostaa, synergioista saa päälle WW, SF ja UF, sekä TW, P, X, CG, SB ja WC joukkuesynergioista. Kohtalaisen halpa porukka, varsinkin nuo Stanley Cup-kortit on hintalaadultaan aika kovia.
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen tuli siihen malliin tukkapöllöä päivän peleissä, että meni illan aluksi paljon ukkoa myyntiin. Nyt joukkuen koostuu pitkälti MOV-korteista, mutta ne olivat synergioiltaan sopivimmat ja niitä sai odottelulla, sekä vaihdoilla jopa halvalla. Varmaan jotain kevätkiimaa monella ja ei niin enää välitä täysin pelaajien markkina-arvoista. Pääasia, että menee kaupaksi.

MOV Kessel - POTN Richards - SCE Draisatl
MOV McKinnon - MOV Seguin - MOV Mcdavid
HERO Sullivan - MOV Duchene - MOV Gaudreau
MOV Simmonds - SCE Koivu - MOV Kadri

MOV Letang - MOV Gosti
ASG Faulk - ASG Kaberle
MOV Buffy - MOV Suter

SCE Anderson
SCE Allen

Päällä synergioista ainakin: DD, S, PP, HH, OJ, WW, FM, 1T, T, TT, TW

+600k olis vielä varoja koilikoina. Mietin, että lyönkö pakkoihin vai odotanko tuota seuraavaa settiä. Sitähän mainostettiin jossain todella huikeena juttuna. Sisältää varmaan mahdollisuuden toimia chearleaderina pyramiditempun huipulla ja sitten joukkueen huoltajakortin +2 erkkarin eristävyys ja +1 luistimissa parempi profiili. Voi myös olla, että setillä saa itse ajo-oikeuden zampooniin erätauolla, mutta uskon sen olevan vain peliin kyllästyneiden heitto foorumeilla. EA on ja varsinkin sen NHL-puoli on ollut liian realistisuuden hakuinen lähteäkseen moiseen hassutteluun.

Kohta on onneksi kesä ja kärpäset!
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Parin viikon tauon pidin pelistä tuossa vapun aikaan ja en tiedä mitä siinä välissä tapahtui mutta sen jälkeen on tullut pelattua noin 20-30 peliä ja varmaan 2-3 peliä eli joka kymmenes peli on päättynyt minun voittoon. Yleisin tulos on sellainen 1-5 -tappio... En siis ennenkään ole ollut mikään huippupelaaja, kakkosdivariin riittää taso ja noin puolet peleistä tuli aikaisemmin voitettua ja puolet hävittyä. Siltikään en ymmärrä, miten tatsi katosi vappuriennoissa aivan täysin eikä oma peli kulje enää yhtään. Jengi toki ihan paska verrattuna muihin mutta niin se on ollut läpi kauden. Joukkueen pistin uusiksi ja synergioista sain päälle pelkästään joukkuesynergioita CG, B, T, SB, TT, 1T & X mutta ei ole tulokset parantuneet siltikään... Ihmeen hyvin jaksaa silti sen pelin illassa vääntää, vaikka turpaan tulee!

Tässä kun teidän muiden jengejä on tullut ihailtua niin laitetaan illan nauruiksi tähän vielä oma jengi, joka on siis puolen vuoden pelaamisen jälkeen edelleen tätä tasoa...

MOV Eberle - Joulu Richards - MOV Steen
S2 Marner - S2 Getzlaf - TOTW Skinner
JFB Stamkos - S2 Bäckström - POTG Cammalleri
MS Brown - JFB Koivu - POTG Huberdeau

Joulu Ristolainen - TOTW Leddy
SCE Ellis - SCE Fowler
Pietrangelo - POTG Markov

TOTW Dubnyk
IPTOG Sandstrom

Jengi tosiaan laitettu muutama päivä sitten täysin uusiksi vain synergioita silmällä pitäen ja coinsit eivät vain parempaan riittäneet..
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Itse pelasin ekaa kertaa koko änäriä sitten syksyn 10 pelin verran, joista yksi tappio. Nyt kun katson myös rostereita täältä, niin ei tässä pelissä ole hivenkään järkeä HUT:ssa. Itsellä ykköskentällinen muotoa Nyquist - Backes - Wheeler. Eihän tuo mene edes kenenkään kutoskentäksi.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Ilmeisesti viime yön aikana on tullut nuo May Days -palkintopakat, jos suoritti yhden setin ja/tai pelasi yhden HUT-pelin. Pari keräilykorttia tulevaa settiä varten, jonka teemana on ilmeisesti nuo kauden parhaiden pelaajien palkitseminen. Lisänä näyttäisi tulevan pelaaja, joka on ehdolla jossain palkintokategoriassa. Minkälaista pelaajaa palstalaisille tuli, itse en ennen iltaa pleikkarille pääse..

EDIT. huhhuh ilmeisesti siellä on tarjolla aika kovia korttejakin:

Getzlaf 99
Crosby 98
Karlsson 98
Price 98
Bergeron 98
Tarasenko 97
Burns 97
Hedman 96
Gaudreau 96
Holtby 96
Anderson 96
Bobrovsky 95
Laine 94
McDavid 94
Kesler 93
Matthews 92
Koivu 92
Giordano 92
Granlund 90
Foligno 90
Simmonds 90
Cogliano 88
Hamonic 87
Ryan 83


Voin luvata, että mulle pamahtaa tuo Derek Ryanin 83 kortti...
 
Viimeksi muokattu:

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Toiselle acolle tuli 96 Craig Anderson ja 2 awars keräilykorttia. Toiselle vasta tehdylle Suomi-acolle tuli vain yksi keräilykortti? Miksihän näin
Ykkösacolla tein siis SC setin ja tuolla toisella vaan normi kultakorttisetin. Oisko sit pitäny tehä joku parempi setti -> paremmat palkinnot ?
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
HUTDB -sivustolt
Toiselle acolle tuli 96 Craig Anderson ja 2 awars keräilykorttia. Toiselle vasta tehdylle Suomi-acolle tuli vain yksi keräilykortti? Miksihän näin
Ykkösacolla tein siis SC setin ja tuolla toisella vaan normi kultakorttisetin. Oisko sit pitäny tehä joku parempi setti -> paremmat palkinnot ?

Ymmärtääkseni yksi keräilykortti tuli, jos teki minkä tahansa setin ja toinen keräilykortti jos pelasi yhdenki pelin hutissa aikavälillä 8.-26.5.Tuon pelaajan sai sitten, jos suoritti molemmat.

Eli ilmeisesti et toisella accolla pelannut yhtään peliä tuolla aikavälillä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
HUTDB -sivustolt


Ymmärtääkseni yksi keräilykortti tuli, jos teki minkä tahansa setin ja toinen keräilykortti jos pelasi yhdenki pelin hutissa aikavälillä 8.-26.5.Tuon pelaajan sai sitten, jos suoritti molemmat.

Eli ilmeisesti et toisella accolla pelannut yhtään peliä tuolla aikavälillä.
Hmm kyl oon pelannu silläkin comppi kautta. Joku sano et ois pitäny tehä kultasetti/parempi. Ku tein tuolla Suomi acolla rahanpuutteesta vain pronssi/hopeasetin. Oispa tienny ajoissa ni ois saanu pelurin sinnekkin. No onneksi ei ole myytäviä kortteja niin ei sinällään hävinnyt mitään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse pelasin comppia pelin ja tein sen SC-setin, ei tullut kuin keräilykortti-setti tännekään ja kahdella eri tilillä pelasin/tein setin.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Te jotka pääsette katsomaan, onko noitten pakkojen avaamisessa joku aikaraja? En ole itse pariin viikkoon koneen ääressä joten kiinnostaisi tietää meneekö palkinnot ny sivu suun.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse pelasin comppia pelin ja tein sen SC-setin, ei tullut kuin keräilykortti-setti tännekään ja kahdella eri tilillä pelasin/tein setin.
Joo aika paskaa jos randomilla nuita arpoo. Voiko nuista valittaa/tehdä nootin prkl!?

Tuolla FB suunnalla porukka napsinu nuista 99 Getzlafia, 98 Bergeronia 98 Karlssonia ja 97 Burnsia.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Piti nimenomaan pelata Huttia eikä comppia yksi peli ja nuo väitteet "parempien settien" tekemisestä on aika huvittavia. Nimimerkillä tein Draft Champions 2-kortin setin. Itse sain kaksi keräilykorttia ja 98 Bergeronin.
 

HockeyForLife

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild
Huh päivän jännitin itsekin töissä, että tuliko sitä pelattua hut-peliä vai pelkästään comppia mutta onneksi oli keräilykortit sekä pelaajapalkinto odottamassa ja Tarasenko 97 sieltä pompsahti!

Nyt vaan jengiä taas muokkaan uusiksi, että saa synergiat osumaan kohdille. Team Wheel pitää vihdoin ja viimein hankkia, kun TW2 löytyy Vladilta
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Piti nimenomaan pelata Huttia eikä comppia yksi peli ja nuo väitteet "parempien settien" tekemisestä on aika huvittavia. Nimimerkillä tein Draft Champions 2-kortin setin. Itse sain kaksi keräilykorttia ja 98 Bergeronin.
Hmmp. Mielestäni pelasin kyllä ihan normikauden pelejäkin tuolla Suomi jengillä kun nostin sen 7. divariin. NO ei tää niin justiinsa oo
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Itse pelasin comppia pelin ja tein sen SC-setin, ei tullut kuin keräilykortti-setti tännekään ja kahdella eri tilillä pelasin/tein setin.
Piti nimenomaan pelata Huttia eikä comppia yksi peli ja nuo väitteet "parempien settien" tekemisestä on aika huvittavia. Nimimerkillä tein Draft Champions 2-kortin setin. Itse sain kaksi keräilykorttia ja 98 Bergeronin.

Ei tarvinnut olla "normi" HUTtia, mulla ainakin riitti ykköskäyttäjällä compin pelaaminen ja 10 paitaa --> kulta collectible -setti ja kakkoskäyttäjällä comppi ja playoff collectiblen reroll -setti. Eli @lake79 kannattaa laittaa EA:n asiakaspalveluun viestiä, niin varmasti korjaavat asian.

Ja ihan hyvä tuuri kävikin, pääkäyttäjälle 92ovrl Giordano minkä ostoa mietin synergioiden takia jo ennen kun pakat tuli ja toiselle käyttäjälle, jolle olen miettinyt suomalaisista pelaajista jengin kasausta, napsahti Patrik Laine 94ovrl.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Ei saatana mulle pamahti kaksi keräilykorttia niinkuin muillekkin ja sitten 87 Hamonic... Ei paljon naurata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös