NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 329 948
  • 2 128

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Onko nyt siis niin, että enää ei ole näitä palkintopakkoja, kun sait kerättyä kaikki joukkueen pelaajat ja oheiset kasaan? Vaan nämä herot ovat korvanneet em. pakat?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko nyt siis niin, että enää ei ole näitä palkintopakkoja, kun sait kerättyä kaikki joukkueen pelaajat ja oheiset kasaan? Vaan nämä herot ovat korvanneet em. pakat?
Kyllä. Enää ei tarvitse edes kerätä kaikkia kalliimpia pelaajia, vaan 88 ovr taisi olla se korkein raja NHL-joukkueiden pelaajille jotka pitää kerätä. Esim.siis Penguinsista Kessel, Fleury ja Letang ja Kingistä Carter.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Dodiin, HUT korkattu kerrotaas vaikka alkuun miten kävi pakkaonnen kanssa. Eli se 10 pakkaa ennakkotilauksesta + n.15 ostettua pakkaa. Saaliina: Quick 89ovr, Bobrovski 88ovr, Pacioretty 88ovr, Scheifele 87ovr. Ei siis mitään todellista pommia tullut, kuten ei koskaan ennenkään. Molemmat veskarit myymällä saa kuitenkin ihan kohtuullisen jengin kasaan.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Kyllä. Enää ei tarvitse edes kerätä kaikkia kalliimpia pelaajia, vaan 88 ovr taisi olla se korkein raja NHL-joukkueiden pelaajille jotka pitää kerätä. Esim.siis Penguinsista Kessel, Fleury ja Letang ja Kingistä Carter.

Ymmärtääkseni toi menee niin, että kaikki pelaajat täytyy kyllä kerätä, mutta noita 88ovr tai parempia pelaajia ei tarvitse luovuttaa pois saadakseen Heron. Esim. Penguinsista saisi pitää Crosbyn, Malkinin, Letangin ja Fleuryn, mutta mm. Kesselin, Hörnqvistin, Määtän ja kumppanit joutuu antamaan vaihdossa Larry Murphystä. Murphyn saaminen vaatii siis tolkuttomasti puckseja vaikkei kaikkein kalleimpia pelaajia tarvitsekaan antaa vaihdosta.

Edit: Lake79 taitaa sittenkin olla oikeassa. Ainakin EA:n HUT sivuilla sanotaan aina, että "Kerää Phil Kessel & co" ja kerää "Ryan Kessler & co" eikä puhuta sanaakaan Crosbyistä ja Getzlafeista.

Saa nähdä jaksaako noita settejä enää kerätä. Ehkä sieltä voisi etsiä jonkun hyvän Heron, jonka saadakseen ei kuitenkaan tarvitse kerätä mitään kovin kalliita pelaajia. Muistaakseni jossain luki, että nuo Herot saa vielä myydä, mutta tästä en ole varma enkä äkkiseltää löytänyt mitään vahvistusta mutuilulleni.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Toronto Maple Leafs
Kannattaako noista deluxe versioista maksaa? Eli tuleeko noista ennakkotilaajan gold plus pakoista mitään järkevää?

Gigantissa peli 55e julkaisupäivänä.
Digiversio Deluxessa 25 gold plus pakkaa, hinta 90e
Digiversio Super Deluxessa 50 gold plus pakkaa, hinta 100e

Näin ollen deluxessa yhden pakan hinnaksi tulisi 1,4e ja super deluxessa 0,9e. Isoja summia toki laittaa 35/45 euroa pakkoihin...
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Nuo synergiat tuntuu pilaavan täysin oman HUT-kokemuksen. Mikäli noita haluaa käyttää, niin kokoonpano näyttää ihan joltain muulta kuin sen haluaisi näyttävän. Niin ja pakkohan se on käyttää, vaikka niillä ei tunnu olevan edes mitään vaikutusta. Kemiat ja kapteenikortit oli erinomainen ja toimiva yhdistelmä. Miksi ihmeessä piti mennä vaihtamaan tuollaiseen hömpänpömppään..
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Nuo synergiat tuntuu pilaavan täysin oman HUT-kokemuksen. Mikäli noita haluaa käyttää, niin kokoonpano näyttää ihan joltain muulta kuin sen haluaisi näyttävän. Niin ja pakkohan se on käyttää, vaikka niillä ei tunnu olevan edes mitään vaikutusta. Kemiat ja kapteenikortit oli erinomainen ja toimiva yhdistelmä. Miksi ihmeessä piti mennä vaihtamaan tuollaiseen hömpänpömppään..
Onko niitä pakko käyttää? En ole ainakaan itse niihin keskittynyt betan ja nyt pelin aikana. Mieluummin itse kokoan itselleni sopivan joukkueen profiililtaan kuin, että keskittyisin johonkin synergiaan.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Onko niitä pakko käyttää? En ole ainakaan itse niihin keskittynyt betan ja nyt pelin aikana. Mieluummin itse kokoan itselleni sopivan joukkueen profiililtaan kuin, että keskittyisin johonkin synergiaan.
Ei tietenkään ole pakko, mutta ne boostit on ainakin paperilla niin huomattavia, että ei niitä mieluusti jättäisi käyttämättä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän riippuu synergiasta onko sillä mitään väliä. Joku maalinedustan uhka esimerkiksi tuntuu vähän turhalta, kun saat sen +3 lisää voimakkuuteen, aggressiivisuuteen sun muihin. Toki niissä joissa saat paljon extraa syöttöihin, lämäreihin tai vaikka luisteluun jopa järkeä onkin.
Sinänsä tuo tekee touhusta ihan mielenkiintoista, että välttämättä ei kannata perinteiseen tyyliin ostaa sitä esimerkiksi 87ovr pelaaja 86ovr pelaajan tilalle, jotta saa sen hiukan "paremman" pelaajan, jos menettää samalla synergiat sen takia.
Jotenkin tykkäsin kyllä enemmän siitä vanhasta systeemistä, vaikka tämä uusikin ihan mukavalta tuntuu. Toki entisessä meni aina coinseja helvetisti, kun hommasit pelaajalle oikean joukkueen kemian takia sun muita ja joissain tapauksissa vaihdoit pelipaikkaa, jota toki itse harvoin viitsin kun "tuntui" väärältä.
Tästä päästäänkin siihen, joka itseäni eniten tässä osittain positiivisessa muutoksessa ärsyttää eli nyt kun on 10h EA Accessia pelattu, niin vieläkään en tykkää siitä että voit laittaa vaikka kolme puolustajaa hyökkäyskentäksi jne. Tuntuu vaan yksinkertaisesti todella tyhmältä nähdä jotain Karlsson-Burns-Keith hyökkäyskenttiä. Toki tuskinpa kovin moni fiksu pelaaja ainakaan laittaa pakkia sentteriksi aloitusten takia.
Tämän kun saisi poistettua tai jotain "rangaistusta" käytöstä, niin olisin tyytyväinen.

En tiedä edes miksi luulin, että tänään aukeaisi myös oikea versio kaikille. Pohjois-Amerikassa pelin julkaisu oli tänään, joten jostain syystä oletin että myös digitaalinen versio aukeaisi myös meille sen ostaneille, mutta ilmeisesti ihan meidän oikean julkaisupäivän mukaan mennään. Eilen tuli kulutettua käytännössä viimeisetkin tunnit Accessista, joten eipä voi kauheasti pelailla muuta kuin kerran päivässä käydä coinsit hakemassa kirjautumisesta. Toki ylihuomennahan tätä pääsee jo pelaamaan, joten mikäs tässä ollessa.

Luin että digitaalisesti tilanneet saavat 10 pakkaa bonuksena. Tietoa tästä ja tulevatko julkaisupäivänä saataville vai onko taas vaihteeksi joku jenkkien spesiaalijuttu?
EDIT: Löytyi infoa asiasta eli kai sieltä pitäisi jossain vaiheessa jotain pakkoja tulla.
NHL 17 -PELIN DIGITAALISEN LATAUKSEN TARJOUS
NHL™ 16 -pelin omistajat, jotka ennakkotilaavat NHL™ 17 -pelin PlayStation Storesta tai Xbox Marketplacesta, saavat 10 Hockey Ultimate Team™ -kultapluspakettia siirtyessään HUT-tilaan*!
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
@MadSpade @king of the jungle Ymmärrän toki mitä tarkoitatte. Varmasti siitä synergiasta on hyötyä jos se kerran pelissä on, mutta itse(ainakin näin pelin alkuvaiheissa) keskityn siihen, että saa pelata pelaajilla joista itse tykkää ja kätisyydet sopii ja nimet pelaajien selässä on sellaisia joista pitää. Pärjäsin sillä tyylillä betassa ihan ok, ja toivottavasti pärjään nytkin. Sitten jos haluaa enemmän alkaa voittamaan ja muutenkin kokeilemaan eri juttuja, niin sitten voisin keskittyä myös synergioihin. En ole vielä huomannut synergialla olevan kovin suurta vaikutusta pelaajiin, toki en sitä ole myöskään tarkemmin tutkinut.

Vinkkinä muuten, että tuo draft-seteissä oleva "Gold Player"-setti on itsellä ainakin ollut ihan loistava. Tänään on tullut Draft Champions voitettua nyt kahdesti = 8 Draft-kokoelmakorttia = neljä kappaletta Gold Player-settejä =
Duchene 89kok
Hedman 88kok
Granlund 86kok
Joku nimetön 81kok

Jos tälläinen tuuri tuosta setistä jatkuu niin ei olekkaan tuo Draft Champions niin huono HUT-palkintoja ajatellen.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuraa ne oli.
Mitä kuraa niissä kapteenikorteissa oli? Kemialla nyt ollut mitään väliä, mutta kapteenikorteilla sai sentään oikeasti boostia.

Vähän harmi, että joukkuekeräykset on poistunut(?). Parasta HUTissa on ollut tuo joukkueiden keräily, kovien nostojen toivossa. Onko enää siis mitään keinoa kerätä tuollaisia untradeable-pelaajia, joista kokoaa itselleen tiimin? Lähinnä mietin tulevien Movember-korttien kannalta tuota.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Siis nythän tässä on edes jotain järkeä synergioiden ansiosta. Eihän tuossa joukkueen rakentamisessa ollut ennen mitään mielenkiintoa kun mentiin aina overallien mukaan, ja silti sai 100 kemian. Nyt joutuu edes vähän miettimään että minkälainen joukkue sopisi itselle parhaiten. Ja jos haluaa edelleen mennä niillä samoilla pelaajilla kuin aina, niin onnistuuhan sekin. Ei +3 missään muussa statsissa kuin luistelussa juuri näy.

Kapteenikortit olisivat voineet säilyä, mutta muuten vaikuttaa hienolta systeemiltä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
@MadSpade @king of the jungle Vinkkinä muuten, että tuo draft-seteissä oleva "Gold Player"-setti on itsellä ainakin ollut ihan loistava. Tänään on tullut Draft Champions voitettua nyt kahdesti = 8 Draft-kokoelmakorttia = neljä kappaletta Gold Player-settejä =
Duchene 89kok
Hedman 88kok
Granlund 86kok
Joku nimetön 81kok

Epäilen älytöntä tuuria. Itse olen nyt kuusi korttia vetänyt. Paras on ollut sami vatanen ja loput alle 83ovr. Samalla pelimäärällä olisi jo aika monta sami vatasta ostanut markkinoilta perus hutilla.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Epäilen älytöntä tuuria. Itse olen nyt kuusi korttia vetänyt. Paras on ollut sami vatanen ja loput alle 83ovr. Samalla pelimäärällä olisi jo aika monta sami vatasta ostanut markkinoilta perus hutilla.
Joo varmasti älytöntä tuuria. Ei meikäläisellä tälläistä munkkia ikinä käynytkään. Mutta ainakin tämä todistaa, että mahdollista on saada hyviä pelaajia tuonkin Draftin kautta. Tälläkin hetkellä ainakin omaan jengiini kelpaisi hyvinkin yksi Sami Vatanen. Ja onhan nuo ollut mukavia pelata noita Drafteja :) Tähän mennessä draftin recordi 7-1.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Duchene ja Hedman kelpaisi myös tänne. Suorastaan oksettavaa tuuria joillakin :P Kiitokset kuitenkin vinkistä! En ole vielä noita drafteja pelannut, mutta nyt kipikapin koittamaan jos sieltä joku Antti Niemi tulisi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@ippe94 Niin siis katselin ihan Twitchistä kun Howtochel noita settejä teki.

Ja mitä kemiat vs synergiat väittelyyn tulee, toivottavasti EA ei vaihda enää ikinä takaisin kemioihin. Täyttä kuraa ne oli, paljon hauskempaa ja addiktoivampaa tuo synergioiden rakentelu monen eri rosterin voimin ja tosiaan niitähän ei pakko ole käyttää jos ei halua.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Vielä kun saisi yhteyden EA:n kuuluisaan serveriin! Tunnin ollut jo alhaalla. Kai siellä on taas joku jonnelauma virittänyt illan ratoksi perinteikkään DDoS-hyökkäyksen.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Saa nähdä jaksaako noita settejä enää kerätä. Ehkä sieltä voisi etsiä jonkun hyvän Heron, jonka saadakseen ei kuitenkaan tarvitse kerätä mitään kovin kalliita pelaajia. Muistaakseni jossain luki, että nuo Herot saa vielä myydä, mutta tästä en ole varma enkä äkkiseltää löytänyt mitään vahvistusta mutuilulleni.

Tuossa kun settien keräilyyn itse änärissä koitin tutustua niin itse pelaajien kerääminen ei kovin vaativalta edes hintojen suhteen tuntuisi. Eniten settien valmiiksi saamiseen tarvittavat hiilikeräilykortit tuottaa päänvaivaa.
 

MadSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Habs
Vinkkinä muuten, että tuo draft-seteissä oleva "Gold Player"-setti on itsellä ainakin ollut ihan loistava. Tänään on tullut Draft Champions voitettua nyt kahdesti = 8 Draft-kokoelmakorttia = neljä kappaletta Gold Player-settejä =
Duchene 89kok
Hedman 88kok

Yli tunnin urakka että sai nuo neljä matsia pelattua. Palkintona Grigorenko 82ovr ja Bodnarchuk 79ovr. Ei tarvitse enää, koskaa koittaa tuossakaan onnea.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Yli tunnin urakka että sai nuo neljä matsia pelattua. Palkintona Grigorenko 82ovr ja Bodnarchuk 79ovr. Ei tarvitse enää, koskaa koittaa tuossakaan onnea.
No perhana. Mulla taisi sitten käydä tuuri jota ei enään tänä vuonna nähdä. Itse kyllä jatkan noiden Draftien pelaamista, koska tykkään siitä itse gameplaystäkin, siinä sivussa saattaa sitten napsahtaa joku hyväkin pelaaja joskus.

Jännä juttu muuten, kun normi HUTti ei mulla kulje; Ekat 6 peliä, 2 voittoa, 1 jatkoaikahäviö ja 3 häviötä. Sitten kuitenkin Draft Championsissa 9 peliä ja 8 voittoa.
 
Tyhmä kysymys,mutta minnekäs nuo ennakkotilauskoodit pitikään syöttää?

Palaavan pelaajan pakoista ei tullut Myersia parempaa, aloituspakoistakin vain Lehterä. Viime vuonna kuitenkin pamahti Kopitaria ja Kronwallia heti kärkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös