NHL 17, MY BEST PACK SO FAR!!!!!!!!!!! - YouTube Huoh.. Voin jo kuvitella millaista sontaa sieltä itselle tulee. Tyyliin joku 86ovr Stastny ja torille!
Kyllä. Enää ei tarvitse edes kerätä kaikkia kalliimpia pelaajia, vaan 88 ovr taisi olla se korkein raja NHL-joukkueiden pelaajille jotka pitää kerätä. Esim.siis Penguinsista Kessel, Fleury ja Letang ja Kingistä Carter.Onko nyt siis niin, että enää ei ole näitä palkintopakkoja, kun sait kerättyä kaikki joukkueen pelaajat ja oheiset kasaan? Vaan nämä herot ovat korvanneet em. pakat?
Kyllä. Enää ei tarvitse edes kerätä kaikkia kalliimpia pelaajia, vaan 88 ovr taisi olla se korkein raja NHL-joukkueiden pelaajille jotka pitää kerätä. Esim.siis Penguinsista Kessel, Fleury ja Letang ja Kingistä Carter.
Kannattaako noista deluxe versioista maksaa?
Onko niitä pakko käyttää? En ole ainakaan itse niihin keskittynyt betan ja nyt pelin aikana. Mieluummin itse kokoan itselleni sopivan joukkueen profiililtaan kuin, että keskittyisin johonkin synergiaan.Nuo synergiat tuntuu pilaavan täysin oman HUT-kokemuksen. Mikäli noita haluaa käyttää, niin kokoonpano näyttää ihan joltain muulta kuin sen haluaisi näyttävän. Niin ja pakkohan se on käyttää, vaikka niillä ei tunnu olevan edes mitään vaikutusta. Kemiat ja kapteenikortit oli erinomainen ja toimiva yhdistelmä. Miksi ihmeessä piti mennä vaihtamaan tuollaiseen hömpänpömppään..
Ei tietenkään ole pakko, mutta ne boostit on ainakin paperilla niin huomattavia, että ei niitä mieluusti jättäisi käyttämättä.Onko niitä pakko käyttää? En ole ainakaan itse niihin keskittynyt betan ja nyt pelin aikana. Mieluummin itse kokoan itselleni sopivan joukkueen profiililtaan kuin, että keskittyisin johonkin synergiaan.
Kuraa ne oli.Kemiat ja kapteenikortit oli erinomainen ja toimiva yhdistelmä.
Mitä kuraa niissä kapteenikorteissa oli? Kemialla nyt ollut mitään väliä, mutta kapteenikorteilla sai sentään oikeasti boostia.Kuraa ne oli.
Kapteenikortit olivat ihan jees, mutta kemiat alkoivat tuntua turhan väsähtäneeltä joukkueenvaihtokortteinensa. Tykkään enemmän tästä uudesta systeemistä.Mitä kuraa niissä kapteenikorteissa oli?
@MadSpade @king of the jungle Vinkkinä muuten, että tuo draft-seteissä oleva "Gold Player"-setti on itsellä ainakin ollut ihan loistava. Tänään on tullut Draft Champions voitettua nyt kahdesti = 8 Draft-kokoelmakorttia = neljä kappaletta Gold Player-settejä =
Duchene 89kok
Hedman 88kok
Granlund 86kok
Joku nimetön 81kok
Joo varmasti älytöntä tuuria. Ei meikäläisellä tälläistä munkkia ikinä käynytkään. Mutta ainakin tämä todistaa, että mahdollista on saada hyviä pelaajia tuonkin Draftin kautta. Tälläkin hetkellä ainakin omaan jengiini kelpaisi hyvinkin yksi Sami Vatanen. Ja onhan nuo ollut mukavia pelata noita Drafteja :) Tähän mennessä draftin recordi 7-1.Epäilen älytöntä tuuria. Itse olen nyt kuusi korttia vetänyt. Paras on ollut sami vatanen ja loput alle 83ovr. Samalla pelimäärällä olisi jo aika monta sami vatasta ostanut markkinoilta perus hutilla.
Saa nähdä jaksaako noita settejä enää kerätä. Ehkä sieltä voisi etsiä jonkun hyvän Heron, jonka saadakseen ei kuitenkaan tarvitse kerätä mitään kovin kalliita pelaajia. Muistaakseni jossain luki, että nuo Herot saa vielä myydä, mutta tästä en ole varma enkä äkkiseltää löytänyt mitään vahvistusta mutuilulleni.
Vinkkinä muuten, että tuo draft-seteissä oleva "Gold Player"-setti on itsellä ainakin ollut ihan loistava. Tänään on tullut Draft Champions voitettua nyt kahdesti = 8 Draft-kokoelmakorttia = neljä kappaletta Gold Player-settejä =
Duchene 89kok
Hedman 88kok
No perhana. Mulla taisi sitten käydä tuuri jota ei enään tänä vuonna nähdä. Itse kyllä jatkan noiden Draftien pelaamista, koska tykkään siitä itse gameplaystäkin, siinä sivussa saattaa sitten napsahtaa joku hyväkin pelaaja joskus.Yli tunnin urakka että sai nuo neljä matsia pelattua. Palkintona Grigorenko 82ovr ja Bodnarchuk 79ovr. Ei tarvitse enää, koskaa koittaa tuossakaan onnea.