On tottakai. Ihan järjetöntähän se nyt olisi jos kaikilla on jotain supertähtiä joukkueet täynnä heti pelin alussa.Onko siis niin että betassa saadut kortit eivät siirry varsinaiseen julkaisuun?
Mitkäs noista korteista olet ostanut ja mitkä tulleet paketeista/seteistä? Eilen jo katselin joukkuettasi kateellisena, johtuen eräästä venäläisestä rightin-laiturista.Ovechkin-Toews-Hall
Sharp-Thornton-Gaborik
Kesler-Bergeron-Kopitar
Kreider-Bäckström-Bödker
Kronwall-Subban
OEL-Buffy
Gostisbehere-Ristolainen
Rask-Lehner
No kai nyt kun tässä maksaa supertähdet ja totw-kortit 4-30k ja 30k maksavatkin on vain herrat P.Kane, Crosby ja Ovie.Hirveät jengit porukalla jo ennen ku se on julkastu :D
Jep niinkuin lake tuossa sanoikin niin helppohan se on kova jengi kasata kun pelaajat noin halpoja ja matseista saa paljon kolikoita. Myös se kahdesta pelaajasta yksi- setti on tavallaan liian helppo. Itse ainakin aion nauttia näistä betan viimeisistä päivistä täysin siemauksin, koska tämä on ensimmäinen ja mahdollisesti viimeinen kerta kun pääse huttia Ovieilla, Crosbeilla sun muilla hakkaamaan.Hirveät jengit porukalla jo ennen ku se on julkastu :D
Ei kait sitä joukkuetta täällä postata muiden alentamiseksi, eli jakoon vaan jengiä. Minua ainakin kiinnostaa ihan että minkälaisilla kokoonpanoilla porukka HUTtia tahkoo.Olin tulossa postaamaan omaa kokoonpanoani, sitten kelasin hiukan ylöspäin ja nyt päätin, etten postaakaan. *hymiö*
Helvetisti äijät on vissiin pelannut, kun noin hyviä kokoonpanoja. Itse olen tainnut ostaa kaksi pelaajaa (Giroux, Couturier) ja muut sitten seteistä. Ysidivarissa tosin ollaan joten juuri aloittanut.
Crosby on kyllä ehdottomasti sellainen kortti, että olisi tuo mukava joukkueessa olla mutta oikeassa pelissä kun hinta on vähintään siellä puolessa miljoonassa normikortillakin, niin ei ole mitään järkeä hommata.Crosby oli myös Howtochel-käyttäjällä kuraa ja tuo kaveri osaa kuitenkin pelata loistavalla tasolla NHL-pelejä. Kane ollut itselläni pari ekaa peliä täysi surkimus, katsotaan meneekö myyntiin.
Jep ei kyllä minuakaan ole vaikuttanut. Uskoisin että huonous johtuu pienestä koosta josta taas johtuu sanomasi hipaisusta lennot. Lempipelaajani ehkä tällä hetkellä ovat Ovechkin, Benn ja Subban. Mikäs näitä yhdistää? Iso koko/hyvät fyysisyysominaisuudet. Voi olla tässä(kin) NHL:ssä isot pelaajat etulyöntiasemassa pieniin nähden.Kane saa painua hiiteen. Aivan käsittämättömän huono pelaaja. Mieheltä saa kiekon lavasta luistelemalla metrin päähän ja ei tarvitse kuin hipaista, niin heittää kolme volttia ilmassa. Lisäksi mies ei pääse ollenkaan vetopaikoille, eikä osaa edes syöttää. Kiitos ja hei.
Joo, en vain kehdannut pilata tätä sivua omalla kokoonpanolla :D. Laitetaan nyt ulkomuistista kuitenkin:Ei kait sitä joukkuetta täällä postata muiden alentamiseksi, eli jakoon vaan jengiä. Minua ainakin kiinnostaa ihan että minkälaisilla kokoonpanoilla porukka HUTtia tahkoo.