Mitä tarkoitat? Tämän betan ratingit eivät ole lopullisia suhteessa itse ilmestyvään peliin. Ratingit näkee hakemalla tiettyä pelaajaa ja näpäyttämällä muistaakseni oikeaa tattia.joko jostain näkee player ratingeja?
Siis mulla ei ole betaa :) Kiinnostaisi vaan että joko esim. Barkovin voisi laittaa kilpailukykyiseen jengiinMitä tarkoitat? Tämän betan ratingit eivät ole lopullisia suhteessa itse ilmestyvään peliin. Ratingit näkee hakemalla tiettyä pelaajaa ja näpäyttämällä muistaakseni oikeaa tattia.
Aaa. Tarkoitatko overallia, vaiko kaikkia arvoja? Voin pistää vaikka yv:llä Barkovin arvot kuvana, kunhan EA nyt saisi tuon hiton betan toimimaan.Siis mulla ei ole betaa :) Kiinnostaisi vaan että joko esim. Barkovin voisi laittaa kilpailukykyiseen jengiin
Kaikkia arvoja toki :) Ja kiitos!Aaa. Tarkoitatko overallia, vaiko kaikkia arvoja? Voin pistää vaikka yv:llä Barkovin arvot kuvana, kunhan EA nyt saisi tuon hiton betan toimimaan.
Mutta eikös siinä ole tänä vuonna se ero, että nuo kokoelmat ovat niinkuin setti-muodossa, eli kortit mitkä siihen palkintoon käytät, katoavat. Se on aika suuri ero viime vuosiin kun sai tehdä niitä kokoelmia perjaatteessa ilmaiseksi, mutta nyt halvimmistakin kokoelmapalkinnoista menettää sen >30k.Vähän huolettaa nuo uudet palkinnot joukkuekeruista. Ilmeisesti jokaisesta joukkueesta voi saada seuralegendan palkinnoksi, joten jos käy monella tuuri, tuo pelimuoto on äkkiä pilalla kun kaikilla on joukkueet täynnä legendoja. Coinseja ja jotain paketteja on ne muut mahdollisuudet vissiin, jos oikein ymmärsin.
Ai menettää? Pitää tutustua sitten kun se tulee, mutta tuo kyllä kuulostaa ihan loogiselta sinänsä. Tämä tosin tarkoittaa sitä, ettei pelaajien hinnat tule olemaan kauhean kalliita itse pelissä, kun noita kortteja tulee olemaan sitten paljon pakoissa jotta niistä moni voi settejä tehdä, jos tämä on totta.Mutta eikös siinä ole tänä vuonna se ero, että nuo kokoelmat ovat niinkuin setti-muodossa, eli kortit mitkä siihen palkintoon käytät, katoavat. Se on aika suuri ero viime vuosiin kun sai tehdä niitä kokoelmia perjaatteessa ilmaiseksi, mutta nyt halvimmistakin kokoelmapalkinnoista menettää sen >30k.
Jep jostain muistaakseni niin katsoin/luin. Ja muunmuassa Madden NFL on käyttänyt tälläsiä settejä jo aika pitkään, ja on näyttänyt toimivan. Jos nämä kokoelmat ovat siis settien kautta, niin se tarkoittaa kyllä, että esimerkiksi Chicagon, Pittsburghin ja Washingtonin settipalkinnot(mitä ikinä sitten ovatkaan) tulevat olemaan todella kalliita. Muistaakseni Olaf Kolzig saattaa olla se "legenda-pelaaja" Washingtonille ja jos tosiaan setin tekemisen jälkeen menettää Ovechkinin, Holtbyn ja muut niin Kolzig tulee todennäköisesti maksamaan koko sen setin hinnan verran + hieman lisää. Tai ainakin niin toiminut tosiaan Maddenissa.Ai menettää? Pitää tutustua sitten kun se tulee, mutta tuo kyllä kuulostaa ihan loogiselta sinänsä. Tämä tosin tarkoittaa sitä, ettei pelaajien hinnat tule olemaan kauhean kalliita itse pelissä, kun noita kortteja tulee olemaan sitten paljon pakoissa jotta niistä moni voi settejä tehdä, jos tämä on totta.
No eipä ole kummoinen edelleenkään. Harmi.@Ötökkä http://oi64.tinypic.com/nl4fh2.jpg
Tuossa Barkovin arvot. Perkeleen XbOne, kun ei anna uploadia kuvia ja videoita nettiin itse pelistä.
Mutta lyhyesti sanottuna yhteen heroon menee aikas hemmetisti aikaa ja kärsivällisyyttä, että sellaisen saa itelleen. Tuo hero on myytävä kortti.
Kun muuten ostatte pakkoja, älkää pikamyykö MITÄÄN. Ihan sama onko kyse pelipaidasta vaiko areena-kortista, säästäkää jokainen settejä varten, myös ne kopiokortit.
Suosittelen myös pistämään usein kortteja setteihin valmiiksi, ne pysyvät siellä odottamassa valmiina sitä mukaa kun niitä sinne kokoelmista asettaa.
@motamoro 20 kortin ennakkopakka? Häh? 10 korttia on ne palaavan pelaajan palkinnot ja ne on myös kortteja joita ei voi myydä tai vaihtaa.
Pelaajien hinnat ovat nyt niin alhaalla siksi, kun porukalla ei ole coinseja vielä juuri mitään, niin jotkut myyvät pelaajansa halvalla, jotta itse saavat coinseja settejä varten. Ihme on jos ei julkaisun jälkeen ala hyvien pelaajien hinnat nousta, itse pitäisin siis jokaisen pelaajan nyt jonka pakasta saisin myytäviä ja hyviä ukkoja.
Aaa. Joo se on se store-pakka, hassua että on tuo paras kultapakka. EA:lla joku mennyt nyt sekaisin #hymiö
Anteeksi chat-viesti ylläpito.