Allekirjoitan tämän. En ikinä vielä pelin historisassa ole saanut kuin näitä perus jamppoja. Kertaakaan ei siis ole tullut mitään erikoiskortteja tai sarjan kovimpia pelaajia, vaikka olen avannut monennäköisiä erikoispakkoja. Tämän ja monen muun syyn vuoksi lopetin tämän paskan HUT:in pelaamisen viikko sitten.Onko jossain mitattu ennätys pakkojen paskuudessa? Kokoelmia kerännyt toisella tilillä ja ensimmäisestä avatusta pakasta Sharpin ja Nyquistin. Sen jälkeen 111 pakkaa avattu ja kaikki max 85 pelureita mitä tullut. Siis 112 pakkaa kerätty änärikokoelmia ja kaksi 86 pelaajaa saatu.
En ole sitten lokakuun enää pakkoja ostellut, mutta tuossa reilu viikko takaperin päätin ostaa yhden Allstar-pakan ja kaksi jumbo goldia. Tuloksena siis aivan järkyttävä kasa paskaa.Onko jossain mitattu ennätys pakkojen paskuudessa? Kokoelmia kerännyt toisella tilillä ja ensimmäisestä avatusta pakasta Sharpin ja Nyquistin. Sen jälkeen 111 pakkaa avattu ja kaikki max 85 pelureita mitä tullut. Siis 112 pakkaa kerätty änärikokoelmia ja kaksi 86 pelaajaa saatu.
Onko jossain mitattu ennätys pakkojen paskuudessa? Kokoelmia kerännyt toisella tilillä ja ensimmäisestä avatusta pakasta Sharpin ja Nyquistin. Sen jälkeen 111 pakkaa avattu ja kaikki max 85 pelureita mitä tullut. Siis 112 pakkaa kerätty änärikokoelmia ja kaksi 86 pelaajaa saatu.
Tämän on yksi syy, miksi olen vaihtanut kuvakulman yläpuoli/overload. Näkee kentän huomattavasti paremmin ja muutenkin kivempi pelata.Miten tämä syöttäminen on oikeasti saatu toteutettua näin paskasti?? Käsi ylös, kenen mielestä pelin vaikein syöttö on hyökkäysalueella kulmasta viivaan. Ensinnäkään kamerakulman (joo voi vaihtaa) takia ei voi yhtään tietää onko pakit päättänyt lähteä yhtäkkiä vaihtoon. Toisekseen jos se pakki siellä on niin se on yleensä aivan kuutamolla. Ränniä ei osata pitää, ei sitten yhtään.
Voi vittu näitä idiootteja jotka jättää pelin vaan taustalle käyntiin. Botti pelaa puolesta, kun on itsellä maalivahti hallussa. Ihan helvetin hidasta ja rasittavaa pelata näitä vastaan, kun jokainen uusinta pitää katsoa. Onneksi sentään tulee helppo voitto aina, mutta mikä vitun järki. Jos ei jaksa itse pelata, niin älä sit pelaa. Vitun idiootit. Olisin muuten lopettanut kesken, mutta olisi jäänyt mestaruus saamatta. Menisivät edes yksinpeliin idlaamaan.
Miten tämä syöttäminen on oikeasti saatu toteutettua näin paskasti?? Käsi ylös, kenen mielestä pelin vaikein syöttö on hyökkäysalueella kulmasta viivaan. Ensinnäkään kamerakulman (joo voi vaihtaa) takia ei voi yhtään tietää onko pakit päättänyt lähteä yhtäkkiä vaihtoon. Toisekseen jos se pakki siellä on niin se on yleensä aivan kuutamolla. Ränniä ei osata pitää, ei sitten yhtään.
Ei ainakaan itsellä auta sliderit yhtään. Jos niitä säätelee ja tallentaa, vain osa asetuksista jää siihen mihin sen on laittanut, osa taas on muuttunut miten sattuu. Pelinopeus hyvänä esimerkkinä, ei vain jää siihen mihin sen itse laittaa. Sama ongelma ollut koko ajan pelaa nyt -muodossa, Be a GM:ssä sliderit toimi vielä syksyllä, mutta hajosi siinäkin näiden päivitysten myötä. En sitten tiedä olenko ainoa, kellä nuo ei toimi. Tuttua EA-laatua tosin, eli eipä tämäkään mikään ihme ole.@Turri Tuon takia itse jätin nuo HUT:n bottipelit heti alkuun. Mitä nyt niitä jämäbotteja hieman pelasin tuplacoinsien aikaan. Kuulemma auttaa sliderit Be a GM:ssä tuohon pelin totaaliseen pilaavuuteen, mutta HUT:ssahan ei slidereita ole.
Uskomatonta paskaa nää tyypit jotka jää idlaamaan 70% ajasta ja silti onnistuvat tekemään enemmän maaleja. Vitunmoista paskaa myös saada idlaavalta pelaajalta kiekkoa pois ilman jäähyä tai sen menettämistä heti uudelleen. Ja mikä siinä on jos tekee kokoonpanoon muutoksia, niin automaattisesti on kaikki yli- ja alivoimaketjut päin vittuja. Siellä on tyyliin siirtyneet laiturit keskushyökkääjän paikalle yms. Ei saatana että osaa vituttaa taas. Kaiken lisäks tää paska taas jääty, kun laittoi hut:ssa kortteja myyntiin.