NHL16 – vitutusketju

  • 39 049
  • 204

Notsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans Lahde
Aivan naurettava tuo handicap joka on tähän versioon tullut useamman kuin yhen pelaajan jengille. Online-peleissä tilasto luokkaa 35-15 ja tappioista ainakin kymmenen on tullut 2-5 pelaajan jengeille. Tänään neljä peliä yksin kahta vastaan ja kaikista turpaan vaikka kaikissa olin parempi. Hyi vittu.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ostin joululahjaksi itselleni tän pelin ja oon nyt tässä välipäivinä pelanu ehkä parisenkymmentä HUT peliä ja varmaan yli puolet peleistä on päättynyt connection erroriin. Ja aina ottelun loppuhetkillä tilanteen ollessa tasainen. Ei nyt hirveästi edistä motivaatiota jatkaa pelin kimpussa.

Tietokonetta vastaan pelaaminen ei nykyään kiinnosta pätkääkään.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Aivan naurettava tuo handicap joka on tähän versioon tullut useamman kuin yhen pelaajan jengille. Online-peleissä tilasto luokkaa 35-15 ja tappioista ainakin kymmenen on tullut 2-5 pelaajan jengeille. Tänään neljä peliä yksin kahta vastaan ja kaikista turpaan vaikka kaikissa olin parempi. Hyi vittu.
Näkeehän sen jo ennen matsin aloitusta että onko vastustajalla enemmän kuin yksi pelaamassa. Näin muistelisin. Näkyy muistaakseni jotenkin "Vieras ja sitten 1".
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Vittu että vituttaa. Mahtava peli, mutta helvetisti paskaa.
1. Pelaako suurin osa vastustajistani jollakin vitun mokkulalla, kun välillä helvetillinen viive.

2. Maalivahdin ohjaus perseestä.

3. Niin läpinäkyvä vastustajan buustaus, että näkee hyvin etukäteen että kohta kolisee, teet mitä lystää.

4. Syötön katkaisi. Vähän turhankin maaginen katkaisu. Kaverilla selkä kiekkoon päin ja siltikin kliininen katkaisu...

5. Kiekon menetys(väsynyt?). Kaveri pyörii kuin puolukka pillussa kiekon ympärillä, mutta ei sitten millään ota sitä itselleen.

Siinä asiat, joista joulu on tehty...
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Peli on kyllä perseestä ja syvältä. Ihan perkeleen vaikea tuo pro taso jo. Koko ajan tulee pataan botilta. HUT myös ihan paska. Hardcore ja Allstar asetuksilla?!? Pitäiskö tän olla muka vielä hauskaa ja viihdyttävää?!? Prkl!!!
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Olenko ainoa jolla nämä joulunpyhät mässäilyineen vaikuttanut pelaamiseen heikentävästi? Sormet ei toimi ollenkaan ja lämärillä joutuu yrittämään maalia kun on niin väkinäistä hyökkäyspelaaminen. Mitä nopeammalla pelaajalla kiekko sen vaikeampaa. Se tunne kun ei tiedä mitä tehdä kiekolla, helvetti.

HUT:ia ei voi ajatellekkaan, ihan saletti tappioputki olisi tiedossa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Peli on kyllä perseestä ja syvältä. Ihan perkeleen vaikea tuo pro taso jo. Koko ajan tulee pataan botilta. Huh myös ihan paska. Hardcore ja Allstar asetuksilla?!? Pitäiskö tän olla muka vielä hauskaa ja viihdyttävää?!? Prkl!!!
Joo, en osaa minäkään. Noloa, että pro-tasollakin tulee jatkuvalla syötllä turpaan. Syöttöprosentti ysein siinä 50 hujakoilla, kun jätkät ei saa edes omia alotusvoittoja kiinni (menee usein omalle veskalle, joka sitten peittää ja tulee uus alotus).

Vois pelata vaikka NHL 15 vaihteeksi. Sekään ei aiheuttanut tällasta tuskaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hienosti taas muistutti menossa olevat playoffit mitä saatanan oksennusta tuo peli pahimmillaan ja aivan liian usein on. Poke saatiin korjattua, jotta vain tuo helvetin totaalisen epärealistinen mailanostosonta korvaa sen "täydellisesti". Sen lisäksi kun vastustaja ei tee mitään muuta kuin suojaa kiekkoa ja EA vielä antaa päälle joka vedon uppoavan momentumin, niin on nautinto taattu. Vedot 20-10 mulle ja maalit 1-5 vastustajalle. Tuossa vaiheessa riitti ja molemmat pisti ohjaimet pöydälle ja annettiin peliajan kulua loppuun.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuinka yleistä tässä on, että hyökkääjä ajaa maalivahdin, kiekko karkaa ja toinen hyökkääjä saa tehdä maalin tyhjiin ja se vielä hyväksytään? Tuli nimittäin äskettäin hävittyä tuollaisella maalilla ja kyllähän siinä hieman pistää vituttamaan, kun ensinnäkään itse et voi mitään asialle ja toisekseen aika selvä jäähyn paikka.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuinka yleistä tässä on, että hyökkääjä ajaa maalivahdin, kiekko karkaa ja toinen hyökkääjä saa tehdä maalin tyhjiin ja se vielä hyväksytään? Tuli nimittäin äskettäin hävittyä tuollaisella maalilla ja kyllähän siinä hieman pistää vituttamaan, kun ensinnäkään itse et voi mitään asialle ja toisekseen aika selvä jäähyn paikka.

Ei tuo kovin yleistä ole, mutta joskus noin käy. Tuossa hiljattain yhdessä matsissa vastustajan laituri taklasi veskarini käytännössä maalin taakse, sentteri tuli ja laittoi kiekon kokonaan tyhjänä ammottavaan rysään. Harvinaista, mutta välillä näin.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuinka yleistä tässä on, että hyökkääjä ajaa maalivahdin, kiekko karkaa ja toinen hyökkääjä saa tehdä maalin tyhjiin ja se vielä hyväksytään? Tuli nimittäin äskettäin hävittyä tuollaisella maalilla ja kyllähän siinä hieman pistää vituttamaan, kun ensinnäkään itse et voi mitään asialle ja toisekseen aika selvä jäähyn paikka.
Ei kyllä todellakaan yleistä. Vajaa 300 matsia pelattuna, 100 onlinessa ja vajaa 200 offlinessa. Käytännössä joka tilanteessa ajan veskaa päin, siitäkun ei jäähyä ole tullut kuin tasan kerran. Myöskään tuota kiekkoa ei molari ole tiputtanut kuin kerran, jossa kävin sitten puttaamassa tyhjiin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Miten tuo oma maalivahti voi olla noin paska?!? Lähes joka kolmas kuti menee koneella maaliin?!? Ei oo taas vaihteeksi kaukana ettei ohjain lennä seinään!
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On kieltämättä aika uskomattoman vituttava peli kyseessä. Nuo painostusjaksot vuorollaan ovat aivan järkyttävää skeidaa, ei voi muuta sanoa. Voitin tuossa 12 peliä putkeen onlinessa, ihan ansaitusti koska sain luotua maalipaikkoja moninkertaisen määrän suhteessa vastustajaan maalikeskiarvoni ollessa siellä kuuden paikkeilla. Sitten 2 peliä, jossa saan luotua maalipaikkoja ihan yhtälailla kuin edellisissäkin peleissä, mutta kappas vain vastustajan veskari on jostain löytänyt jumala moodin päälle kahdessa pelissä putkeen, joissa molemmissa jään nollille. Laukauksia yhteensä yli 50 kahteen matsiin.

Syöttöjen vastaanotoista ja noista taklauksista en halua edes aloittaa. Aivan uskomatonta paskaa. Miten voi olla mahdollista, että taklattava pelaaja joka kaatuu (!!!!!) kerkiää lähes poikkeuksetta siitä huolimatta kiekkoon ensinmäisenä.

Pidin taukoa pelin pelaamisessa noin kuukauden, kun motivaatio tippui juuri kyseisten asioiden takia täysin. Tässä nyt alkuviikon taas käynnistänyt änäriä uudelleen vain todetakseni, että täyttä skeidaa koko paketti. Voiko joku ihan oikeasti sanoa tuota hyväksi peliksi? Eihän tota kukaan oikeesti pelaa siksi, että se on hauskaa vaan siksi että se on NHL 16.

Omat pelitaidot riittävät online rankingissa ihan sinne top 100 paikkeille, mutta ei kiinnosta pelata tollasta paskaa kun ei siitä saa mitään iloa revittyä irti. Hyväksyn sen, jos olen oikeesti paskempi kuin vastustaja, mutta noi tasoitusmoodit saa motivaation tippumaan.

HUTissa varma tappio on taattu, jos sulla on joukkueen kokonaisuusarvo parempi kuin vastustajalla kun taas vastaavasti normaalissa online pelissä tappio on taattu jos kokonaisuudet jäävät vähänkin alemmas kuin vastustajan. Ottawalla, Edmontonilla tai millä tahansa vähäänkään heikommalla jengillä kuin Caps tai Tampa tappio on taattu ja sillä ei ole mitään väliä kuinka hyvin tuota peliä pelaat.
 

Ribals

Jäsen
Olenko ainoa jolla nämä joulunpyhät mässäilyineen vaikuttanut pelaamiseen heikentävästi? Sormet ei toimi ollenkaan ja lämärillä joutuu yrittämään maalia kun on niin väkinäistä hyökkäyspelaaminen. Mitä nopeammalla pelaajalla kiekko sen vaikeampaa. Se tunne kun ei tiedä mitä tehdä kiekolla, helvetti.

HUT:ia ei voi ajatellekkaan, ihan saletti tappioputki olisi tiedossa.
Vähän myöhässä kommentoin, mutta itsellä taas kävi ihan päinvastoin ja joulutauon jälkeen napsahti heti 30 ottelun voittoputki ykkösdivarissa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikä helvetti tuossa syöttämisessä tökkii? GM modessa pelaan ja syöttöprosentti on ehkä jotain 50... mielestäni syöttö menee usein ihan eri suuntaan minne syötän... :D voisin vihdoin kaivaa nhl15 esiin...
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Mä pelaan pelkkää be a prota. Ihan kiva joo. Rookiena 27 peliä ja 100 pistettä. Ei siinä. Maalit on pelin suola. Varsinkin, kun vastustaja saa hakata maaleja maalin edestä vapaasti, kun kukaan muu ei saa pidettyä äijiä. Eikä ne saa myöskään kiekkoa kuin yhden kymmenestä omista pois.
Ylivoimilla vastustaja purkaa ja pakki kelkottelee omiin ja menettää kiekon kulmaväännössä. Aina.

Lisäksi kuvakulma vaihtuu yhtäkkiä niin lähelle ettei näe edes omaa maalia vaikka on n-pisteen kohdilla. Vittumainen pelata, kun kentästä näkyy 1/5 osa. Puolustusalueesta siis.

Kuvakulma on dynaaminen keskitaso. Matala on ihan paska ja korkea on liian korkea.

Kyllä on ikävä 2k-sarjaa edelleen.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Miksi, oi miksi ostin änärin kun mulla on myös FIFA 16? Hutti on ihan kivaa, keskitason joukkueella marssin voitosta voittoon ja divarin mestaruus taskuun neljältä ekalta kaudelta. Viidennen kauden alussa peli kulki, kunnes puolessavälissä kautta kuin salamasta alkaa tulemaan turpaan edestä ja takaa, joskus myös sivulta. Handicap on niin räikeä, että sen tajuaa varmasti vastustajatkin. Omat pelaajat eivät saa laukausta b-pisteiden välistä edes maalia kohti, taklaukset eivät horjuta vastustajaa, pakin syötönkatkon jälkeen irtopalan poimii oman äijän jaloista vastustaja jne. Noi nyt on sellaisia mitä voi sattua milloin vaan, mutta viimeisessä neljässä pelissä mun hyökkääjät ei lähde hyökkäämään! Pakki avaa laiturille, laituri leikkaa keskelle ja ylittää hyökkäyssinisen. Nuo pari koneen ohjaamaa hyökkääjää ei edes yritä tulla tarjoamaan syöttöpaikkoja, siellä on saatana Dion Phaneuf ensimmäisenä tarjoamassa lapaansa viivassa kun ajaudun yksinäisellä sankarilla kulmaan! Ja mistään vaihtoon menosta tämä ei todellakaan johdu, kyllä ne samat äijät on siellä omassa päässä kaatuilemassa kun tuon yksinäisen hyökkäyksen jälkeen joudun taas takaisin omia kohti painumaan. Nyt kuusi peliä takana aivan saatanallista handicappia joista saldona yksi voitto ja loput huolella turpaan, niinköhän tuo alkaisi kohta kääntymään jo takaisin normaaliin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Miksi, oi miksi ostin änärin kun mulla on myös FIFA 16? Hutti on ihan kivaa, keskitason joukkueella marssin voitosta voittoon ja divarin mestaruus taskuun neljältä ekalta kaudelta. Viidennen kauden alussa peli kulki, kunnes puolessavälissä kautta kuin salamasta alkaa tulemaan turpaan edestä ja takaa, joskus myös sivulta. Handicap on niin räikeä, että sen tajuaa varmasti vastustajatkin. Omat pelaajat eivät saa laukausta b-pisteiden välistä edes maalia kohti, taklaukset eivät horjuta vastustajaa, pakin syötönkatkon jälkeen irtopalan poimii oman äijän jaloista vastustaja jne. Noi nyt on sellaisia mitä voi sattua milloin vaan, mutta viimeisessä neljässä pelissä mun hyökkääjät ei lähde hyökkäämään! Pakki avaa laiturille, laituri leikkaa keskelle ja ylittää hyökkäyssinisen. Nuo pari koneen ohjaamaa hyökkääjää ei edes yritä tulla tarjoamaan syöttöpaikkoja, siellä on saatana Dion Phaneuf ensimmäisenä tarjoamassa lapaansa viivassa kun ajaudun yksinäisellä sankarilla kulmaan! Ja mistään vaihtoon menosta tämä ei todellakaan johdu, kyllä ne samat äijät on siellä omassa päässä kaatuilemassa kun tuon yksinäisen hyökkäyksen jälkeen joudun taas takaisin omia kohti painumaan. Nyt kuusi peliä takana aivan saatanallista handicappia joista saldona yksi voitto ja loput huolella turpaan, niinköhän tuo alkaisi kohta kääntymään jo takaisin normaaliin.
Mulla myös ihmetyttänyt. Usein pelaajat on sitäpaitsi ihan väärin päin kentällä - syötön jälkeen joutuu sitten ns. Aloittamaan liikkeen alusta kun pelaajat vaan seisoo paikallaan tuolla.

Myönnän - en vain osaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Samaapa se mulla oli äsken, vaikka sainkin ottelun jatkoille ja voitin 4. divisioonan. Ensin voitosta voittoon mennen tullen ja kun piti varmistaa nousu/divarin voitto. Jokainen mun ukko tarpoo kuin suossa, syötöt mene aivan minne sattuu ja vastustajat käytännössä luistelee mun omien pelaajien läpi. Kyllä tuossa saa taisteltua ne pisteet usein, mutta tuo pelaaminen on vaan niin saatanan ahdistavaa ja vituttavaa, että keksin 20 mukavempaakin ajanvietettä kuin potkia jalkaa seinään tuon pelin kanssa joka päivä. Kerran-kaksi viikossa pystyy pelaamaan HUT:a.
 

Ribals

Jäsen
Samaapa se mulla oli äsken, vaikka sainkin ottelun jatkoille ja voitin 4. divisioonan. Ensin voitosta voittoon mennen tullen ja kun piti varmistaa nousu/divarin voitto. Jokainen mun ukko tarpoo kuin suossa, syötöt mene aivan minne sattuu ja vastustajat käytännössä luistelee mun omien pelaajien läpi. Kyllä tuossa saa taisteltua ne pisteet usein, mutta tuo pelaaminen on vaan niin saatanan ahdistavaa ja vituttavaa, että keksin 20 mukavempaakin ajanvietettä kuin potkia jalkaa seinään tuon pelin kanssa joka päivä. Kerran-kaksi viikossa pystyy pelaamaan HUT:a.
Itsellä nämä huonot putket sattuvat aina divisioonan alkuun. 17 voittoa putkeen ja kaksi ykkösdivarin kautta puhtaasti. Nyt divari 1-3-1 ja saa oikein taistella että pysyy ykkösdivarissa. Joukkuetta nyt muuteltu ja katsotaan huomenna kestääkö pää.
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Viikonlopun jäljiltä änistä hakannut niin paljon, että tuo vasen tatti on syönyt puoli peukaloa pois...
 
Mukava pöhinä oli tuossa päällä. Ansaittu voittoputki jne. kunnes yhtäkkiä parissa pelissä jätkät jäätyy ihan täysin. Kane ampuu avopaikoista (1m maalista suoraan syötöstä, moke pelannu ittensä täysin ulos tilanteesta) jotain lerppuroikkuja 2m ohi maalista. Vastustajan viivakudit ilman maskia menee tietenkin sisään. Lisäksi tuntuu kuin mun pelaajat tarpois yhtäkkiä jossain suossa. Pleikkari vissiin päätti että olen voittanut nyt tarpeeksi ja pieni oppitunti tekee pojalle hyvää.

Lisäksi tasojen 30 ja 40 ero on iso. Siinä missä tason 30 vastustajan peli muistutti edes etäisesti jääkiekkoa, niin taso 40 on sitten juurikin sitä itseään. Pelataan NHL 16 peliä, ei jääkiekkoa. Tämä ei toki ole pelaajien vika, vaan tuon pelin surkean toteutuksen.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eipä tule muuta pelimuotoa pelattua kuin HUT:ia, tosin sekin kohta alkaa riittämään kun vastustajat alkaa olemaan melkein järjestään näitä kulmissa pyörijöitä ja etukulmarannarin ja/tai takatolpalle onetimerin kyttääjiä. Oon kokeillu muutella puolustustaktiikoita joka suuntaan, mutta en vaan saa noita puolustettua tarpeeksi tehokkaasti. Heittäkääs nyt joku paremmin osaava jotain vinkkiä miten noi saa puolustettua kun tuntuu vastustajan syötötkin tulevan pakeista läpi.
 

Matsku

Jäsen
Heittäkääs nyt joku paremmin osaava jotain vinkkiä miten noi saa puolustettua kun tuntuu vastustajan syötötkin tulevan pakeista läpi.
Tuskinpa sen paremmin osaan, mutta noissa oikeastaan ainoa mahdollisuus on iskeä agressiivisesti pokecheckilla kiinni syöttäjän lapaan. Jos jää väliin pitämään syöttölinjaa niin aina soi omissa.
 

P.Kaukalo

Jäsen
Heittäkääs nyt joku paremmin osaava jotain vinkkiä miten noi saa puolustettua kun tuntuu vastustajan syötötkin tulevan pakeista läpi.

Tärkeintä mielestäni on puolustaa hyökkääjällä. Omat pakit maalin edessä ja hyökkääjällä sitten pyörii siinä mukana aina ajoittain poke-tsekkaillen ja samalla pyrkien olemaan etukulmavedon edessä/tsekkaamaan oikea-aikaisesti kiekko pois. Maalintaakse ei saa koskaan mennä karvaamaan. Toki välillä tulee nuo random syötöt läpi. Tuolla tyylillä itse ainakin pärjännyt hyvin.

Tämä ei toki muuta sitä että pikkusen on raskaita nuo pelit..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös