NHL16 – vitutusketju

  • 39 020
  • 204

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskomatonta paskaa nää tyypit jotka jää idlaamaan 70% ajasta ja silti onnistuvat tekemään enemmän maaleja. Vitunmoista paskaa myös saada idlaavalta pelaajalta kiekkoa pois ilman jäähyä tai sen menettämistä heti uudelleen. Ja mikä siinä on jos tekee kokoonpanoon muutoksia, niin automaattisesti on kaikki yli- ja alivoimaketjut päin vittuja. Siellä on tyyliin siirtyneet laiturit keskushyökkääjän paikalle yms. Ei saatana että osaa vituttaa taas. Kaiken lisäks tää paska taas jääty, kun laittoi hut:ssa kortteja myyntiin.

Joo nuo idlaavat pelaajat ovat lisääntyneet tässä pahasti, rasittavaa kun ei viitsisi lähteä menemään tilastojen vuoksi jossain toisessa erässä. EA:n pitäisi kehittää joku ''jos olet 3min painamatta mitään nappia NHL:ssä, saat varoituksen ja jos et reagoi, häviät pelin automaattisesti''. Eihän tuo niitä kikkailijoita poistaisi, mutta ainakin ne pahimmat jotka jättävät esim. ekassa erässä ohjaimen pöydälle eivätkä enää palaa.

Perus Online-peliin pitäisi ehdottomasti saada kentällisten tallennus, aika rasittava erikseen käydä aina tekemässä ne tietyt muutokset, kätisyydet jne.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hävisin 2-1. Ensimmäinen maalini tuli kun peliä oli jäljellä 48 sekuntia. Laukaukset 22-25 minulle, n. Yli puolet vastustajan laukauksista tuli siniviivan tuntumasta yhden pelaajan hyökkäyksessä. Itselläni n. puolet selviä maalintekopaikkoja, ainut ongelma vaan oli että maila katkesi 3 kertaa maalinteko paikassa, maalivahti torju kolmannella kädellä tai jalalla tai kuti meni ohi ja tolppa/ylärima jotain 3 kertaa. Hyökkäysalueaika 04:09-08:55 minulle. Aloitusvoitot 7-18 minulle. Ylivoimaa pelasin 3 kertaa enemmän kuin kaveri. Syöttöprossa 58-69 minulle.

No kaveri teki 2 onetimeristä ekassa erässä maalit, ja tähän tulee ottaa huomioon että ennen tätä peliä, minun kymmenen edellistä ottelua päästettyjen maalien ka. oli 0,6 ottelua kohti.

No mut HUT täyttä nautintoa ja sillee iha lievästi vitutusta.
 

Daasaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL sekä siellä pelaavat suomalaiset
Jos sitä vihdoinkin tännekki laittas viestiä. Muutama matsi pistäny kiehumaan, mutta nyt kyllä ylitti. Ja vastassa tietenkin tällainen bugiranne yksinyrittäjä kaveri. zeikki @ PS4. Tilannetta ei kyl auta yhtään se, että mun joukkueen paras ei mahtuisi edes tuon kokoonpanoon ku hirveitä nimihirmuja joukkue täynnä. Samalla EA kusee jatkuvasti mun muroihin, kun jokainen syöttö vituillee ja kaveri ottaa joka kiekon pois vaikka kuinka suojais ja liikuttaa.....

Edit. Niin ja kaveri tosiaan kulutti 1-0 johtonsa jälkeen jatkuvasti. Ilmeisesti olin liian hyvä, kun tollasta piti harrastaa ;)

Hävisin 3-0 lopulta. Nyt peli päättyi, niin kamera kuvaa jatkuvasti kentälle ja oikealla ylhäällä lukee "Odotetaan käyttäjää", jo 4min ollu tässä. Mitä ihmettä nyt tapahtuu???? En viitti sammuttaa, kun jää nekin pucksit saamatta.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hävisin 3-0 lopulta. Nyt peli päättyi, niin kamera kuvaa jatkuvasti kentälle ja oikealla ylhäällä lukee "Odotetaan käyttäjää", jo 4min ollu tässä. Mitä ihmettä nyt tapahtuu???? En viitti sammuttaa, kun jää nekin pucksit saamatta.

Saattoi hyvin olla, että kusipää sai ansionsa mukaan, eli jäi peli rekisteröitymättä kokonaan. Parhaassa tapauksessa vs jopa hävisi pelin, mutta yleensä silloin menee pelistä pois, kun vs:n yhteys katkeaa.

Tänään on ollut kyllä taas semmoinen päivä, että... No sanotaan nyt näin, että kun ei meinaa millään kiekko mennä vastustajan maaliin, niin kannattaa vaan jatkaa ihan karmeaa rumputulta. Se nimittäin lopulta palkitaan. Nimittäin voit olla ihan varma, että vastustajan seuraava veto menee maaliin. Pelihän sinänsä hakee realistisuutta, että eilinen Blues-HIFK peli oli juuri tämän kaltainen. Kyllä eilistä peliä katsoessa tuli mieleen, että Bluesilla oli EA:n tasoitus. Oikeassa elämässä näin tosin käy muutaman kerran kaudessa. EA:n tekeleessä hmmm...vähän useammin.
 
Saattoi hyvin olla, että kusipää sai ansionsa mukaan, eli jäi peli rekisteröitymättä kokonaan. Parhaassa tapauksessa vs jopa hävisi pelin, mutta yleensä silloin menee pelistä pois, kun vs:n yhteys katkeaa.

Tänään on ollut kyllä taas semmoinen päivä, että... No sanotaan nyt näin, että kun ei meinaa millään kiekko mennä vastustajan maaliin, niin kannattaa vaan jatkaa ihan karmeaa rumputulta. Se nimittäin lopulta palkitaan. Nimittäin voit olla ihan varma, että vastustajan seuraava veto menee maaliin. Pelihän sinänsä hakee realistisuutta, että eilinen Blues-HIFK peli oli juuri tämän kaltainen. Kyllä eilistä peliä katsoessa tuli mieleen, että Bluesilla oli EA:n tasoitus. Oikeassa elämässä näin tosin käy muutaman kerran kaudessa. EA:n tekeleessä hmmm...vähän useammin.
Kyllä mun mielestä tuo "tasotus" on useassa IRL ottelussa. Eikä siinä mitään, enemmän mua häiritsee se, että tuo tasotus tuntuu olevan jaksottaista. Välillä tulee semmosia 5-10 pelin mittaisia jaksoja, missä tuo tasoitus seuraa käyttäjää. Nytkin onlinessa kun olen pelannut, niin ihan sama minkä joukkueen otan, niin pelaajat on puolet hitaampia kuin yleensä. Tämän seurauksena sitten kaikki muukin kusee.

Edit: Voi olla, että onlinessa se tasoitus vain arvotaan jommalle kummalle. Tämmöinen kuitenkin selvästi on olemassa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vastustaja lähtee menemään pelistä alkuvalikossa. Katsoi maalivahdin tilastot. Lopputulos: Mulla molemmat mv:t Zetana ja 4 sopimusta ummessa. Mitä vittua taas!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vastustaja lähtee menemään pelistä alkuvalikossa. Katsoi maalivahdin tilastot. Lopputulos: Mulla molemmat mv:t Zetana ja 4 sopimusta ummessa. Mitä vittua taas!
Tää on joku uusin EA:n erikoisuus, et ole ensimmäinen joka ihmettelee. Tuo firma ei kyllä vaan petä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ei jumalauta. Tämä paska lähtee nyt myyntiin. Siirryn pelaamaan jotain kivaa lapsille suunnattua palikkapeliä.

Katsellaan josko NHL17 sitten tarttuisi kaupasta joskus mukaan.
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Vittuku palaa käpy saatana! Onko tähän tullu joku päivitys että botit on vielä paskempia kuin ennen. Victor Hedman tasoa ollimalmivaara. Samassa on varmaan päivitetty tuuria joka on ollut muutenkin hyvin vähäistä tässä vajaan sadan pelin aikana. Joka pelissä laukaukset itselle luokkaa 35-8 ja maalit 1-3 vastustajalle.


VITTU
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei voi kun vittu taas nauraa. Hyökkäysalueaika 14.45 ja vastustajalla 2.45. Turpaan 5-2. Voin ihan rehellisesti sanoa, että en voi mitään paremmin enää tehdä. Ihan totaalinen dominointi. Vaikka botit otti mun molemmat jäähyt ja vielä toinen oli 2+2, niin vein peliä jopa av:lla. mutta Joka vitun veto sisään. Enhän minä nyt jumalauta voi kaverin joka vetoa blokata. Nyt muutenkin paska vaihe menossa.

Kolme tappiota putkeen ja toinen oli taas sellainen, että tiukka peli. Vastustaja heittää pelin lopussa vain roikkokiekon maalille sinivivan jälkeen ja sinne menee. Seuraavassa pelissä ihan tämän pelin kärkiäijä vastassa. 1-0 johtoon. Kaveri heittää kiekon vain maalille ja oma botti ohjaa jalalla sisään. Menen 2-1 johtoon ja kaveri tulee tekemällä tasoihin. Tämän jälkeen mun oma botti ottaa 5 minuutin jäähyn ja ulosajon. Kaveri tekee siinä sitten 1 maalin ja siitä en enää nouse. Vähän liikaa tuli taas tuon tason pelaajaa vastaan EA-lisää. Alkaa vituttaa oikein huolella. Pitäis varmaan lopettaa tähän, mutta pakko se 1 on vetää.

5 tappioa oli se luku, johon päädyin. Kaikki kauden alusta. Ihan selvin päin. 2 tappiota noista olisin hyväksynyt. Olivat hyviä vastustajia, mutta niissäkin ne tavat vituttivat. Viimeinen peli oli kyllä taas mahtava. Kaveri teki voittomaalin av:lla. Yritti purkaa omista ranteella. Osui omaa pakkiani jalkaan sinisellä ja siitä vs läpiajoon.

Voin sanoa, että kyllä saa tämä peli ihan raivon partaalle välillä. Kuka vittu keksi tuon saatanan tasoituspaskan tähnä peliin, niin pitäisi viedä Afganistaniin ja vetää pää irti.
 
Viimeksi muokattu:

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu saatana! Teini poika Suomesta iha kusessa, peli oli täysin hallinnassa kolme erää. No poika onetimeril (oma puolustusmoka) iskee 1-0, hetkee myöhemmin omituisesti 2-0. Sit vihdoin alkaa itelki uppoo 2. erän hallinnan jälkee ja pääsen tasoihin. No meikäläisen 2 äijää maalin eessä ja kaveri pistää käytännössä kiekon 2 puolustajan ja maalivahdin läpi/välistä ja onetimeril 3-2. No olin varma et nousen viel ku oli nii hallussa, sit kaveri tulee yhel ukol siniviivalle minulta kaksi pelaajaa taklaa lähes samaan aikaan ja kaveri kaatuu, kiekko lipuu kohti maalissa olevaa Schneideria, ei mitää hätää, ei mitää hätää, sit ku kiekko oli lipunu pikku hiljaa n. 6 metriä Schneider päättää heittää polvilleen, avata puikot ja päästää kiekon maaliin. No toki pääsin kaventamaan 4-3 mut siihen jäin. Ainiin ja kaveria sai kyllä aika huolella häiritä, tökkiä mailalla ja nostaa mailaa mut koko ottelun ajan kaveri pysty käytännössä yhdellä äijällä lipumaan koko kentän läpi. Ja mielestäni olen vieläpä harvinaisen hyvä puolustamaan. Oli kyl kokoajan sellane fiilis et ihan sama mitä tekee ni joku EA Jumala pistää vastustajan lisäks kampoihin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alkaa olemaan lähellä, että pistän tämän jengin lihoiksi ja teen ihan vitsijengin toisella accolle. Tuli eilen illalla ja tänä aamuna pelattua yksi kokonainen kausi saldolla 6 tappiota ja 1 voitto ja tippuminen 2. divariin. Näin se kääntyi 30 peliin 2 tappiota 1. divarissa aivan päinvastaiseen suuntaan. Aivan järkyttävää miten paljon tuota yhtä peliä lukuunottamatta peli vetää peliä toiseen suuntaan. Ei enää oikein osaa omista voitoistakaan nauttia, kun alkaa miettimään, että nytkö se EA-apu on mulla. Kahta peliä lukuunottamatta voitin kaikki tilastot ihan murskatyyliin, mutta joka ikinen kerta kun vastustaja pääsee hyökkäysalueelle, niin se periaatteessa on maali ja puolustuspelaaminen on kyllä itsellä tässä pelissä aina se vahvuus ollut. Ei vaan näissä tietyissä peleissä pysty yhtään luottamaan siihen, että AI-pelaajat millänä tasolla hoitavat hommansa edes siedettävästi. Käytännössä kun joutuu yksin puolustamaan, maalivahti ei saa mitään kiinni ja vastustajan jokainen veto menee maaliin jonkun kimmokkeen tai ohjurin kautta tai sitten suoralla ranteella melkein mistä vaan, niin mitä siinä on enää tehtävissä?

Viime pelissä taas vastustajan Robitaille täysin harmittomassa 1-3 hyökkäyksessä vetää jonkun toivotaan toivotaan kikan ja siitä kolmen pelaajan keskeltä otti vielä kiekon mukaansa vaikka hukkasi sen jo taakseen. Kiekko ikään kuin tuli Robitaillen perässä, kuin magneetin voimalla. Itse välillä omat pelaajat eivät ota kiekoa vaikka lipuisi siinä vieressä. Robitaille pisti jonkunonnettoman sutaisun siitä pelaajine välistä ja Quick imuroi lurun sisään. Periaatteessa hienoa maali, mutta kun nämä menee aina toiseen suuntaa. Tuuriahan tuossa ihan helvetisti. Itse ammuin ison kasan onetimereitä ja tuloksena yksi YV-maali, kun ihan tyhiiin sen sain pelattua. Maalivahti muuten aina oneissa täysin mukana. Mikäköhän siinäkin on, että kun vs saa onetimerin pelattua, niin puoli maalia tyhjänä yhdellä syötöllä.

No nyt kun EA on saanut tiputettua kakkosdivariin, niin vanhan kaavan mukaan nyt alkaa helpottamaan. Perseestä tämä vaan on.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Ei enää oikein osaa omista voitoistakaan nauttia, kun alkaa miettimään, että nytkö se EA-apu on mulla.
NHL13:sta alkaen en ole saanut oikein iloa voittamisesta online-peleissä. Kuten totesit, tulee just se fiilis, että "aha, nyt EA-apu oli päätetty näin päin". EASHL:ää on sentään ihan kiva vääntää, vaikka siinäkin näkee välillä, että tietyissä peleissä ei tule mikään onnistumaan. Esimerkiksi tänään päivän ensimmäisessä ottelussa maalitykkinä kädet eivät liikkuneet samalla tavalla kuin ennen ja luistelu oli aivan helvetin tahmeaa. Yleensä maalitykillä pääsee dominoimaan koko kaukaloa, mutta nyt äijä ei liikkunut mihinkään. Lievästi sanottuna harmitti hiukan (eli vitutti aivan saatanasti).
No nyt kun EA on saanut tiputettua kakkosdivariin, niin vanhan kaavan mukaan nyt alkaa helpottamaan. Perseestä tämä vaan on.
EASHL:ssä on muuten aivan sama homma. Kakkosdivarissa voittoja tulee leikiten, mutta sitten, kun nousee ykköseen, meno muuttuu totaalisesti. Sen ymmärtäisi, jos siellä olisi eri joukkueita vastassa, mutta samat joukkueethan sielläkin pelaavat (vastustaja arvotaan 1. tai 2. divisioonasta). Tai sitten voi olla, että kakkosessa tulee pelkkiä kolmosen joukkueita vastaan.
 

Vahtimestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Viimeinen peli oli kyllä taas mahtava. Kaveri teki voittomaalin av:lla. Yritti purkaa omista ranteella. Osui omaa pakkiani jalkaan sinisellä ja siitä vs läpiajoon.

Voin sanoa, että kyllä saa tämä peli ihan raivon partaalle välillä. Kuka vittu keksi tuon saatanan tasoituspaskan tähnä peliin, niin pitäisi viedä Afganistaniin ja vetää pää irti.

Tuollaisia maalejahan ei oikeasti synny ikinä? Voimia.

Välillä palstaa lukiessa sitä ihmettelee millainen on päästetty maali, joka ei avaa perusjatkislaisen kyynelkanavia.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuollaisia maalejahan ei oikeasti synny ikinä? Voimia.

Välillä palstaa lukiessa sitä ihmettelee millainen on päästetty maali, joka ei avaa perusjatkislaisen kyynelkanavia.

Sä olet missannut sen pointin tässä ihan täysin. Jos jokainen maali, jonka vastustaja tekee tai sanoaan nyt, että kaksi kolmesta vastustajan maalista on tuollaisia tai vastaavia 10 peliä putkeen, niin onhan se aivan helvetin rasittavaa. Lähinnä tuossa oli tarkoitus havainnollistaa sitä, että kuinka monella eri tavalla tässä pelissä kiekko sinne omaan verkkoon voi pomppia, kun samaan aikaan itse voitat kiekonhallinnan 14 min. vs 2 min. ja laukaukset 31-6 ja 10 kertaa avopaikasta. Tuloksena 0-1 maalia. Tämäkin olisi yhdessä pelissä ihan hyväksyttävää, koska sitä sattuu oikeassakin jääkiekossa, mutta entäs kun sitä tulee se 10 peliä putkeen. Itselläni tullut sellaisia 2-3 pelin putkia noita yleensä, mutta kaksi kertaa on tullut niin pitkä putki, että ei ole päättynyt kunnes olen 2 divariin tippunut. Tämän jälkeen loppunut ja alkanut ns. normaali pelaaminen.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Sä olet missannut sen pointin tässä ihan täysin. Jos jokainen maali, jonka vastustaja tekee tai sanoaan nyt, että kaksi kolmesta vastustajan maalista on tuollaisia tai vastaavia 10 peliä putkeen, niin onhan se aivan helvetin rasittavaa. Lähinnä tuossa oli tarkoitus havainnollistaa sitä, että kuinka monella eri tavalla tässä pelissä kiekko sinne omaan verkkoon voi pomppia, kun samaan aikaan itse voitat kiekonhallinnan 14 min. vs 2 min. ja laukaukset 31-6 ja 10 kertaa avopaikasta. Tuloksena 0-1 maalia. Tämäkin olisi yhdessä pelissä ihan hyväksyttävää, koska sitä sattuu oikeassakin jääkiekossa, mutta entäs kun sitä tulee se 10 peliä putkeen. Itselläni tullut sellaisia 2-3 pelin putkia noita yleensä, mutta kaksi kertaa on tullut niin pitkä putki, että ei ole päättynyt kunnes olen 2 divariin tippunut. Tämän jälkeen loppunut ja alkanut ns. normaali pelaaminen.

Ei pelissä ole mitään tasoitusta, ehkä olet vaan helvetin huono tekemään maaleja?
 

Vahtimestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Sä olet missannut sen pointin tässä ihan täysin. Jos jokainen maali, jonka vastustaja tekee tai sanoaan nyt, että kaksi kolmesta vastustajan maalista on tuollaisia tai vastaavia 10 peliä putkeen, niin onhan se aivan helvetin rasittavaa. Lähinnä tuossa oli tarkoitus havainnollistaa sitä, että kuinka monella eri tavalla tässä pelissä kiekko sinne omaan verkkoon voi pomppia, kun samaan aikaan itse voitat kiekonhallinnan 14 min. vs 2 min. ja laukaukset 31-6 ja 10 kertaa avopaikasta. Tuloksena 0-1 maalia. Tämäkin olisi yhdessä pelissä ihan hyväksyttävää, koska sitä sattuu oikeassakin jääkiekossa, mutta entäs kun sitä tulee se 10 peliä putkeen. Itselläni tullut sellaisia 2-3 pelin putkia noita yleensä, mutta kaksi kertaa on tullut niin pitkä putki, että ei ole päättynyt kunnes olen 2 divariin tippunut. Tämän jälkeen loppunut ja alkanut ns. normaali pelaaminen.

Kuulostaa niin pahalta liioittelulta, että ehkä parempi vaan jättää sut yksin kiroilemaan pelin epäreiluutta. Tee uusi account, ehkä sillä käy parempi onni EA:n apujen kanssa.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä välillä tulee suhteettoman paljon putkia missä kaikki menee sisään eikä todellisuutta ole nähnytkään, mutta kyllä se välillä toimii toisinkin päin. Mutta se että aina häviät sen takia et oot paska pelaa ni se on kyl sellasta paskaa et Kannattas kokeilla pelata sitä Änärii eka.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulostaa niin pahalta liioittelulta, että ehkä parempi vaan jättää sut yksin kiroilemaan pelin epäreiluutta. Tee uusi account, ehkä sillä käy parempi onni EA:n apujen kanssa.

No kyllä mulla tässä pelissä silti ihan hyvin menee, kun tuonne TOP 300 tässä itseni raahannut, vaikka aloitin takamatkalta koko touhun. Saisi vain nuo ääripäät vähän tasoittua ja silloin kun ei pelaaminen suju, niin itse älytä lopettaa ajoissa. Kyllä minä ihan reilusti osaan myöntää, jos joku pelaaja on minua parempi ja pelaa hyvin. Yleensä vielä muistan pelin jälkeen viestitellä, että hyvää kiekkoa pelaat. Niitäkin tässä pelissä on, eikä pelkästään näitä jotka yrittävät etsiä pelistä niitä EA:n jättämiä bugipaskoja, joita sitten toistetaan toistamisen perään.

Ja kuten olen sanonut, niin menee se toiseenkin suuntaan. On välillä niitä pelejä, joissa itse voitan joka ikisen irtokiekon vastustajan alueella ja se rummutus vain jatkuu niin kauan, kunnes se kiekko on maalissa. Kun menet kulmaan hakemaan esim reboundin jälkeen kiekkoa, nin se pelaajasi oikein imaisee sen sieltä kulmasta mukaansa, vaikka vs olisi ensimmäisenä kiekossa. Tämä on kai sitä EA:n momentumia, joka pelissä ihan EA:nkin myöntämänä on. Ei mitään järkeä siinäkään.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
EI helvetti, mikä tähän peliin nyt on tullu? Kaikki laukaukset on ihan lepsuja lörppöjä, vaikka lämärillä vetää tai one-timeria...
Ilmeisesti esim. molemmat Hullit on menettäneet kykynsä laukoa...
Voi veetu, nyt on pakko pitää tästä paskasta taukoa, ei hermot enää kestä...
 

Ribals

Jäsen
En nyt sanoisi, että vituttaa, mutta harmittaa ainakin:

44 ottelun voittoputki tuli päätökseen ja vihun veska seisoi aivan päällään. Sen takia ei oikeastaan edes vituta, kun tietää että tuolle ei vain voinut mitään + hieno voittoputki alla. Mutta kyllä se vähän syö kun pelin lopulla Seguinilla paikka tasoittaa kahteen kertaan onetimerillä: toinen tolppaan, toinen ohi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa aamulla nyt pelannut kaksi peliä ja vähän tuntui molemmissa olevan tätä EA lisää. Molemmat voitin yhdellä maalilla ja todella nihkeitä pelejä itselle. Oli pakko käydä katsomassa vastustajien statsit, että olivatko kovia pelaajia vai mikä siitä niin vaikean teki. Toisen tilastot 313-276-42 ja toisen 262-296-61. Oma saldo kuitenkin huomattavasti voitollinen, eli kolmea peliä kohti häviän yhden noin keskimäärin. Pitkässä juoksussa kuitenkin aika iso tasoero näihin kahteen pelaajaan, jotka melkein häviävät enemään, kuin voittavat. Kumpikaan ei lisäksi osannut aloittaa yhtään, joka vielä osaltaan kertoo sitä, että ei ihan ykköskorin kavereita ole.

Molemmat pelit alkoivat täysin samalla kaavalla, eli alotusvoitosta kauhea rummutus vastustajan päätyyn ja sellaiset 2-3 kohtalaista maalipaikkaa. Vastustajan ensimmäinen hyökkäys ja kumpikin teki niistä maalin. Miten sattuikin? Ensimmäisessä pelissä se VS:n avausmaali nyt oli ihan OK, eli voitti irtokiekon kulmassa ja syötti takatolpalle, kun omaa pakkiani ei paskaakaan kiinnostanut pitää omaa miestään takatolpalla, vaan tällä oli se 2 metriä tilaa joka suuntaan. Voin ottaa maalin kuitenkin piikkiini, mutta vähän hassua se silti on, että oma maalivahti ei kyllä näissä peleissä koskaan sitä kovaa koppia ota. Kaveri ei käyttänyt lainkaan pakkeja, vaan pelasi aina hyökkääjällä ja ne sen pakit olivat kyllä aika ohittamattomia. Mikäli minä antaisin AI:n pelata bottipakeillani, niin vs menisi jatkuvasti laidasta kiertämällä ohi nopealla pelaajalla. Oli vähän huvittavaa, kun Mov Gaudreau ei päässyt millään pakeista ohi. No runttasin siitä pelistä sen 2-1 voiton. Voittomaali oli tosin aika raukkamainen, kun houkuttelin vastustajan AI pakin nurkkaan ja kierähdin keskelle ja ammuin ranteen ylänurkkaan. Tietysti jos noita olisi jauhanut koko pelin, niin ehkä se sitten olisi ollut pakotettu niitä käyttämään. Vastustajan maalin eteen oli täysin turha yrittää syöttää siellä AI merkkasi meikäläisen ukot ihan täysin. Ihan kun olisi kiviseinään päätään hakannut. Viivasta ammuin rumputulta, mutta tolppia lähemmäs ei mennyt.

Toinen peli oli sitten taas se nihkeä 2-1 voitto. Alkoi täysin samalla kaavalla, mutta tällä kertaa VS:n avausmaali oli osastoa naurettava. Kaveri syötti kiekon kolmen pelaajan läpi täysin epätoivoisesta paikasta takatolpalle tyhjiin ja taas ensimmäinen hyökkäys. Itselleni riittää, että vastustajalla yksi pelaaja on välissä, niin ei mene. Pirun hieno maali, mutta eihän tuossa ole enää mitään järkeä. Itse joudun kyllä ihan täysin vapaan syöttölinjan pelaamaan sahaamalla, että aukeaa takatolppa tai vaikka kiekko läpi menisikin niin ottaa vähintään sen pienen kimmokkeen ja oma pelaaja ei osu.

TUli tuossa katsottua TOP100 listaa ja ketä pelaajia vastaan olen siellä pelannut. Listalla kakkosena olevaa Honzicek1992 vastaan olen kerran pelannut ja nihkeä voitto. EI kauhean kummoinen pelaaja rankingiin nähden. TIlastot 1533-324-70, eli pelannut aika karmean määrän, joka selittää rankingin. Lisäksi sijalla 28 oleva Vapor- on tullut kohdattua ja muistaakseni pataan tuli. Kaverilla on kyllä ihan sekopäisen hyvä joukkue. Nelosketju Seguin-Bäckström-Hall. Joukkueen nimi onkin rahamiehet. Kaverin tilastotkin aika jäätävät 682-69-9 ja muistaakseni kaikki EA erikoismaalit repertuaarissa. Mutta katsokaapa ranking 3 olevan kaverin joukkuetta nimimerkki nikk09rus32. Olin ihan varma, että siellä on joku aivan karmea rosteri, mutta olikin jotain ihan muuta. Lisäksi pelimäärä 1729-1330-46 ihan käsittämätön. Mihinköhän kaveri käyttää saamansa kolikot vai myykö kaikki pois ja tekee tiliä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Lisäksi sijalla 28 oleva Vapor- on tullut kohdattua ja muistaakseni pataan tuli. Kaverilla on kyllä ihan sekopäisen hyvä joukkue. Nelosketju Seguin-Bäckström-Hall. Joukkueen nimi onkin rahamiehet. Kaverin tilastotkin aika jäätävät 682-69-9 ja muistaakseni kaikki EA erikoismaalit repertuaarissa.
On kyllä yksi harvoja pelaajia, joita vastaan pelatessa on meinannut meikäläisellä niinsanotusti palaa käpy. Kuusi vuotta änäreitä onlinessa ja silti ei vain tuntunut kyseisessä ottelussa mikään toimivan. Tyypin pelityyli vielä oli aivan täysin kuin luotu pelaamaan meikäläistä vastaan, rosteri aivan älytön ja taisin hävitä tuon lopulta sillä tavalla, että kaverilla oli enemmän maaleja kuin minulla vetoja. Toisaalta jossain 3:n tai 4:n maalin kohdalla oli kyllä mennyt viimeisetkin rippeet yrittää mitään, kun ei oikein mikään onnistunut. Ei siinä, propsit kaverille - voitostahan tässä pelataan.

Kutosena majaileva MAKC7RUS42 on yllättävän helppo vastus, tullut voitettua pariinkin otteeseen. Kaverilla recordi 1070-232-49 ja rosteri ykköskenttää lukuunottamatta melkein pikamyyntipelaajia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös