Joukkue kerätty 20/20. Ei siltikään näytä, että valmis eikä palkintopakkojakaan ole tullut. Olen jo yhden pelaajan myynyt ja ostanut uudestaan, ei auttanut. Kone on myös käynnistetty uudestaan. Mitä vielä voi tehdä, että saan pakat?
Mulla oli eilen samaa vikaa ja oisko kolmas vai neljas kerta kun suljin PS4:n kokonaan (eli power optioneista Turn Off ja sit uusiks paalle eika Restart PS4) ja sitten loyty puolet jatkista inboxista ja sain lahetettya kokoelmaan ja homma toimi. Eli koita pari kertaa uusiks jos auttais. Tosin, vastaava tilanne kavi mulla Latvian maajoukkueen kanssa, paitsi etta kokoelma meni tilaan "Completed", mutta pakkaa ei tullut. Joten pakka lensi jonnekin bittiavaruuteen ja kokoelma pysyvasti valmiiksi, mutta en nyt jaksa yhden hopea-pakan perassa lahtea huutelemaan.
Eilen paatin pistaa rahinaksi ja kerailin aika monta eri kokoelmaa ja 48 kokoelma-pakkaa avasin putkeen. 5x yli 86ovr pelaajia tuli: Parise, Ryan, MacKinnon, Hamilton ja Halak. Ryan oli hieno kortti koska olin aikeissa ostaa sen joka tapauksessa, mutta MacK ja Parise on vaikuttanut muutaman pelin otannalla pienilta pikakiitureilta, joilta kiekko lahtee lavasta aivastamalla. Saa nahda jaako kumpikaan pysyvasti omaan jengiin.
Nyt on sitten 20/30 noista NHL-kokoelmista keratty ja avattu (jotakuinkin 150-175 pakkaa) ja yksi 88ovr, 3x 87ovr ja 5x 86ovr, etta aika lailla silkkaa paskaa sielta on tullut. Ei oo kylla aikomustakaan tehda loppuun, sen verran noiden tekemisessa kuluu aikaa ja tulokset ihan kuraa. Laitetaan nyt loppuun viela oma jengi talla hetkella:
Ryan-Giroux-Voracek
Parise-MacKinnon-Wheeler
Simmonds-Couturier-Hudler
Steen-J. Staal (ilmaispakasta, niin pakko kai sita on kayttaa)-Hornqvist
TOTW90 Hedman-Burns
MS87 Gostisbehere-Hamonic
Brodin-Ekblad
Mason-Bishop (Mason pelannu viime pelit paljon paremmin)
Tuohon nyt kun saisi hankittua kakkossentteriksi Kopitarin tai Bergeronin (Pavelski ei toiminut ollenkaan) ja Weber kakkospakkipariin niin homman luulis kulkevan. Vahan on eilisen jaljilta coinsit vahissa, niin pitaa pelailla muutama kymmenen matsia etta saa Weberin ja Kopitar/Bergeronin hankittua.