NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 729
  • 1 561
Suosikkijoukkue
Flyers/RM
Mää olin jo valmis alottaan pronssi joukkueella mut yllätyin näistä palaavan pelaajan paketeista mistä ihan oivan rungon sai kasattua. Pacioretty ja Yandle parhaimmat. Tuli myös 17 samaa pelaajaa mitä ei saa myytyä. Onhanse vähän mielekkäämpää aloittaa reisu kohti kärkeä kun on jo kaikki alimmillaan 80ovr.
Mitä itse peliin tulee olen erittäin tyytyväinen. Hyvin realistista kiekkoa omaan mieleen. Ja olen täysin erimieltä tuosta "väärin" pelaamisesta ja epä-jääkiekon pelaamisesta. Pitäisikö kiekko lahjottaa vastustajalle suosiolla antamalla paska syöttö tai olla suojaamatta
Ei tullu Nyqvistilla si viimekaudella sama mieleen ku maalinteki :D
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mää olin jo valmis alottaan pronssi joukkueella mut yllätyin näistä palaavan pelaajan paketeista mistä ihan oivan rungon sai kasattua. Pacioretty ja Yandle parhaimmat. Tuli myös 17 samaa pelaajaa mitä ei saa myytyä. Onhanse vähän mielekkäämpää aloittaa reisu kohti kärkeä kun on jo kaikki alimmillaan 80ovr.
Mitä itse peliin tulee olen erittäin tyytyväinen. Hyvin realistista kiekkoa omaan mieleen. Ja olen täysin erimieltä tuosta "väärin" pelaamisesta ja epä-jääkiekon pelaamisesta. Pitäisikö kiekko lahjottaa vastustajalle suosiolla antamalla paska syöttö tai olla suojaamatta
Ei tullu Nyqvistilla si viimekaudella sama mieleen ku maalinteki :D

Ei tietenkään pidä lahjoittaa kiekkoa vastustajalle, en tainnut ihan niin kirjoittaa. Mutta oletko monta sellaista jääkiekkomatsia nähnyt, missä pelaaja noin keskiviivan kohdalta alkaa pitämään kiekkoa suojauksessa ja jatkaa sitä hyökkäysalueelle kiertän maalia ja koko ajan jatkaen suojausta, tai menemällä lähes joka tilanteessa sivuttais/takaperinluistelua? Eli mun pointti oli se, että kaikki noita asioita saa tietty käyttää pelissä, mutta jos peli perustuu pelkästään yhteen/kahteen samaan "liikkeeseen", niin on vaan vitun tyhmää pelata sellaista vastaan, riippumatta lopputuloksesta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä olen ihan varma, että jos ostaa pakkoja rahalla, saa paremmin vastinetta, kuin ostaisi samat pakat coinseilla. Satavarma. Jo NHL 15 aina kaikki parhaat vedot rahapakoista (ja kokoelman palkkiopakoista), ei ikinä mitään hyviä coinseilla.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Olisiko kellään halua lainata Dustin Bufyglien vaikka vaihtolainana esim. James Van Riemsdykiin? Konsolina Xbox One. Saisisin vain tuon winnipegin kokoelman täyteen.

Edit: Voin vaikka antaa 10k puckseja pikaisesta avustuksesta:)
 
Viimeksi muokattu:

motamoro

Jäsen
Kolme joukkuetta nyt kerätty ja vihdoin napsahti joku isompi nimi, 89 ovr. Holtby. No, mitäpä tekee Holtby ekassa matsissa, 10 omiin 24 laakista, peli päättyi 10-7... Vastustaja teki varmaan 7 maalia onetimerilla maalin editse syötettynä, ei vain omat pelaajat saa noita ikinä kiinni. Joku taisi vielä kirjoittaa, että nyt botit katkovat syöttöjä hyvin :) Sama kaava kyllä tuolla 7 divarissa melkein joka ottelussa, vastukset hakevat one-timereita ja aika hyvällä prosentilla saavat ne syötöt läpi. Itse koitan tulla laidasta sisään ja ehkä toisesta aallosta hakea sentteriä -> laukaus, tai sitten kulmasta viivaan pakille ja kutia maalille. Tuolla tavoin taas itse teen suurimman osan maaleistani, kun en taas itse tahdo saada kiekkoa läpi keskustan syötöllä. Pakko syötellä laidan lähellä...
 

oxymoron

Jäsen
Täältä kanssa peukkua ei-rahalla-ostetut-joukkueet -sarjalle. Itse vielä taistelen ekaa 30 000 pucksia kasaan että saisin tuon Faulkin. Ilmeisesti kannattaisi nyt kuitenkin nuo all-stars tiimit kerätä ensin?
 

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Nonnii, täälläkin on saatu NHL 16 pelit vauhdilla käyntiin. HUT:ssa tilastot 20-0-0. Paras kenttäpelaaja Filip Forsberg, ovr 85. Maalissa Rinne ovr 89. Kaikki pelaajat jotka mulla kokoonpanossa on, ovat tulleet niistä jatkavan pelaajan paketeista.

Hieman erikoista on, että nyt on tullut tässä vastaan huomattavasti useammin taitavia pelaajia vastaan, kuin mitä NHL 15:ssä, vaikka nousin juuri vasta 6. divariin. Tiukkoja pelejä ollut jo usea, mutta aina pelin loppupuolella saanut paineella väännettyä ne maalit sisään.

Tässä pelissä myös häiritsee se, että entistä enemmän tunnutaan hakevan näitä one-timer -maaleja. Pelaajat ovat kömpelömpiä, kuin aiemmissa versioissa.

Mielenkiinnosta kyselen, että onko täällä ketään joka olisi osallistunut tuohon NHL-pelisarjan SM-kisoihin? Itseä kiinnostais ens vuonna osallistua, ja alkaa tuntumaan, että vois menestystäki tulla siellä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tässä pelissä myös häiritsee se, että entistä enemmän tunnutaan hakevan näitä one-timer -maaleja. Pelaajat ovat kömpelömpiä, kuin aiemmissa versioissa.

Tämä on se itseänikin eniten häiritsevä asia. Pelaan nyt 4 divaria ja joka peli on tätä samaa kulmassa pyörimistä ja one-timerin hakemista. Äskeisessä pelissä en yksinkertaisesti enää jaksanut hampaat irveessä pyöriä hyökkääjän perässä kulmassa kolmasosaa peliä niin kuin kymmenen edellistä. Ei vaan ollut enää motivaatiota. Lopputulos olikin sitten 10-5 turpaan.
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Hieman erikoista on, että nyt on tullut tässä vastaan huomattavasti useammin taitavia pelaajia vastaan, kuin mitä NHL 15:ssä, vaikka nousin juuri vasta 6. divariin.

Tämän huomasin itsekkin. Olisiko niin, että nuo paremmat pelaajat ovat vasta nousemassa ylempiin divareihin? Ihmettelin kyllä itse samaa. Viidessätoista pelit tiukentui vasta 3-4 divarissa. Muuten olivat aika läpihuutojuttuja.
 

depre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs, FC Barcelona, Helsingin Joker
Pakka tuuri ei kyllä ole kohdallaan. Pelaaminenkin on helpottunut, kun tuntuu että lagi on vähän vähentynyt. Liekö illuusiota vai vastustajat vaan huonontuneet. Kuusi joukkuetta kerätty ja laskin tuossa, että 36 palkintopakkaa avattuna niistä kun laskee all-stars paidat mukaan. Nihkeätä on ollut, kun mukaan laskee muutaman rahalla ostetun pakan + 10 aloituspakkaa, jotka sai NHL 15 perusteella. Paras nosto Tyler Johnson taisi tulla kolmannesta palaavan pelaajan pakasta, sen jälkeen ei ole oikein osunut kohdilleen. Alex Pietrangelo ja Nikita Kucherov tuli rahalla ostetusta pakasta, mutta muuten korkein overall 85 ja arvot järjestäen alle 5k marketissa, eli ihan hukkaan on mennyt nyt Canes, New Jersey, Florida, Toronto, Buffalo ja Arizona. Mikä joukkue kannattaisi kerätä seuraavaksi? Liekö järkeä jatkaa pään seinään hakkaamista, tulee vain otsa kipeäksi...

Joukkue tällä hetkellä:

David Perron - Tyler Johnson - Nikita Kucherov
Thomas Vanek - Mikael Granlund - Nino Niederraiter
Jonathan Huberdeau - Nick Bjugstad - Filip Forsberg
Justin Abdelkader - Antoine Vermette - Zack Kassian

Jack Johnson - Alex Pietrangelo
Marc Staal - Sami Vatanen
Jonas Brodin - Matt Niskanen

Cam Talbot
Cam Ward

Niskanen, J.Johnson, Pietrangelo, Kucherov, Vanek, Bjugstad, Vermette ovat periaatteessa myytäviä ukkoja. Pakistoon ei löydy tasokkaita ykkösparin kavereita ja Kucherov on ollut sen verran hyvä, etten raaski enää luopua. Vähän sama Pietrangelon kanssa, kun pucksit riittää ja ykköspakki on pakko olla.

Suositella voi Kassiania, Bjugstadia ja Vatmania. Vatanen on ollut kyllä loistava, vaikka heiveröinen onkin. Haaveissa olisi, että saisi tuohon ykkösen laitaan Palatin ja heivattua sen sitten kakkoskentäksi. Ykköseen tasokkaampaa kaveria ja pakistoon pitäisi saada yksi huipun veli lisää. Veskariosastoakin voisi päivittää, mutta ihan hyvässä mallissa tämä on.

Parempaa pakkatuuria toivon noiden palkintopakkojen kanssa. Kukapa ei, mutta aika huonolta näyttää oma saldo, kun on muiden mellastusta täällä ja muualla seurannut. Viime kaudella nostoina tuli mm. Zetterberg, Kane, Hall, Kessel, Letang, Howard, Crawford eli taisin vain oppia liian hyvälle.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Mielenkiinnosta kyselen, että onko täällä ketään joka olisi osallistunut tuohon NHL-pelisarjan SM-kisoihin? Itseä kiinnostais ens vuonna osallistua, ja alkaa tuntumaan, että vois menestystäki tulla siellä.
Sitten ei muuta kun bugirannareita, ym. perseilyjä reenaamaan niin paljon, että ei enää uloskaan ehdi pistäytymään. Jos siis menestyäkin meinaat. Erästä tunnettua kilpailijaa lainatakseni: "sitä vartenhan pelit on, että niistä löydetään niiden heikkoudet ja niitä heikkouksia käytetään hyväksi mahdollisimman paljon". :)
 

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Sitten ei muuta kun bugirannareita, ym. perseilyjä reenaamaan niin paljon, että ei enää uloskaan ehdi pistäytymään. Jos siis menestyäkin meinaat. Erästä tunnettua kilpailijaa lainatakseni: "sitä vartenhan pelit on, että niistä löydetään niiden heikkoudet ja niitä heikkouksia käytetään hyväksi mahdollisimman paljon". :)

Noh, tästä uudesta pelistä bugiranne on poistettu varsin menestyksekkäästi, tosin muunlaisia bugimaaleja tulee aika ajoin ihan yhtä paljon. Esim, joku ihan perus liru joka valuu patjojen välistä sisään yms. kivaa.

Mutta onko sitten meno tuollaista SM-kisoissa? Eli lähinnä pyöritään nurkissa ja odotetaan one-timereitä maalin edessä? Siltä tää homma vaikuttaa kyllä ikävän paljon. Just tuli eka HUT-tappio mulle, kaveri pyöri käytännössä aina kun sai kiekon niin kulmissa ja siihen vielä tosiaan 2 bugimaalia, jotka vain liruivat onnettoman helposti sisään ja lopputulos 4-6.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Mulla lakkasi eilen toimimasta luottokortti PSN:n kanssa. Ilmoittaa ettei luottokortin tiedot ole validit. Silti kortti toimii ihan jokaisessa muussa yhteydessä normaalisti. Poistin ja lisäsin kortin uudelleen; sama ongelma.

Onko muilla samaa ongelmaa?
 
Itsellä kävi kyllä ihan ok munkki palkintopakkojen kanssa. Sai rakennettua hyvän 83 ovr -rosterin, jossa kirkkaimpina tähtinä Kopitar (jota en viime kaudella naarannut millään), Vanek ja Kronwall.

Rosteri parantuu, kunhan pelin myynyt lafka laittaisi viimein tulemaan ennakkotilaajan edut eli 15 kultapakkaa. Ei ole vieläkään näkynyt...

Matseja hakattu kymmenen ja yhden tappion kärsin, kun Smith lähti seikkailemaan pariinkin otteeseen ihan oma-aloitteisesti siniviivalle kiekkoa vastaan ja kaveri rokotti.
 

oxymoron

Jäsen
Matseja hakattu kymmenen ja yhden tappion kärsin, kun Smith lähti seikkailemaan pariinkin otteeseen ihan oma-aloitteisesti siniviivalle kiekkoa vastaan ja kaveri rokotti.
Lupaan, että ei ollut viimeinen kerta kun Smith näin tekee. Itselläni se on päinvastoin pelastanut muutamalta läpiajolta

@liam jos kisataan jonkun pelin mestaruudesta, niin eiköhän siinä silloin selvitetä kuka sitä peliä osaa vikoineen parhaiten hallita, eikä siitä kuka pelaa sitä viihdyttävimmin
 
Olipahan hyvä fiilis, kun sai vihdoin sen 20k puckeja kasaan ja pääsi ostamaan premiumpakan. Lopputuloksena, viisi pelaajaa, joista neljä oli tullut jo noista aloittavan pelaajan pakoista ja jokainen pelaaja oli näitä peruskortteja. Sitten ne premium/rare kortit olivat pari koutsia (jotka jo oli), kolme paitaa ja pari mv +9 rebound/sijoittuminen. Kyllä taas pelaaminen maittaa! Useampi vuosi HUTtia takana ja en muista koskaan saaneeni yli 20k ukkoa pakasta (paitsi palkintopakoista). Ehkä tätä pitäisi sitten tosiaan rahalla pelailla, jos joku on sitä mieltä, että silloin on parempia pakkoja.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vain hullu ostaa pusseja coinseilla. Huutokauppaan mars ja tekemään voittoa esim. joukkuekeräämisillä ja halvoilla löydöillä.
 
Suosikkijoukkue
Flyers/RM
Nyt on tullu tosiaan päivitys peliin. Auttaakohan se noihin valikko jökkiimisiin vai mikä päivitys on. Muutama pelaaja minkä on huutanut niin häviää kokoonpanosta kun pitäisi peliin siirtyä.
 

waida

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Mites tuon palaavan pelaajan bonuksen kanssa menee, eli poistaako tämä bonus tuon NHL15 pelissä olevan HUT jengin vai voiko joskus illan hämärissä mennä muistelemaan vanhaa konsolia ja änäriä?
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Peli saapui vihdoin ja sen myötä myös HUTiin ilmestyi myöhemmin ensimmäistä divisioonaa dominoiva joukkue.

Palat-Filppula-Brown
Beleskey-Ribeiro-Hayes
Vanek-Zibanejad-Eriksson
Tatar-Nelson-Brouwer

Russell-Letang
Rielly-Bieksa
Streit-Schultz

Schneider
Niemi

Devilsin kerkesin jo keräillä All Star-pakkojen ohella, Schneider oli kovin joka tuli aloituspakoista. Hayes tuntuu kyllä ihan jäätävän kovalta tämän vuoden painoksessa, hirveä mörkö ja iskenyt laattaa pussiin hyvällä prosentilla. Letang tuli nyt juuri All Star-palkintopakoista, saa nähä miten Kris rupeaa dominoimaan siniviivaa.
 

A Siente

Jäsen
Yli 10 000 kolikolla ostettu pelaajia ja nyt niillä ei voi edes pelata, kun eivät pysy kokoonpanossa. Muutenkin päivityksen jälkeen peli kaatunut ekan kerran. Hieman rasittavaa kun juuri alkoi innostumaan, niin tulee tälläistä paskaa vastaan. Pakko pelata näillä pronssijyrillä että voi ylipäätään edes pelata.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Mites tuon palaavan pelaajan bonuksen kanssa menee, eli poistaako tämä bonus tuon NHL15 pelissä olevan HUT jengin vai voiko joskus illan hämärissä mennä muistelemaan vanhaa konsolia ja änäriä?
Ei tietenkään vaikuta mitenkään. Mullakin jäi sinne aika kova joukkue jälkeen, mutta tuo peli on sellaista kuraa itsessään, että saa olla melkoisen synkkä ilta, jotta sinne palaan.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Noniin, nyt jonkun verran pelattu (lähinnä yksinpeli kausia harjottelu ja joukkueen kokoomis mielessä)
Yksi kausi sillä helpoimmalla ja kolmas kausi lähti nyt supertähti liigaa 13-3-1 statseilla.(kaksi tappiota tosin tuli pelin jäätymisen ja netin katkeamisen takia).

Joukkue

Huberdeau-J.Staal-Nichushkin
Perron-Grabovski-Komarov
Higgins-Horvat-Hansen
Korpikoski-Lee-Yakupov


Kronwall-Niskanen
Vlasic-Klingberg
Russel-Johnson


Hiller
Niemi
Elliot


Vaikka Niemi ja Elliot ovr on parempia, niin Hiller on kyllä parhaiten pelannut ja jopa pari gamesaveria ottanut tiukassa matsissa.
Nyt lähinnä säästökuuri päällä, ostanut en ole kuin Yakupovin, Nichuskinin, Perronin ja Niskasen, muut tuli palaavan pelaajan pakoista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eka kova nosto pusseista oli tänä vuonna Mike Modano. Kakkostilin Buffalo-keräilypusseista napsahti viimeisellä mahkulla ja maistuu kyllä aivan hyvin tuo ykkössentteriksi mulle. Tää keräily on joka vuosi parhautta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös