Metsuri #37
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Mieluummin torjuisin itse, kuin vetelisin kilpaa glitch-maaleja vihun kanssa.Ihan hyvä vain, kohtuu raskasta itse torjua noita. Maalivahti on niin kankea ohjattava.
Mieluummin torjuisin itse, kuin vetelisin kilpaa glitch-maaleja vihun kanssa.Ihan hyvä vain, kohtuu raskasta itse torjua noita. Maalivahti on niin kankea ohjattava.
Tuo kyllä varmasti korjataan? Kohta alkaa muuten porukka ihan vittuillessa lähtemään minuutti ennen pelin loppua, jos ovat tappiolla.Jahas, puckseja ei näemmä saa jos toinen ragequittaa pelista. Huoh.
Siitä ei näy "pistelaskuria" pelin lopuksi jos toinen quittaa mutta kyllä mulle ainakin pucksit tulivat kun 2. erässä kaveri häipyiJahas, puckseja ei näemmä saa jos toinen ragequittaa pelista. Huoh.
Mikähän lie halvin jengi ruveta kasailemaan ensimmäisenä? Luulisin näin mutulla, että Devils, Jets tai Panthers.
Tai Toronto, nyt kun Kesselkään ei enää siellä pelaa. En kylläkään hintoja katsellut vielä, mutta mututuntumalla mietittynä ei pitäisi liian kalliiksi tulla.Sanoisin, että Carolina. Siellä vain Faulk maksaa n. 25k ja muutama pelaaja 3-4k. Jetsillä ainakin Bufyglien on kallis (muistaakseni 40k), Panthersilla Jagr (35k), luulisi, että Devilsissä sitten Schneider (hintaa en kyllä katsonut). Arizonassa taas joukkueen hintaa pitää korkealla OEL (70k) ja Buffalossa @lake79 mainitsemat Kane ja O' Reilly. Toki ihan ensin kannattanee nuo All Stars - joukkueet, selviää alle 5k per joukkue ja saa 1 kultapakan.
Sanoisin, että Carolina. Siellä vain Faulk maksaa n. 25k ja muutama pelaaja 3-4k. Jetsillä ainakin Bufyglien on kallis (muistaakseni 40k), Panthersilla Jagr (35k), luulisi, että Devilsissä sitten Schneider (hintaa en kyllä katsonut). Arizonassa taas joukkueen hintaa pitää korkealla OEL (70k) ja Buffalossa @lake79 mainitsemat Kane ja O' Reilly. Toki ihan ensin kannattanee nuo All Stars - joukkueet, selviää alle 5k per joukkue ja saa 1 kultapakan.
Onpa mukavaa kun sopimuksien hinnat on VIELÄ alhaiset.
Hienoa huomata, että EA on pitänyt tuon keräilybugin tämänkin vuoden pelissä. Ensimmäinen NHL-joukkue (Carolina) kerätty ja ei tullut pusseja, taas joutuu myymään ja ostamaan yhden pelaajan. Raah...
Kävitkö varmasti katsomassa oikein? Keskus -> Päivittäiset palkinnot -> Etsi lisää palkintoja. Jos olet pelannut samalla psn-käyttäjällä NHL15 samalla konsolilla niin pakko tuolta ne pakat on saada. :OItse en ole saanut syystä tai toisesta palaavan pelaajan pakkoja, mutta eipä tuolla sikäli väliä kun niin vähän tulee tätä pelimuotoa pelattua. Onko jollain kuitenkin aavistus mistä tämä johtuisi. Kuitenkin jo PS4 oli NHL15 eli konsolikin pitäisi olla oikea.. Noh EASHL:n parissa tätä änäriä tulee pelailtua.
Mitäpä jos ei ole pelannut NHL15 HUTia (kuten @naapuri mainitsi)? Tai ei periaatteellisista syistä halua ostaa lisäsisältöä peliinsä? Joukkueiden keräys kyllä hyvä vinkki. Sekin vaikuttaa tosin alkuun aika kaukaiselta, kun puckseja ei ole. Mutta kun sopparikortit on vielä niin halpoja, niin ~30-40 peliä kun on kasassa, niin riittänee ekaan joukkueeseen. Toki jos kauppoja lähtee hieromaan matkalla, niin pelimäärät tietty laskee.@naapuri: Eipä tuossa nyt niin kovin vaikeaa ole saada kunnon NHL-pelaajista koostuvaa jengiä kasaan vaikka heti alkuunsa. Palaavan pelaajan pakoista saa toki yleensä ihan OK-tason rungon kasaan, mutta itselläni ainakin on vielä tapana aloittaa joukkueen kasaus ostamalla 1-5 kultapakkaa.