NHL16 – Hockey Ultimate Team

  • 211 227
  • 1 561

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos en nyt ihan väärin muista niin Skinnerillä oli hyökkääjistä eniten kiekonriistoja änärissä. Tämä olisi helppo syy.

Edit: Taisikin olla toiseksi eniten Stonen jälkeen.
Okei, tämä selittääkin. Jotenkin vaan mieltää kaverin edelleen aika yksipuoliseksi snaipperiksi, niin yllätyin aamulla kun katsoin julkistetun joukkueen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jotenkin kyllä on todella hassuja nämä tämän hetkiset korttien arvot. Kovasti olisin halukas Tampan keräilemään, mutta yhä vielä Stamkosin (91 ovr) arvo huitelee siellä 300-320k kieppeillä mikä on mielestäni varsin paljon kun otetaan huomioon, että vastaavalla hinnalla saisi tällä hetkellä ainakin boxin puolella mm.

TOTY Justin Williams, 92 ovr (LPS: 108 000)
TOTY Wayne Simmonds 93 ovr (LPS 165 000)
TOTY Jake Muzzin 92 ovr (LPS 117 950)
TOTY Marc-Eduard Vlasic 93 ovr (LPS 149 999)
TOTY Nikita Kucherov 92 ovr (LPS 240 000)
TOTY Milan Lucic 95 ovr (LPS 240 000)
TOTY Vincent Trocheck 92 ovr (LPS 139 950)
TOTY Jeff Skinner 92 ovr (LPS 285 000)
TOTY Filip Forsberg 93 ovr (LPS -, pyyntihinta 230 k)
TOTY Brad Marchand 93 ovr (LPS 193 000)
TOTY Nino Niederreiter 92 ovr (LPS 195 000)

FF Artemi Panarin 92 ovr (LPS 229 000)

AS Johnny Gaudreau 90 ovr (Pyyntihinta 115 000)
AS P.K. Subban 93 ovr (LPS 225 550)
AS John Tavares 92 ovr (LPS 220 100)

LEG Bobby Hull 92 ovr (LPS 155 000)
LEG Jari Kurri 91 ovr (LPS 88 000)
LEG Ray Bourque 92 ovr (LPS 82 950)

TOTW Drew Doughty 93 ovr (LPS 280 000)
TOTW P.K. Subban 94 ovr (LPS 275 000)
TOTW Vladimir Tarasenko 92 ovr (LPS 239 950)


Ihan vain noin äkkiä mainitakseni. Tuntuu siis todella käsittämättömältä, että Stamkosin hinta on vielä noinkin korkea. Samoin ihmetyttää myös esimerkiksi Jonathan Toewsin lähes 500k hinta verrattuna Patrick Kaneen, joka on sentään laskenut jo lähemmäs 200, kuin 300 k:ta.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se overall ei juuri vaikuta maalivahteihin. (Tai no tottakai Price pelaa paremmin kun esim joku pronssi maalivahti)
Tämän pelin kaksi suurinta vaikutusta mokeille ovat pituus ja kätisyys. Eli mielellään kaksi metrinen ja oikeakätinen niin kopin pitäisi tarttua. Pituuden vaikutuksen varmaan tiedät mutta jos on oikeakätinen niin ottaa bugiranteet paremmin kiinni. Eli se kortti voi olla vaikka pronssinen tai hopeinen kunhan nuo ominaisuudet löytyvät.

Mulla ei varsiniasesti noi bugiranteet haittaa. Mulla on systeemi ottaa ne pois. Toki joskus joku menee, mutta lähinnä ihan perustorjuntoja haluaisin, Tuntuu mun kaikilla muilla maalivahdeilla mitä olen kokeillut, niin kolisevan kyllä turhan usein. Ihan perus Quick pelaa mulla parhaiten ja pituus 184 cm. Äskeisessä pelissä itse asiassa nappasi kaikki bugiranteet kiinni. Lähinnä haluaisi sellaisen veskarin, joka ottaa perustorjunnat kiinni ja välillä pystyy ottamaan niitä gamesavereitakin. Se kuitenkin on maalivahdin homma. Craig Andersson oli 184 cm ja John Gibson 191 cm ja molemmat hävisivät Quickille 100-0. Pitää kai se yksi 2 metrinen metsästää. Kuka?
 

Knap

Jäsen
Pitää kai se yksi 2 metrinen metsästää. Kuka?
Kannattaa katsella noita hopeamaalivahteja myös. Kun pituus ja nopeus natsaa niin se olisi aika toimiva. Kaksi metriä ja nopeus vähintään 80. Tarkemmat statsit täältä: HutPlaza - NHL HUT Database and Pack opener site (Linkki hutplazan sivuille)

Joillain toimii tämä, itsellä päästi jokaisessa pelissä melkein viisi ja kolme niistäkin längeistä. En pitänyt.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aina ei mene nallekarkit tasan.

Kaveri osti NHL16 pelin alustalle PS4 tuossa 2 viikkoa sitten. Osti viimeviikonloppuna 10 eurolla pakkoja ja veti Suter TOTY 98 ovr, P.K Subban 89 ovr ja Ryan McDonagh 88 ovr. Nyt illalla osti yhden 17500 maksavan kultapakan ja sieltähän paukahti Johnny Gaudreau TOTY 94 ovr ja Filip Forsberg TOTY 93 ovr. En mitenkään kateellinen ole kun oma paras pull on Raskin 89 ovr×2 ja Hoffmanin MOV ja aika määrä pakkoja avattuna niin rahalla, kuin coinsseillakin.

E: voisin melkeen sanoo et pidä EA tunkkis.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Aina ei mene nallekarkit tasan.

Kaveri osti NHL16 pelin alustalle PS4 tuossa 2 viikkoa sitten. Osti viimeviikonloppuna 10 eurolla pakkoja ja veti Suter TOTY 98 ovr, P.K Subban 89 ovr ja Ryan McDonagh 88 ovr. Nyt illalla osti yhden 17500 maksavan kultapakan ja sieltähän paukahti Johnny Gaudreau TOTY 94 ovr ja Filip Forsberg TOTY 93 ovr. En mitenkään kateellinen ole kun oma paras pull on Raskin 89 ovr×2 ja Hoffmanin MOV ja aika määrä pakkoja avattuna niin rahalla, kuin coinsseillakin.

E: voisin melkeen sanoo et pidä EA tunkkis.
Joo vähän sama homma. Kaveri kiskoo minkä ehtii (on ehtinyt niistä harvoista ostamistaan pakoista saamaan mm. AS Subbanin, Hedmanin ja mitähän muuta, kun taas itse menin eilen sitten hassaamaan oikein kunnolla ja ostin yhteensä 17 kipaletta 17,5k pakkoja sekä yhden 8,5k pakan kun ajattelin, että eipä tälle päivälle kuitenkaan varmaan mitään erikoispakkoja tule (jaa ei vai, siellä sitä on 90k pakka myynnissä) ja mikäkö oli paras kortti? 85ovr Vrbata! Kyllä on hymy herkässä tällä tuurilla!
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Nyt tarttis kokoelmankerääjiltä neuvoa. Olen keräillyt nyt eri jengejä aikani kuluksi, lähinnä ensin WHL, QMJHL ja osan Liigajengeistä. Nyt vuorossa NHL ja ongelmia alkoi tulla noitten uusimpien pelaajapäivitysten takia. Tai niin ainakin luulin. Ensinnäkin St. Louisin joukkueessa mulla on kokoelmassa 42 korttia vaikka kokoelman mukaan täysi jengi on 38. Huomasin että mulla on jostain syystä useampi pelipaita joita on 2x. Pelaaja joka puuttui on Tarasenko, mutta ostin sen pois. Vieläkään ei tullut kokoelma täyteen, ja huomasin että perskules sehän on Panthersin logolla varustettu Vladi. Tämän jälkeen myin sen pois ja ostin uuden Vladin nuottipaidalla. Menin kokoelmaan ja vieläkään ei kokoelma valmis? Olenko kussut tuon nyt totaalisesti enkä saa kokoelmaa valmiiksi jos kerran ostin viimeisen kortin väärän jengin logolla? Apuuuja!
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nyt tarttis kokoelmankerääjiltä neuvoa. Olen keräillyt nyt eri jengejä aikani kuluksi, lähinnä ensin WHL, QMJHL ja osan Liigajengeistä. Nyt vuorossa NHL ja ongelmia alkoi tulla noitten uusimpien pelaajapäivitysten takia. Tai niin ainakin luulin. Ensinnäkin St. Louisin joukkueessa mulla on kokoelmassa 42 korttia vaikka kokoelman mukaan täysi jengi on 38. Huomasin että mulla on jostain syystä useampi pelipaita joita on 2x. Pelaaja joka puuttui on Tarasenko, mutta ostin sen pois. Vieläkään ei tullut kokoelma täyteen, ja huomasin että perskules sehän on Panthersin logolla varustettu Vladi. Tämän jälkeen myin sen pois ja ostin uuden Vladin nuottipaidalla. Menin kokoelmaan ja vieläkään ei kokoelma valmis? Olenko kussut tuon nyt totaalisesti enkä saa kokoelmaa valmiiksi jos kerran ostin viimeisen kortin väärän jengin logolla? Apuuuja!

Kyllä sen pitäisi korjaantua, jos viimeisen pelaajan ostaa oikealla logolla.

Onko kaikki varmasti hallussa?
NHL 16 St. Louis Blues Checklist | NHL Guides

Linkki nhlguides.net
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Napsahti sitten Sidney Crosby Brynäsin keräilypakoista (hopeisista). Aika sanaton olo just nyt.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Kyllä sen pitäisi korjaantua, jos viimeisen pelaajan ostaa oikealla logolla.

Onko kaikki varmasti hallussa?
NHL 16 St. Louis Blues Checklist | NHL Guides

Linkki nhlguides.net



Kyllä on kaikki hallussa, kävin juurikin tuolla kyseisellä listalla pelaajat läpi ja pelipaidat. Mulla kyllä tosin oli niitä pelipaitoja liikaa. Ei kai se siitä voi mennä sekaisin? Ja uusia pelaajia ei ole listaan tullut. Ostin tosiaan uudestaan Tarasenkon mutta en saanut kokoelmaa valmiiksi. Ihme juttu, voihan se olla että en saa sitä enää valmiiksi koska viimeinen kortti oli sillä eri logolla varustettu pelaaja. Ihme juttu jos näin on.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Kuinka monta packia voi olla avaamattomien pakkojen listalla? Ajattelin TOTY Suterin myytyäni (450k) tuli kerätä kaikki collectionit mihin rahat riittää ja avata pussukat ensi viikolla napaten TOTY Ovien ja Kanen pois kuleksimasta, mutta 47 pakan kohdalla alkaa valittamaan, että avaamattomien pakettien raja lähenee. Taitaa mennä 50 pakassa rajapyykki vai?

Täytyy varmaan avata jokunen pussukka jo nyt. Varmaan tosta MacKinnonistakin saa jonkin verran fyffeä.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves

Jees!

Avasin piruuttani nuo 47 pussukkaa kun en parempaakaan tekemistä keksinyt. 30-35 avatun pakan jälkeen parhaat pelaajat olivat 84ovr Dustin Brown ja Mikke Granlund, mutta sitten tuli melkein peräkkäisistä paketeista Ben Bishop ja Kris Letang. Laskettanee siis onnistuneeksi suoritukseksi vaikkei sitä Crosbyä nyt tullutkaan.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Napsahti sitten Sidney Crosby Brynäsin keräilypakoista (hopeisista). Aika sanaton olo just nyt.
Heh, itsellä on nyt menossa putki poikki Crosbyn suhteen. 14 paketista tuli normikortti ja 15 Milestone-versio 98 overallilla. Nyt ois vielä jonkin verran kokoelmapakkoja jäljellä, jonka jälkeen jäänee availut siihen tältä vuodelta.

Kyllä on kaikki hallussa, kävin juurikin tuolla kyseisellä listalla pelaajat läpi ja pelipaidat. Mulla kyllä tosin oli niitä pelipaitoja liikaa. Ei kai se siitä voi mennä sekaisin? Ja uusia pelaajia ei ole listaan tullut. Ostin tosiaan uudestaan Tarasenkon mutta en saanut kokoelmaa valmiiksi. Ihme juttu, voihan se olla että en saa sitä enää valmiiksi koska viimeinen kortti oli sillä eri logolla varustettu pelaaja. Ihme juttu jos näin on.
Kokoelmahan tosiaan bugaa jos viimeisellä pelaajalla jonka ostat (tai siirrät kokoelmaan) on väärä joukkue. Yleensä ongelma korjaantuu sillä, että esim. pikamyyt logon tai jonkun halvan pelaajan ja ostat uuden tilalle. Ei ole itsen kohdalla käynyt noin ikinä, että jotain korttia olisi ollut useampi kappale tai että kortteja olisi ollut enemmän, kuin kokoelmaan kuuluu. Itse lähtisin siitä liikkeelle, että jos kolikoista ei ole pulaa (ainakaan hirveästi) niin myy kaikki paidat pois, oli sitten kyse pikamyynnistä tai ihan huutokaupasta. Käsittääkseni ne kortit mitä oli usein kappalein olivat paitoja. Sitten vaikka varmuuden vuoksi Tarasenko 10 miljoonaan markettiin tunniksi ja siirrät uudestaan kokoelmaan ja ostat paidat.

Ja oletan siis, että olet jo kokeillut esim. hutin, sovelluksen ja konsolin sammuttamista.
 

Fox Danger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trauman Lukko 16-17
Perskules, nyt vasta huomasin tällaisen HUT-keskustelunkin täällä. Oon pelannu änäreit jo ihan ekasta vuodesta eli vuodesta -92. Pienillä pausseilla esim. kaudet 04-09 jäi kokonaan väliin ja siitä harvakseltaan pelattu vuoteen -13. Sitte löysin HUT-pelin vuonna 2014 keväällä ja olin ihan myyty.

Käytän ehkä joku 50egee ylimääräistä ostaakseni paketteja (lue: sopimuksia), joista kalliit pelaajat yleensä myyn. Vaikka ne sopisikin mun joukkueesseen, niin niistä saatu pucksit on järjestään hyödyllisempää.

Tällä hetkellä olen pelannu noin 1150 peliä ja 1.divaria vedellään. Ensimmäisen kerran elämässäni pääsin TOP100-joukkoon (tällä hetkellä pos.99) ja suurinpiirtein joka viides peli päättynyt mun voittoon.

Rosteri:

S.Stamkos - J.Toews - S.Grosby
J.Carter - G.Giroux - Z.Parise
L.Draisatil - P.Bergeron - C.Perry
R.Kesler - M.Koivu - P.Marleau

D.Keith - A.Pietrangelo
R.Josi - J.Carlsson
V.Hedman - B. Burns

P.Rinne
C.Schneider

Kaikki normi pelaajia ja sikses hyvin toimii.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lopetin nhl tiimien keräämisen kun olisi pitänyt säästää 50k Tarasenkoon. Ostin 90k spessupakin josta parhaana Fiddler ja Ivansky. Myin St. Loisin pelaajia ja niillä rahoilla jumbo packin. Ensin katoin että ei taaskaan mitään, sitten sattu silmään että yhen kortin tausta on erilainen kuin muilla, Scott Niedermayer legenda. Joskus käy tuuri. Myyntiin lähtee.
 

Ribals

Jäsen
Päätimpä laittaa kaikki pelaajat lihoiksi ja coinssit euroiksi. 100k jätin ja sillä kokosin kilpailukykyisen tiimin kokoelmapakoista saatujen pelaajien kylkeen:

Kessel - Giroux - Gaborik
Perry - Krejci - Kucherov
totw Forsberg - Zetterberg - Pacioretty
Vrbata - J. Staal - totw Draisaitl

Seabrook - McDonagh
Jones - Kronwall
Myers - J. Johnson

Lehner/Mason

Tällä pärjää ja kuitenkin tuntui vähän turhalta pitää 150e arvosta tavaraa enää tässä.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Onko ensi viikolle odotettavissa suuriakin hinnan romahduksia kun se Offensive TOTY tulee pakkoihin? Kannattaako siis myydä koko jengi, tai ainakin kalliimmat pelaajat ja ostaa sitten jossain vaiheessa viikkoa takaisin, kun porukka pistää rahansa paketteihin TOTY korttien toivossa? Ainakin FIFAn puolella asia on näin. HUT market on itselle vielä vähän vieraampi paikka kun pelkästään vuorokauden sisällä heittelyt ovat kohtuu suuria marketin ollessa selkeästi pienempi kuin esim. FUTin vastaavan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko ensi viikolle odotettavissa suuriakin hinnan romahduksia kun se Offensive TOTY tulee pakkoihin? Kannattaako siis myydä koko jengi, tai ainakin kalliimmat pelaajat ja ostaa sitten jossain vaiheessa viikkoa takaisin, kun porukka pistää rahansa paketteihin TOTY korttien toivossa? Ainakin FIFAn puolella asia on näin. HUT market on itselle vielä vähän vieraampi paikka kun pelkästään vuorokauden sisällä heittelyt ovat kohtuu suuria marketin ollessa selkeästi pienempi kuin esim. FUTin vastaavan.
Eiköhän ne jatka laskuaan tasaisesti vielä, etenkin nyt seuraavan TOTY:n aikaan. Itse ostelin kalliit ukot jo nyt, ihan sama jos hinta laskee sitten. Aloitan pelaamisen nyt, joten eipä tuolla laskulla kauheasti itselleni enää merkitystä ole. Mutta jos on, niin suosittelen tarkkailemaan hintoja ja myymään ennen tulevaa Offensive TOTY:a.
 

ippe94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, NHL, Ilves
Eiköhän ne jatka laskuaan tasaisesti vielä, etenkin nyt seuraavan TOTY:n aikaan. Itse ostelin kalliit ukot jo nyt, ihan sama jos hinta laskee sitten. Aloitan pelaamisen nyt, joten eipä tuolla laskulla kauheasti itselleni enää merkitystä ole. Mutta jos on, niin suosittelen tarkkailemaan hintoja ja myymään ennen tulevaa Offensive TOTY:a.

Okei, kiitoksia taas vastauksesta!

HUTissa on nyt noustu 2. divariin ja vastustajien taso kasvaa jo selkeästi. Tiukoista peleistä on alkanut tulla takkiin kaikenmaailman ohjureilla ja muilla aika epätodennäköisillä maaleilla. Noita onetimereitakaan ei saa enää yhtä hyvin puolustettua pois kun aiemmin vastustajien ollessa parempia. Vielä on siis tekemistä, mutta eiköhän se tästä.

Iskin kaikki vähänkin arvokkaammat pelaajat myyntiin ja ostan ne joskus ensi viikolla takaisin kun markettiin lykätään joku superhyper mega packi. Sitä ennen pyrin keräämään collectionit siihen malliin, että Offensive TOTYn ilmestyessä olisi 50 lahjapakettia avattavissa. Nashville, Islanders, Rangers ja St Louis Blues ovat varmaan ne edullisimmat jäljellä olevat joukkueet joten niiden kimppuun sitten alkuviikosta. Sitten kun on kaikki tai lähes kaikki ilmaispakat avattu niin voisi tehdä listan ilmaispakoista saaduista pelaajista. Vielä on kaikkein kovimmat nimet antaneet odottaa itseään, mutta jokusia käyttökelpoisia pelaajia on jo tullut.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tuli kerättyä kakkostilille tässä parin päivän aikana kaikki NHL-joukkueet täyteen Hawksia, Boltsia, Capsia ja Pensiä lukuunottamatta. Yhden yhtä TOTY-korttia ei tullut, pakkoja nyt kuitenkin tuossa taitaa olla joku 150-160. Kyllä sieltä tippui mm. Duchene, TyJo, Ryan, Monahan, sekä Patrick Roy, mutta kyllä ne vihreät kortit näköjään vaan on hemmetin harvinaisia..
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Onhan tätä kiva pelata, kun 10 pelistä 7 on katkennu yhteys EA-servereihin...
Kai sitä on jonkin sortin masokisti, kun itteensä rääkkää tälläsella shaitilla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös