NHL12 - HUT (Hockey Ultimate Team)

  • 75 604
  • 350

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Pitääpä kysyä yksi tyhmä kysymys, kun en ole itse sitä onnistunut ratkaisemaan. Missä valikossa näkyy pelaajien vaihtoehdotukset? Osaan kyllä itse tehdä ehdotuksia, mutta missä näkyvät ne ehdotukset, jotka joku muu tekee minulle?

Ei missään, joudut menemään vaihtopakkasi pelaaja-pelaajalta läpi että onko vaihtotarjouksia tullut. Perhanan huono systeemi.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Joukkueeni kahden ensimmäisen kentän kemiat on kokoajan vihreänä mutta muita kenttiä en saa vihreäksi sitten millään. Pelaajat ovat oikeilla paikoillaan eli sentterit ovat keskellä ja vasemmat laiturit vasemmalla jne.. ja saman liigan jätkät samoissa kentissä. Mutta keltaista huutaa! Apua? Mitä nuo roolilyhennykset tarkoittavat? PR varmaankin pelinrakentajaa, KOV kovanaamaa(mitä ikinä tarkoittaakaan) mutta entäs TL, TYÖ, VH, ROU, ja pakeista PP ja KP??
 
Suosikkijoukkue
Pata
Joukkueeni kahden ensimmäisen kentän kemiat on kokoajan vihreänä mutta muita kenttiä en saa vihreäksi sitten millään. Pelaajat ovat oikeilla paikoillaan eli sentterit ovat keskellä ja vasemmat laiturit vasemmalla jne.. ja saman liigan jätkät samoissa kentissä. Mutta keltaista huutaa! Apua? Mitä nuo roolilyhennykset tarkoittavat? PR varmaankin pelinrakentajaa, KOV kovanaamaa(mitä ikinä tarkoittaakaan) mutta entäs TL, TYÖ, VH, ROU, ja pakeista PP ja KP??

Olettasin että :
TL = tarkkalaukoja
TYÖ = työmyyrä
VH = voimahyökkääjä
ROU = rouhija
PP = puolustava puolustaja
KP = kiekollinen puolustaja
 
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Veljekset Rask
Joukkueeni kahden ensimmäisen kentän kemiat on kokoajan vihreänä mutta muita kenttiä en saa vihreäksi sitten millään. Pelaajat ovat oikeilla paikoillaan eli sentterit ovat keskellä ja vasemmat laiturit vasemmalla jne.. ja saman liigan jätkät samoissa kentissä. Mutta keltaista huutaa! Apua? Mitä nuo roolilyhennykset tarkoittavat? PR varmaankin pelinrakentajaa, KOV kovanaamaa(mitä ikinä tarkoittaakaan) mutta entäs TL, TYÖ, VH, ROU, ja pakeista PP ja KP??

Eipä niitä vihreelle saakaan jos ei ole samasta joukkueesta pelaajat.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Laitoin jenkkipojille törkeillä ylihinnoilla kortteja yöksi tarjolle. Kukaan koittanu samaa ja onko syntyny kauppoja? :)
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Joukkueeni oli "konkurssissa"(sopimukset loppu, ei rahaa). No sain sitten myytyä yhden pelaajan josta sain 200 pucksia, jolla sain ostettua 2 lyhyttä sopimusta ja sain siten pelaavan kokoonpanon kuntoon. Innosta puhkuen online matsiin, olin siis pakkovoiton tarpeessa, että saisin hieman rahaa käyttööni tai olisin taas konkurssissa. Vastaan tuli statseiltaan hieman kovempi joukkue, 2. erän jälkeen tilanne minulle 4-1. 3 erä alkaa------> SINUT ON KIRJATTU ULOS EA:N PALVELIMELTA------------------->VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Eiköhän tämä ollut sitten tässä minun osaltani ainakin toistaiseksi. Hutissa varmaan 5. pelistä tullut keskeytystappiot minulle minusta riippumattomista syistä, peljä takana noin 30.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Jahas, näköjään meikäläisen hyökkäys tällä hetkellä ovr 11 ja puolustus 182...Hohhoijaa, onkos muilla ollu tämän tapaista?
 

Fled45

Jäsen
Joukkueeni oli "konkurssissa"(sopimukset loppu, ei rahaa). No sain sitten myytyä yhden pelaajan josta sain 200 pucksia, jolla sain ostettua 2 lyhyttä sopimusta ja sain siten pelaavan kokoonpanon kuntoon. Innosta puhkuen online matsiin, olin siis pakkovoiton tarpeessa, että saisin hieman rahaa käyttööni tai olisin taas konkurssissa. Vastaan tuli statseiltaan hieman kovempi joukkue, 2. erän jälkeen tilanne minulle 4-1. 3 erä alkaa------> SINUT ON KIRJATTU ULOS EA:N PALVELIMELTA------------------->VITTUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Eiköhän tämä ollut sitten tässä minun osaltani ainakin toistaiseksi. Hutissa varmaan 5. pelistä tullut keskeytystappiot minulle minusta riippumattomista syistä, peljä takana noin 30.

Poista pelaajia? Siitähän tulee korvausta, pelaajan tasosta riippuen.

Itse eilen poistelin turhat pelaajat ja ihan mukava kasa kertyi puckseja.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Poista pelaajia? Siitähän tulee korvausta, pelaajan tasosta riippuen.

Itse eilen poistelin turhat pelaajat ja ihan mukava kasa kertyi puckseja.

Sekin on jo käytetty, ei ole enää pelaajia joita poistaisi. Kyllä tässä taas konkassa ollaan ellen sitten osta rahalla noita korttipaketteja. Missä niitä muuten myydään siellä Storessa?
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Perhana tää peli on buginen. Itellä on muka 45/30(?) pelaajaa vaihtopakassa, eli siis täynnä. Eihän siellä oikeesti yhtään ole, oli ihan kiva eilen poistaa esim. Tavares, kun on sellainen jo kokoonpanossa, niin ei ole vaihtoehtoja. Vaihtopakka "täynnä", ainoa vaihtoehto poistaa tollainen helmi suoraan ja saada se 230 kiekkoa. Prkle...nooh, sitte pelasin online turnauksen ja voitosta piti saada se 2500kiekkoa, niin arvaahan sen, että eipä niitä tilille tullut.
Mutta tuo vaihtopakka olis kiva saada kuntoon, onko kellään kokemuksia tai ideoita mitä vois kokeilla?
 

motamoro

Jäsen
Jaahas, vajaa 100 matsia takana HUTtia 62-28-7, lähes kaikki netissä ja kavereita vastaan ns. pikapeleinä, eli ei mitään turnaushömppiä.

Pienoista ongelmaa on pelaajien statsien tilastoitumisessa. Eli, yleensä joka pelin jälkeen jää joiltain 5 pelaajalta tulematta lainkaan ottelu-, maali- yms. merkintöjä tilastoihin, uraakaan ei kyllä kulu, mutta sopimusta lähtee. Ja yleensä juuri joltain 2+1 tehot tehneeltä jää tämä tilastoituminen väliin. Pelit tulee pelattua loppuun asti eli siitäkään ei pitäisi jäädä kiinni.

14k kiekkoa tällä hetkellä, vaihtopakassa käyttämättömät Coburn 85/90 ja Suter 87/92.

Kokoonpano

Vanek 91 - Roy 90 - Pominville 89
Armia 93 - Zajac 89 - S. Kostitsyn 89
Michalek 86 - Smith 85 - Kotalik 82
(3x 60 junnuja)

Franson 89 - Hjalmarsson 91
Coburn 88 - Streit 88
Ohlund 84 - Regher 86

Halak 91
(halpa junnu)

Palkkakatto 26740/27000 (Armialta loppuu kohta halpa sopimus, tilalle Dubinsky, jolloin palkkakatto on tasan 27k)

Vilttiketjusta/kokoelmasta löytyy

Käytetyt ja treenatut: Donskoi 96 (uraa 109, halpaa sopimusta 9), Bolland 88 (69/19), Dubinsky 89 (66/12). Sekä käyttämättömät ja treenaamattomat Spezza 88/91, Stastny 87/92, Weiss 85/88 ja käyttämättömät, mutta treenatut (tuleva kolmospakkipari Volchenkov 87 + Hannan 84), sekä M. Staal 92 (sop. 45)

Mielestäni vähintään kohtalainen joukkue on tullut onnistuttua taisteltua, lähinnä huutokaupasta tullut osteltua näitä esim. Stastnyja 1000 kiekolla ja sitten myydään 2400 kiekolla. Pääoma kasvaa helposti, ja pakkauksistakin tulleita OHL yms. pelaajia vain yöksi myyntiin 200 osta heti - hintaan niin menee ihan kiitettävällä tahdilla.
 

Fled45

Jäsen
Perhana tää peli on buginen. Itellä on muka 45/30(?) pelaajaa vaihtopakassa, eli siis täynnä. Eihän siellä oikeesti yhtään ole, oli ihan kiva eilen poistaa esim. Tavares, kun on sellainen jo kokoonpanossa, niin ei ole vaihtoehtoja. Vaihtopakka "täynnä", ainoa vaihtoehto poistaa tollainen helmi suoraan ja saada se 230 kiekkoa. Prkle...nooh, sitte pelasin online turnauksen ja voitosta piti saada se 2500kiekkoa, niin arvaahan sen, että eipä niitä tilille tullut.
Mutta tuo vaihtopakka olis kiva saada kuntoon, onko kellään kokemuksia tai ideoita mitä vois kokeilla?

Luulen että mulla on sama ongelma. Vaihtopakka on lähes täynnä, mutta vitut siellä ketään ole. Nyt kokeilin, ja laitoin pelaajan myyntiin. Samantien kun iski hinnan ja pelaajan myyntiin, kortti katosi. Vitun EA.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aika päivittää rosteria tännekin.

Ihan ok porukan olen saanut kasaan tähän mennessä, palkat ovat karvan alle 27,000.


Joensuu (82ovr/31g)-Couture (90/87)-Okposo (87/34)
J.Ruutu (80ovr/30g) -S.Koivu (80/37)-Selänne (87/36)
Kulemin (87/20)-Bozak (86/27)-Marian Hossa (90/34)
T.Rajala (84/20)-Rask (81/24)-Voros (82/20)

M.Staal (93ovr/26g)-M.Sauer (86/30)
Quincey (85/37)-E.Johnson (94/36)
Sulzer (77/13)-Garrison (81/42)

Quick (93ovr/26g)-H.Karlsson (83/26)

Lisäksi "AHL:ssä" on mm. herrät Z.Boychuk, R.Regher, Myers, Gagner, Hemsky ja Brule. Pakkisostoksille pitää kohta lähteä, kun Sulzerin kortti loppuu (ilmaiskortti), niin Garrison sanoo moro ja menee myyntiin ja itse hommaan kaksi pelaajaa lisää. Lisäksi Rajalan, Raskin , Kuleminin ja Bozakin halvat sopparit lähenevät loppuaan, joten muutoksia silläkin saralla pitää tehdä.

Mitä nuo "stars of the week"-kortit ovat? Kovin kallista menoa siellä, enkä itse juuri keksi kuin vähän paremman arvon ja harvinaisuuden kortissa.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Niillä keillä vaihtopakka jumittaa, niin muistakaa että vaihtotarjousten tekeminen vähentää vaihtopakassa näkyvien korttien määrää. Itse tarjosin vaihdossa 4 korttia 2 päivää myynnissä olevaan korttiin, joten näen vaihtopakassa max 26 korttia tämän ajan, jos ja kun tarjouksen laittaja ei huomaa minun vaihtotarjousta.

e. *bugittaa.

HTC
 

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Niillä keillä vaihtopakka jumittaa, niin muistakaa että vaihtotarjousten tekeminen vähentää vaihtopakassa näkyvien korttien määrää. Itse tarjosin vaihdossa 4 korttia 2 päivää myynnissä olevaan korttiin, joten näen vaihtopakassa max 26 korttia tämän ajan, jos ja kun tarjouksen laittaja ei huomaa minun vaihtotarjousta.

e. *bugittaa.

HTC

No mutta ketäs tarjoat vaihdossa, kun siellä ei oo yhtään korttia?

Ja Fled, elä huoli, jos kortti menee kaupaksi niin saat kyllä kiekot ja jos ei, kortti ilmestyy vaihtopakkaan. Tosin ainakaan minä en voi myydä kuin yhtä korttia kerrallaan. Mutta parempi sekin kuin ei mitään.

EDIT: ja pitihän se tässä samalla vielä tarkistaa, niin...mun vaihtopakka toimii normaalisti!!! Kaks tuntia sitten ei vielä toiminut, mutta nyt se näyttää kaikki viikona aikana myydyt kortit yms...WOW!!
 

Aatelinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Glen Metropolit, New England Patriots
Näkeekös jostain noita joukkueiden HUT-kokoonpanoja? Yritän kuumeisesti kasata Jokereiden koko pelaajakatrasta, mutta kun ei kaikkia näy siirtomarkkinoilla ja kokoonpanot eivät vaikuta olevan päivittyneet tälle kaudelle, kun mm. Saarisen Ossi, Lasak ja Juutilaisen J-M vielä hiihtelee kokoonpanoissa. 19/24 pelaajaa on ja kolmesta huuto kiinni, mutta kaksi pelaajaa on toistaiseksi vielä mysteeri.
 

Gretzky99

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL:n suomalaiset
Kukaan kiinnostunut hankkimaan Jeff Skinneriä? Kokonaisuus 92 ja uraa jäljellä yli 100 peliä.

Rahat loppu, ja useamman pelaajan sopimukset umpeutuneet. Skinnerillä vielä yli 10 peliä jäljellä. Help me!

P.S. Tämä siis boxin puolella!
 

Theone

Jäsen
Kukaan kiinnostunut hankkimaan Jeff Skinneriä? Kokonaisuus 92 ja uraa jäljellä yli 100 peliä.

Kyllähän tuosta ehkä pari tuhatta kiekkoa tulet saamaan mutta tuskin enempää (jos sitäkään), ellei joku tahdo välttämättä maksaa ylihintaa. Pelaajien hinnat ovat vain uskomattoman alhaalla jatkuvista alennusmyynneistä johtuen.

Itse hommasin tappiin viritetyn Nugent-Hopkinsin 1350 kiekolla, tapissa oleva Landeskog 1500, 3 x Pulkkinen jokainen alle 400 kiekkoa yms. Enää kannatta edes pakkoja ostaa, kun pelaajat ja sopparit ovat niin matalissa hinnoissa.

Toivottavasti alennusmyyntejä ei tulisi piiitkääään aikaan, itselläni on varastossa odottamassa jatkomyyntiä yli kuusikymmentä pelaajaa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
PS3

Kevyempi alennusmyynti tällä hetkellä, standardipakka(2500) 1750 kiekkoa. Itse sain motivaation tähän pelimuotoon takaisin tekemällä joukkueesta huomattavasti heikomman mitä se aiemmin on ollut. Tällä hetkellä ei ainuttakaan yli 80-arvoista pelaajaa kentällä, kokoelmassa niitä toki kymmenittäin löytyy. Jostain syystä nyt voittaa useammin kuin paremmalla joukkueella, ilmeisesti serveri vähän suhteuttaa noita joukkueita toisiinsa jos mahdollista.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Heh. Pelasin tossa jotain turnausvoittajaa vastaan (viirin nosto kattoon pelin alussa) joku päivä sitten. No, pelasin puolustusvoittoisesti ja onnistuin tekemään kaksi maalia ja pitää oman puhtaana, niin tällä ilmeisesti kaatui/ja/tai quittasi matsista kolmannessa erässä. Perään itkupotkuraivari -viesti jossa haukuttiin glitcheriksi ja runkkariksi ja ties miksi. Mikä näitä vaivaa?

Toimiiko muilla pleikalla nettipelit vai kuseeko mulla vaan joku?
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Itellä vähän samoja kokemuksia, vastustajalle viiri kattoon ennen peliä, menin johtoon 1-0 rupesi jotain report viestiä puskemaan vastustajalta (hiljeni kyllä kun voitti ottelun ).. Ihme touhua kyllä.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Itse hommasin boxin vähä aika sitten, ja tietysti NHL12 tuli mukana. Aloitin myös HUT:n pelaamisen ja ihan näppärästi on alkanut.

Joukkue näyttää lähinnä tältä:

Briere - Pavelski - Pominville
Boedker - Roy - Stafford
Petrell - Backlund - Kariya
Goertzen - Sutter - Freidovaux

En ole tosin viikkoakaan vielä pelannut, ja rosteri on jo melkein nhl -pelaajia täynnä.

Campbell - Ptacek
Markov - Fortunes
Valabik - Biega

Bäckström maalissa.

Palkkakatto on kyll mielestäni hyvä asia tuossa pelimuodossa, ettei joukkueet yltä koviin pelimiehiin ykkösestä neloseen, mutta voiko palkkakatto nousta tuosta alkuperäisestä luvusta?

Olen myös pelannut turnauksia yksinpelissä, joista saa ihan hyviä summia, mutta kun menen verkkopeli turnauksiin, niin siellä näyttää jokainen vastustaja tyhjää ruutua, Miten nuo verkkopeli turnaukset oikein toimii, vai pitääkö johonkin liittyä ym.

PS: Joukkueen nimi HC Sabres, jos sattuu vastaan tulemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Palkkakatto on kyll mielestäni hyvä asia tuossa pelimuodossa, ettei joukkueet yltä koviin pelimiehiin ykkösestä neloseen, mutta voiko palkkakatto nousta tuosta alkuperäisestä luvusta?
Palkkakatto ei voi nousta, mutta joissain turnauksissa palkkakatto ei ole käytössä joten niissä voit pelata vaikka rosteri täynnä 99/99/99/99/99-pelaajia jos niin haluat.

Olen myös pelannut turnauksia yksinpelissä, joista saa ihan hyviä summia, mutta kun menen verkkopeli turnauksiin, niin siellä näyttää jokainen vastustaja tyhjää ruutua, Miten nuo verkkopeli turnaukset oikein toimii, vai pitääkö johonkin liittyä ym.
Näyttävät tyhjää ruutua, koska et ole vielä pelannut peliäkään. Rohkeasti vaan painamaan "pelaa seuraava ottelu" ja sinulle arvotaan vastustaja, jonka voittaessasi pääset turnauksessa eteenpäin. Nämä online-setit eivät sinänsä ole perinteisiä turnauksia, sillä kone arpoo sinulle uuden vastustajan joka kierrokselle, eli 4 perättäistä voittoa random-vastustajia vastaan ja kannu on sinun. En ole vielä oikein päässyt kärryille siitä, millä logiikalla tuo vastustaja määräytyy, koska esim. junnuturnauksissa vastaan on tullut yli-ikäisiä pelaajia jne. Toisekseen kuvittelin, että kone etsii sinulle samassa turnausvaiheessa olevan joukkueen, mutta sain kerran NHL11:ssä vastaani saman joukkueen sekä semifinaaleissa että finaaleissa. Eli ei aavistustakaan onko tuossa mitään logiikkaa vai ottaako se sinulle vastaan vaan kenet tahansa joka sattuu linjoilla olemaan.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
PS3 ja kysymys:

Jos vaihtopakka täynnä ja on jo ostettu pelaaja ennestään kokoelmassa, niin voiko odottaa niin kauan että jokin pelaaja ostetaan, jonka jälkeen pystyisi siirtämään kopiokortin vaihtopakkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös