NHL12 - HUT (Hockey Ultimate Team)

  • 75 700
  • 350

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Jesh, loppuhan ne alennus pakkaukset. Menisi alkaa jo hermostuttamaan kun hetken aikaa näytti siltä EA laitto kesto alennukset päälle.

Itsellä tällä hetkellä HUT:in puolella 58-0-0 tilastot ja sijotus löytyy sieltä 30 sakista.

Joukkueen kovimpina pistemiehinä Jesse Niinimäki., Dustin Penner, Taylor Hall ja Nikolai Zherdev. Viimeisimpänä hankintana David Rundblad, josta kaavailin pitkän keston kiekollista liideriä takalinjoille. Mies on täyteen kehitetty ja overall 90.

Hyviä pelejä kaikille. Oma jengi oli tosiaan Hc Kladno ja nimimerkkinä Jakke La Motta.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
McJokke: Millaiset tilastot sulla tossa pelissä on? Tänään otin taas sulta turpaan ni olis kiva tietää millaselle maestrolle aina häviän :)

Ajattelinkin et kalpafania vastaan on tullut nuo muutamat matsit pelattua. Eikös sulla ollut nämä Benzinan paidat. Hyviä pelejä ollut muistaakseni.

Tilastot näyttää tällä hetkellä 45-18-2 ja sillä ollaan listoilla sijalla 357 tällä hetkellä. Hurjasti on nousua tapahtunut viime aikoina. Yhdessä vaiheessa oli voittoprosentti aikalailla 50%, mutta nytkun on joukkue kova niin niin pärjää muillekin kuin samantasoisille. Tuon tilaston olisi pystynyt tietysti paremmaksikin saamaan jos ei suoraan olisi hypännyt liveen pelaamaan ja olisi jossain vaiheessa kalastellut vastustajia, mutta kun on menty taktiikalla tuli vastaan kuka tahansa niin se heikentää.
Nimim. Pahin tappio loppuun asti pelaamalla 16-2. Ei ollut niin sanotusti leipää tossa matsissa.
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Pahin tappio loppuun asti pelaamalla 16-2. Ei ollut niin sanotusti leipää tossa matsissa.
Oli muuten meikäläistä vastaan tämä. Sain alusta pitäen hirmusen otteen päälle ja nopeasti oli pehi ns. ohi. Pakko nostaa suuresti hattua että jaksoit pelailla loppuun, vaikka ratkasu nähtiin jo ekan parin minuutin aikana.

Kunnioitus ja hatunnosto siittä.
 

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Veska haussa, vaihdokiksi olisi tarjota käyttämättömiä Hudleria ja Goncharia. Puckit käytännössä nollissa. Ja Boxin puolella siis.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tässä HUTissa ei varmaankaan pysty perumaan ilmoittautumistaan turnauksiin? Ilmoittauduin vahingossa turnaukseen, jossa kaikkien pelaajien tulee olla yli 25-vuotiaita. Eikä minulla tietenkään kaikki pelaajat ole niin vanhoja. Näköjään. En nimittäin ole löytänyt vielä paikkaa, josta näkisin omien pelaajieni iät.
Auttakee kiitos.
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Tässä HUTissa ei varmaankaan pysty perumaan ilmoittautumistaan turnauksiin? Ilmoittauduin vahingossa turnaukseen, jossa kaikkien pelaajien tulee olla yli 25-vuotiaita. Eikä minulla tietenkään kaikki pelaajat ole niin vanhoja. Näköjään. En nimittäin ole löytänyt vielä paikkaa, josta näkisin omien pelaajieni iät.
Auttakee kiitos.

Ei hätää. Kun ilmottaudut seuraavaan turnaukseen, niin kyseisen turnauksen osallistuminen peruuntuu.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ei hätää. Kun ilmottaudut seuraavaan turnaukseen, niin kyseisen turnauksen osallistuminen peruuntuu.

No niin. Sepä olikin hankalaa. Kiitoksia tiedosta. Ehkä vähän hävettää, ettei itse hoksannut, mutta ei aina voi onnistua.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Nyt tullu taas vaihteeksi huttuiltua.

Online joukkue

Hartnell - Giroux - Zherdev
Moulson - Tavares - Hunter
Glass - Hogson - Oreskovich
Daugavin - Bass - Fidgren

Gleason - Mcbain
Visnevski - Pepin
Scuderi - Harrold

Kipper/Anderson

Kiekkojen kerääminen kyllä sellasta tuskaa. Sopimukset jatkuvasti loppu ja 2500 tonnin pakasta tulee pelkkää skeidaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
On se nyt SAATANA kumma kun tuo EA heittää servuilta pihalle, niin aina se on oma syy niiden mukaan. Äsken turnauksen kolmannessa pelissä heitti pihalle juuri kun peliin menin ja peliä olin aloittamassa ja taas ne samat vitun paskanjauhannat että peli päättyi epäaidosti blablalba.

Korjaisivat nyt helvetti tuon asian, kun se nimenomaan on vittu niiden syy, eikä saatana minun.

Ei mulla muuta.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On se nyt SAATANA kumma kun tuo EA heittää servuilta pihalle, niin aina se on oma syy niiden mukaan. Äsken turnauksen kolmannessa pelissä heitti pihalle juuri kun peliin menin ja peliä olin aloittamassa ja taas ne samat vitun paskanjauhannat että peli päättyi epäaidosti blablalba.

Korjaisivat nyt helvetti tuon asian, kun se nimenomaan on vittu niiden syy, eikä saatana minun.

Ei mulla muuta.
Tässäpä tiivistettynä myös omat ajatukseni erittäin terävästi. Rupee nimittäin pikku hiljaa hajoamaan pää tohon touhuun!
 

Eskelarit

Jäsen
On tää huikee peli, matsi kesken 15min kolmatta erää jäljellä. Mun kuva jäätyy ja selostus jatkuu ja kuulen kun vihu pyörittää peliä, taidan mennä kuselle :D
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Siellä on 15 000 palkintorahoja jaossa. Onko kukaan jatkislaista kääriny tuon potin? Itse pääsin välieriin, ei vaan rahkeet riitä pelaamaan neljää peräkkäistä hyvää peliä. Puhettakaan että kiinnostaisi pitää taukoja pelien välissä.
 

Lavis

Jäsen
Itse aloitin tänään playoffit ja HETI ekassa ottelussa kun kolmannen erän piti alkaa, minun johdossa 2-1 niin peli tillttaa ofc. No minulle merkataan tappio, mutta en tipu playoffeista? Mikäs logiikka siinä on? Varmaa EA laskenut, että kun niin usein tilttaa pelaajilla niin eipäs tiputeta niitä vaan saa niin monta kertaa yrittää kun haluaa. Taitaa peli joutua takaisin liikkeeseen vaihdossa johonkin peliin, joka toimii.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Siellä on 15 000 palkintorahoja jaossa. Onko kukaan jatkislaista kääriny tuon potin? Itse pääsin välieriin, ei vaan rahkeet riitä pelaamaan neljää peräkkäistä hyvää peliä. Puhettakaan että kiinnostaisi pitää taukoja pelien välissä.

Samaan tyssäs ittelläki. Ensimmäistä kertaa kukaan ei lähteny pelistä pois vaikka 2 ensimmäistä peliä menikin aika isoilla lukemilla.

Tänään sitten saikin aukoa paketteja urakalla. Eilen ale jumbosta P.Roy joka myyntiin ja tilalle hirveä määrä paketteja. Eiköhän nyt pelaajia riitä tämän koko vuodelle.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tänään sitten saikin aukoa paketteja urakalla. Eilen ale jumbosta P.Roy joka myyntiin ja tilalle hirveä määrä paketteja. Eiköhän nyt pelaajia riitä tämän koko vuodelle.

Onko EA:lla minkäänlaista moraalia?! Keräillään niitä mikromaksuja asiakkailta välittämättä siitä, että pilataan peli. Luulisi ettei joka viikonloppu pidetä näitä markkinoita, mutta ei saatana, näköjään näin tehdään.

Taas meni useita tuhansia kiekkoja hukkaan kun olin siinä uskossa että sain halvalla pelaajia perkele.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Nojoo, tuli nyt tuo viiri otettua kattoon heti ekoissa playoffeissa, ettei tarvii sitä enään myöhemmin miettiä ;) Ja pucksit tuli myös. Edellisessä versiossa kerran voitin playoffit ja silloin jäi kiekot saamatta.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Nojoo, tuli nyt tuo viiri otettua kattoon heti ekoissa playoffeissa, ettei tarvii sitä enään myöhemmin miettiä ;) Ja pucksit tuli myös. Edellisessä versiossa kerran voitin playoffit ja silloin jäi kiekot saamatta.

Täällä myös pleijareista elite playoffs champion viiri kattoo ja kiekot talteen.

Mukavasti meni suoraan neljässä pelissä eikä kukaan lähtenyt kipittämään karkuteille. Ei siinä tiukkaja matseja oli. Ensimmäinen voitin 5-2, toisen jatkoajalla 2-1, välierän 2-0 ja finaalin sitten 6-3.

Laitetaan nyt voittajakokoonpano.

Clowe (86) - Pavelski (87) - Marleau (89)
Stafford (86) - Ennis (92) - Pominville (89)
Kabanov (84) - Sgarbossa (85) - Couturier (89)
junnu (61) - junnu (61) - junnu (62)

Gudbranson (88) - Doherty (83)
Burns (88) - Demers (89)
Murray (84) - Vlasic (89)

Gustavson (91)
Bishop (80)

Bishop pelasi yhden ottelun ja loput sitten Gustavsson. Nyt sitten joutuukin kokoonpanoa uudistamaan kun Gudbransonilla ja Dohertylla loppuu tulokassopparit. Tuosta varmaan myyntiin menee Buffalo vitja, joten jos kiinnostusta kyseisiin kavereihin löytyy niin ilmoitelkaa.

Laitetaan vielä myynnissä olevia muita jos jotain kiinnoistaisi. Eli XBOX360 on laite. Kaikki ovat käyttämättömiä.

Brian Campbell 84/86
Anthony Stewart 82/87
Mark Fistric 82/87
Nicklas Grossman 82/87
Luca Sbisa 80/88
Mark Giordano 84/87
Clayton Stoner 79/84
Nick Spaling 78/86
Nick Palmieri 79/87
Adrian Aucoin 79/81

Hinnat vaihtelee tonnista, pariin tonniin. Sbisa näistä arvokkain josta tahtoisin takaisin päin ainakin peruspakan hinnan.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tutustuin viikonloppuna HUTiin ja ihmetystähän se herätti heti.

Ostin huutokaupasta mielestäni kohtuuhintaan Ville Leinon, mutta nyt en löydä sitä mistään! Pucksit kyllä meni sen siliän tien.. Minne nuo huudetut kortit menevät?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tutustuin viikonloppuna HUTiin ja ihmetystähän se herätti heti.

Ostin huutokaupasta mielestäni kohtuuhintaan Ville Leinon, mutta nyt en löydä sitä mistään! Pucksit kyllä meni sen siliän tien.. Minne nuo huudetut kortit menevät?

Kokoonpano/vilttiketju/oma kokoelma/vaihtopakka/seurantalista. Viisi vaihtoehtoa, riippuen saitko kortin osta heti -hintaan, jolloin valitset mihin siirrät kortin. Normaali huudolla saadut kortit voit poimia seurantalistalta.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Kokoonpano/vilttiketju/oma kokoelma/vaihtopakka/seurantalista. Viisi vaihtoehtoa, riippuen saitko kortin osta heti -hintaan, jolloin valitset mihin siirrät kortin. Normaali huudolla saadut kortit voit poimia seurantalistalta.

Seurantalistalta löytyi, kiitoksia Jeesukselle.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No niin. Tyhmät kysymykset RY:stä jälleen hei. Milläs, jos millään, tavalla tuolta omasta kokoelmasta saa siirrettyä takaisin kokoonpanoon noita kortteja?
 

Elvivaro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Montreal Canadiens
Aiemmin ei ole ongelmia ollut yhteyden kanssa, mutta eilen katkes 3/6 pelistä! Kahta tietenkin johdin reilusti ja yhden olisin vielä voittanut. :) Onko nyt muillakin ollut tätä ongelmaa? Oudolta tuntuu että yhtäkkiä katkeilee, kun + 200 peliä liveä jo pelaillut...
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
No niin. Tyhmät kysymykset RY:stä jälleen hei. Milläs, jos millään, tavalla tuolta omasta kokoelmasta saa siirrettyä takaisin kokoonpanoon noita kortteja?

Yksi keino on ainakin seuraava: Menet kenttien muokkaukseen. Painat pelaajaa jonka haluat pois kokoonpanosta, valitset "vaihda omaan kokoelmaan". Aukeaa haku-kriteerit joiden peruusteella voit valita korvaajan kokoelmasta.
 

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Sinne meni helpot 15 000pucksia mitkä todellakin olisi tullut tarpeeseen. Onkos muille käynyt näin?
Itselle kävi täysin samoin ja kyllä siinä hermot kovilla oli.

Nyt otetaan pientä hengähdystaukoo hutista näiden tyrimisten takia. Helpot 15 000 pucksia ois todella kelvannut. Nyt tuli ruma tappiomerkintä tilastoihin ja tili hädin tuskin plussalla.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitääpä kysyä yksi tyhmä kysymys, kun en ole itse sitä onnistunut ratkaisemaan. Missä valikossa näkyy pelaajien vaihtoehdotukset? Osaan kyllä itse tehdä ehdotuksia, mutta missä näkyvät ne ehdotukset, jotka joku muu tekee minulle?

edit. Kiitos Kuubextralle tiedosta!
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Itävalta vs Tanska
  • 3.90
  • 4.35
  • 1.70
Puola vs Latvia
  • 9.00
  • 6.90
  • 1.22
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.26
  • 6.30
  • 8.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös