NHL12 - HUT (Hockey Ultimate Team)

  • 75 602
  • 350

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään muulla käynyt sillätavalla että on jäänyt voittopeleistä kiekot saamatta?
On, kuten on myös turnausvoitosta jäänyt kiekot saamatta ainakin kerran. Vittumaistahan se on, varsinkin kun pelaajien sopimukset ja urat kuluvat "turhaan", mutta minkäs teet. EA:n into näiden bugien korjaamiseen suhteen on jo niin nähty että todennäköisesti tämäkin korjataan aikaisintaan ensi syksyllä NHL 13:n myötä. Jos silloinkaan.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Miten saa toimimaan omat musiikit HUTin puolella? Liigaa pelatessa toimii kyllä.
Hauskinta jos vastustajalla HUTissa on esim. IFK:n logo niin sen joukkueen musiikit toimivat kyllä vaikka olen laittanut asetuksissa HUTissa vain Ässien maalibiisin ym.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
PS3

Jotenkin uskomatonta, että mitä parempi joukkue, niin sitä huonommin pelit menevät. Noin 10 tappiota putkeen ja kun viimeinkin olin voittamassa, niin EA:n serveri heittää pihalle. Tätä aiemmassa pelissä lepovuorossa ollut molari ei toipunut väsymyksestä, vaikka fatigue oli 1. Fuck you very much EA!
 

motamoro

Jäsen
Jotenkin uskomatonta, että mitä parempi joukkue, niin sitä huonommin pelit menevät. Noin 10 tappiota putkeen ja kun viimeinkin olin voittamassa, niin EA:n serveri heittää pihalle. Tätä aiemmassa pelissä lepovuorossa ollut molari ei toipunut väsymyksestä, vaikka fatigue oli 1. Fuck you very much EA!

Pikkuvinkkinä, ettei sitä mokkea kannata pitää jokatoisessa pelissä levossa. Fatigue 5 kun tulee niin pistä vasta sitten luukulle, putoaa tuon verran yhdessä pelissä pois ja vasta 5 pelin jälkeen alkaa pelaajan kokonaisuus laskea. Varsin hyödyllinen jos mokke on treenattu ja sille on lyöty joku 15+30 pelin sopparit niin saa maksimimäärän pelejä alle ennen kuin palkka nousee / pitää laittaa myyntiin.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Pikkuvinkkinä...

Ahaa, kyllä kyllä. Kiitos vinkistä, vaikka tuossa pointtina oli se, että vaikka Lindbackin väsymys oli vain 1, niin se ei nollaantunut vaikka mies oli luukkuvahtina ottelussa.

EDIT: PS3 Mitä teen väärin, kun suoraan syötöstä lämärit eivät tahdo onnistua kuin todella harvoin. L2 pohjassa, R2 syöttö ja oikea tatti suoraan ylös? Enkö vain osaa vai hä?
 
Viimeksi muokattu:

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
EDIT: PS3 Mitä teen väärin, kun suoraan syötöstä lämärit eivät tahdo onnistua kuin todella harvoin. L2 pohjassa, R2 syöttö ja oikea tatti suoraan ylös? Enkö vain osaa vai hä?
Hakkaa sitä tattia vaan useamman kerran maalin suuntaan, toimii huomattavasti paremmin kun ajoituksen kanssa kikkailu. Eli L2 pohjassa, syöttö ja heti syötön lähdettyä "rämpytät" tattia niin useimmiten kyllä onnistuu. Toki olisi hienompaa jos noihin one-timereihin oikeasti vaadittaisiin kunnon ajoitusta, mutta näillä eväillä ei auta kun vatkata sitä tattia.
 

motamoro

Jäsen
Ahaa, kyllä kyllä. Kiitos vinkistä, vaikka tuossa pointtina oli se, että vaikka Lindbackin väsymys oli vain 1, niin se ei nollaantunut vaikka mies oli luukkuvahtina ottelussa.

Aijuu, unohtui kokonaan vastata kysymykseen. Tuo tuntuu olevan joku EA:n bugi, että joskus ei lainkaan pelaajien tilastot pelin jälkeen päivity, ainoa mikä päivittyy on sopimukset. Välillä koko tiimiltä, välillä vain joltain yhdeltä pelaajalta.
Eli, pelaat matsin, tulet takaisin siihen kokoonpanot katselutilaan. Huomaat, että joillakin pelaajilla ei ole tullut ottelumerkintää ja tehopisteitä. Uraa ei ole kulunut, mutta sopimusta lähtenyt sen yhden verran. Bugin ilmaantuessa ei myöskään loukkaantumismerkinnöissä tule vaikutusta edelliseen peliin, tai väsymyksessä. Ainoa positiivinen puoli tuossa on jos se sattuu silloin, kun ykkösmokke on maalissa, niin sille ei tule sitä väsymystä ottelusta myöskään lisää, kun tässä tapauksessa sitä ei lähtenytkään.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Mitä virkaa valmentajalla on HUT:issa? Jos hänen kohdallaan esim lukee että lauk+2?
 

Gusti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä virkaa valmentajalla on HUT:issa? Jos hänen kohdallaan esim lukee että lauk+2?

Eikös tuo meinaa sitä, että pelaajien laukaisutaidot kehittyvät kahdella. Ja jos on joku toinen +, esim. luistelu+2 niin silloin luistelu kehittyy. En ole asiasta täysin varma, mutta epäilen sen olevan näin.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Pakko tulla avautumaan vaikka on avauduttu ennenkin samasta aiheesta, mutta mitä vitun virkaa näillä verkon turnauksilla on, kun niitä on näköjään mahdoton voittaa kun viimeistään finaalissa vastustajat luovuttavat..?!?!
Äsken jotakin saatanan ryssää vastaan finaalissa ja teen kaikkeni että peli pysyy tasaisena, en siis pelaa kovinkaan tosissani enkä tee ns. varmoista paikoista maaleja, mutta kuinka ollakkaan 15 sekuntia ennen loppua tämä saatanan pelle lähtee menemään pelin ollessa "vain" 5-3 minulle. Jos olisin pelannut tosissaan niin peli olisi ollut varmaan 10-0 minulle. Jos näille ei tehdä jotain seuraaviin NHL peleihin niin jäävät kyllä minulta ostamatta. VITTU SAATANA!!!!!!!!!!!!
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Pakko tulla avautumaan vaikka on avauduttu ennenkin samasta aiheesta, mutta mitä vitun virkaa näillä verkon turnauksilla on, kun niitä on näköjään mahdoton voittaa kun viimeistään finaalissa vastustajat luovuttavat..?!?!
Äsken jotakin saatanan ryssää vastaan finaalissa ja teen kaikkeni että peli pysyy tasaisena, en siis pelaa kovinkaan tosissani enkä tee ns. varmoista paikoista maaleja, mutta kuinka ollakkaan 15 sekuntia ennen loppua tämä saatanan pelle lähtee menemään pelin ollessa "vain" 5-3 minulle. Jos olisin pelannut tosissaan niin peli olisi ollut varmaan 10-0 minulle. Jos näille ei tehdä jotain seuraaviin NHL peleihin niin jäävät kyllä minulta ostamatta. VITTU SAATANA!!!!!!!!!!!!

No niin hieman paremmalla mielellä ollaan nyt kun onnistuin yhden turnauksen voittamaan. Se piti tosin tehdä ilmeisesti sillä yhdellä ja ainoalla tavalla eli voittamalla ottelu vasta jatkoajalla ettei vastustaja kerkeä luovuttamaan :)
Sen jälkeen pelasin uutta turnausta kunnes kesken välierän, yllätys yllätys EAn serveri heitti minut pihalle niin kuin monta kertaa aikaisemminkin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siellähän ne korttipussit ovat taas vaihteeksi tarjouksessa. Ostinpa yhden ja siitä tuli kivasti Brad Marchandin kultakortti ja Eric Staalin peruskortti.

Se mikä on kaikkein ihaninta tässä HUT:ssa, tuli jälleen kerran esille äsken. Servut heittivät pihalle juuri kun olin päässyt pelin siihen "alkudemoon" ja TOTTAKAI tämä on minun vikani. Turnaus uusiksi ja vähemmän kiekkoja jatkossa, olenhan niin saatanan suuri kusettajapaska t: EA Sports.

Haistakaa nyt EA oikeasti jo vittu tämän kanssa, korjatkaa saatana tuo buginne ettei pelaajat kärsi teidän paskoista servuistanne. Vittu.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Siellähän ne korttipussit ovat taas vaihteeksi tarjouksessa. Ostinpa yhden ja siitä tuli kivasti Brad Marchandin kultakortti ja Eric Staalin peruskortti.

Se mikä on kaikkein ihaninta tässä HUT:ssa, tuli jälleen kerran esille äsken. Servut heittivät pihalle juuri kun olin päässyt pelin siihen "alkudemoon" ja TOTTAKAI tämä on minun vikani. Turnaus uusiksi ja vähemmän kiekkoja jatkossa, olenhan niin saatanan suuri kusettajapaska t: EA Sports.

Haistakaa nyt EA oikeasti jo vittu tämän kanssa, korjatkaa saatana tuo buginne ettei pelaajat kärsi teidän paskoista servuistanne. Vittu.


Itselläni on hutissa 11 tappiota, näistä "vain" 6(!) on tullut, kun minut on heitetty pihalle EA:n palvelimeilta. Arvaa vituttaako?


EDIT:
Ja jälleen kerran: Turnauksen finaalissa johtoasemassa EA heittäää minut pihalle. Oli todella lähellä ettei ohjain lentänyt ikkunasta peli perässään.
Onko tässä nyt mitään tehtävissä vai mistä helvetistä tämä touhu johtuu? Voiko minun laitteissani tai yhteyksissä olla jotain vikaa? Heti tämän ulos heittämisen jälkeen pystyy taas kirjautumaan normaalisti takaisin palvelimelle...
 
Viimeksi muokattu:

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Eipä siinä ole mitään tehtävissä ennen kuin pelaajat äänestävät rahoillaan tai sarjalle tulee kilpailua. Miksi ihmeessä EA tuhlaisi rahojaan parannuksiin kun ei ole kilpailua ja peli myy?
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
? Heti tämän ulos heittämisen jälkeen pystyy taas kirjautumaan normaalisti takaisin palvelimelle...

Mul on yks hyvä vinkki. Lopeta koko paskan pelaaminen, NHL 12 on heikoin ja masentavin tuotos mitä EA on vähäänaikaan ulos suoltanut. Itse lopetin kahden viikon jälkeen tämän pelin pelaamisen. Rupesi vituttamaan "alealealeaaaaleeee" myynnit HUTissa, jotka pilasivat koko pelimuodon täysin. Kokoonpanot ihan päin helvettiä , eikä mitään yritystä edes parantaa näitä.

FIFA12 on niin paljon edella NHL12, että oikein kyrsii tämä tilanne. Tottakai FIFAa kehitetään sillä PES on vaarana tulla ohi. Silti onhan tuo täysin kuluttajan päälle kusemista (pissa på kuluttaja) tuo EA:n touhu. Saatana!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eipä tuota Huttia paljoa jaksa enää pelata. Yhtään turnausta en ole saanut pelattua loppuun asti kun tulee jossain vaiheessa aina teksti serverit kaatuivat. Ja pelit loppuu sitten siihen. Yksittäisiä pelejä saa kyllä pelattua mutta turnauksia on jäänyt nyt kesken 9 kappaletta..kivaa
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aikas samaa kuin edellä, tosin joku 5-6 turnausta täällä jäänyt "vaan" kesken.

Lisäksi siellä on vaihteeksi taas pussitarjousta kaupassa. Ei helvetti EA, yrittäkää nyt edes vähän.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Lisäksi siellä on vaihteeksi taas pussitarjousta kaupassa. Ei helvetti EA, yrittäkää nyt edes vähän.

Taisi 200 NHL-pelaajaa löytyä kokoelmista kun loppu innostus tuohon. EA keräilee alennuksilla mikromaksuja pelaajilta, jotka eivät osaa laittaa korttejaan myyntiin.
 

mestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ruutu bros. Ilves. George Parros. Vaasan Sport
Muutaman kerran tullut vastaan HUT:ssa joukkueita tehoilla tyyliin 98-98-96, Miten on mahdollista kerätä noin hyvä joukkue ja mahduttaa se palkkakaton alle? Vaikka ostaisi paljon lupaavia junnuja ja sitten kehittäisi niitä huippuunsa niin kyllähän niilläkin tuppaa palkka nousemaan kehityksen myötä. Itselläni joukkue tehoilla 92-85 ja maalissa yleensä NHL-maalivahti+halpa junnu penkillä ja kokoajan joutuu hieman kikkailemaan, että pysyy tuon palkkakaton alla.
 

BigD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Muutaman kerran tullut vastaan HUT:ssa joukkueita tehoilla tyyliin 98-98-96, Miten on mahdollista kerätä noin hyvä joukkue ja mahduttaa se palkkakaton alle? Vaikka ostaisi paljon lupaavia junnuja ja sitten kehittäisi niitä huippuunsa niin kyllähän niilläkin tuppaa palkka nousemaan kehityksen myötä. Itselläni joukkue tehoilla 92-85 ja maalissa yleensä NHL-maalivahti+halpa junnu penkillä ja kokoajan joutuu hieman kikkailemaan, että pysyy tuon palkkakaton alla.
Juu itekki oon tuota ihmetellyt, että miten voi jengi olla jotai 99-99-99. Itellä tällä hetkellä 89-84-77. Pari ekaa kenttää NHL-miehiä, kolmosessa sm-liiga/AHL-jannuja ja nelosessa junnuja. Kai se on sit pakko uskoo, et kaverit heittää jollekki nugenthopkinseille pitkät sopparit ja kehittää kokonaisuuden täyteen. Ite en kyllä haluiskaa pelata millää 99 overall-poppoolla. Mikäs sen mukavampaa, kun antaa oikein kunnolla turpaan noille 99-jengeille jollain AHL-miehillä :) Välillä tosin ketuttaa pelata HUT:ia näitä 99 kokonaisuus-jengejä vastaan. Se on aivan sama miten tai kenellä taklaat tai nostat mailaa ni kaverilla pysyy kiekko hallussa, vaikka olis millanen mikkihiiri vastassa. Tämän takia pelaankin nykyisin enemmän pelaa nyt online-matseja, mutta ei siitä enempää tähän ketjuun.
 

Matsku

Jäsen
Juu itekki oon tuota ihmetellyt, että miten voi jengi olla jotai 99-99-99. Itellä tällä hetkellä 89-84-77. Pari ekaa kenttää NHL-miehiä, kolmosessa sm-liiga/AHL-jannuja ja nelosessa junnuja. Kai se on sit pakko uskoo, et kaverit heittää jollekki nugenthopkinseille pitkät sopparit ja kehittää kokonaisuuden täyteen.
Juu, tolleenhan se menee. Ite oon hankkinu pirusti kiekkoja, ostanu pirusti megatarjouspakkoja ja saanu pirusti soppareita ja harkkakortteja.

Tässä meikäläisen 97-94-95 poppoo, jonka kasasin tunti sitten:

Carter-Getzlaf-Ryan
Pronger-Pietrangelo

Skinner-Granlund-Landeskog
Regehr-Myers

Bartschi-Johansen-Connolly
Vlasic-Burns

joku Guelph Stormista-joku Guelph Stormista-joku Guelph Stormista

Fleury
Campbell


Liksat n. 25 000. Erityisesti neloseen halpoja junnuja, niin mahtuu heittämällä.

About kuukausi sitten oli vielä kovempi ja makeempi jengi (Stamkosia, Kanea, Pricea, Toewsia jne ja jengin kemia 90), mutta tilttasin ja laitoin joka äijän 150 kiekon lähdöllä myyntiin. Ei lyöty rahoiksi. :)

Aika pelleilyähän tää pelimuoto noitten alepakkauksian takia on, mutta natsaa.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En ole vielä ymmärtänyt miksi porukka pitää kallista/hyvää kakkosvahtia? Vai onko tuo vaan listaus, jotta saisi parhaan kuvan joukkueesta?

Kysenen mokke kun a: Vie pelejä hyvältä mokelta b: vie ylimääräistä rahaa capista.

Hyvin kyllä olen saanut treenikortteja ostettua. +9-kortteja saa 500-1200 kiekoilla, mm. Granlundista tein 96 arvoisen ja pistin jopa noille ilmaispusseista saamilleni pakeille +9-kortteja treenaukseen. Ei näin EA.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Siellähän ne korttipussit ovat taas vaihteeksi tarjouksessa. Ostinpa yhden ja siitä tuli kivasti Brad Marchandin kultakortti ja Eric Staalin peruskortti.

Onko noista kultakorteista jotain muuta hyötyä kuin se, että ovat "hienoja"? Kun tuolta vapailta markkinoilta bongailee kortteja, niin ovat 10x kalliimpia kuin tavallinen vastaava.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko noista kultakorteista jotain muuta hyötyä kuin se, että ovat "hienoja"? Kun tuolta vapailta markkinoilta bongailee kortteja, niin ovat 10x kalliimpia kuin tavallinen vastaava.
Kyllä niillä taitaa statsit olla selkeästi parempia kuin normikorteilla, eli siitä tuo hintaero. Ja toki ovat harvinaisempia ja hienompiakin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Noniin! Voitin eilen kyseiset poffit, mutta 15K jäi saamatta. Onko muilla käynyt samoin? Kaveri sanoi, että mahdollisesti pucksit tulevat tilille myöhemmin ja, että on kuullut näin tapahtuvan. Itse kuitenkin jaksan vähän epäillä joten kysyn teiltä, onko kellekkään tullut viiri ja pucksit myöhässä?

En ymmärrä miten EA onnistuu joka perkeleen viikko turmelemaan tunteet onnellisuudesta-äärimmäiseen vitutukseen!
Itse onnistuin kanssa ihmeen kaupalla voittamaan Elite playoffsit ja kyllä ne kiekot tipahti heti tilille, samoin viiri oli seuraavassa matsissa. Xbox alustana.

Mutta sitä ihmettelen, että pleijareissa voitin yhden rupujengin ja se tilastoitiin sinne playoff-kaavioon ja kaikkea, mutta heti seuraavassa playoff-matsissa samaa jengiä tarjottiin uudelleen vastustajaksi! Tyyppi lähti tosin itse kälppimään ennen kuin päästiin pelaamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös