NHL11 HUT joukkue- ja treidiketju

  • 86 662
  • 581

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei tee, mutta kunhan koittavat jos joku on laiska/tietämätön/tyhmä ja ostaa pelaajan katsomatta/tietämättä sopimustilanteesta mitään.
 

vormisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
#LetsGoPens
Käyttämätön Duncan Keith olis myynnissä. Tarjouksia otetaan yv:nä vastaan.

EDIT: Ja Girardi löytyy käyttämättömänä kans. Sitte Mike Smith joku 40 pelii uralla jäljellä (ovr 86 HALPA) ja Mikke Granlund.

YV:llä vaan tarjouksia.
 
Viimeksi muokattu:

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Itsellä tullut lähinnä kuraa kaikista pakoista. Johtunee siitä, että vasta kerran malttanut säästää jumbo-packiin. Tiedostan, että huuto-kauppakikkailut ovat helpoin, halvin, paras sekä nopein tapa saada kova joukkue kasaan. Kuitenkin, tuossa pakkojen ostamisessa on oma lumoava viehätyksensä, jota en itse pysty vastustamaan. Tulee ihan nostalginen olo.

Itse pelimuoto on toki loistava, sekä hyvin koukuttava. "jos mä nyt vielä pari peliä, ni saan taas uuden pakan..". Siitä toistaiseksi ainokaisesta jumbosta tulikin sitten Camalleri, Krejci, muutama heikompi nhl-pelaaja, epämääräinen läjä kehitys-kortteja, sekä muutama pidempi sopimus.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Nyt olisi huutokaupassa myynnissä koskematon Eric Staal 9k:lla ja 2 ottelua tahkonnut (108 uraa jäljellä) Kyle Okposo 5.5k lähtöhinnalla. Suht halvalla ovat, varsinkin Okposo, mutta kun nyt tarvitsisi kiekkoja.
 

janbo

Jäsen
Itsellä tullut lähinnä kuraa kaikista pakoista. Johtunee siitä, että vasta kerran malttanut säästää jumbo-packiin. Tiedostan, että huuto-kauppakikkailut ovat helpoin, halvin, paras sekä nopein tapa saada kova joukkue kasaan. Kuitenkin, tuossa pakkojen ostamisessa on oma lumoava viehätyksensä, jota en itse pysty vastustamaan. Tulee ihan nostalginen olo.

Itse pelimuoto on toki loistava, sekä hyvin koukuttava. "jos mä nyt vielä pari peliä, ni saan taas uuden pakan..". Siitä toistaiseksi ainokaisesta jumbosta tulikin sitten Camalleri, Krejci, muutama heikompi nhl-pelaaja, epämääräinen läjä kehitys-kortteja, sekä muutama pidempi sopimus.

Itse sain Tobias Enströmin ovr 81-82 ja kasan paskaa. Lisäksi olen ostanut noita Standard-packeja eikä yhdestäkään ole tullut yli 80 ovr pelaajaa. Turhauttavaa.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Itse kyllästyin viikonloppuna noihin jumbo packeihin, kun parista putkeen tuli pelkkää contract 25-35 korttia, valmentajia sekä NHL-pelipaitoja - ja kasa paskaa :P

Eilen käytin 6650 kiekkoa seuraaviin kavereihin:

M. Michalek (OTT) 83/?? kehittämätön: 1050

D. Alfredsson (OTT) 89/88: 1550

M. Staal (NYR) 91/91: 3050

J. Pitkänen 81/?? kehittämätön: 1000

Alfredsson lähti parilla tonnilla heti vaihtoon ja Staalista saa jonkun verran voittoa tai vastaavasti suhteellisen hyvän pakin jengiin.

Mikäköhän olisi todennäköisyys saada k.o. kaverit yhdestä jumbopackista? :D
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Voi helvetti soikoon. Menee tuohon vaihtopakkaan katsomaan, että onko kortit menneet kaupaksi, niin tilttaa siihen vähän väliä... Tulee "Odota hetki" ja pysyy siinä siihen asti kunnes itseltä menee hermo ja käynnistän änärin uudestaan. Tilttaa juuri sillon kun on saanut jonkin kortin myydyksi... Nytkin 3-4 kertaa tiltannut samaan kohtaan vähän ajan sisään... AAARGH
 

moge

Jäsen
Oho. Avasin oman HUT-jengini, kattelin kun kemiat ja kaikki näyttää nollaa. Huomasin että jokaikinen pelaaja on mun kokoonpanosta poistunut, mutta kaikki pelaajat ovat kokoelmassa. Noh, aika vaikeeta on tuolta kokoelmasta noita tonne saaha pelaamaan, kun ei pysty korvaamaan ketään. Aika harmittava bugi, täytynee näköjään ostaa pari pakkaa (onneksi 6000 kiekkoa) ja siirtää jokainen pelaaja kokoonpanoon ja sen kautta sitten korvata niitä huonoja näillä paremmilla.

Onko kellään tapahtunut vastaavaa?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Oho. Avasin oman HUT-jengini, kattelin kun kemiat ja kaikki näyttää nollaa. Huomasin että jokaikinen pelaaja on mun kokoonpanosta poistunut, mutta kaikki pelaajat ovat kokoelmassa. Noh, aika vaikeeta on tuolta kokoelmasta noita tonne saaha pelaamaan, kun ei pysty korvaamaan ketään. Aika harmittava bugi, täytynee näköjään ostaa pari pakkaa (onneksi 6000 kiekkoa) ja siirtää jokainen pelaaja kokoonpanoon ja sen kautta sitten korvata niitä huonoja näillä paremmilla.

Onko kellään tapahtunut vastaavaa?

On. Ei sun tarvitse ostaa uusia pakkoja. Painat kerran vielä nuolta alaspäin neloskentän kohdalta ja sieltä löytyy sitten tyhjiä korttipaikkoja. Siihen sitten vaan lisäilet vanhat pelaajat kokoelmasta. Näin itselläni toimi.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Nyt tuli tehtyä pari ihan hyvää kauppaa huutokaupassa.. kyllä nuo packit saa hetkeks unohtaa, saahan niistä sopimuskortteja ynnämuita mutta aika harvoin kunnollisia löytöjä.

Puolustaja Trevor Daley 86 kokonaisuus 60peliä uraa jäljellä, sopparia 10. 1200 pucksia.

Puolustaja Derek Morris 86 kok., 50 peliä uraa jäljellä, 15 peliä sopparia. 900 pucksia.

Puolustaja Mike Commodore 86kok. 65 peliä uraa jäljellä, sopparia 36peliä, 1050pucksia.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Täytyy sanoa, että kyllä nuo jumbo-pakat vaan ehdottomasti suurempaa huvia tarjoavat kuin se että ostetaan vaan huutokaupasta pelaajia. Tänään paukahti Tavares tuosta. Kuka sanoo ettei ikinä jää voitolle? Tavareksen (vai Tavaresin?) lisäksi olen saanut esim. Eric Staalin, Travis Zajacin, Patrik Eliaksen ja Brenden Morrowin. Tosin Morrow taisi tulla standardista.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Miten teillä kaikilla on niin vitun paljon noita kiekkoja?! Itse en pysty keräämään edes kahta tuhatta kun jo pitää jollain minipakkauksella hommata sopimuskortteja! Yhdestä pelistäkin tulee hyvä jos 400 kiekkoa! Hullun hommaa kerätä 7500 johonkin jumbo packkiin. Pitäisi pelata vuorokauden ympäri noita puuduttavan pitkiä HUTin offline pelejä! Ei ymmärrä.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Täytyy sanoa, että kyllä nuo jumbo-pakat vaan ehdottomasti suurempaa huvia tarjoavat kuin se että ostetaan vaan huutokaupasta pelaajia. Tänään paukahti Tavares tuosta. Kuka sanoo ettei ikinä jää voitolle? Tavareksen (vai Tavaresin?) lisäksi olen saanut esim. Eric Staalin, Travis Zajacin, Patrik Eliaksen ja Brenden Morrowin. Tosin Morrow taisi tulla standardista.

Toisilla käy tuuri, toisilla ei, itse kuulun jälkimäiseen kastiin.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Toisilla käy tuuri, toisilla ei, itse kuulun jälkimäiseen kastiin.

Myönnettäköön, että on kivaa kuulua itse edes jossain tuohon ensimmäiseen (hymiö)

Babulle: Käytännössä kaikki alkaa siitä kun ekan kerran käy tuuri. En minäkään koskaan aluksi jaksanut mitään 7500 kiekkoa kerätä kun piti uusia ja parempia pelimiehiä saada kokoajan. Sitten kun paukahtaa jotain mehevää standardista ja saa hommattua muutaman kunnon pelurin, alkaa pelaaminenkin maistua ihan eriltä ja pakkoihin on helppo säästää (usko pois, niitä sopimuksiakin kertyy urakalla). Tottakai harrastan myös tuota huutokaupassa norkoilua ja tarjousten metsästämistä aika tavalla ja siten saa tienattuakin noita kiekkoja mikäli vaan siellä jaksaa aikaa tuhlata.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Babulle: Käytännössä kaikki alkaa siitä kun ekan kerran käy tuuri.

Eli mun HUT ei ala koskaan. Olen nimittäin hankkinut jo 13 standard packkia, joista paras pelaaja on ollut 79 overall Teddy Purcell. Kävisi nyt tuuri edes kerran kymmenessä vuodessa mutta kun ei niin ei!
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Vittu soikoon tätä maalivahtipeliä (siis omassa tiimissä). 2 kertaa nyt kokeillut noita online turnauksia ja vaikea on kieltämättä pelejä voittaa kun molemmissa vastustaja iskenyt 5 maalia 15 ja 16 laukauksella. Olisi edes pahoja paikkoja, mutta ei. Pari-kolme kertaa pelissä menee suora veto jostain sinisen jälkeen häkkiin. Toki vaikuttaa varmaan, että maalissa on Crawford, joka nyt ei parhaita veskoja ole (ei nyt silti pitäisi ihan paskakaan olla taidoiltaan).

Itse kyllä saa maalien eteen tehdä töitä aika urakalla (toki 3 ja 4 maalia noissa kahdessa pelissä 24 ja 27 kudilla). Johtunee kyllä materiaalistakin kun ei noita tähtiä ole Pominvillleä lukuunottamatta. Tai edes NHL-pelaajia kuin Ward. Näillä 70 tehosilla farmijyrillä kun ne kiekot eivät ihme kyllä napsu joka kerta yläkulmiin...
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Eilen ostin ensimmäistä kertaa tuon jumbo packin ja täytyy sanoa että eipä olisi voinut paljon paremmin mennä. Sieltä napsahti nimittäin mm. kenttäpelaajan harjoittelukortti +3 kaikki, Robyn Regehr ja Taylor Hall!

Voin kertoa, että tulen ostamaan tuon pakkauksen toistekkin :)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Ei vittu kun on nihkeetä tää online-turnauksissa pelien ettiminen. Oon nyt vartin näpytelly starttia ja 3 kertaa oon jopa päässy siihen ruutuun jossa joukkueiden logot näkyy. Joka kerta vastaan on tullut joukkue 94 hyökkäyksellä, 89 puolustuksella ja 65 maalivahdeilla (max arvo tässä turnauksessa). Ja tämä kaveri ei suostu mua vastaan pelaamaan. Tässähän alkaa vituttaa jo ennen ku pelin alottaa. Pelin jälkeinen vitutus glitch-rystyjen ym. säbäranteiden jälkeen tottakai on myös suurta.
 

moge

Jäsen
Vittu soikoon tätä maalivahtipeliä (siis omassa tiimissä). 2 kertaa nyt kokeillut noita online turnauksia ja vaikea on kieltämättä pelejä voittaa kun molemmissa vastustaja iskenyt 5 maalia 15 ja 16 laukauksella. Olisi edes pahoja paikkoja, mutta ei. Pari-kolme kertaa pelissä menee suora veto jostain sinisen jälkeen häkkiin. Toki vaikuttaa varmaan, että maalissa on Crawford, joka nyt ei parhaita veskoja ole (ei nyt silti pitäisi ihan paskakaan olla taidoiltaan).

Itse kyllä saa maalien eteen tehdä töitä aika urakalla (toki 3 ja 4 maalia noissa kahdessa pelissä 24 ja 27 kudilla). Johtunee kyllä materiaalistakin kun ei noita tähtiä ole Pominvillleä lukuunottamatta. Tai edes NHL-pelaajia kuin Ward. Näillä 70 tehosilla farmijyrillä kun ne kiekot eivät ihme kyllä napsu joka kerta yläkulmiin...

Joo, ei vittu. Pidin viikon tauon noista online-peleistä, kun meni totaalisesti hermot mun Luongoon. Päästi tuolloin 8 maalia, ja hävisin pelin 8-7. Noh, tänään koitin pitkästä aikaa uudestaan, niin vittu neljä maalia seitsemästä (7-5 häviö, huhhuh) oli sellasia reboundmaaleja, mitkä olis kuka vaan jonipuurula saanut torjuttua... Onneks loppuu ura tuolta kohta, jaksa kattella tota enään.

Asiasta kolmanteen; paljonko tuollaisesta 90/92 overall Steven Stamkosista kannattaisi pyytää? Yksi ottelu pelattu, treenikortteja on käytetty 1/4.
 

Hanslankari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aktiivinen aloitteellinen rohkea sakki
HUTISSA ONKELMIA

Onko kellään tullut vastaan tällaista? Eilen pelasin muutaman pelin (online) ja voitin kaikki matsit ja pelin jälkeen pisteitä tuli n. 440-500 per ottelu. Mutta kun menin päävalikkoon niin puckseja ei ropissut ensimmäistäkään yhdenkään pelin jälkeen. Myöskään pelaajien ottelumäärät eivät nousseet eivätkä statsit muuttuneet.. Hermot menee..
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Kävi mielenkiintoinen episodi. Myynnissä oli käyttämätön ja kehittämätön Tuomo Ruutu, lähtöhinta 1500. Tarjosin sen verran, eikä kilpailevia huutoja tullut, kelasin että teinpä hyvät kaupat. Menin sitten etsimään korttia, ja huomasin että se oli seurantalistalla ikään kuin jonkun muun ostamana ja sitten sainkin ne 1500 pucksiani takaisin. Mistähän tämä tälläinen voi johtua?

Ärsyttää hieman kyllä, kun oikealle laidalle olisin kaivannut vähän lisää tehoja, ja olisi halvalla lähtenyt..
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ärsyttää hieman kyllä, kun oikealle laidalle olisin kaivannut vähän lisää tehoja, ja olisi halvalla lähtenyt..

Voin lohduttaa että eipä tuo mitenkään erikoisen halpa hinta ollut. Katsoin äsken huvikseni ja juuri 1500:n osta heti hinnalla olisi Ruutua ollut tarjolla. Eli siis Ruudunkin kaltaiset "tusinapelaajat" menee ihan järkeviin hintoihin, joten kannattaa tosiaan muidenkin sieltä markkinoilta pelureita katsoa.

Nimimiehet on sitten asia erikseen, hinnat on semmoisia että kannattaa suosiolla kaupata pois isoa kiekkokasaa vastaan. Mun suurin kauppa taitaa olla Drew Doughtysta saatu ~13000 kiekkoa. Muita vastaavan kokoisia kauppoja ei ole sitten ollutkaan, vaikka änäripelaajia paljon tullut avattua pakoista. Hyvät treenikortit tosin jostain syystä jäänyt kokonaan avaamatta.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Voin lohduttaa että eipä tuo mitenkään erikoisen halpa hinta ollut. Katsoin äsken huvikseni ja juuri 1500:n osta heti hinnalla olisi Ruutua ollut tarjolla. Eli siis Ruudunkin kaltaiset "tusinapelaajat" menee ihan järkeviin hintoihin, joten kannattaa tosiaan muidenkin sieltä markkinoilta pelureita katsoa.

No mielestäni 1500 Pucksilla 75 uraa jäljellä oleva T. Ruutu on ihan järkiostos. Äsken tarttui muuten huutokaupasta 1600 pucksilla T. Burns, ~80peliä uraa jäljellä, 92 overall! Myös 80~ uraa jäljellä S. Bernier lähti 1150 pucksilla, eli ihan kelpo ostokset tuli tehtyä.

Tällä hetkellä joukkue on seuraavanlainen:

HC Spitfire

R.Malone 86/87 - M.Richards 90/94 - S.Bernier 86/88
M.Michalek 87/89 - T.Seguin 91/92 - T. Ruutu 87/89
K.Huselius 81/84 - A. Murray 78/82 - M.Blunden 76/83
Jämäpelaaja - M.Bliznak 73/81 - Jämäpelaaja

M.Carle 85/89 - Z.Michalek 88/90
B.McCabe 84/85 - N.Schultz 83/88
B.Gervais 76/84 - D.McIlrath 77/87

R.Dipietro 85/89
Jämämaalivahti

Budjetti on käytetty 24990/25000 ja kohta neljän luottopakin sekä koko kolmoskentän ura lopussa, joten joukkue on muutosten edessä..
 

Eskelarit

Jäsen
Ei helvetti alkaa menemään hermo tämän HUT:in kanssa.

Tässä kun on tää uus onlineturnaus ''esittelyssä'' , jossa joukkue saa olla ainoastaan tasan kaks tähteä, niin 4/5 joukkueista on sellasia mis tähtitaso on ainakin kolme puol, kun ykkösketjussa heiluu Vanekit yms..

Perkele ei kauaa nappaa tää, sama juttu oli tossa edellisessä ''esittely''- turnauksessa kun sai olla kassari korkeintaan 65ovr, niin eikös vihuilla heilu siellä Hasekkia ja Luongoa, menee hermo !
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös