Itsellä tullut lähinnä kuraa kaikista pakoista. Johtunee siitä, että vasta kerran malttanut säästää jumbo-packiin. Tiedostan, että huuto-kauppakikkailut ovat helpoin, halvin, paras sekä nopein tapa saada kova joukkue kasaan. Kuitenkin, tuossa pakkojen ostamisessa on oma lumoava viehätyksensä, jota en itse pysty vastustamaan. Tulee ihan nostalginen olo.
Itse pelimuoto on toki loistava, sekä hyvin koukuttava. "jos mä nyt vielä pari peliä, ni saan taas uuden pakan..". Siitä toistaiseksi ainokaisesta jumbosta tulikin sitten Camalleri, Krejci, muutama heikompi nhl-pelaaja, epämääräinen läjä kehitys-kortteja, sekä muutama pidempi sopimus.
Oho. Avasin oman HUT-jengini, kattelin kun kemiat ja kaikki näyttää nollaa. Huomasin että jokaikinen pelaaja on mun kokoonpanosta poistunut, mutta kaikki pelaajat ovat kokoelmassa. Noh, aika vaikeeta on tuolta kokoelmasta noita tonne saaha pelaamaan, kun ei pysty korvaamaan ketään. Aika harmittava bugi, täytynee näköjään ostaa pari pakkaa (onneksi 6000 kiekkoa) ja siirtää jokainen pelaaja kokoonpanoon ja sen kautta sitten korvata niitä huonoja näillä paremmilla.
Onko kellään tapahtunut vastaavaa?
Täytyy sanoa, että kyllä nuo jumbo-pakat vaan ehdottomasti suurempaa huvia tarjoavat kuin se että ostetaan vaan huutokaupasta pelaajia. Tänään paukahti Tavares tuosta. Kuka sanoo ettei ikinä jää voitolle? Tavareksen (vai Tavaresin?) lisäksi olen saanut esim. Eric Staalin, Travis Zajacin, Patrik Eliaksen ja Brenden Morrowin. Tosin Morrow taisi tulla standardista.
Toisilla käy tuuri, toisilla ei, itse kuulun jälkimäiseen kastiin.
Babulle: Käytännössä kaikki alkaa siitä kun ekan kerran käy tuuri.
Vittu soikoon tätä maalivahtipeliä (siis omassa tiimissä). 2 kertaa nyt kokeillut noita online turnauksia ja vaikea on kieltämättä pelejä voittaa kun molemmissa vastustaja iskenyt 5 maalia 15 ja 16 laukauksella. Olisi edes pahoja paikkoja, mutta ei. Pari-kolme kertaa pelissä menee suora veto jostain sinisen jälkeen häkkiin. Toki vaikuttaa varmaan, että maalissa on Crawford, joka nyt ei parhaita veskoja ole (ei nyt silti pitäisi ihan paskakaan olla taidoiltaan).
Itse kyllä saa maalien eteen tehdä töitä aika urakalla (toki 3 ja 4 maalia noissa kahdessa pelissä 24 ja 27 kudilla). Johtunee kyllä materiaalistakin kun ei noita tähtiä ole Pominvillleä lukuunottamatta. Tai edes NHL-pelaajia kuin Ward. Näillä 70 tehosilla farmijyrillä kun ne kiekot eivät ihme kyllä napsu joka kerta yläkulmiin...
Ärsyttää hieman kyllä, kun oikealle laidalle olisin kaivannut vähän lisää tehoja, ja olisi halvalla lähtenyt..
Voin lohduttaa että eipä tuo mitenkään erikoisen halpa hinta ollut. Katsoin äsken huvikseni ja juuri 1500:n osta heti hinnalla olisi Ruutua ollut tarjolla. Eli siis Ruudunkin kaltaiset "tusinapelaajat" menee ihan järkeviin hintoihin, joten kannattaa tosiaan muidenkin sieltä markkinoilta pelureita katsoa.