NHL11 HUT joukkue- ja treidiketju

  • 86 658
  • 581

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Viime yönä päätin pistää kaikki "tähtipelaajat" myyntiin paremman huomisen toivossa, mitä ei sitten kuitenkaan loppujen lopuksi siunaantunut. Brent Seabrook oli ainoa lähtijä 5000 pucksilla, mutta muut eivät kiinnostaneet ketään. Sen jälkeen otin turnausvoiton, sain kasaan 9000 pucksia ja päätin ostaa ensimmäisen jumbo-packini. Mitäs harvinaisuuksia sieltä sitten tulikaan? Daniel Paille (80 overall), +25 sopimus, +35 sopimus ja +7 luistelu. Kauppa-arvoa ei sitten mihinkään ja ainut kelvollinen pelaaja on taas luokkaa päätön kana.

+7 luistelu tuli ihan tarpeeseen ja sopimuksiakin toki aina tarvitaan, mutta jotenkin odotin enemmän jumbolta. Jälkiviisaana voikin helposti todeta, että olisi kannattanut käyttää kaikki rahat huutokauppaan. Lopulta hankinkin sitten lopuilla rahoilla käyttämättömän Cam Barkerin tonnilla. Ehkä ensi kerralla tajuan jättää packit rauhaan ja mennä huutokauppaan. Kunhan vaan taas saisi jostain joskus puckseja. Niin.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Ehkä ensi kerralla tajuan jättää packit rauhaan ja mennä huutokauppaan. Kunhan vaan taas saisi jostain joskus puckseja. Niin.

Itsekin olen vauhkonnut Jumbo Packin perään, ja koittanut kerätä kiekkoja, ja sitten huvikseen vilassut huutokauppaa, ja tajunnut että Jumbo packin hinnalla saa monesti useita löytöjä huutokaupasta. Toki, Jumbo packista tärähtää silloin tällöin näitä "+5 all" mutta silti olen nyt kääntynyt enemmän huutokaupan puoleen.

Record tällä hetkellä 33-9-2, ykkös ja kakkoskentässä 79-82 overallin jätkiä. pakistossa kaks pakki paria 78-82 overallisia, ja maalissa Kari Lehtonen 87 overall.

Ps, miten tuo valmentaja homma menee, kun mulla on veska valmentaja +3 nopeus +1 rebound, kun laitan sen valmentajaksi, niin tuleeko nuo lisäarvot jotenkin automaattisesti veskarille vai mitä hä tä?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Teet vain enemmän maaleja kuin vastustaja ja niin voittoja ropisee.

Kiitti Tami, oliko ilmainen vinkki?

No nyt on alkanut pikku hiljaa homma toimimaan paremmin ja voittoja tulemaan.

Paskahan jengi on vieläkin, mutta aloituspakasta saatu Vatanen on aivan helmi mies. Vielä on päivittäminen ollut maltillista,mutta kunhan parempia päivityskortteja tulee handuun, niin Tehdään Samista 90-overall pakki.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pystyy. "Lähetät" pelaajan trade pilestä collectioniin ja sieltä pystyt laittamaan sen takaisin pelaavaan kokoonpanoon.

Ei muuten pysty. Siirrän sieltä vaihtopakasta tuonne omaan kokoelmaan, mutta kokoelmasta pystyn siirtämään vain vaihtopakkaan. Mitäs vittua!

Nojoo. Kikkailen Beagle Boyn kanssa vähän vaihtokauppoja, jotta saan pelimiehet takaisin rosteriin. Vittu mitä perseilyä taas EA.
 
Viimeksi muokattu:

Shawshank

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers & Tampereen Ilves
Semmosta kysyttävää olisi ultimate teamia koskien että kun pelaajan ura loppuu niin jääkö tuo kortti kuitenkin sinulle ja pelaaja keikkumaan pistepörssiin ja näin ollen näet hänen statsinsa ikuisesti? Itse olen tässä tilastofriikkinä pohdiskellut ja harmitellut sitä että jos joku pitkän uran joukkueessani tehnyt pelaaja lopettaa niin jääkö hänestä sen jälkeen jälkeäkään minun tilastoihin/pistepörssiin?
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei muuten pysty. Siirrän sieltä vaihtopakasta tuonne omaan kokoelmaan, mutta kokoelmasta pystyn siirtämään vain vaihtopakkaan. Mitäs vittua!

Pystyy pystyy. Tosin ei sieltä kokoelma-valikosta pysty oikeastaan mitään tekemään, vaan pitää suoraan mennä kokoonpanoja muokkaamaan. Siellä voit sitten vaihtaa kokoonpanossa olevan pelaajan kokoelmassa olevaan. Tai jos paikkoja on kokoonpanossa vapaana niin lisätä pelaajan kokoelmasta.
 

Bäcks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Washington Capitals
Semmosta kysyttävää olisi ultimate teamia koskien että kun pelaajan ura loppuu niin jääkö tuo kortti kuitenkin sinulle ja pelaaja keikkumaan pistepörssiin ja näin ollen näet hänen statsinsa ikuisesti? Itse olen tässä tilastofriikkinä pohdiskellut ja harmitellut sitä että jos joku pitkän uran joukkueessani tehnyt pelaaja lopettaa niin jääkö hänestä sen jälkeen jälkeäkään minun tilastoihin/pistepörssiin?

Kortti jää sinulle, mutta tilastot häviävät pistepörssistä. Oman joukkueeni alkuperäisen ykkössentterin ja parhaan pistemiehen Mike Santorellin ura loppui vastikään ja vain kokoelmaan jäi haikea muisto miehestä.
 

Eskelarit

Jäsen
Kortti jää sinulle, mutta tilastot häviävät pistepörssistä. Oman joukkueeni alkuperäisen ykkössentterin ja parhaan pistemiehen Mike Santorellin ura loppui vastikään ja vain kokoelmaan jäi haikea muisto miehestä.

Mutta jos jättää tän uran lopettaneen pelaajan villoihin, eikös ne silloin näy ainakin siinä ''etusivulla'' pistepörssin top 5:ssä... Mun Afinogenov tais ainakin näkyä...

En mä satavarmaksi sano kuitenkaan ja eipä jaksa napsauttaa käyntiin masiinaa ;)
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Mutta jos jättää tän uran lopettaneen pelaajan villoihin, eikös ne silloin näy ainakin siinä ''etusivulla'' pistepörssin top 5:ssä... Mun Afinogenov tais ainakin näkyä...

En mä satavarmaksi sano kuitenkaan ja eipä jaksa napsauttaa käyntiin masiinaa ;)


Kyllä näkyy tilastot näkyy jos ukot ovat viltissä. Harmi että tuo on vaan niin pieni määrä, vuoden kestävälle pelille. Itselläki tilasto friikkinä pidän vilttiä hall of famena
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Jaahas, tulipa kokeiltua standard packia kerta kiellon päälle, mitä saimme:
Paras pelaaja 70 kokonaisuuden omaava maalivahti Rautiola. seuraavaksi paras 61 ja siitä alaspäin loput. Yksi 25 pelin sopimus kortti, pari 11 pelin sopimuskorttia, +3 Laukaus +4 taklaus. Jes.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täh. Miksi en osaa. Kun siis pelaajien siirtäminen omasta Collectionista pitäisi olla mahdollista? Miten?! Kaikki koitettu käydä läpi, mutta pelaajan valikoissa tulevat vain vaihtoehdot "Discard" ja "Send to trade pile". Perkele.
 

marshall85

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Ducks, Rillaajat
Huutokaupasta kaappasin tänään Olli "päällikkö" Jokisen 850 pucksin hintaan, uraa jäljellä 65 matsii ja kokonaisuus tais olla 84. Turhauttavia noi minipakkaukset, parhaat pelaajat ovat olleet kokonaisuudelta noin 78 kuten esim eilinen Hjalmarsson, silti aina odotan sieltä niitä Ovechkinejä ja Malkineita...
 

motamoro

Jäsen
Täh. Miksi en osaa. Kun siis pelaajien siirtäminen omasta Collectionista pitäisi olla mahdollista? Miten?! Kaikki koitettu käydä läpi, mutta pelaajan valikoissa tulevat vain vaihtoehdot "Discard" ja "Send to trade pile". Perkele.

Eli, ihan sieltä Edit lineista saa pelaajat kokoopanoon. Paina kortin kenet haluat pois, A/X riippuen pelikonsolistasi, sitten siellä on sellainen kohta kuin Swap with my collection. Näin saat kokoelmastasi pelaajat takaisin pelaamaan.

Ja tässä kaikille pelureille mallia kunnon joukkueesta, tainnut rahaa aavistuksen palaa pojalla? Erään kohtalaisen hyvän HUT-joukkueen esittely Youtubessa
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ahh, Standard packista tuli Mike Green! Loistavaa. Pistäisikö myyntiin vai kokoonpanoon. Palkkakatto ottaa vähän vastaan, kun kaikki pelaajat alkavat olemaan jo tähtiä. Perkele, kenestäköhän luopuisi.

Greenistä voisi saada aika hyvät rahat?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Greenistä voisi saada aika hyvät rahat?

Green on joo tosiaan aika ylihinnoiteltu yleensä tuolla kaupassa ollut, joten kyllähän siitä kehtaa pyytää, kun muutkin.. Eli Green myyntiin vaan, ei ole hintansa väärti.

Valittelin ja kirosin HUT:in kanssa ollutta ongelmaa tuossa muutamia päiviä takaperin. Kaikkia kotikonsteja yritettiin, mutta ei alkanut toimia. Kunnes yhtäkkiä kuin taikaiskusta HUT käynnistyi ja on toiminut jälleen. Sitten 80 ottelun sopimuskortti pakasta ja bäng, rahaakin löytyy! Joukkueeni nyt:

Elias - Zajac - Watson
Morrow - Bergeron - Kunitz
Daugavins - Hennessy - Cheechoo
Birner - Plihal - Hattunen

Hamrlik - Stuart
Picard - Gleason
Sevc - Frögren

Khabibulin
Raymond (?)

Pelaaminen alkanut taas maistua ja tuttu lupasi myydä mulle Parisen halvalla, se kelpaisi toki tuohon ykköskenttään. Katsellaan.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Green on joo tosiaan aika ylihinnoiteltu yleensä tuolla kaupassa ollut, joten kyllähän siitä kehtaa pyytää, kun muutkin.. Eli Green myyntiin vaan, ei ole hintansa väärti.

Joo laitoin myyntiin tunniksi. Kokeilumielessä 9000 pucksia ja hetihän se meni. Aika hyvät rahat :D

Standardista paukahti sitten heti Jakub Voracek kok. 82 potentiaali 93. Vermetten kaa samaan ketjuun niin kemiat sopii yhteen.
 

vormisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
#LetsGoPens
Nyt on saatu kova nippu seuraavaan 30 peliin. Sitten joutuu taas suurien muutosten eteen ku nuorien jätkien sopimuksia joutuu jatkamaan.

Joukkueen kemia taitaa tällä hetkellä olla 92 ja kaikilla pakki pareilla yli 97 kemia.

Tässäpä joukkuetta:

A. Tangeuy (83) - V. Lecavalier (92) - M. St Louis (88)
J. McGinn (85) - K. Brodziak (85) - C. Kobasew (84)
R. Olesz (82) - S. Reinprecht (81) - R. Dvorak (79)
C. Quirk (75) - K. Piros (72) - M. Morris (71)

A. Sekera (84) - T. Myers (89)
J. Liles (83) - A. Foote (81)
K. Timonen (84) - M. Rathje (79)

M. Smith (86)
Halvin mahdollinen

Palkkakatto 24980/25000 :)

Pelimuoto on kyllä omasta mielestä mahtava. Se vaan harmittaa, että ei voi valita ketä vastaan pelata. Mukava olis kavereitten joukkueita vastaan pelata. Onko tämä mahdollista?
 

motamoro

Jäsen
Pelimuoto on kyllä omasta mielestä mahtava. Se vaan harmittaa, että ei voi valita ketä vastaan pelata. Mukava olis kavereitten joukkueita vastaan pelata. Onko tämä mahdollista?

Onhan se, tullut jotain yli 30 matsia ainakin pelattua kavereita vastaan livessä. Homma toimii ainakin Xboxilla hyvin siten, että menee siihen pikanettipeliin mikä on valikossa ensimmäisenä, eli ei turnauksiin. Sitten kun on siinä Advance/Jatka kohdassa niin puheyhteydellä mikillä (kaverin kanssa siis valmiiksi privachat päällä) sovitaan klassisesti N-Y-T- nyt, koska painetaan starttia. Aluksi oli hieman vaikeaa saada tuo osumaan, mutta nykyään tulee yli 80% ekalla yrittämällä kamu vastaan ja jos ei onnistu niin backilla vain takaisin ja uusi yritys. Alkaa Boxikin ilmeisesti oppia pistämään vastakkain, kun on arvostellut hyvän maineen kaverille.

Oma joukkue on nyt parhaalla mallilla mitä se on missään vaiheessa ollut. Tähtien (mm. Booth,Krejci, Del Zotto) palkkojakin tarvitsee vasta alkaa nostamaan n.20 matsin päästä.

D. Byfuglien 89 - E. Staal 95 - D.Booth 91
D. Paille 86 - D. Krejci 88 - B. Wheeler 86
C. Janssen 85 - J. McClement 83 - P. Kariya 83
hra Random 58 - hra 1Random 59 - hra 2Random 57

I. White 87 - M. Del Zotto 87
M. Bergeron 83 - P. Ranger 86
S. Montador 79 - B. Clark 80

S. Mason 88
(hra 3Random 58)

Palkkakatto 24,480 / 25,000

Tavoite olisi Boothin rinnalle ranketaa vielä S. Weissista ja M. Frolikista ykkönen jahka Byfuglienin ura loppuu 10 ottelun ja Staalin 20 ottelun päästä. Oikeaa rahaa ei ole mennyt yhtään, pakkoja tulee harvoin ostettua, huutokauppa on kaiken A ja O. Ei tarvitse edes kaikkia ostaa omaan käyttöön vaa voi pelata ns. pörssipeliäkin ostamalla halvalla ja myymällä kalliilla. Otteluita pelattuna jotain 90 ja turnausvoittojakin vain 8.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
On kyllä huikea pelimuoto, vaikka en vielä ole kunnolla ehtinyt tätä vielä testaamaankaan. Meinasin aluksi jättää koko HUT:in kokeilematta, mutta yllättävän hauskalle on vaikuttanut tähän saakka. Tulee ihan peruskoulu-ajat mieleen, kun R-kioskin edessä repi korttipaketteja auki ja jännäsi mitä kivaa sieltä löytyy :).

Joukkueeni on tässä vaiheessa vielä umpisurkea. Taitaa 3 heikohkoa NHL-miestä olla mukana, mutta eipä noita kiekkojakaan ole vielä kunnolla tullut tuhlattua. Statsit taitaa online peleistä olla 11-1-1 tms. ja 70% kerroista vastustaja on lopettanut kesken pelin kun on ollut pari maalia takana, ärsyttävää.

Kertokaas aloittelijalle vielä, että
- pääseekö kavereiden joukkueita vakoilemaan jostain?
- onko noista kemioista jotain konkreettista hyötyä (itselläni pelaa esim. pakki nelosen laidassa)?
- milloin pelaajien palkat nousevat ja mistä sen tietää? Pääseekö korotuksesta neuvottelemaan, vai tuleeko se annettuna?
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- onko noista kemioista jotain konkreettista hyötyä (itselläni pelaa esim. pakki nelosen laidassa)?
- milloin pelaajien palkat nousevat ja mistä sen tietää? Pääseekö korotuksesta neuvottelemaan, vai tuleeko se annettuna?

Kun ketjun kemia on hyvä, se auttaa pelaajia pelaamaan paremmin "yhteen". Esim. pelaaja saa paremmin haltuun pitkän syötön. Itse ainakin uskon tuosta kemiasta olevan hyötyä :)

Jos kehität pelaajaa kehityskorteilla ja tämän jälkeen tarjoat uutta sopimusta, on palkka korkeampi. Kannattaakin ensin laittaa pelaajalle pitkä sopimus ja sitten käyttää kehityskortteja, jolloin palkka pysyy alempana.
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Joo laitoin myyntiin tunniksi. Kokeilumielessä 9000 pucksia ja hetihän se meni. Aika hyvät rahat :D

Standardista paukahti sitten heti Jakub Voracek kok. 82 potentiaali 93. Vermetten kaa samaan ketjuun niin kemiat sopii yhteen.

Just. Itse nyt ostanut 5 kertaa standardin ja ihan helvetin huonoa on tarjonta pl. 1 kerta jolloin napsahti Pominville. Nyt 89 ovr, mutta ei tuota myytyäkään saa mihinkään ihan huippuhintaan. Ehkä hyvällä tuurilla saisi jotain 5000. Tuskin edes sitä.

Muut 4 pakkaa sitten olleet ihan kuraa. 2x tullut +2 kaikkiin kortti ja 2x +9tkl. Ekalla kerralla koitin myydäkin parilla tonnilla tuon +2 kortin, muttei mennyt niin käytetään sitten itse.

Pelaajia mitä tuolta Pominvillen lisäksi tullut ei paljoa tarvi hehkuttaa. Derek Joslin, Mark Mitera ja Matt Kassian olleet parhaat niin kertonee tasosta jotain... Yleensä noista tullut lähinnä näitä paskimpia soppari- ja kehityskortteja + 3-4 pelaajaa.
 

Eskelarit

Jäsen
Oho :o Tuli ostettuu Jumbo Pack ja oli aikamoinen yllätys... Rareina tulivat : Pronger,Campoli,Prospal ja joku random nuori Sveitsin liigasta... :)

Oli kyllä kivaa vaihtelua noihin edellisiin Jumbo Packeihin joista on tullut tyyliin 25soppari, koutsi, paita ja +7 puolustus...

Jos joku välttämättä noita pelaajia haluaa niin saa tarjota.. Kaikki on vielä koskemattomia ;)
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kertokaas vielä, että mistä syystä tuolla huutokaupassa on myynnissä läjä pelaajia, joilla on ura 0 ja sopimus 0? Eli onko mulla mulla mennyt jotain ohi vai tekeekö tollasella pelaajalla vielä jotakin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös