NHL11 HUT joukkue- ja treidiketju

  • 86 671
  • 581

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pistetäänpä tänne muutama kortti, joita en välttämättä myy, mutta jos sopiva tarjous tulee, niin..

Edmonton-trio: Moreau (ura 54, kok. 81) - O'Sullivan (ura 84, kok. 83) - Nilsson (ura 84, kok. 80)

Lisäksi: Jason Arnott (ura 55, kok. 83) ja Atte Engren (ura 95, kok. 86)
 

vormisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
#LetsGoPens
T. Myers (89) myytävänä - ~40 peliä pelattu
A. Sekera (86) myytävänä - ~40 peli'ä pelattu

Tarjouksia otetaan vastaan. Saattaa lähteä edullisestikkin, kun itsellä ei löydy noille enää käyttöä.

Vaihtoja hyökkääjiin voi ehdottaa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
V. Filppula, ura 51, doupattu seuraavasti:

2x All +3 (2x 5700 kiekkoa)
3x All +2 (3x 2800 kiekkoa)
5/5 (= 19 800 kiekkoa)

=
95 LUI
94 LAU
96 KÄD
90 TKL
90 PUO

Osta heti -hinta: 15 900
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pari huikeaa hankintaa taas tehty, kohta alkaa joukkuekin näyttämään siltä miltä pitää.. Tosin ei nykyisessäkään mitään vikaa ole!

HIFK: 1. Petrell - Granlund - Kuhta
HPK: 3. Louhi - Viitaluoma - Puustinen
HC Davos: 4. Setzinger - Marha - Donati

Ja kakkosessa on satunnaisia NHL/AHL-jyriä. Tosin nyt on sopimukset hieman vähissä ja kortteja 0, niin joutuu hieman kierrättämään kavereita, mutta enimmäkseen tuolla mennään. Kokoonpanon ulkopuolelta löytyykin sitten niitä päteviä pelimiehiä NHL:stä ja muualta, en jaksa luetella. Kerron sitten joskus. :D

Tuo kyllä pistää vituttamaan, kun pelaa netissä ja vastustaja lähtee ekan kympin jälkeen. Menee sopimuksia ja uria ihan hukkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo kyllä pistää vituttamaan, kun pelaa netissä ja vastustaja lähtee ekan kympin jälkeen. Menee sopimuksia ja uria ihan hukkaan.

No mä en ainakaan eilen lähtenyt vaikka tilanne taisi pahimmillaan olla 7-2 :) Josta vähän numeroiden kaunistelua 7-5:een mutta sitten loppui aika kesken. Hyvin sä kyllä vetelit noilla SM liigan ukoillakin ja ihan nättejä maaleja tuli vaikka pari tuli kyllä itse lahjoitettua. Meni sitten Khabibulin myyntiin ton pelin jälkeen, ihan samaan tulokseen pääsee paljon halvemmallakin veskarilla.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
No mä en ainakaan eilen lähtenyt vaikka tilanne taisi pahimmillaan olla 7-2 :) Josta vähän numeroiden kaunistelua 7-5:een mutta sitten loppui aika kesken. Hyvin sä kyllä vetelit noilla SM liigan ukoillakin ja ihan nättejä maaleja tuli vaikka pari tuli kyllä itse lahjoitettua. Meni sitten Khabibulin myyntiin ton pelin jälkeen, ihan samaan tulokseen pääsee paljon halvemmallakin veskarilla.

Juu huomasinkin, että äijä oli vastassa. Enimmäkseen nuo luovuttajat ovat jostain muualta kuin Suomesta, vaikka toki täältäkin niitä löytyy. Varsinkin se meitsin oma maali oli hieno. :D
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tätä tuli ensin kokeiltua joku reilu kolme viikkoa sitten ja alun innostus lopahti suht nopeasti kun en vaan pärjänny. Offline- turnauksissa pääsin parhaillaan välieriin ja ne ekat pelitki oli jotain nihkeitä 3-2 voittoja. Online- matseissa turpaan tuliki sit viis kertaa putkeen ja siihen jäi HUT vähäksi aikaa.

En sit tiedä onko tuo uusin tuner mun pelityylille sopiva vai vaikuttaako ketjujen kemiat niin pirusti, mutta nyt nuo pelit maistuu taas ihan hyvälle. Muistaakseni olen ostanu yhden jumbon ja 3-4 standardia joista parhaat ukot on ollu Seabrook, Regehr, Hörnqvist ja Kaleta. Edellisen standardin rare-kortti oliki sitten jo Tuomas Tarkki. Huikeaa. Muuten ollaanki sit menty treidien kautta ja seuraavanlaisella joukkueella vedellään tällä hetkellä:

Bourque - Langkow - Mcgrattan (tähän tulee Kotalik jossain vaiheessa)
AHL- ketju
Jokinen - Riekkinen - Kiiskinen
WHL- ketju

Eriksson - Girardi (NYR)
Blaser* - Diaz (ZUG)
Hamr - Von Arx (Kloten)

Howard (joku halpa)

Pakistoon ei oo vielä oikein jaksanu panostaa ja sitä pitäis pikkuhiljaa laittaa kuosiin. Kokoelmasta löytyy Regehr ja Girardi joiden rinnalle voisi hankkia saman tiimin ukot. Sit kolmospariin joku halpa pari samasta joukkueesta. Howard on nyt toistaiseksi pelannu ihan hyvin ja kokonaisuuskin taitaa olla 89 sekä uraa jäljellä joku 60peliä.

* = Blaserin ostin 200 kiekolla kun tarvin toisen pakin Zugista. Uraa oli reilu sata peliä jäljellä sekä potentiaalit käyttämättä joten lätkin miehelle pitkän sopparin ja tämän jälkeen treenasin laukauksen asteelle 95. Muutenhan toi on ihan paska ukko, mut jos se silloin tällöin pääsis YV:stä pommittaan kunnolla.
 
Viimeksi muokattu:

janbo

Jäsen
Eilen tuli vihdoin läpimurto korttionnessakin. Viimeisestä Jumbosta tuli Tyler Seguin. Paljonkohan tuosta kannattaisi pyytää niin että se menisi kaupaksi? 6 Tunnin kauppa-ajalla ei ainakaan mennyt 13,500 pucksilla.. Kuulostaa tosi hurjalta summalta, mutta mitä katselin muita myynnissä olleita, niin omani oli selvästi halvin.
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Eilen tuli vihdoin läpimurto korttionnessakin. Viimeisestä Jumbosta tuli Tyler Seguin. Paljonkohan tuosta kannattaisi pyytää niin että se menisi kaupaksi? 6 Tunnin kauppa-ajalla ei ainakaan mennyt 13,500 pucksilla.. Kuulostaa tosi hurjalta summalta, mutta mitä katselin muita myynnissä olleita, niin omani oli selvästi halvin.

Laitat suurinpiirtein saman hinnan kuin tuo 13 500 pucksia. Kyllä sen joku aivan varmasti ostaa :).
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Eilen tuli vihdoin läpimurto korttionnessakin. Viimeisestä Jumbosta tuli Tyler Seguin. Paljonkohan tuosta kannattaisi pyytää niin että se menisi kaupaksi? 6 Tunnin kauppa-ajalla ei ainakaan mennyt 13,500 pucksilla.. Kuulostaa tosi hurjalta summalta, mutta mitä katselin muita myynnissä olleita, niin omani oli selvästi halvin.

Niin no kannattee katsoa mitä niitä muista on tarjottu. Kyllähän siellä monilla korteilla on hurjat hinnat, mutta eipä niistä kukaan mitään maksakaan. Suosittelen laittamaan sen myyntiin siihen aikaan kun jenkit alkaa pelaileen ja mielellään niin et myyntiaika loppuu silloin kun jenkit lopettelee pelejä.
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Meikällä meni tosiaan yössä Seguin kaupaksi hintaan 13 500. Pistin Lähtohinnaksi tasan 13 ja osta heti - 13500.
edit. Ja se tosiaan tuli Standardista :P
 

TehoTon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, New York Rangers
Joo, eipä ole moneen tuntiin päässy HUT:iin kirjautumaan. Jospa ne nyt korjais sitä turnausluovutus bugia ennen playoffeja.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Yksi ihan kohtuullinen "jekku" myös kaupassa on se, että lyöt sen Seguinin esimerkiksi lähtöhinnalla 13950 ja osta heti -hinnaksi 14k. Jotenkin tuntuu, että tuolla kikalla on ainakin omat kortit mennyt paremmin kaupaksi. (esim. ollut pitkään myynnissä 9.5k:n lähtöhinnalla. Sitten kokeilumielessä koitin 9950 lähtöhintaa ja 10k osta heti -hintaa ja samantien lähti.)

Nyt tavallaan vituttaa kun tuo HUT ei toimi. Eipä tässä paljon muuta tekisikään mieli pelailla, itse kun ainakin olen alkanut mainiosti viihtymään tuon parissa. No se on sellasta aina välillä..

edit: no heti alko toimia kun valitti, heh..
 
Viimeksi muokattu:

janbo

Jäsen
Nyt tavallaan vituttaa kun tuo HUT ei toimi. Eipä tässä paljon muuta tekisikään mieli pelailla, itse kun ainakin olen alkanut mainiosti viihtymään tuon parissa. No se on sellasta aina välillä..

edit: no heti alko toimia kun valitti, heh..

Sama juttu. Koko päivä mennyt mehustellessa sillä että pääsisi HUT:ia pelaamaan. Itselläni ei ainakaan hetki sitten vielä toiminut, itseasiassa käynnissä ollut järkyttävästi lagannut versuspelikin pätkäs ilmoituksella, että EA:n serverit eivät ole käytössä.
 

korvahiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (Flyers, D)
Itsekin olen veljen kanssa rakentanut vähän joukkuetta. Ollaan nyt pelattu joku reilu 60 peliä, nettipelejä ei juurikaan ja syynä ikävät kesken pelin poistumiset jne. jotka todella hajottaa pahasti välillä.

Joukkueena HC Ranes, käyttäjällä korvahiiri.

Suomen MJ:n pelipaidat käytössä, löytyy myös Ässien setti.

Aloitettiin Bozak ykkössentterinä ja laidalle hankittiin 85kok. Latendresse iskemään häkkejä. Toisella laidalla viiletti Kaleta. Nyt ykköseen hankittiin Islandersin ja Edmontonin pari halpaa rouhija-tyyppiä (tiedä sitten onko merkitystä roolilla?) Fraser ja Comeau. Laten ura alkaa olla lopussa ja siihen paikalle hommattiin joku carolinan nuori (ei kultakortti) jota aiottiin treenata. Iskettiin +18 laukausta, +5 puolustusta ja +9 nopeutta, siinä vaiheessa huomattiin potentiaaliominaisuus. Perse.

Pakistossa Kuba jäi eläkkeelle, samoin Jurcina. Ykkösparissa nykyisin Wisnievski ja Campoli, muut pakit jotain AHL-jyriä.

Veskana 82kok Antti Raanta, jolle tuhlattiin avauspaketissa tullut +5 kaikki molkekortti. Kakkosena Niko Hovinen ja jotain OHL/WHL-junnuja tuuraamassa jos ei sopimuskortteja riitä.

---

Ollaan Alfa-cupilla keräilty puckseja kun voitosta saa sen 2.000. Nettipelit ei juuri kusipäisten vastusten pelossa juuri kiinnosta, joten pelaillaan sitten ammattilaista (vaikeustaso) vastaan kaksistaan samassa tiimissä, yksin pärjään max. tähtipelaaja-vaikeusasteella.

Pari kysymystä:

Miten itse pelailette, netissä vai yksikseen?
Mikä merkitys on palkkakatolla (25,000)?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Nyt kun äsken avasin HUTin niin menin ensimmäiseksi katsomaan eilen myyntiin pistäneitä korttejani, yksi niistä oli Olez, jolla ura oli loppu, mutta kaupaksihan se meni 300 pucksin hintaan, hauska juttu on vaan se että nyt hänen uran kohdalla lukee 606348325 ? Ihan kivasti kaverille tullut uralle jatkoa...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt alkaa oma HUT joukkueeni olemaan sillä mallilla kuin sen haluan olevankin. Ainakin hyökkäyksen osalta. Suluissa kokonaisuudet.

1.Ketju
Ahtola - Ramstedt - Granlund (80 - 78 - 83) kemia 93

2.Ketju
Voracek - Vermette - Nash (97 - 89 - 95) kemia 95

3.Ketju
Tatar - Weal - Lucic (77 - 83 - 92) kemia 47

4.Ketju
Wärn - Hamilton - Staal (76 - 75 - 70) kemia 51

1.Pakkipari
Nummelin - Karalahti (80 - 73) kemia 52

2.Pakkipari
Mikus - Murphy (73 - 78) kemia 58

3.Pakkipari
Persson - Strudwik (70 - 79) kemia 50

Veskarit
Bryzgalov - Lundell (90 - 77) kemia 64

Pakistossa olisi parannettavaa, mutta pucksit loppuneet aika pahasti kesken, kun hyökkäystä olen parannellut.

2.Ketju Voracek - Vermette - Nash on kyllä ehdoton helmeni! Voracek 97 kokonaisuuden olen pitkäjänteisesti kasvattanut. Voracekilla uraa jäljellä vielä 101 peliä. Loistava kortti standardista. Tällä mennään nyt jonkin aikaa.

Lisäksi myynnissä on muutamia todellisia helmiä, joita en saa vain mahdutettua kokoonpanooni palkkakaton takia tai muuten vain en jaksa näitä.

Jordan Staal kok. 85 - pot. 94 - 0/6

Valtteri Fillpula kok. 82 - pot. 90 - 0/5

Evander Kane kok. 80 - pot. 92 - 0/8

Shea Weber kok. 89 - pot. 89 - 5/5

muitakin päälle 80 jamppoja myynnissä, mutta niistä tuskin irtoaa kovin montaa pucksia. Hyvin on pullat uunissa nyt.
 
Iginla oli mennyt 4950 kiekon hintaan, joten pääsi vähän huutokaupoille itse.

Mukaan tarttuivat:
- Zach Bogosian hintaan 2200 pucksia. 93 kokonaisuus (eli täysi potentiaali saavutettu), 90 uraa jäljellä, tosin melkoinen palkankorotus luvassa pian uusittavassa sopparissa.
- Loui Eriksson hintaan 3200 pucksia. 83 kokonaisuus, uraa 85 ja sopimusta 42 peliä à la 1300 salary. Laitoin hänelle sekä +7 taklaus että +7 laukaus, joten kokonaisuus on nyt 86, ja vielä mahtuu kolme treenauskorttia. 91 on potentiaali.

Kaksi ekaa hyökkäyskenttää ovat nyt muodossaan:
Bitz (78) - Frolik (89) - Clarkson (85)
Eriksson (86) - Mitchell (78) - Setoguchi (93)

Pitäisi panostaa enemmän noihin kemiohin varmaan.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mitenkäs nuo playoffit menee? Kuinka moni pääsee ja mistä näen, että olenko pääsemässä? Aattelin vaan kun tuli joku viesti tuohon, että viiden päivän päästä alkaa jne.

Niin ja jos jollakin on ylimääräisenä Burns tai Zidlicky, niin voisin olla halukas ostamaan!
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Noniin, nyt pamahti korttipakasta Taylor Hall.

Voisi aluksi pistää myyntiin kovalla hinnalla ja jos ei mene, niin sitten kehitän ja käytän itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös