HUT
Hieno pelimuoto tämä uusi HUT. Tuo vähän vaihtelua normaaleihin 1vs1 -online peleihin, joita olen EASHL:n lisäksi enimmäkseen harrastunut. Ilokseni löysin myös jatkoajasta tähän oman ketjun. Itellä on alustana PS3.
Täytyypä päivitellä omaakin joukkuetta kun jaksaa. Sen verran nyt voi ulkomuististakin sanoa, että ykköseksi olen saanut kasattua suhkot hurjan kentän näin alkuvaiheeseen:
J.Jokinen-P.Berglund-M.Hossa
Joukkueen kokonaisuus on ulkomuistista nyt: 82-78-6x
Maalissa Dimitri Pätzhold, joka on ollut stnan hyvä, vaikka kokonaisuus ei ole kuin päälle 70.
Kuinkahan paljon noi kemiat vaikuttavat. Itellä en oo ainakaan huomannu haittaavaa vaikutusta, vaikka ne ovat aivan paskat, kun en oo niihin panostanut. Ja hyvin on homma silti toiminu, liekkö toki vois toimia paremmin, jos noikin olis kunnossa.
Okei sen verran myönnetään, että yhden standart-pakkauksen ostin, kun oli Storessa euron päälle jäänyt massia. Sieltä sain Mike Greenin, jonka treidasin "vähän käytettyyn ja tuunattuun" Hossaan. Berglund tuli aloituspakkauksessa ja Jokisen ostin suoralla ostolla ansaitsemillani puckseilla, joita on nyt sellainen 5000 varastossa ja tarkotus olis säästää jumbo-päggiin.
Tilastot on jotain 19-0-0. Kaikki muut ovat 1vs1 -online matseja, paitsi yksi offline-turnaus vedettynä.
Ei tuo pucksien kerääminen nyt mitään maailman nopeinta ole, koska niin paljon niitä kuluu mm. vanhojen sopimuksien uusimisiin. Palkkakaton kanssa tulee varmasti myös tuskaista, kun saa kovemman rosterin jalkeille.
Hyvä tuuri. Tuosta saa ainakin sen 30 000 pucksia.
Järjettömiä summia porukat maksaa, jos tosiaan Hallistakin noinkin paljon voisi saada. Tuolla rahalla saisi stna parit kenttää pakkeineen ihan NHL:n eliittiä ostettua, mun mielestä ei oo mitään järkeä maksaa yhestä äijästä jotain +10000 puckisia.
Valtteri Fillpula kok. 82 - pot. 90 - 0/5
Laitas vaikka piruuttas yksityisviestillä tulemaan, että paljon täytyy lyödä kiekkoja, jotta Valle lähtis? Sanon heti suoraan, että ei niin paljoa kiinnosta, että itteäni tosta kipeeksi maksaisin :)
ps.
Selittäkääs joku mulle tarkasti tuon potentiaalin merkitys? Luulin, että se on pelaajan maximi-arvo, mutta olen nähnyt pelaajia, joiden kokonaisuus on vaikka 90, vaikka potentiaali oli 88, joten ei se tota ainakaan taida merkata.