NHL-työsulku

  • 407 352
  • 2 602

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Mr. Smith
Tässä nyt pientä listaa lähteneistä:

Matt Bradley
Eric Chouinard
Konstantin Koltsov
Tomas Kurka
Jiri Hudler
Krys Kolanos
Ryan Malone
John Madden
Sean Avery
Zdenek Blatny
Steve Montador
Brian Gionta
Eric Boguniecki
Brendan Witt
Derek Bekar
Jason Holland
Jamie Lundmark
Darby Hendrickson
Kent McDonell
Aaron Gavey
Alexander Khavanov
Garth Snow
Martin Strbak
Martin Cibak
Miroslav Zalesak
Matt Pettinger
Brian Willsie
Ian Moran
Tyler Arnason
Marty Turco
Mike Comrie
Brian Boucher
Bryan McCabe
Richard Park
Todd White
Kim Johnsson
Derek Armstrong
Shean Donovan
Patrice Brisebois
Rob DiMaio
Fernando Pisani
Jason Blake
Chris Clark
Marc Savard

Lista ei varmastikaan ole mitenkään täydellinen ja sisältää virheitä. Mutta jonkunlaisen käsityksen siitä saa. Joka päivä näyttää tulevan lisää porukkaa kumminkin tänne, joten virta on vielä ainakin Euroopan suuntaan.

Eikös tuossa listassa nyt ole aikasta paljon kavereita jotka ovat A)saaneet kenkää B)lähteneet ihan muutan vain viettämään lomaa? Ei siis suinkaan koko lista(tai edes suuri osa) ole lähtenyt vain odottamaan kauden alkua(tai no ehkä sitäkin, mutta se nyt ole ollut päällimmäisenä).
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
EDIT: eagle tuossa ehti ensin...

Ian Moran on ainakin Nottingham Panthersien (http://www.panthers.co.uk/) sivujen mukaan Skotlannissa. Oli liittynyt eilen joukkueeseen.

Lisäys: Martin Strbak on CSKA Moskvan rosterissa. Näin joukkueen kotisivujen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakaan Erkka ja kumppanit eivät ota huomioon NHL:n mahdollista alkamista, kun valitsivat 10 lockout-pelaajaa maajoukkueeseen helmikuun puolivälissä olevaan turnaukseen.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Niin, Mr. Smithin lista oli lähtijöistä, mutta miksi he lähtivät onkin sitten eri asia. Sen kummemmin kaivelematta tunnistin heti nämä nimet listalta:

Tyler Arnason:
Piti hauskaa Gävlessä, ei saanut lopuksi edes peliaikaa. Hän ei lähtenyt vapaa-ehtoisesti, vaan Brynäs pani miehen menemään. Arnasson valitsi suunnaksi kotimaan.

Marty Turco:
Loistava maalivahti Djurgårdenissa. Häntä vaivasi sitkeä nuha, periaatteessa heti siitä lähtien kun hän laskeutui Arlandaan. Lopullinen päätös siihen että Turco valitsi - yhteisymmärryksessä Djurgårdenin kanssa - kotiin lähdön oli se, ettei hänen perheensä halunnut tulla Ruotsiin.

Mike Comrie:
Rakentaa taloa kotimaassaan ja valitsi kotiin lähdön. Hän pelasi hyvin Färjestadissa ja olisi saanut jatkaa. Comrie kertoi lähtönsä syyksi juuri talon rakentamisen ja perheen.

Brian Boucher:
Maalivahti HV71:ssä. Hän osoittautui tavalliseksi kuolevaiseksi, eikä hyväksynyt penkillä istumista. Hän kertoi tulleensa ykkösmaalivahdiksi ja valitsi kotiin lähdön kun HV:n valmentaja Per Mårts komensi hänet penkille.

Bryan McCabe:
Toronton tähtipuolustaja, joka kokeili onneaan HV71:ssä. 10 ottelua, yksi maali ja -10 riitti Mårtsille. Myöskään McCabe ei hyväksynyt penkkikokemusta, vaan suunnisti välittömästi lentokentälle.
McCabe muuten kommentoi hauskasti peliä: "Kaukalo oli niin iso etten onnistunut taklaamaan kuin kaksi kertaa 10:ssä ottelussa."

Richard Park:
Korealaissyntyinen pelaaja, joka pelasi muutaman ottelun Malmössa. Otteet eivät kuitenkaan vakuuttaneet, paniikissa oleva Malmö halusi pelaajia, jotka ovat täydessä iskussa, Park ei ollut sitä ja sai lähteä.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Viestin lähetti Isaksson
Ainakaan Erkka ja kumppanit eivät ota huomioon NHL:n mahdollista alkamista, kun valitsivat 10 lockout-pelaajaa maajoukkueeseen helmikuun puolivälissä olevaan turnaukseen.

Kyllä he sen vaihtoehdon varmasti ovat huomioon ottaneet. Ovatpahan vain puntaroinnissaan tulleet siihen tulokseen, että nyt tehdään näin. Muita pelaajiahan on jo kokeiltu riittävästi. Ruotsin turnaukseenkin saadaan helposti uudet pelaajat, jos lockout-pelaajat lähtevät rapakon taakse.
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti eagle
B)lähteneet ihan muutan vain viettämään lomaa?
Niin, kuinka moni oli Euroopassa lyhyellä sopimuksella. Käsittääkseni ainakaan Flames-pelureiden Donovanin ja Clarkin ei ollut tarkoituskaan kuin pyörähtää keskieurooppalaisissa joukkueissaan. Näistä Clark palasi sittemmin takaisin vanhalle mantereelle, tosin Norjaan tällä kertaa.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti ei ala

Itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä että kausi saisi jäädä kokonaan pelaamatta. Tottakai tässä on myös oma lehmä ojassa mutta diggaan kyllä itsekkin NHL:ää ja olisin toivonut että kausi olisi alkanut, mutta se olisi kyllä saanut alkaa viimeistään ennen vuoden vaihdetta. Nyt jos kausi alkaa, menee pakka sekasin lähes koko Euroopassa ja myös Pohjois-Amerikassa. Itse en ainkaan halua katsoa änäriä, jossa pelataan runkosarjassa 25 ottelua, ei siinä oikeasti ole mitään vitun järkeä. Kaikki pelaajat eivät myöskään ole satavarmasti täydessä kunnossa ja kaudesta saattaa tulla oikeasti vielä suurempi floppi kun silloin jos sitä ei pelata ollenkaan.

Myös Euroopassa homma floppaisi täydellisesti. Oikeasti, kuka enään arvostaisi oman sarjansa mestaria Venäjällä, Suomessa tai Ruotsissa jos toisten jengien roosteri menisi täydellisesti sekaisin. Koko mestaruustaisto menisi täydelliseksi ruletiksi. Toivottavasti kausi ei ala ja Euroopassakin mestarit saavat mestarin arvostuksen ja nähdään ihan oikeat, huikeat pleijarit.

Kaikkien kannalta olisi nyt parasta jos tämä vitun venyttely nyt loppuisi ja tehtäisiin selvä päätös että kautta ei pelata ja tehtäsiin kaikki voitava että NHL saataisiin käyntiin heti ensi syksynä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
. Ei ole tieto niinkuin Cobolilla, ainoastaan valistunut arvaus.

Kuten olen monta kertaa kirjoittanut, itselläni on ollut mahdollisuus kuulla eräiden hyvin NHL:n tilanteesta perillä olevien suomalaistenkin kantoja siitä, pelataanko tällä kaudella vai ei. Muutama nimi heistä on esillä myös tässä ketjussa. Heidän ja monen muun asiantuntijan mukaan järki voittaa ja kausi lopulta pelataan, joskin lyhyenä. Tällä hetkellä tilanne taitaa olla se, että miehestä otetaan todella mittaa ja katsotaan, kumpi osapuoli on valmis antamaan riittävästi periksi. Lopputulos saattaa olla sekin, että kumpikaan ei taivu ja kausi jää väliin. Mutta vielä nähdään muutaman viikon aikana useita käänteitä ja myös uutta optimismia.

Oma arvaus on edelleen se sama eli kausi pelataan. Mutta kyllä aika päätökselle on loppumassa parin viikon sisällä.
 

Rocco

Jäsen
Toivottavasti alkaa. Kaikki voittaa tilanteessa.

Suomessa joukkueet palaa normaalitilaan ja mestaruudet voitetaan normaaleilla kokoonpanoilla, eli niillä kokoonpanoilla millä kausi aloitettiinkin ja niillä mitkä oli joukkueet kasanneet täksi kaudeksi.

Lyhyt NHL-kausi tulee olemaan laadukas. Kun jokainen ottelu on tärkeä, jokainen runkosarjapeli on kuin playoffs-ottelu, jokainen sarjapiste on tärkeä.

Fanit tuntevat häviävänsä, mutta hei, NHL-pelaajat ovat olleet vain bonusta. Vain bonusta.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Kuten olen monta kertaa kirjoittanut, itselläni on ollut mahdollisuus kuulla eräiden hyvin NHL:n tilanteesta perillä olevien suomalaistenkin kantoja siitä, pelataanko tällä kaudella vai ei.

Cobol hei, ihan oikeasti. Tällä pallolla on vain kourallinen ihmisiä, joilla on jonkinlainen aavistus NHL:n tulevaisuudesta. Ja valitettavasti yksikään heistä ei ole suomalainen. Meidän molempien hyvä ystävä, palstalle ahkerasti kirjoittava henkilö, kävi juuri Känädässä (tiedät ketä tarkoitan) oli mm. keskustelussa Keklun kanssa, ja niin, ehkä ystävämme kertoo ihan itse.

Ihan turha vedellä tänne suurten suomalaisten NHL-tietäjien nimiä lähteiksi. Eivät he mitään tiedä, eikä juuri kukaan mukaan. Jokainen voi toki heittää arvauksen. Vaihtoehtojahan on vain kaksi, joten osumatarkkuus ei ole huono. Puolet tämänkin palstan kirjoittajista, ihan tavallisista faneista osuu oikeaan.
 

HÄI

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta tuo sana "päästään taas normaaleihin kokoonpanoihin" on alkaa jo olemaan täyttä paskaa. Kausi on nyt Euroopassa yli puolenvälin. Eli siis yli puoli kautta on jo pelattu näillä kokoonpanoilla. Voidaanko siis enää tämän jälkeen puhua paluusta "normaaleihin" kokoonpanoihin, kun aika moni jengi, varsinkin Ruotsissa ja Venäjällä, satsasi koko kauden NHL-pelaajien varaan. Mielestäni ne olisivat todella epänormaalit kokoonpanot jos nyt yhtäkkiä joukkueiden roosterit tyhjenisivät NHL-pelaajista jotka sentään aika monet ovat edustaneet seuraansa jo yli puolikautta. Jos lakko olisi loppunut esim. Joulukuussa voitaisiin vielä puhua paluusta normaaleihin kokoonpanoihin mutta ei todellakaan enää, kun esim S/M-liigassakin on enää vähän yli 10 runkosarjaottelua jäljellä.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti cobol
Kuten olen monta kertaa kirjoittanut, itselläni on ollut mahdollisuus kuulla eräiden hyvin NHL:n tilanteesta perillä olevien suomalaistenkin kantoja siitä, pelataanko tällä kaudella vai ei. Muutama nimi heistä on esillä myös tässä ketjussa. Heidän ja monen muun asiantuntijan mukaan järki voittaa ja kausi lopulta pelataan, joskin lyhyenä.

Muistaakseni kauden alussa useat suomalaiset "NHL-tietäjät" kävivät julkisuudessa kertomassa omia mielipiteitään lockoutista ja sen pituudesta. Mielipiteet vaihtelivat laidasta laitaan.
Se mikä on suomalaisen mielestä järkevää ei välttämättä ole ämerikoissa järkevää. Liiankin paljon esimerkkejä on.

Henkilökohtaisesti olen itse pyrkinyt seuraamaan Daniel Alfredssonin kommentteja aiheesta. Nehän eivät ole kovin ruusuiset.
Minun veikkaukseni on, ettei NHL-kausi ala, eikä ala ajoissa ensi kautenakaan.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Viestin lähetti Rocco
Toivottavasti alkaa. Kaikki voittaa tilanteessa.

Suomessa joukkueet palaa normaalitilaan ja mestaruudet voitetaan normaaleilla kokoonpanoilla, eli niillä kokoonpanoilla millä kausi aloitettiinkin ja niillä mitkä oli joukkueet kasanneet täksi kaudeksi.

Lyhyt NHL-kausi tulee olemaan laadukas. Kun jokainen ottelu on tärkeä, jokainen runkosarjapeli on kuin playoffs-ottelu, jokainen sarjapiste on tärkeä.

Fanit tuntevat häviävänsä, mutta hei, NHL-pelaajat ovat olleet vain bonusta. Vain bonusta.
NHL-kausi on kaukana laadukkaasta jos se alkaa nyt puolet pelaajista huonossa kunnossa ja eivät ehdi minirunkosarjan aikana kuntoon.
Kauden alkaessa tällaisessa tilanteessa on enemmän häviäjiä kuin voittajia, ensi syksynä sitten kokonaisella kaudella pelit käyntiin.

Vaasassa taidetaan vaan olla kateellisia muualle kun NHL-pelijia ei saada Vaasaan. Jos Jokipojilla on resursseja luulisi niitä olevan Sportillakin.
KalPalle tuolla nyt ei ole sen suuremmin vaikutusta joukkue on iskukykyinen, joka tapauksessa.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Cobol hei, ihan oikeasti. Tällä pallolla on vain kourallinen ihmisiä, joilla on jonkinlainen aavistus NHL:n tulevaisuudesta. Ja valitettavasti yksikään heistä ei ole suomalainen. Meidän molempien hyvä ystävä, palstalle ahkerasti kirjoittava henkilö, kävi juuri Känädässä (tiedät ketä tarkoitan) oli mm. keskustelussa Keklun kanssa, ja niin, ehkä ystävämme kertoo ihan itse.

Joo, tässä kävi niin harmillisesti, että meidän molempien hyvä ystävä kutsui minut mukaan reissuun, mutta jouduin sen viime vaiheessa perumaan, koska asiakkaani eivät sittenkään pystyneet siirtämään erästä isoa duuniprojektia. Sain kyllä hyvän preppauksen asioista sekä hänen matkansa aikana että sen jälkeen, joten vielä enemmän harmittaa kuin tiedän kaikista niistä tapaamisista ja bileistä...

Mitä itse asiaan tulee, uskon edelleen työsulun päättyvän tämän kauden aikana. Olen perustellusti sitä mieltä, että NHL:ssä vielä pelataan. En kuitenkaan koe syyllisyyttä edelleenkään, jos näin ei käy. En siis maksa mahdollista turhaa lentolippuasi New Yorkiin katsomaan otteluita... Ja luvalla sanoen, on pikkaisen vaikea ymmärtää sinunkin heittojasi asiassa minun suuntaani: kysymyshän on työsulusta, jonka minä uskon päättyvän ja sinä et. Mä olen asiasta kysynyt muutamalla herralta ja se siitä ja sen mukaan olen koittanut myös tuoda esiin koko ajan työsulun päättymiseen tämän kauden aikana uskovaa optimistisempaa toista puolta. Ei kai se ole sentään niin vaikea asia, että työsulun päättymisestä kirjoittaminen johtaa sinunkin taholta enemmän vaatimattoman nimimerkkini käsittelyyn kuin itse aiheen puimiseen eri puolilta?
 

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Jani82
NHL-kausi on kaukana laadukkaasta jos se alkaa nyt puolet pelaajista huonossa kunnossa ja eivät ehdi minirunkosarjan aikana kuntoon.
Kauden alkaessa tällaisessa tilanteessa on enemmän häviäjiä kuin voittajia, ensi syksynä sitten kokonaisella kaudella pelit käyntiin.

Reilusti yli puolet pelaajista, varsinkin tähtipelaajista, pelaa tälläkin hetkellä muualla, takuulla ovat kunnossa. Olihan World Cup todellista huippukiekkoa, vaikka sitä ennen oli kuukausien tauko. Pelaajilla kyse on ammatista ja kroppa on sen työkalu. Tyhmä sellainen pelaaja on ellei siitä pidä huolta. Kyllä pelaajat ovat kunnossa, usko pois.

Viestin lähetti Jani82
Vaasassa taidetaan vaan olla kateellisia muualle kun NHL-pelijia ei saada Vaasaan. Jos Jokipojilla on resursseja luulisi niitä olevan Sportillakin.
KalPalle tuolla nyt ei ole sen suuremmin vaikutusta joukkue on iskukykyinen, joka tapauksessa.

Saataisiin mekin jos haluaisimme. Meillä vaan ei ole tarvetta hankkia lyhyen ajan lainapelaajia sotkemaan joukkuetta. Täällä kaikki pelaajat ovat ja pysyvät koko kauden ajan. Me hankimme vahvistuksia koko kaudeksi. Eipä paljoa teillä Kapaset ja Timoset ja Hallit auta playoffseissa jos nyt lähtevät pois.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Viestin lähetti Rocco
Reilusti yli puolet pelaajista, varsinkin tähtipelaajista, pelaa tälläkin hetkellä muualla, takuulla ovat kunnossa. Olihan World Cup todellista huippukiekkoa, vaikka sitä ennen oli kuukausien tauko. Pelaajilla kyse on ammatista ja kroppa on sen työkalu. Tyhmä sellainen pelaaja on ellei siitä pidä huolta. Kyllä pelaajat ovat kunnossa, usko pois.



Saataisiin mekin jos haluaisimme. Meillä vaan ei ole tarvetta hankkia lyhyen ajan lainapelaajia sotkemaan joukkuetta. Täällä kaikki pelaajat ovat ja pysyvät koko kauden ajan. Me hankimme vahvistuksia koko kaudeksi. Eipä paljoa teillä Kapaset ja Timoset ja Hallit auta playoffseissa jos nyt lähtevät pois.
Yli puolet tähtipelaajista ei pelaa tällä hetkellä.
Suurin osa tähdistä lomailee ja odottaa lopullista päätöstä, jota NHL varmaan venyttää tarkotuksella euroopan siirtorajojen yli.
Ensi viikolla tulee todennäköisesti se ilmoitus, että kautta ei pelata.

No Sportin peli nyt on ollut muutenkin sotkussa koko alku kauden solmussa, joulun jälkeen pientä virkistymistä jonka Tami vielä onnistuu munaamaan.
No Timonen ja Hall pelaavat loppukauden KalPassa ja Kapanen tulee helmikuun lopussa takaisin, kun työsulku jatkuu loppukauden.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaako joku sanoa mikä olisi paras kanava/uutistoimisto seurata tuon NHL tilanteen kehittymistä ? Netistä toki löytyy kaikenlaista CNN alkaen, mutta onko joku uutistoimisto ihan omistautunut asialle eli ns. toimittajat paikalla ?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Viestin lähetti bozik
Osaako joku sanoa mikä olisi paras kanava/uutistoimisto seurata tuon NHL tilanteen kehittymistä ? Netistä toki löytyy kaikenlaista CNN alkaen, mutta onko joku uutistoimisto ihan omistautunut asialle eli ns. toimittajat paikalla ?
cobol? :)

No en mä tiedä, Itse olen ainakin seurannut ESPN:n ja TSN:n sivustoja.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin, siis CobolNewsNetwork eli CNN on seurannassa. Vaan ehkäpä nämä ESPN ja kumppanit ovat muutoin hyviä kanavia

Ei ollut muuten huono heitto tuo kirjoittamasi. Varsinkin kun se mitä ilmeisemmin oli varsin spontaani. Sai ns. hymyn kasvoille, mutta samalla on pakko myöntää että tässä lakko-kuviossa kuulun "cobolin leiriin". Jostakin syystä uskon vieläkin, että kausi alkaa.
 

Tyrannos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rohkeat maljannostajat
Viestin lähetti Nab77
Eklundin juttuihin nyt ei pahemmin kannata uskoa, kaverihan on jo kuukauden ajan toitottanut, että alkaa ensi viikolla eiku ens viikolla, varmasti nyt ensi viikolla.

Eikös se paljastettu viime viikolla, että se ei ole Eklund vaan joku teini joka pitää hauskaa? Pahin moka sille varmaan tuli kun se piti neuvottelujen aikana chättitilaisuutta sivuillaan ja väitti, että on siellä hotellissa missä neuvotellaan, mutta mediaa on kielletty sanomasta paikan nimeä. Myöhemmin NHL ja NHLPA ilmoittivat että kukaan mediasta ei löytänyt oikeaan hotelliin.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Tyrannos
Eikös se paljastettu viime viikolla, että se ei ole Eklund vaan joku teini joka pitää hauskaa? Pahin moka sille varmaan tuli kun se piti neuvottelujen aikana chättitilaisuutta sivuillaan ja väitti, että on siellä hotellissa missä neuvotellaan, mutta mediaa on kielletty sanomasta paikan nimeä. Myöhemmin NHL ja NHLPA ilmoittivat että kukaan mediasta ei löytänyt oikeaan hotelliin.

Niin tätähän epäiltiin mutta kaveri olikin oikeassa joissakin asioissa. Taisi itsekin myöntää olleensa väärässä paikassa. Ja teinit osaavatnykyään tehdä nettichatit paremmin kuin Eklund eli tuskin on teini. ;)
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti bozik
Osaako joku sanoa mikä olisi paras kanava/uutistoimisto seurata tuon NHL tilanteen kehittymistä ? Netistä toki löytyy kaikenlaista CNN alkaen, mutta onko joku uutistoimisto ihan omistautunut asialle eli ns. toimittajat paikalla ?

Kanadalainen, ranskaa äidinkielenään puhuva, tuttavani lukee TSN:ää ja kun kysyin sanoi, että toi on paras. Luotan häneen, mutta hän ei varmaankaan tunne tota meidän CobolNN:ää.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mielialat NHL-työsulun jatkumisesta tai päättymisestä vaihtelevat näköjään muillakin kuin minulla. Nyt ei saa ottaa herneitä nenuun, kun vain totean että saman nickin juttuja ovat seuraavat (voisi yhtä hyvin olla monen muunkin nickin juttujen otteita):

28.01.2005 19:28
"Mitä itse asiaan tulee, uskon edelleen työsulun päättyvän tämän kauden aikana. Olen perustellusti sitä mieltä, että NHL:ssä vielä pelataan. En kuitenkaan koe syyllisyyttä edelleenkään, jos näin ei käy. "

ja 28.01.2005 23:37

"... , koska se olisi ... minun mielestä paras ratkaisu Jokereiden kannalta monessa suhteessa ainakin siinä tapauksessa, jos NHL ei lähes varmasti ala."

Itse olen ollut pääosin jo lokakuusta lähtien sitä mieltä, että kuluva kausi peruuntuu. Jos sopimus saadaan aikaan vielä kevään aikana, se on hyvä juttu ja tarkoittaa sitä että ensi kausi alkaa ajallaan.

Viikon, parin päästä viimeistään nämäkin jauhamiset kuitenkin loppuvat, tavalla tai toisella.

Edit. meni quotet persiilleen, mutta sitä sattuu.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti cobol
Itse luotan mm. Kekäläiseen noin sata kertaa enemmän kuin Lehtoon, jolla on oma lehmä ojassa. Keklu tietää näistä asioista Hjalliksen ohella parhaiten suomalaisista ja antaa myös puolueetonta dataa ulos. Lehto taas on agentti, jonka oma bisnes riippuu siitä, miten hän saa pelaajan diilattua vaikkapa OJ:n tapaan kolmeen kertaan tämän kauden aikana eri seuroille. Nyt uhkaa jäädä saamatta OJ:n viimeiset lypsyt, joten ...


Hetkinen! NHL-joukkueen kiekkopomo puolueeton? En usko. Siinä olet oikeassa että Keklu tietää asiasta. Toinen asia on mitä hän puhuu. Nythän on kyse työtaistelusta. Mikä onkaan tylympi ase omistajien puolelta kun Suomalainen NHL-pomo siirtoikkunan sulkeutumisen kynnyksellä pelottelemassa paikallisia seurajohtajia sarjan alkamisella.

Minä en usko että NHL alkaisi tällä kaudella enää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös