Clubittaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Mussuttajat ja maailmanlopunodottakat suksikoon vittuun, kohta putoaa kiekko jäähän ekaa kertaa hetkeen.
Milloin siis lopetit työnteon, ja milloin sinun on sitten tarkoitus palailla työelämään? Rokotteen tultua?Minulla raha ei mene terveyden edelle, hyvä jos sinulla menee.
Aika ison osan töistä voi tehdä etänä, jääkiekko ei lukeudu näihin.Milloin siis lopetit työnteon, ja milloin sinun on sitten tarkoitus palailla työelämään? Rokotteen tultua?
Aika ison osan töistä voi tehdä etänä, jääkiekko ei lukeudu näihin.
Ei kai edes ammattiurheilijoita voi pakottaa mihinkään vankilatyyppiseen karanteeniin, eikä varsinkaan heidän läheisiään (joiden tapaamisoikeutta ei varmasti rajoiteta). Eli pelaajat lähipiirineen pitäisi aika tehokkaasti eristää, mikä ei vaikuta realistiselta tai järkevältä.
Ei se järkevältä vieläkään vaikuta, toki hienoa että pääset katsomaan lätkää.Ties vaikka parin kuukauden päästä sekin olisi jo mahdollista. Kun niin paljon epärealistista ja ei järkevää toimintaakin ehtii kahdessa kuukaudessa tapahtua, niin kaikki taitaa olla mahdollista.
Ei taida tulla yhtään tappelua nyt uusintastartin peleissä. Eipä noissa kyllä taklatakaan, ihan tyttöjen pelailua. Ehkä tuossa tapahtuu joku muutos pleijareiden alettua tai sitten ei?
Ei se järkevältä vieläkään vaikuta, toki hienoa että pääset katsomaan lätkää.
Ei taida tulla yhtään tappelua nyt uusintastartin peleissä. Eipä noissa kyllä taklatakaan, ihan tyttöjen pelailua. Ehkä tuossa tapahtuu joku muutos pleijareiden alettua tai sitten ei?
Ei taida tulla yhtään tappelua nyt uusintastartin peleissä. Eipä noissa kyllä taklatakaan, ihan tyttöjen pelailua.
Ehkä jonkun verran, pääasiassa itse golfaan ja katson golfia. Loppukierroksia varmasti enemmän kun syksykin kylmenee.Meinaatko muuten itse nauttia lätkästä näin kesällä?
Ehkä jonkun verran, pääasiassa itse golfaan ja katson golfia. Loppukierroksia varmasti enemmän kun syksykin kylmenee.
Pyörivät ilman katsojia.Itse en juurikaan seuraa golfia, mutta onko nyt niin, että PGA tourit ja muut pyörivät jo täysillä? Hävytöntä ihmisten terveydellä leikkimistä jos noin on.
Ei vaikuta kovin järkevältä. Pitäisi mennä terveys edellä. Rahanahne paskiainen tämä Jay Monahan.Pyörivät ilman katsojia.
Itseasiassa koko katsojaton formaatti on saanut paljon kiitosta ja itse katson kisoja mieluusti näin. Katsojista on golfissa usein isosti haittaa, toki ne kerrat hienoa kun Tiger pelaa.Ei vaikuta kovin järkevältä. Pitäisi mennä terveys edellä. Rahanahne paskiainen tämä Jay Monahan.
Henk.koht, näin tv:n välityksellä katsomon tuottama viihde jää aikas marginaaliseksi verrattuna siihen mitä jäällä tapahtuu. Selostaja ja kommentaattori pitää ihan tarpeeksi meteliä.Jääkiekossa taitaa muuten katsojat lisätä kokemusta aika hyvin?
Henk.koht, näin tv:n välityksellä katsomon tuottama viihde jää aikas marginaaliseksi verrattuna siihen mitä jäällä tapahtuu. Selostaja ja kommentaattori pitää ihan tarpeeksi meteliä.
Mikko Koskisen mietteitä kuplasta.
Perhe Suomessa kuten varmaan monella muullakin suomalaispelaajalla. Tällä hetkellä viettää vankilaelämää hotlassa. Ei varmasti ole herkkua, joten ilmeisesti toi pelaaminen ja kannun jahtaaminen kuitenkin napostelee.KHL:ssä kaiken nähnyt Mikko Koskinen joutui täysin uuteen tilanteeseen Edmontonin koronakuplassa: "Juuri tulin vankilahuoneeseen"
NHL tekee kaikkensa tasapuolistaakseen olosuhteet Edmontonin ja Toronton kuplissa. Edmontonin Mikko Koskinen pelaa kotihallissaan, mutta vakuuttaa kotiedun kadonneen.yle.fi
Ja eikös tuolla KHL:lässä ole vielä joillakin jengeillä noita bazoja? Eli niitä joukkueiden harjoituskeskuksia jonne pelaajat lähetettiin ennen matsia. Ainakin Bernd Brückler tais kirjottaa niistä siinä KHL-kirjassaan.Saman totesi jo aikanaan Al Arbour, joka Islandersin dynastian aikaan pisti ukot kotipelienkin aikaan hotelliin.
Tätähän Selänne juuri kehui, kun sai vieraskiertueella olla hyvällä syyllä erossa perheestään. Ja sai keskittyä täysillä olennaiseen, jolloin peliesityksen tasokin on parempi.