Kyllä mun mielestä kauden lopettaminen olisi miehekkäämpi ratkaisu kuin pelaaminen tyhjille katsomoille (muuallakin kuin Floridassa).
Siis kyllähän tuosta vähintään puolet lähtee tunteesta ja kaikesta pois kun äänet kaikuvat tyhjässä hallissa.
En mä tuollaista kannua arvostaisi läheskään niin paljoa kuin tavallisesti pelattua (vaikkei se yhtään helpommalla tietenkään tulisi mutta jotain tuosta vain uupuisi).
Tottakai, itsehän olin kauden keskeyttämisen puolella jo yli kuukausi sitten. Ymmärrän rahan ja pelatkoon jos se on mahdollista, mutta onhan tälläkin palstalla sellasta NHL:n pyllynnuolentaa ettei pahemmasta väliä. Ois kyllä kiva saada kommentteja miksi NHL:n seuraajan pitäs niellä kaikki mitä tarjotaan.
Rehellisyys ois vaan niin helppoa. Sanoisivat suoraan, että kaikki tehdään rahan nimessä ja oikeesti "fanit" ei kiinnosta vittuakaan. Vois jopa kannustaa kauden jatkumiseen kun loppus paskanjahuhaminen.
--------
Jenkkilässä tietty porukka on erilaista joten nykynen linja varmaan hyvä sinne. Olen itsekin muuttanu mielipidettä sen suuntaan et pelatkoon ja kummasti nyt kausi voi alkaa jopa joulukuussa ja ehkä ei sit kuitenkaan sitä 82 peliä.
-----
Liiga pelaajille ainakaan raha ei riittäny motivaattoriksi. Yhden erän jaksoin kattoa viimestä kierrosta ilman yleisöä kun se oli vaa pelailua.
---------
Miehekkäistä ratkaisuista ei KHL:ää voi silti kehua vaikka itekki Jokereitten pelejä käyn kattomassa. Neuvostoliitossa ollaan sentään avoimesti mitä ollaan. Kovasti haukutaan Jokereita ja KHL:ää vaikka eivät NHL:n tavoin silottele kaikkea.