Toveri -82
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TUTO, HPK, ManU & #42 Lada Laatikainen
Jessellä keitti yli mutta pelaa taas keskiviikkona KooKoota vastaan. Niin Tami sanoi Jukuriottelun lehdistötilaisuudessa.
Vastasit mielipiteesi ja näkemyksesi? Vaikka kuinka tuota minulle kohdistettua vastausta silmäilee, niin molemmat siinä loistaa poissaolollaan. Niiden sijaan vastauksessa on vain piiloviisastelua siitä, etten vain nähnyt.
Anyways, kyllä ne muutamat Jessen ajelut näin. Kovia mutta puhtaita niittejä, ainoastaan tuo Devonin mainitsema oli sellainen josta joku Vuohtoniemi/Orelma/Fonselius olisi voinut jäähyn ihan hyvin arpoakin. Aika paksua kuitenkin väittää, että Winchester olisi "yrittänyt teloa" vastustajia.
Mutta mites on, havaitsiko ex-ammattilaisen silmäsi sen keihästyksen poikasen joka Jessen kunnolla lämmitti?
Kuten varmasti voi ketjua taaksepäin selatessasi havaita, vastasin nimimerkille Oadie.
ei ollut tarkoitus viisastella, vaan totesin parhaani mukaan, etten voi auttaa, jos joku ei tilannetta näe samoin kuin minä. Tai ei näe tilannetta ylipäätään. Vai kertoisitko minulle, miten se olisi näin kirjallisesti mahdollista?
Ja en minä väitä mitään, minä kerroin vain oman näkemykseni, joka ilmeisimmin on eri kuin sinun. Onko se sallittua?
Toki on. Juuri niitä näkemyksiäsihän tässä on odoteltu, mutta ilmeisesti turhaan.
Kysyin sinulta tarkennusta siihen, miten Winchester mielestäsi yritti vastustajia teloa. Et vastannut, vaan ainoastaan pyytelit anteeksi sitä jos en nähnyt. Myöhemmin vastasit Oadielle toteamalla, että vastasit eri nimimerkille, eli minulle. Nyt ilmoitat, että se vastaus oli kuin olikin Oadielle.
Erilaiset näkemykset tällä foorumilla ovat enemmän kuin tarpeen. Varsinaisia näkemyksiä ei vaan edusta tarkennukset siitä, kenelle milloinkin vastaukset kohdistaa. Lisäksi näkemyksiäsi on hiukan hankala hahmottaa, kun et niitä edes kerro. Et edes pyydettäessä.
Either way, eiköhän tämä aihe ollut tässä. Next.
Niin, mitään taklaustahan Winchester ei kai teekään, vaan lyö Santasta nyrkillä kasvoihin, mistä 2 minuuttia on aika lailla selviö. Mutta siis Winchesterkö lähti kolmen minuutin jäähyllä istumisen jälkeen jäähyaitiosta pois? Kun jäähyä oli 9 minuuttia jäljellä. Siis häh?Kyllähän tuo taklaus mistä Jesselle kakkonen vihellettiin menee niiden lukuisten naurettavien vihellysten joukkoon, mitä tällä kaudella on nähty ruuhkaksi asti. Sikäli saatan jopa ymmärtää, ettei se kasetti jaksa aina kestää.
Niin, mitään taklaustahan Winchester ei kai teekään, vaan lyö Santasta nyrkillä kasvoihin, mistä 2 minuuttia on aika lailla selviö. Mutta siis Winchesterkö lähti kolmen minuutin jäähyllä istumisen jälkeen jäähyaitiosta pois? Kun jäähyä oli 9 minuuttia jäljellä. Siis häh?
Ei, vaan Winchester sai toisen kympin ja heittettiin ulos. Ei siis lähde jäähyaitiosta itse, vaan tuomarin käskystä, toisin, kuin selostuksessa veikkaillaan.
Oli Jatkoajan kuvakoosteen mukaan opettanut nikke nakkertonia pesee hampaita nahkaharjalla :)
Pienemmistä pökkäisyistä Nickerson on heitetty aiheetta ulos pelistä, vrt. tapaus Vuohtoniemi, jossa erotuomariorganisaation huippusarjapäällikkö Harri Ahola myönsi ulosajon olleen täysin virheellinen.Meinaan, että sitä on pienemmistäkin pökkäisyistä istuttu kakkosia.
Mielestäni tähän mennessä paras peli JW:ltä. Takoitan siis kokonaisuutta, en välttämättä pisteiden valossa.
Herkempi tuomari olisi toki voinut passittaa J:n istumaan samasta tilanteesta kuin Hirvosen. J tuli ylimääräisenä miehenä takaapäin nujakkaan ja sitten tempaisi vielä siellä sivussa KooKoo pelaaja nyrkillä melkoisen lujaa kupoliin.
Meinaan, että sitä on pienemmistäkin pökkäisyistä istuttu kakkosia.
Herkempi olisi myös saattanut löytää KooKoon kaverin boxiin tilanteesta. Varsinkin kun käsi ei noussut ekasta suht tahattomasta törmäyksestä eikä sen jälkeisestä huitaisusta vaan lopun nujakoinnista, jossa harvoin on vaan yksi osapuoli.
Tässä tapauksessa (minun mielestäni, ja korostan sen olevan oma näkemykseni, koska täällä pitää ilmeisesti näin tehdä) oikea mies istuskeli boksissa yksinään.
Herkempi tuomari olisi toki voinut passittaa J:n istumaan samasta tilanteesta kuin Hirvosen. J tuli ylimääräisenä miehenä takaapäin nujakkaan ja sitten tempaisi vielä siellä sivussa KooKoo pelaaja nyrkillä melkoisen lujaa kupoliin.
Näin se on Wingelsinkin kohdalla. Saa hakata,huitoa,koukkia tehä mitä vaan ilman,että sitä kukaan näkee. Tulee Nhl-statuksella Mestikseen -> saa sinua hakata niin paljon kun kerkiää. On se kummallin seikka,että näin saa tehä. Ehkä siellä oletetaan,että kaverit on tottunut kovempaan peliin siellä rapakon takana. Ja tavallaan harmi huomata,että Tommyboy ei ole ainoa joka kärsii tästä linjasta. Saattaapi tämä vähän olla off topiccia,mutta näin tällä kertaa.Joka tapauksessa Jesse tosiaan pelasi parhaan pelinsä. Ja nyt kun häntä tuli tarkemmin seurattua, niin kieltämättä näyttää siltä, että häntä saa estää, koukkia ja pitää kiinni enemmän kuin muita pillin soimatta.
Lopeta nyt jo hyvä mies tuo martyyrinä esiintyminen, etköhän ole ihan tarpeeksi monta kertaa tuon jo esiin tuonut. Jos noin paljon jatkossakin mieltä kaihertaa, niin lue oikein ajan kanssa ja rauhallisesti läpi ne kirjoitukset joihin mitä ilmeisemmin alituiseen viittaat. Uskoisin että tulee parempi fiilis.
Tuosta painitilanteesta sen verran, että tulihan Jesse siihen tosiaan "ylimääräisenä" miehenä. Enemminkin taisi kipata KK:n miehen nurin, kuin että olisi lyönyt. Yhtä kaikki, olisihan joku voinut jäähynkin puhaltaa, joku pelisilmän ja tilannetajun kadottanut seepra.
Jos sinua minun kirjoitukseni niin kovasti harmittaa, älä vastaa niihin, jos muiden näkemykset eivät kelpaa.
Ja taas. Miksi ihmeessä pyörität tuota samaa levyä? Kuten jo taisin kerran kirjoittaa, niin erilaiset näkemykset ovat enemmän kuin tervetulleita. Sinulla vaan tuntuu olevan sellainen kummallinen harhakäsitys, että kun pyytää perustelua tai tarkennusta, niin se on sama kuin yrittäisi evätä toisen oikeuden omaan mielipiteeseen. Todella omituista logiikkaa.
Mielipiteitäsi olisi ihan kiva lukea jatkossakin, jos/kun sinulla noiden matsien videoitakin on jälkikäteen käytössä. Sitä luksusta ei monella ole, ja niistä kuitenkin pystyy kaikki kiistanalaisetkin tilanteet varmistamaan. Esimerkiksi tuon eilisen Winchesterin nahinan, joka suoraan livenä näytti siltä, että sivusta vain kippasi ukon nurin, mutta tallenne tarkentanee sen verran, että se kippaus on tarkalleen ottaen sivulta tapahtuva lyönti.
Nyt kun sinulla se video eilisestäkin on, niin voisit vaikka tsekata, että mitä Jesse tarkalleen ottaen Nickersonille viittoi. Nyt on tilanteesta yhden valokuvan ja yhden melko kyseenalaisen kirjoittajan lausunnon varassa, ja molemmat on todestusmateriaaliarvoltaan jotakuinkin nollaluokkaa.
Huomisen matsimainoksen mukaan Jesse nähdään viimeistä kertaa Marli areenan jäällä.
Sääli, pidempäänkin olisin miestä katsellut TUTOssa.
TF-79 kirjoitti:Huomisen matsimainoksen mukaan Jesse nähdään viimeistä kertaa Marli areenan jäällä.Sääli, pidempäänkin olisin miestä katsellut TUTOssa.