NHL-pommikone Kupittaalle osa 2 – Jesse Winchester

  • 25 581
  • 72

Oadie

Jäsen
YouTuben pelikoosteesta voi laskea yksi plus yksi yhteen, eli siinähän alussa lukee selvällä suomella, että "Winchesterin kovat lämyt mahdollistaa: Vilperi.fi ja Kymppi-Katto".

JW:n lehdistötilaisuudessahan tuo jo selvisi, että Vilperi ja Kymppi-katto ovat Jessen sponssanneet. TUTO:n touhu nyt aiheuttaa tällä hetkellä joissain ihmisissä lieve-ilmiöitä ja pahansuopaiset huhut lähtevät liikkeelle. Tämä johtunee paljon vastarinnasta Tammisen persoona kohtaan. Jos ukko elää palosta lajiin ja tahtoo tuoda sitä ja myöskin itseään esiin niin sitähän ei ole helppo kaikkien sulattaa.

Itse JW:stä näkyi vielä eilen pelaamattomuus ja varmasti aika-ero painoi, mutta silti mies veti hienon matsin. Saas nähdä nyt kun on peli alla, että mikä on vaikutus Jukureita vastaan. Painaako kahta kovemmin vai irtoaako jo rennommin. Todellinen taso nähtäneen vasta noin viikon päästä. Yhtä kaikki, hieno hankinta!
 

Blackorange

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Mestis
Onnea Turkuun, Winchesterillä osut aina. Toivotaan ettei laukea yhtä nopeasti kuin edellinen vahvistus! Mikähän joukkue hankkii seuraavaksi lakkovahvistuksen?
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mikähän joukkue hankkii seuraavaksi lakkovahvistuksen?

TuTo

Jatkoaika kertoo että Columbus Blue Jacketsin Jared Boll saapuu TuToon.

Pappa on liekeissä. Tami ei varmaan sido Bollin pehmeitä käsiä?

Boll on kovin altis loukkaantumisille. Toivottavasti pysyy kunnossa ja antaa laitojen paukkua!
 

makke246

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
Justihinsa joo. No joo taas vähä mestikseen viihdearvoa, mutta en käsitä mihin tuto tarvitsee tälläistä huligaania kun teillä on jo Vehmanen (hymiö)
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Justihinsa joo. No joo taas vähä mestikseen viihdearvoa, mutta en käsitä mihin tuto tarvitsee tälläistä huligaania kun teillä on jo Vehmanen (hymiö)

Ihan vaan nostamaan Mestiksen statusta ja herättämään kateutta muiden joukkueiden faneissa. :)
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Hyökkäyspäähän on tullut pelaajia jo roppakaupalla, mutta TuTon pakistossa on edelleen suurimmat puutteet. NHL pakin ottaisin kyllä mielummin, mutta jos Boll tulee olen kyllä siihenkin tyytyväinen.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Millä perusteella lisäsanktioita? Joo, päähän osuu, koska Lappalainen menee polvensa varaan, luistellaan pystyssä ja pää ylhäällä. Ihan puhdas taklaus, paitsi osuu kiekottomaan, koska Lappalainen ampuu kiekon liikkeelle vajaata sekunttia ennen osumaa.
Ihan normaali taklaus niissä kaukaloissa, joissa Winchester on tottunut pelaamaan. Täällä ringetteliigassa vaan yhä osaa yllättää se, että jääkiekko on hemmettiviköön kontaktilaji ja niihin taklauksiin pitää osata varautua aina, kun jäällä ollaan.
Harmi, että Lappalainen loukkasi, toivottavasti toipuu pian, sillä ei niitä hyviä pelaajia kuitenkaan kellään liikaa ole.
Mutta ei se nyt erityisen ruma, saatika järjetön taklaus ollut.
 

lätkäheebo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Leijonat, Winnipeg Jets
Laitetaan villapipoon 5 lappua, joista yksi tyhjä ja muissa numerot yhdestä neljään. Sitten simmut kiinni ja nostetaan yksi lappu ja katsotaan montako peliä penalttia annetaan vai painetaanko villaisella tällä kertaa. Näinhän Mestiksen kurinpito toimii!

Minä olen penaltin kannalla!
 
Suosikkijoukkue
KK
Millä perusteella lisäsanktioita?
Kyllähän Jesse huomaa jo muutama sekunti ennen, että kiekko ei ole hallussa (tai että Lappalainen alkaa lataamaan ja ampumaan). Kyllä tuossa ehtisi vielä suuntaansa kääntää. Pitää aina muistaa, että kiekoton pelaaja on kiekoton, kun sillä ei ole kiekkoa hallussa. On näistä ennenkin tullut isoja kieltoja. Esimerkiksi MM-kisoissa (en muista vuotta) Rudi taklasi Jagria joka juuri ennen taklausta itse pisti pään alas. En edes muista oliko Jagr kiekoton. En pääse työkoneella youtubeen, mutta ko. tapaus löytyy varmasti sieltä.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Jaahas, olisikohan tämän kaverin pelit tässä?

Huhut kertovat kaverin saaneen melkoiset kilarit. Ensin käytöskymppi ja jäähyaitiosta omin luvin vastustajan vaihtoaitioon kettuilemaan? Vai miten tarina meni?

Mahtaakohan leijona 79 arvostaa moista temppua vai lyökö paluulipun kouraan? Tästä taitaa napsahtaa kakkuakin muutama peli. Aika surullisesti ovat sujuneet nämä TUTOn lockout-keikat.
 
No, koitti teloa vastustajaa jo pari kertaa ennen lopullista tuomiota.

Antakaas kun arvaan jatkon:

1. JW:llä oli jo ennen peliä hankittu paluulippu.

2. Juhani Tamminen "rankaisee" itse pelaajaansa kotimatkalla, koska niin hänen mielestään pitää toimia, eikä odottaa sanktioita sarjan järjestäjältä.

3. Juhani Tamminen näyttää taas ulospäin sanansa mittaiselta mieheltä.

4. Tai sitten olen ihan väärässä ;)
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
4. Tai sitten olen ihan väärässä ;)

Veikkaan nelosta tyyliin "mä olen ylpeä tavasta, millä Solkungen valmistaa joukkueen - pelaajien tunnetaso on korkea ja joskus seeprat sekä vastustajat paskovat housuun sen edessä."
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ensin käytöskymppi ja jäähyaitiosta omin luvin vastustajan vaihtoaitioon kettuilemaan? Vai miten tarina meni?
Ihan tuormarin käskystä lähti jäähyaitiosta, koputteli sen verran pleksejä, että tuomari antoi suihkukomennuksen.
Poikkesi matkalla kyselemään, mitä Kajjaanin pojilla oli asiata...
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ihan tuormarin käskystä lähti jäähyaitiosta, koputteli sen verran pleksejä, että tuomari antoi suihkukomennuksen.
Poikkesi matkalla kyselemään, mitä Kajjaanin pojilla oli asiata...

Kajaanin pojalla eli Ville Rajalalla oli sen verran asiaa, että Rajala löi Winchesteriä nyrkillä takaapäin selkää, tästä tuli käytöskymppi. Raukkamaista ja epäurheilijamaista lyödä toista selkään takaapäin, olisi voinut Rajalankin pistää suihkuun. Winchester toki avautui Hokin suuntaan marssiessaan kohti pukukoppia, mutta ei se oikeuta saamaan iskua selkään. Tässä vaiheessa Winchester onneksi malttoi mielensä eikä antanut iskuja takaisin. Siitä olisi varmaan tullut Mestiksen kurinpitokomitealle spontaani orgasmi, kun olisi mietitty, montako ottelua annettaisiin NHL-rettelöitsijälle pelikieltoa.

Kyllä tuomaripeli oli tänään varsin paskaa, Orelma ja Fonselius ovat palanneet viimekautiselle tasolleen, jossa ei ole päätä eikä häntää. Helpolla antoivat Koposellekin toisen jäähyn putkeen. Ilmeisesti ei saisi enää vahingossakaan törmätä vastustajan pelaajaan eikä ottaa mitään fyysistä kontaktia.

Oli osa Hokin saamistakin jäähyistä vähän kyseenalaisia, joten ei Orelman ja Fonseliuksen touhuja tarvitse vain TuTo-värilasein katsella. TuTon ja Hokin pelaajat eivät olleet tuomarityöskentelyyn lainkaan tyytyväisiä ja tunteet kuumenivat matsin aikana, kun tuomarit eivät kyenneet ottelua pitämään hallussaan. Ylipäätään on huono merkki, kun tuomarit jäävät näin vahvasti mieleen. Itse matsi oli muuten viihdyttävää, vaikkakin toisessa erässä varsin rikkonaista lätkää, jossa Antti Virtasen taituruus korostui. Kapteeni pisti lättyä pussiin esimerkillisesti.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
No, koitti teloa vastustajaa jo pari kertaa ennen lopullista tuomiota.

Tästä voisit kertoa hiukan lisääkin?

Olen tässä jo useamman pelin ajan huomannut, että Winchester painaa hiukan turhan kovilla kierroksilla. Mies vetää toki koko ajan täysillä ja hyvällä asenteella, mutta toisaalta veri kiehahtaa liian helpolla, olkoonkin että Jesseä rikotaan ja ärsytetään melko lailla matsista toiseen. Tyylikkäästi kuitenkin tänään matsin jälkeen tunnusti, että töpättyä tuli. Toivoa sopii, että anteeksipyynnön myötä verenpaine pysyy jatkossa sallituissa rajoissa. Ainakaan näin ei voi jatkua, ei se pistetili ainakaan kymppien myötä kartu.
 
Suosikkijoukkue
Sini-puna-valkoinen, Kupittaan ylpeys!
Olihan tuo tämänpäiväinen show ihan käsittämättömän epäammattimaista käytöstä NHL-mieheltä. Sen nyt vielä ymmärtää, jos kyseenalaista tuomiota vähän protestoi, mutta pleksin kolisuttaminen ja "Fuck you!" -huutelut tuomareille käytöskympin aikana menivät jo aika kiusalliseksi touhuksi. Toivottavasti J-Winch nyt oppii ottamaan vähän rauhallisemmin, sillä olisi miestä Mikkelissäkin tarvittu.
 
Tästä voisit kertoa hiukan lisääkin?

Olen tässä jo useamman pelin ajan huomannut, että Winchester painaa hiukan turhan kovilla kierroksilla. Mies vetää toki koko ajan täysillä ja hyvällä asenteella, mutta toisaalta veri kiehahtaa liian helpolla, olkoonkin että Jesseä rikotaan ja ärsytetään melko lailla matsista toiseen. Tyylikkäästi kuitenkin tänään matsin jälkeen tunnusti, että töpättyä tuli. Toivoa sopii, että anteeksipyynnön myötä verenpaine pysyy jatkossa sallituissa rajoissa. Ainakaan näin ei voi jatkua, ei se pistetili ainakaan kymppien myötä kartu.

Jos olimme samassa ottelussa, niin oletin kaikkien nähneen nuo pari yritystä ennen boksin kutsua. En voi auttaa, jos meni ohi, sorry.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veikkaan nelosta tyyliin "mä olen ylpeä tavasta, millä Solkungen valmistaa joukkueen - pelaajien tunnetaso on korkea ja joskus seeprat sekä vastustajat paskovat housuun sen edessä."

Aika lähellä täysosumaa:

Jatkoajan otteluraportti kirjoitti:
"Niin kauan kuin minä valmennan, minun joukkueeni pelaa tunteella. Sinä päivänä, kun joukkueestani putoaa tunne, minä olen epäonnistunut"
 

Oadie

Jäsen
Jos olimme samassa ottelussa, niin oletin kaikkien nähneen nuo pari yritystä ennen boksin kutsua. En voi auttaa, jos meni ohi, sorry.

Jos puhut niistä parista taklauksesta niin ehkäpä ringette sopii teikäläiselle paremmin.

Täytyy toivoa että "Ed" nyt hieman rauhottuisi tuon suunsoiton suhteen. Hienoa että elää pelissä täysillä mukana, mutta miestä todellakin tarvitaan ennemmin kentällä kuin sen laidalla. Pommeja jakaa toivottavasti jatkossakin ja jos niistä tuomitaan nykyään kakkosia niin tulkoon sitten.
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Jos puhut niistä parista taklauksesta niin ehkäpä ringette sopii teikäläiselle paremmin.

Kyllähän se ensimmäinen Leinoseen kohdistunut taklaus osui päähän niin että soi. Nykypelaajille poikkeuksellisesti Leinonen ei kuitenkaan jäänyt makaamaan jäähän, vaan yritti hoiperrella pelissä mukana, vaikka pää oli silmin nähden sekaisin. Samassa vaihdossahan Jesse kolasi Leinosen vielä toiseenkin kertaan. Todennäköisesti Jesse olisi passitettu kentältä jo ensimmäisen pommin jälkeen, mikäli Leinonen olisi jäähän jäänyt makaamaan, ja jäähyn paikkahan se oli joka tapauksessa, jos tuomaripari Fonzie ja Ritchie olisi ollut yhtään kartalla mistään.

Iso miinus Jesselle siitä, ettei sipuli kestä tuota lämmitystä. Ymmärtäähän sen toki, että hermot menee jossain vaiheessa, kun amatöörituomarit näkevät vain pienen osan rikkeistä, mutta pitäisihän NHL-miehen tajuta, että vastustaja yrittää nimenomaan saada hänet hermostumaan pikkukoiruuksilla. Yhtä matalalla kilahduskynnyksellä Virtasen Ana tai aikoinaan Forre olisivat säntäilleet vastustajan vaihtoaitioon joka matsissa.
 
Jos puhut niistä parista taklauksesta niin ehkäpä ringette sopii teikäläiselle paremmin.

Täytyy toivoa että "Ed" nyt hieman rauhottuisi tuon suunsoiton suhteen. Hienoa että elää pelissä täysillä mukana, mutta miestä todellakin tarvitaan ennemmin kentällä kuin sen laidalla. Pommeja jakaa toivottavasti jatkossakin ja jos niistä tuomitaan nykyään kakkosia niin tulkoon sitten.

Kiitos asiallisesta ja asiantuntevasta palautteestasi, vaikka luulin vastaavani oman mielipiteeni ja näkemykseni tyystin eri nimimerkille. Mutta toki otan neuvostasi vaarin, kiitos siitä.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Kiitos asiallisesta ja asiantuntevasta palautteestasi, vaikka luulin vastaavani oman mielipiteeni ja näkemykseni tyystin eri nimimerkille. Mutta toki otan neuvostasi vaarin, kiitos siitä.

Vastasit mielipiteesi ja näkemyksesi? Vaikka kuinka tuota minulle kohdistettua vastausta silmäilee, niin molemmat siinä loistaa poissaolollaan. Niiden sijaan vastauksessa on vain piiloviisastelua siitä, etten vain nähnyt.

Anyways, kyllä ne muutamat Jessen ajelut näin. Kovia mutta puhtaita niittejä, ainoastaan tuo Devonin mainitsema oli sellainen josta joku Vuohtoniemi/Orelma/Fonselius olisi voinut jäähyn ihan hyvin arpoakin. Aika paksua kuitenkin väittää, että Winchester olisi "yrittänyt teloa" vastustajia.

Mutta mites on, havaitsiko ex-ammattilaisen silmäsi sen keihästyksen poikasen joka Jessen kunnolla lämmitti?
 

puumaila

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo, Sport liigaan kaudelle 14-15
Kyllähän tuo taklaus mistä Jesselle kakkonen vihellettiin menee niiden lukuisten naurettavien vihellysten joukkoon, mitä tällä kaudella on nähty ruuhkaksi asti. Sikäli saatan jopa ymmärtää, ettei se kasetti jaksa aina kestää. On tainnut kaveri tottua "hieman" parempaan tuomarityöskentelyyn ison veden takana. Sitä paitsi, ei kai tuo eilinen kasetin pettäminen nyt niin hirveän vakavaa ole. Tunnetta ja viihdettä koko rahalla. Harmi vaan, että tämäkin herkku taisi tulla päätökseensä, täytti kyllä paikkansa ihan varmasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös