No niin! Nyt ollaan vedossa aivan häntäpäässä. Mutta onneksi mun hepat vielä lämpenee ja pyyhkii rinnalle ja ohi!
Omia ajatuksia vedosta ja omasta kokoonpanosta:
Hyökkäyksessä olen jäänyt pahasti näiden Mathewsejen, Hughesien ja Kaprizovien jalkoihin. Omat hepat on hyökkäyksessä hoitaneet tonttia ihan ok, mutta tohon lentoon ei ole kyllä vastinetta.
Valitsin joukkuetta vähän silläkin mielellä, että olisi mielenkiintoista seurata useamman porukan suorittamista.
Hyökkäyksessä Mackinnon ja Draisaitl on ollu aika jees, mutta Svechnikovin kauden alku meni vielä loukkaantumisesta toipuessa. Sen kohdalla vielä luottoa löytyy. Tässä seurattavana Edmonton, Colorado ja Carolina.
Ylläriveto Burakovsky on kyllä jäänyt telineisiin ja loukkaantuikin vielä kaupan päälle. En oikein usko, että tällä kaudella lähtee... Jotenkin ärsyttää, että esim. Nichuskin pyöri mun listoilla pitkään mukana, mutta ei niin ei. Burakovsky tuli vähän hätäisesti mukaan.
Tyytyväinen olen tuohon Sean Monahaniin, sekä tietysti Vegasin Stoneen. Sieltä tulee hyvänhintasia pisteitä tiimille tasaisesti!
Puolustus sakkaakin sitten muiden kärkijoukkueiden tuloksille.
Mietin lähdetäänkö Makarin ympärille rakentamaan, mutta jotenkin pikkupoikamainen-into käänsi katseen Pitssburghiin. Sieltä vielä sellainen "Viimeinen mohikaanien"-hengenvetokausi! Joten listoille tuli Karlsson ja Petterson. Koska kyllähän Karlsson tekee sen 110 pinnaa ainakin ja Petterson halvalla siinä vieressä tulee imussa mukana. Mutta kyllähän Makar on ollut ylikylän kaveri Karlssoniin verrattuna (vielä).
DeAngelo ei ole jotenkin tilastoissa myöskään loistanut, en kyllä tiedä onko kentälläkään.
Ja mikäs tää Bowen Byram edes on xD!
Matheson on vissiin myös suorittanut "ok".
Oli kait muitakin puolustajia, mutta nyt ei ole lista käsillä.
Chychrun on toimittanut myös!
Maalivahdit. Skinner Edmontonin luukulla. Ei tule joukkueelle tulosta. On kaiketi vähän ylihintainen huti.
Sit taasen Vegasin Hill on ollut hyvä ukko!
Loppukaneetti:
Kunhan noi Pittsburghin pojat lähtee vielä lentoon, Svechni, Draisaitl ja Mackinnon alkaa painamaan sairasta tulosta, niin tässä tullaan vielä kisaan mukaan! Toivo elää!