Ehkä tuo Lehterän "ylihehkutus" saattoi johtua siitä, että hän tuli joillekin vähän puskista, koska jotkut pitivät vielä pari vuotta sitten jotain vitun Kontiolaa Lehterää parempana sentterinä. Onhan Lehterän peliäly ja syöttövalikoima suomalaisista senttereistä selvästi paras. Itse ainakin arvostan juuri noita sentterin ominaisuuksia kaikista eniten, joten minun papereissani Lehterä on todella korkealla suomalaissenttereissä. Barkov on ehkä aika-ajoin väläytellyt melkein samanlaista nerokkuutta hyökkäyspäässä, mutta Koivu ja Filppula ovat lähinnä 2-way senttereitä, joilta harvoin tulee mitään nerokkaita kiekollisia ratkaisuja. Ensi kaudella uskon Lehterän kunnossa pysyessä paukuttavan yli 60 tehopistettä, mikä on tietenkin pelkästään Tarasenkon ansiota.Lehterä sai osakseen kohtuutonta hehkutusta alkukauden pisteidensä johdosta, mutta vuodenvaihteen jälkeen vaipui pelilliseen unholaan. Siitäkin huolimatta häntä hehkutettiin läpi kauden ja varmaan edelleen pidetään Suomen parhaana sentterinä, vaikka itse rankkaisin hänen edelleen Filppulan, Koivun ja Barkovin.